quote:Here we go, gettin' smooth to the groove
Watching lovely ladies, how I sooth as I move
'Cause that's what they say but I can't prove
So turn it up again and watch me move to the groove
Stand topic 1311quote:Op zondag 9 november 2014 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Coco Jambo - Mr. President
Om één of andere vage reden hoor je dat nummer altijd wel tijdens een vakantie, waar ook ter wereld....
Prima hint voor degene die nog niet gespiekt heeft...quote:Op maandag 10 november 2014 17:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, zingen ze dat. Nu ik het weet, hoor ik het nog niet
Maar dan een kleine 40 jaar eerder...quote:Op maandag 10 november 2014 18:33 schreef DragonFodder het volgende:
Klinkt als Hardcore vibes, fonetisch dan.
Ik voel me nu echt oud...quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:32 schreef Mark het volgende:
Dat is Harry Belafonte, maar daar ken ik verder geen nummers van
Op deze datum had ik hele andere muziek verwachtquote:
Met Corrie van Gorp kwamen jullie er al niet uit...quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:03 schreef Mark het volgende:
[..]
Op deze datum had ik hele andere muziek verwacht
Ah, Coconut Woman was het zeker?quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:32 schreef Mark het volgende:
Dat is Harry Belafonte, maar daar ken ik verder geen nummers van
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:24 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ze mooi genoeg zijn....
Huh? Je had toch al een andere vraag gesteld? Die Corrie van Gorp versie heb ik overigens nog nooit gehoord. Leuk!quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Corrie van Gorp - Kokosnoten-Coco:
Stand topic 1311
MadMaster 1
bukgeit 1
Pipster 1
Blogman 1
Maar het antwoord had ik nog niet letterlijk onthuld...quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:38 schreef Blogman het volgende:
[..]
Huh? Je had toch al een andere vraag gesteld? Die Corrie van Gorp versie heb ik overigens nog nooit gehoord. Leuk!
Ik had deze:quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:24 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ze mooi genoeg zijn....
Ja mooiquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:00 schreef Mark het volgende:
Hier, honderd stuks: http://oppositelock.jalop(...)/1656800555/+pgeorge
Waar kennen we deze compositie van?quote:"Baroque Hoedown" was created by early Moog synthesizer pioneers (and frequent collaborators) Jean-Jacques Perrey and Gershon Kingsley (Perrey-Kingsley) in 1967. It was contained on the album Kaleidoscopic Vibrations: Electronic Pop Music From Way Out. The composition was once described as being a "harpsichord gone country".
quote:
Opstartmuziek van Windowsquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Zo'n 15 tot 20 minuten kan het duren...
Nee, tune van een parade die 's avonds wordt gedaan.quote:
Oh ja. Ik vind het lastig iig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is een op zichzelf staande song, Heigh-Ho...
Aangezien ik niet het idee heb dat er een beter antwoord komt, vind ik dat een uitstekend antwoord...quote:
Wat van wie? (soort van dubbele link)quote:Tracy died soon after a long fought civil war,
just after I'd wiped away his last tear
I guess he's better off than he was before,
A whole lot better off than the fools he left here
Het is de basistune van de Main Street Electrical Parade in de diverse Disney parken.quote:
Ah, ok. Het ging je alleen om de parade.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de basistune van de Main Street Electrical Parade in de diverse Disney parken.
Zie het filmpje...
Bij diverse Nederlandse radioshows wordt deze tune op de achtergrond ook als filler gebruikt...quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:13 schreef Blogman het volgende:
[..]
Ah, ok. Het ging je alleen om de parade.
Ook een link met de top 5 van de dag, Sometimes it snows in April van Princequote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef Blogman het volgende:
[..]
Wat van wie? (soort van dubbele link)
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ook een link met de top 5 van de dag, Sometimes it snows in April van Prince
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:49 schreef Beregd het volgende:
Mag ik een lijst van 10 liedjes en uitvoerenden met telkens een verschillende maand in de titel?
Je mist nog Earth, Wind & Fire - September en Billy Bragg - January songquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:08 schreef belsen het volgende:
Robert Long - 11e februari
Sousa - Liberty bell march
Prince & the Revolution - Sometimes it snows in april
Jacques Brel - Mai 40
The Kinks - Rainy day in june
Bert Heerink - Julie july
Love - August
JJ72 - October swimmer
Wyclef Jean - Gone til november
Johan - December
Mooi woordquote:
Wat van wie?quote:Every now and then I think about my life
I see it around me and smile
What a happy life I got till now
Till now
quote:Hij is m'n man
m'n rots in de branding
m'n minnaar en held allebei
z'n ziel is er enkel voor mij
huilen, slapen doet hij niet
hij wast zelfs z'n voeten niet
Weet je de uitvoerenden ook nog?quote:
De DJ zegt er ook nooit de naam bij he..je zou 'm schieten..quote:
Ja, na jouw antwoord wel, maar ik dacht misschien weet je 't met de hint erbijquote:
Correctemundo, o la la...quote:
Die nieuwe neger was toen veel donkerder dan de ouwequote:Op woensdag 12 november 2014 16:22 schreef bukgeit het volgende:
Boney M en Tony Esposito. Ik heb het altijd veel te Italo gevonden voor Boney M. De neger zat er niet in.
Niemand klinkt zwarter dan Frank Farian, true.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niemand klinkt zwarter dan Frank Farian, true.
Nelson Mandela?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:40 schreef bukgeit het volgende:
Maar hij klonk niet zo.
Wiens 'schuld' was het dat Ebony and Ivory een tijd niet te horen was op de Zuid-Afrikaanse radio?
Weet je ook waarom?quote:
Klopt. Stevie Wonder kreeg een Academy Award in 1984 voor I Just Called To Say I Love You en droeg 'm op aan Nelson Mandela, waarop Ebony and Ivory in de ban werd gedaan. I Just Called... is geproduceerd door Frank Farian.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:56 schreef cafca het volgende:
Niet exact, zal wel iets met apartheid en de strijd daartegen te maken hebben?
Dat ze in die tijden als een Michael Hutchence'sje deden...quote:Op woensdag 12 november 2014 17:06 schreef cafca het volgende:
Handen aan de F5 knoppen, wie?
[ afbeelding ]
En Verona ook nog.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb mezelf ook alvast een punt gegeven voor Equals, cafca
Volgens mij schreef ik dat, ja...quote:Op woensdag 12 november 2014 18:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je bedoelt dat degeen die je zoekt ook Frans is?
Surprise!quote:Op woensdag 12 november 2014 18:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmzzz, in Belle Epoque zat volgens mij geen man
Nee, nog ouderquote:
Hij werd later een vermaard hardrockzangerquote:Op woensdag 12 november 2014 19:22 schreef cafca het volgende:
Vooral die linker komt me bekend voor....
Ik dacht meer aan Peter Koelewijn en Peter Tetteroo.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, dit zijn Graham (Bonnet) en Trevor (Gordon)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke band?quote:are an English rock band, initially active in the late 1970s, they were associated with punk rock, yet straddled the musical territory in between punk, power pop and hard rock, with noticeable influences from psychedelia.
were reformed in 2007 after their biggest hit
was used in a Vodafone ad campaign in 2006, and the same song was used as the intro theme to Irish DJ Dave Fanning's radio show. The band completed a comeback UK tour in June 2007, and continued touring throughout 2008 and 2009.
Subtiel.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:59 schreef cafca het volgende:
Kom op mensen, ik ben toch niet de enige die deze band kent?
Tja, blijkbaar ben jij ook niet de enige die het niet weet.....quote:Op donderdag 13 november 2014 17:45 schreef methodmich het volgende:
Ken ik niet. Helaas. Anders had ik het gezegd!
Ik ben bang dat jullie de enige zijn..quote:Op donderdag 13 november 2014 18:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar ben jij ook niet de enige die het niet weet.....
Het wachten is op n00bie of pipster, denk ik.
Tja, omdat jij volgens mij de enige bent die het nog niet opgezocht heeft:quote:Op donderdag 13 november 2014 20:04 schreef pipster het volgende:
Ik moet zeggen, ik kan er zo even niks bij bedenken.
The one and onlyquote:
Teletubbies say "Eh-oh!"quote:
Kwam er niet op..quote:
Hij komtquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:11 schreef methodmich het volgende:
Wat is dat met die Sint en Piet icoontjes bij je berichten trouwens??
Wat van wie?quote:I waited for him
Such a very long time
Don't know what for
'Cause I should have known
When he left on the boat
We'll meet no more
Ja, maar je moet dus maar afwachten of je een Sint of een Piet krijgt?? Of kan je dat instellen?quote:
Denk niet wit, denk niet zwart,quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar je moet dus maar afwachten of je een Sint of een Piet krijgt?? Of kan je dat instellen?
Okee, helder. Wel zuur dat het paard wordt genegeerd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk niet wit, denk niet zwart,
maar in de kleur van je gard...
Volgens mij is het een script dat random draait...
Stand topic 1311quote:
quote:who try to run game on a
![]()
Wu buck wild with the trigger!who try to run game on a
![]()
Wu buck- I FUCK yo' ass up!
Stand topic 1311quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Boney M - I see a boat on the river
Dat kan niet anders dan Wu Tang - Shame on a Nigga zijnquote:
Stand topic 1311quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:21 schreef Mind_State het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan Wu Tang - Shame on a Nigga zijn
Toevallig vorige week 36 Chambers nog geluisterd.
EDIT: En dan is dit stuk Ol' Dirty natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerde vraag voor hier waarschijnlijk.
Andere: Hoe noemt B.B. King zijn gitaar?
[ Bericht 21% gewijzigd door Mind_State op 15-11-2014 17:24:19 ]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:09 schreef Mind_State het volgende:
Of die vraag hier wel of niet terecht was: ik ben geen liefhebber van dat soort figuren, dus ik ben v.w.b. het antwoord op de vraag niet representatief...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerde vraag voor hier waarschijnlijk.
Andere: Hoe noemt B.B. King zijn gitaar?
De gitaar van BiBi heet Lucille.
Hmm, was een te snelle post van mijn kant ook. Zat door die Wu-tang vraag gelijk aan Hiphop te denken en dan geen voor de hand liggende vraag, maar deze weet zelfs een groot deel van de hiphopfans niet 1,2,3 denkik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of die vraag hier wel of niet terecht was: ik ben geen liefhebber van dat soort figuren, dus ik ben v.w.b. het antwoord op de vraag niet representatief...
De gitaar van BiBi heet Lucille.
Vermeld de tekst van de laatste, hierboven leeggelaten, regel.quote:Jazeker, ik deed gewoon examen
Jazeker, na bidden zei ik amen
Mijn vriendje, hij werkt bij de douane
.......................................
quote:Op maandag 17 november 2014 10:05 schreef Gambolputty het volgende:
Iets van-
Hij is dan wel blank maar hij heeft zwart geld op de bank
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blogman weet alles over The Beatles
Stand topic 1311quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:04 schreef pipster het volgende:
Ik ga voor The Very Best of The Cars.
Welk nummer van wie?quote:Baby, baby, won't you hear my plea?
C'mon, sugar, just come on back to me
She said, "Balls to you, Big Daddy."
She ain't never coming back!
Ah! The Clash - brand new cadillac! Best 'n goed nummerquote:
quote:I remember a meadow one morning in May.
With a sky full of dreams that sailed in that day.
I was dancing through green waves of grass like the sea
For a moment in time I could feel I was free.
Kom je nu uit op The Clash omdat dat de enige versie is die je kent, of omdat dat het bovenste zoekresultaat is in google? Die versie van The Clash is maar een cover natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:36 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Ah! The Clash - brand new cadillac! Best 'n goed nummer
Ik wist niet eens dat er een andere versie is dan die van de clash. ô_oquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kom je nu uit op The Clash omdat dat de enige versie is die je kent, of omdat dat het bovenste zoekresultaat is in google? Die versie van The Clash is maar een cover natuurlijk.
Zeg maar gerust niemandquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen dit gaan weten......
Komt me toch bekend voor. Of kan dat niet?quote:
Lijkt me heel sterk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:44 schreef Blogman het volgende:
[..]
Komt me toch bekend voor. Of kan dat niet?
Ok. Dan denk ik ook niet verder.quote:
quote:
quote:
Stand topic 1311quote:Op woensdag 19 november 2014 12:53 schreef bukgeit het volgende:
Bunny Wailer, Peter Tosh, Bob Marley?
Daar had ik hem ook vandaanquote:Op woensdag 19 november 2014 13:51 schreef Mark het volgende:
Yep, gisteren was Sonic Highways in de woestijn, mooie docu. Ook met Pat Smear die hier gisteren al opdook
Stand topic 1311
MadMaster 6
bukgeit 5
pipster 4
Blogman 3
cafca 3
Beregd 1
belsen 1
n00biedoobiedoo 5
Mark 3
Burnett 1
Mind_State 1
Gambolputty 1
Xili0n 1
Casiotone 1
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit al een paar uur met mijn vinger bij de knop, maar er is geen reden om die in te drukken...
Gecheckt en dat is goed, nu het nummer nog....quote:Op donderdag 20 november 2014 00:10 schreef Blogman het volgende:
Gokje op The Stop The Violence Movement: dat past in ieder geval op de letters.
quote:"Sun City" is a 1985 protest song written by, produced by
and Arthur Baker and recorded by Artists United Against Apartheid to convey opposition to the South African policy of apartheid.
Welke band?quote:1989 - Alice in Hell
1990 - Never, Neverland
1993 - Set the World on Fire
1994 - Bag of Tricks
1994 - King of the Kill
1996 - Refresh the Demon
1996 - In Command (live)
1997 - Remains
1999 - Criteria for a Black Widow
2001 - Carnival Diablos
2002 - Waking the Fury
2004 - All for You
2006 - Schizo Deluxe
2008 - Metal
2010 -![]()
2013 - Feast
quote:, is een Canadese elektro-industrial band uit Vancouver opgericht in 1986 door Bill Leeb and Michael Balch nadat Leeb vertrok bij Skinny Puppy.
Dan wens ik de volgende kandidaat meer succes...quote:Op donderdag 20 november 2014 11:09 schreef bartrid het volgende:
De relatie gaat iets verder dan alleen Canada.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |