Dit kom ik wel eens vaker tegen. Vind ik altijd zo'n vage bewoording, hoewel het natuurlijk niet fout is, maar tochquote:Op zondag 9 november 2014 12:59 schreef tong80 het volgende:
Meer dan dertig voetbalsupporters zijn in de nacht van zaterdag op zondag aangehouden in Zwolle, onder wie 31 aanhangers van Ajax.
Vreselijk ja. Net een treinstation.quote:Op zondag 9 november 2014 13:04 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is zo'n godsvergeten lelijk stadion hè:
[ afbeelding ]
Of een justitiële inrichting.quote:
Dit kun je toch geen stadion meer noemen.quote:Op zondag 9 november 2014 13:04 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is zo'n godsvergeten lelijk stadion hè:
[ afbeelding ]
Doe Dezen de groetjes.quote:Op zondag 9 november 2014 14:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Heeft er al iemand "tokkies" gezegd? Nee? Nou, bij dezen.
Het zit anders bij elke thuiswedstrijd tjokvol...quote:Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Dit kun je toch geen stadion meer noemen.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken. Je hoeft niet geleerd te hebben om te zien dat het stadion van PEC op een gevangenis lijkt.quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zit anders bij elke thuiswedstrijd tjokvol...
Het zal wel afgunst zijn van mensen die PEC het succes niet gunnen. Vorig seizoen een prima seizoen gedraaid, KNVB-beker gewonnen, Johan Cruijff-schaal gewonnen, Europees voetbal gehaald, en nu weer een verdienstelijke seizoensstart met een nette 5e plaats na 12 wedstrijden.
Er klinkt gewoon een boel afgunst door in sommige posts in dit topic. Dat terwijl PEC een provincieclub met een bescheiden begroting is, die boven z'n stand presteert.quote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken. Je hoeft niet geleerd te hebben om te zien dat het stadion van PEC op een gevangenis lijkt.
Doei.quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik woon in Zwolle en ben altijd Ajax-fan geweest (hoewel ik PEC zeker de KNVB-beker gunde).
Zal wel dagen voor de wedstrijd bekonkeld zijn al op sociale media of iets in die trend. Dat soort afspraakjes gebeuren wel vaker.quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik woon in Zwolle en ben altijd Ajax-fan geweest (hoewel ik PEC zeker de KNVB-beker gunde). Ik moet zeggen dat ik sinds die bekerfinale een steeds grotere hekel aan Ajax-fans begin te krijgen.
Wat was de reden voor ze om in Zwolle uit te stappen te gaan rellen? Frustratie over de verloren bekerfinale en Johan Cruijffschaal-wedstrijd?
Station Zwolle is toch zo'n "overstap"-station? Als je vanuit het westen naar óf Groningen óf Leeuwarden moet dan moet je daar toch overstappen?quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik woon in Zwolle en ben altijd Ajax-fan geweest (hoewel ik PEC zeker de KNVB-beker gunde). Ik moet zeggen dat ik sinds die bekerfinale een steeds grotere hekel aan Ajax-fans begin te krijgen.
Wat was de reden voor ze om in Zwolle uit te stappen te gaan rellen? Frustratie over de verloren bekerfinale en Johan Cruijffschaal-wedstrijd?
Ajacieden staan er sowieso om bekend niet bepaald de beste supporters te zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Juist om die reden gaat niemand iets tegen PEC hebben hoor...quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
Er klinkt gewoon een boel afgunst door in sommige posts in dit topic. Dat terwijl PEC een provincieclub met een bescheiden begroting is, die boven z'n stand presteert.
En van binnen is het stadion prima. Niks mis met de sfeer daar.
Volgens mij is overstappen wat anders dan uitstappen en bij het PEC-stadion gaan rellen. Overigens ligt het PEC-stadion een behoorlijk eindje bij het station vandaan, terwijl het vrij dicht in de buurt van de snelweg A28 is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:09 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Station Zwolle is toch zo'n "overstap"-station? Als je vanuit het westen naar óf Groningen óf Leeuwarden moet dan moet je daar toch overstappen?
Natuurlijk niet. Dat is gewoon van te voren afgesprokenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is overstappen wat anders dan uitstappen en bij het PEC-stadion gaan rellen. Overigens ligt het PEC-stadion een behoorlijk eindje bij het station vandaan, terwijl het vrij dicht in de buurt van de snelweg A28 is.
En de rellen waren zaterdagavond, terwijl Ajax pas op zondagmiddag in Leeuwarden moest spelen. Op de één of andere manier geloof ik niet dat Ajax-supporters al een dag van tevoren naar Leeuwarden afreizen en dat Zwolle toevallig op de route lag.
Het schattige provincieclubje won zondag met 2-0 van Fc Grunn...quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juist om die reden gaat niemand iets tegen PEC hebben hoor...
Is gewoon zo'n schattig provincieclubje die er weinig van kan maar soms wat leuks laat zien.
Niemand ziet ze als een gevaar, een lastige wedstrijd of wat dan ook.
Ja op die mensjes van Go Ahead na dan, de Ijsseldelta, daar zal wel spanning zitten. Verder boeit het niemand wat wat dat PEC doet. Buiten dat het leuk is dat ze Ajax gewoon keihard vernederden.
Had alleen liever gezien dat Fc Grunn de ploeg was die ging stunten in de beker
Ja je hebt gelijk. Dacht ik helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is overstappen wat anders dan uitstappen en bij het PEC-stadion gaan rellen. Overigens ligt het PEC-stadion een behoorlijk eindje bij het station vandaan, terwijl het vrij dicht in de buurt van de snelweg A28 is.
En de rellen waren zaterdagavond, terwijl Ajax pas op zondagmiddag in Leeuwarden moest spelen. Op de één of andere manier geloof ik niet dat Ajax-supporters al een dag van tevoren naar Leeuwarden afreizen en dat Zwolle toevallig op de route lag.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juist om die reden gaat niemand iets tegen PEC hebben hoor...
Is gewoon zo'n schattig provincieclubje die er weinig van kan maar soms wat leuks laat zien.
Niemand ziet ze als een gevaar, een lastige wedstrijd of wat dan ook.
Ja op die mensjes van Go Ahead na dan, de Ijsseldelta, daar zal wel spanning zitten. Verder boeit het niemand wat wat dat PEC doet. Buiten dat het leuk is dat ze Ajax gewoon keihard vernederden.
Had alleen liever gezien dat Fc Grunn de ploeg was die ging stunten in de beker
Daarbij was voor de wedstrijd Cambuur - Ajax een verplichte buscombi, in verband met rellen in Amsterdam vorig seizoen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:53 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Dacht ik helemaal niet aan.
Potje biljarten is nooit weg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef tong80 het volgende:
Een biljartkeu meenemen naar een uitwedstrijd van Ajax
Je doet net alsof ik Fc Grunn veel hoger in schat... Groningen is ook gwn een schattige provincieclub. Schat ik wel hoger in dan PEC natuurlijk, maar is max eens subtop terwijl PEC middenmoter is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:29 schreef Elfletterig het volgende:
Het schattige provincieclubje won zondag met 2-0 van Fc Grunn...
Ik vind het prima hoor dat je PEC afschildert als een schattig provincieclubje dat er niks van kan; ik ben best realistisch. Maar ik stel dan wel even vast dat PEC 3x kampioen van de Eerste Divisie werd (Groningen met GVAV meegerekend 2x) en dat er in de prijzenkast van FC Groningen geen enkele KNVB-beker of Johan Cruijff-schaal staat.![]()
Overigens zijn er de laatste tijd diverse topclubs die tegen PEC een lastige wedstrijd hebben, dus je verhaal klopt niet helemaal. Ajax wist het competitieduel tegen PEC niet te winnen, PSV ging zelfs met 3-1 onderuit.
Lolledquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajacieden staan er sowieso om bekend niet bepaald de beste supporters te zijn.
Zogenaamd de grootste supportersschare van Nederland, maar sfeer in de Arena lukt al amper.
75% van de ajacieden is gewoon zo'n familiepersoontje (incl kids) die maar een club kiezen, beetje als familie-uitje zien. Waarbij ook heel groot deel successupporter is en net zo makkelijk zou overstappen naar een psv.
van de overige 25%:
20% is tokkie, asociaal, crimineel, agressief. Altijd maar op zoek naar problemen.
5% is echt ajacied, leuke manieren om een poging tot sfeer te krijgen en dergelijke. Steunen hun club echt.
Dat is een nadeel van het in Amsterdam zitten (niet de meest nette stad) en een grote club in Nederland te zijn, dan trek je ook raar volk aan (alleen wel gek dat een psv dat echt veel minder heeft, mss omdat die in Eindhoven zitten).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |