Zit je mobiel?quote:
iPadquote:
bugquote:
Nope.quote:
Wordt gedaan.quote:
Mijn vraag weet je niet?quote:Op zondag 9 november 2014 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet geen een van die vragen. Voel me gvd een mongool.
Nee.quote:
Zonnebloem(pitten)? Hoewel dat niet echt groenvoer isquote:
Plaatje als hint:quote:Op zondag 9 november 2014 11:21 schreef Fera het volgende:
Welke plant zoek ik? Het is een 'onkruid' dat veel door vogeleigenaren wordt gebruikt om hun vogels van groenvoer te voorzien.
Ik heb het idee dat als ik het antwoord zie, ik zeg: owww, tuurlijk.quote:
Dit vind ik valsspelen.quote:Op zondag 9 november 2014 11:43 schreef HPLC het volgende:
vogelmuurbloem.jpg Niet handig, tenzij de plant anders heet uiteraard.
O, dat gebeurt bij mij nooit. Wist niet dat dat kon.quote:
Zeer warm inderdaad. Maar er zijn sowieso drie Stellaria's naar mijn weet, dus moet toch echt de tweede naam weten.quote:Op zondag 9 november 2014 11:54 schreef RingBewoner het volgende:
Iets met stellaria, heb dit laatst in zo'n hortus bloemenhof toevallig gezien.
lokquote.quote:Op zondag 9 november 2014 11:41 schreef Fera het volgende:
Even ter herhaling:
[..]
Plaatje als hint:
[ afbeelding ]
Er is al 100 keer gezegd dar het niet om absurde vragen gaat. Het is triviaquote:Op zondag 9 november 2014 15:17 schreef HPLC het volgende:
Ja, dit vind ik meer een vraag voor F&FEr worden hier af en toe vragen gesteld die niet voldoen aan de TT
Ja, maar daar heb ik nu voor de 100ste keer op gezegd dat daar al AKQ voor is in MEN, dus dan kan hier een slotje op.quote:Op zondag 9 november 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is al 100 keer gezegd dar het niet om absurde vragen gaat. Het is trivia
Uh nee? Het loopt al 17 topics dus zoek wat anders als het je niet bevalt?quote:Op zondag 9 november 2014 15:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik nu voor de 100ste keer op gezegd dat daar al AKQ voor is in MEN, dus dan kan hier een slotje op.
quote:Op zondag 9 november 2014 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh nee? Het loopt al 17 topics dus zoek wat anders als het je niet bevalt?
Dit topic loopt redelijk goed en het andere topic niet.quote:Op zondag 9 november 2014 15:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen dit in de huidige vorm en de AKQ dan?
Dit zit in ONZ, dus hier mogen tetten gepost wordenquote:Op zondag 9 november 2014 15:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen dit in de huidige vorm en de AKQ dan?
Very nicequote:
quote:Op zondag 9 november 2014 15:40 schreef HPLC het volgende:
Ik las iets over David Hasselhoff en de muur in de krant gisteren, maar ik weet niet of hij toen zong
Nee niks slotje.quote:Op zondag 9 november 2014 15:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik nu voor de 100ste keer op gezegd dat daar al AKQ voor is in MEN, dus dan kan hier een slotje op.
Laat gewoon gaanquote:Op zondag 9 november 2014 15:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben half levenloos vandaag omdat een bepaald iemand mij tot 5.30 wakker hieldquote:Op zondag 9 november 2014 14:56 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind het hier absurd rustig voor de zondag.
OT geen idee.. :x
Dat is 1quote:Op zondag 9 november 2014 16:09 schreef houdjemond het volgende:
augustiner. . Ben ik geweestis volgens mij ook de oudste.
oh.. Twee
En dat is 2quote:
the nights*quote:
staaaaaaaaat niet op de kaart.quote:
Hm ok, had ik niet verwachtquote:Op zondag 9 november 2014 16:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
staaaaaaaaat niet op de kaart.
De Jong
De Vries
Jansen
Van de/den/der Berg
Bakker
Van Dijk
Visser
Janssen
Smit
Meijer/Meyer
quote:
kinderwetje van van Houten.quote:Op zondag 9 november 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
De nieuwe vraag:
Wat was de eerste sociale wet?
Zei mijn vriendin vannacht ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Het wachten is op hjmquote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
wacht nog steeds op een goed antwoord
Niks mis mee, kom haten dan.quote:
6?quote:Op zondag 9 november 2014 17:12 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Aight, next question:
De afstand tussen de Maan en Aarde is best groot.
Hoeveel planeten uit ons zonnestelsel zouden tussen de Maan en Aarde passen?
inb4 toto met 450.quote:Op zondag 9 november 2014 17:12 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Aight, next question:
De afstand tussen de Maan en Aarde is best groot.
Hoeveel planeten uit ons zonnestelsel zouden tussen de Maan en Aarde passen?
quote:Op zondag 9 november 2014 17:17 schreef HPLC het volgende:
sowieso mercurius, venus, mars en dan neptunus en uranus nog. Als pluto meetelt dan 6, anders 5
Iemand het al goed?quote:Op zondag 9 november 2014 17:18 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Pluto wordt niet meegerekend, aangezien dit niet meer als een planeet wordt beschouwd.
Correcte aantal genoemd, en jazeker past dat.quote:Op zondag 9 november 2014 17:18 schreef houdjemond het volgende:
Dan alle 7. Gewoon, omdat dat nooit gaat passen.
No way, ik dacht doe eens rebelsquote:Op zondag 9 november 2014 17:20 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Correcte aantal genoemd, en jazeker past dat.
De gemiddelde afstand tussen de Aarde en de Maan bedraagt 384.400 kilometer.
We hebben dus nog 4392 kilometer over.
http://www.kuuke.nl/wp/pa(...)de-aarde-en-de-maan/
Niet doen. Er staat al een domme fout in de linkquote:Op zondag 9 november 2014 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
No way, ik dacht doe eens rebelsvet, ik ga dat artikel zo eens lezen.
Je verwacht het inderdaad niet, maar tis echt zo.quote:Op zondag 9 november 2014 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
No way, ik dacht doe eens rebelsvet, ik ga dat artikel zo eens lezen.
Zoals? Ik heb het onlangs op Reddit gelezen, maar vond de source van Nasa niet meer.quote:Op zondag 9 november 2014 17:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet doen. Er staat al een domme fout in de link
pasenquote:Op zondag 9 november 2014 17:24 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb het onlangs op Reddit gelezen, maar vond de source van Nasa niet meer.
Vandaar deze amateur-link.
quote:Op zondag 9 november 2014 17:30 schreef HaJee het volgende:
Ik heb 't opgezocht omdat ik niet kon geloven dat de eerste die in me opkwam goed zou zijn. Nu kan ik 'm dus niet meer posten
Je weet mijn niveau van vragen nu wel een beetje, gewoon roepen !quote:
Zoals hierboven, gewoon roepen volgende keer HaJee.quote:Op zondag 9 november 2014 17:33 schreef HaJee het volgende:
Had ik eindelijk m'n eerste eerlijke punt kunnen scoren
Waarom zou je dat telkens doen? Kan je net zo goed niet meedoenquote:Op zondag 9 november 2014 17:48 schreef HaJee het volgende:
Ik heb 't inmiddels nagezocht dus ik val af
Ik kom net onder de douche vandaanquote:Op zondag 9 november 2014 17:50 schreef houdjemond het volgende:
Gemengd douchen!
Zuid-Holland dan maar?
quote:Op zondag 9 november 2014 17:50 schreef houdjemond het volgende:
Gemengd douchen!
Zuid-Holland dan maar?
quote:Op zondag 9 november 2014 17:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]![]()
PKC uit papendrecht heeft ruim 900 leden
Toto69: 28
houdjemond : 21
PowerLoungen: 20
Aight1: 14
Fok-it : 11
ChevyCaprice: 9
GlennQuagmire : 8
Anosmos: 8
RingBewoner: 7
Kaneelstokje: 7
Lt.Surge: 5
KitKatChunky : 4
Fera: 4
Deadprez: 3
Mani89: 3
Insomnia_: 3
Tassendief: 2
LompeHork: 2
Holy_Goat: 2
BazZz2b: 2
eliasbar: 2
zerak: 2
datismijnmening: 2
HPLC: 2
ROADRUNN3R : 2
Johannes: 1
Moira: 1
Vanillekwark: 1
Immerdebestebob: 1
Durmada: 1
Ja moet me toch onderscheiden van de rest en dit in Onz. houden.quote:Op zondag 9 november 2014 17:53 schreef Toto69 het volgende:
Die anekdote is ook weer compleet random hè![]()
Omdat de mensen daar lang zijn?
Pff, heeft het met dieren te maken dan?quote:Op zondag 9 november 2014 17:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja moet me toch onderscheiden van de rest en dit in Onz. houden.
Maar je antwoord is fout.
Hehe, leuk bedacht maar nee.quote:Op zondag 9 november 2014 17:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
Omdat de masai er anders tegaanspringen
quote:Op zondag 9 november 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pff, heeft het met dieren te maken dan?
Nicequote:Op zondag 9 november 2014 17:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Toppertje en een breezer annanas
Na een gokje posten zoek ik 't op. Kan ook blijven gokken maar dat schiet ook niet opquote:Op zondag 9 november 2014 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je dat telkens doen? Kan je net zo goed niet meedoen
Dat gokken maakt het juist hilarisch bij sommige vragenquote:Op zondag 9 november 2014 17:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Na een gokje posten zoek ik 't op. Kan ook blijven gokken maar dat schiet ook niet op
Ik zoek i.i.g. niet meer voor ik een antwoord heb gepost.
Oké, dan gaan we voor hilarischquote:Op zondag 9 november 2014 17:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat gokken maakt het juist hilarisch bij sommige vragen
Nee ik ga het niet zeggen, niet zeggen, niet zeggen, houdjemond.quote:Op zondag 9 november 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen herinnert zich nog wel de broertjes Ruben en Julian die dood gevonden werden na een dagenlange vermissing. Maar kwamen ze vandaan?
Kloptquote:
houdjesmoelquote:Op zondag 9 november 2014 18:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee ik ga het niet zeggen, niet zeggen, niet zeggen, houdjemond.
1969quote:Op zondag 9 november 2014 18:06 schreef Fok-it het volgende:
Eerste man op de maan? Of was dat later in de jaren 60..
Tot president gekozen jaquote:
JAAAAAA * smijt alles aan de kant en doet een solonaise voor HaJee's eerste punt*quote:
Wauw, eerlijk verdiend ook nogquote:Op zondag 9 november 2014 18:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
JAAAAAA * smijt alles aan de kant en doet een solonaise voor HaJee's eerste punt*
Als je dat maar laat inderdaadquote:Op zondag 9 november 2014 18:17 schreef houdjemond het volgende:
*maakt ook geen Feyenoord-grappen vandaag*
Heb maar 8 notes heb ik vanmiddag geleerd dus ik heb me voorgenomen braaf te blijven, dan krijg ik een stickerquote:
quote:
hihiquote:
Stad der tieten!quote:Op zondag 9 november 2014 18:31 schreef houdjemond het volgende:
Whehe, best een rotvraag eigenlijk.
Stad ... T...E.
Ik ben lief met hints vandaag
quote:Op zondag 9 november 2014 18:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben in Bangkok geweest, heb geen tuin gezien
wilde gok ookquote:
dat klopt. sorry inso, je bent 2 sec laterquote:
ja wiequote:
whahahahaaquote:Op zondag 9 november 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:
Als het over varkens gaat zijn ze er als de kippen bij.
xd
Toto69: 30quote:
5xquote:Op zondag 9 november 2014 18:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
Gerelateerd:
Hoe vaak per dag heeft een leeuw seks tijdens de paringstijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |