Het wachten is op hjmquote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
wacht nog steeds op een goed antwoord
Niks mis mee, kom haten dan.quote:
6?quote:Op zondag 9 november 2014 17:12 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Aight, next question:
De afstand tussen de Maan en Aarde is best groot.
Hoeveel planeten uit ons zonnestelsel zouden tussen de Maan en Aarde passen?
inb4 toto met 450.quote:Op zondag 9 november 2014 17:12 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Aight, next question:
De afstand tussen de Maan en Aarde is best groot.
Hoeveel planeten uit ons zonnestelsel zouden tussen de Maan en Aarde passen?
quote:Op zondag 9 november 2014 17:17 schreef HPLC het volgende:
sowieso mercurius, venus, mars en dan neptunus en uranus nog. Als pluto meetelt dan 6, anders 5
Iemand het al goed?quote:Op zondag 9 november 2014 17:18 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Pluto wordt niet meegerekend, aangezien dit niet meer als een planeet wordt beschouwd.
Correcte aantal genoemd, en jazeker past dat.quote:Op zondag 9 november 2014 17:18 schreef houdjemond het volgende:
Dan alle 7. Gewoon, omdat dat nooit gaat passen.
No way, ik dacht doe eens rebelsquote:Op zondag 9 november 2014 17:20 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Correcte aantal genoemd, en jazeker past dat.
De gemiddelde afstand tussen de Aarde en de Maan bedraagt 384.400 kilometer.
We hebben dus nog 4392 kilometer over.
http://www.kuuke.nl/wp/pa(...)de-aarde-en-de-maan/
Niet doen. Er staat al een domme fout in de linkquote:Op zondag 9 november 2014 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
No way, ik dacht doe eens rebelsvet, ik ga dat artikel zo eens lezen.
Je verwacht het inderdaad niet, maar tis echt zo.quote:Op zondag 9 november 2014 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
No way, ik dacht doe eens rebelsvet, ik ga dat artikel zo eens lezen.
Zoals? Ik heb het onlangs op Reddit gelezen, maar vond de source van Nasa niet meer.quote:Op zondag 9 november 2014 17:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet doen. Er staat al een domme fout in de link
pasenquote:Op zondag 9 november 2014 17:24 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb het onlangs op Reddit gelezen, maar vond de source van Nasa niet meer.
Vandaar deze amateur-link.
quote:Op zondag 9 november 2014 17:30 schreef HaJee het volgende:
Ik heb 't opgezocht omdat ik niet kon geloven dat de eerste die in me opkwam goed zou zijn. Nu kan ik 'm dus niet meer posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |