quote:Here we go, gettin' smooth to the groove
Watching lovely ladies, how I sooth as I move
'Cause that's what they say but I can't prove
So turn it up again and watch me move to the groove
Stand topic 1311quote:Op zondag 9 november 2014 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Coco Jambo - Mr. President
Om één of andere vage reden hoor je dat nummer altijd wel tijdens een vakantie, waar ook ter wereld....
Prima hint voor degene die nog niet gespiekt heeft...quote:Op maandag 10 november 2014 17:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, zingen ze dat. Nu ik het weet, hoor ik het nog niet
Maar dan een kleine 40 jaar eerder...quote:Op maandag 10 november 2014 18:33 schreef DragonFodder het volgende:
Klinkt als Hardcore vibes, fonetisch dan.
Ik voel me nu echt oud...quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:32 schreef Mark het volgende:
Dat is Harry Belafonte, maar daar ken ik verder geen nummers van
Op deze datum had ik hele andere muziek verwachtquote:
Met Corrie van Gorp kwamen jullie er al niet uit...quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:03 schreef Mark het volgende:
[..]
Op deze datum had ik hele andere muziek verwacht
Ah, Coconut Woman was het zeker?quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:32 schreef Mark het volgende:
Dat is Harry Belafonte, maar daar ken ik verder geen nummers van
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:24 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ze mooi genoeg zijn....
Huh? Je had toch al een andere vraag gesteld? Die Corrie van Gorp versie heb ik overigens nog nooit gehoord. Leuk!quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Corrie van Gorp - Kokosnoten-Coco:
Stand topic 1311
MadMaster 1
bukgeit 1
Pipster 1
Blogman 1
Maar het antwoord had ik nog niet letterlijk onthuld...quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:38 schreef Blogman het volgende:
[..]
Huh? Je had toch al een andere vraag gesteld? Die Corrie van Gorp versie heb ik overigens nog nooit gehoord. Leuk!
Ik had deze:quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:24 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ze mooi genoeg zijn....
Ja mooiquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:00 schreef Mark het volgende:
Hier, honderd stuks: http://oppositelock.jalop(...)/1656800555/+pgeorge
Waar kennen we deze compositie van?quote:"Baroque Hoedown" was created by early Moog synthesizer pioneers (and frequent collaborators) Jean-Jacques Perrey and Gershon Kingsley (Perrey-Kingsley) in 1967. It was contained on the album Kaleidoscopic Vibrations: Electronic Pop Music From Way Out. The composition was once described as being a "harpsichord gone country".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |