Zit je mobiel?quote:
iPadquote:
bugquote:
Nope.quote:
Wordt gedaan.quote:
Mijn vraag weet je niet?quote:Op zondag 9 november 2014 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet geen een van die vragen. Voel me gvd een mongool.
Nee.quote:
Zonnebloem(pitten)? Hoewel dat niet echt groenvoer isquote:
Plaatje als hint:quote:Op zondag 9 november 2014 11:21 schreef Fera het volgende:
Welke plant zoek ik? Het is een 'onkruid' dat veel door vogeleigenaren wordt gebruikt om hun vogels van groenvoer te voorzien.
Ik heb het idee dat als ik het antwoord zie, ik zeg: owww, tuurlijk.quote:
Dit vind ik valsspelen.quote:Op zondag 9 november 2014 11:43 schreef HPLC het volgende:
vogelmuurbloem.jpg Niet handig, tenzij de plant anders heet uiteraard.
O, dat gebeurt bij mij nooit. Wist niet dat dat kon.quote:
Zeer warm inderdaad. Maar er zijn sowieso drie Stellaria's naar mijn weet, dus moet toch echt de tweede naam weten.quote:Op zondag 9 november 2014 11:54 schreef RingBewoner het volgende:
Iets met stellaria, heb dit laatst in zo'n hortus bloemenhof toevallig gezien.
lokquote.quote:Op zondag 9 november 2014 11:41 schreef Fera het volgende:
Even ter herhaling:
[..]
Plaatje als hint:
[ afbeelding ]
Er is al 100 keer gezegd dar het niet om absurde vragen gaat. Het is triviaquote:Op zondag 9 november 2014 15:17 schreef HPLC het volgende:
Ja, dit vind ik meer een vraag voor F&FEr worden hier af en toe vragen gesteld die niet voldoen aan de TT
Ja, maar daar heb ik nu voor de 100ste keer op gezegd dat daar al AKQ voor is in MEN, dus dan kan hier een slotje op.quote:Op zondag 9 november 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is al 100 keer gezegd dar het niet om absurde vragen gaat. Het is trivia
Uh nee? Het loopt al 17 topics dus zoek wat anders als het je niet bevalt?quote:Op zondag 9 november 2014 15:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik nu voor de 100ste keer op gezegd dat daar al AKQ voor is in MEN, dus dan kan hier een slotje op.
quote:Op zondag 9 november 2014 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh nee? Het loopt al 17 topics dus zoek wat anders als het je niet bevalt?
Dit topic loopt redelijk goed en het andere topic niet.quote:Op zondag 9 november 2014 15:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen dit in de huidige vorm en de AKQ dan?
Dit zit in ONZ, dus hier mogen tetten gepost wordenquote:Op zondag 9 november 2014 15:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen dit in de huidige vorm en de AKQ dan?
Very nicequote:
quote:Op zondag 9 november 2014 15:40 schreef HPLC het volgende:
Ik las iets over David Hasselhoff en de muur in de krant gisteren, maar ik weet niet of hij toen zong
Nee niks slotje.quote:Op zondag 9 november 2014 15:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik nu voor de 100ste keer op gezegd dat daar al AKQ voor is in MEN, dus dan kan hier een slotje op.
Laat gewoon gaanquote:Op zondag 9 november 2014 15:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben half levenloos vandaag omdat een bepaald iemand mij tot 5.30 wakker hieldquote:Op zondag 9 november 2014 14:56 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind het hier absurd rustig voor de zondag.
OT geen idee.. :x
Dat is 1quote:Op zondag 9 november 2014 16:09 schreef houdjemond het volgende:
augustiner. . Ben ik geweestis volgens mij ook de oudste.
oh.. Twee
En dat is 2quote:
the nights*quote:
staaaaaaaaat niet op de kaart.quote:
Hm ok, had ik niet verwachtquote:Op zondag 9 november 2014 16:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
staaaaaaaaat niet op de kaart.
De Jong
De Vries
Jansen
Van de/den/der Berg
Bakker
Van Dijk
Visser
Janssen
Smit
Meijer/Meyer
quote:
kinderwetje van van Houten.quote:Op zondag 9 november 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
De nieuwe vraag:
Wat was de eerste sociale wet?
Zei mijn vriendin vannacht ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |