Nicequote:Op zondag 9 november 2014 17:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Toppertje en een breezer annanas
Na een gokje posten zoek ik 't op. Kan ook blijven gokken maar dat schiet ook niet opquote:Op zondag 9 november 2014 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je dat telkens doen? Kan je net zo goed niet meedoen
Dat gokken maakt het juist hilarisch bij sommige vragenquote:Op zondag 9 november 2014 17:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Na een gokje posten zoek ik 't op. Kan ook blijven gokken maar dat schiet ook niet op
Ik zoek i.i.g. niet meer voor ik een antwoord heb gepost.
Oké, dan gaan we voor hilarischquote:Op zondag 9 november 2014 17:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat gokken maakt het juist hilarisch bij sommige vragen
Nee ik ga het niet zeggen, niet zeggen, niet zeggen, houdjemond.quote:Op zondag 9 november 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen herinnert zich nog wel de broertjes Ruben en Julian die dood gevonden werden na een dagenlange vermissing. Maar kwamen ze vandaan?
Kloptquote:
houdjesmoelquote:Op zondag 9 november 2014 18:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee ik ga het niet zeggen, niet zeggen, niet zeggen, houdjemond.
1969quote:Op zondag 9 november 2014 18:06 schreef Fok-it het volgende:
Eerste man op de maan? Of was dat later in de jaren 60..
Tot president gekozen jaquote:
JAAAAAA * smijt alles aan de kant en doet een solonaise voor HaJee's eerste punt*quote:
Wauw, eerlijk verdiend ook nogquote:Op zondag 9 november 2014 18:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
JAAAAAA * smijt alles aan de kant en doet een solonaise voor HaJee's eerste punt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |