SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 09-11-2014 22:58:24 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik ga voor kort-kort zometeen bij de Olympisch stadionloop. Ik neem voor de zekerheid mijn mouwtjes mee voor als de wind tegenvalt.![]()
Ik ben nog een beetje in dubio of ik ga of nietMijn benen zijn nog steeds moe, maar het is zulk prachtig weer en zo vaak kan ik niet bij daglicht lopen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zware fell race van vandaag gaat niet door door mijn rug ( nou ja, het loopje gaat wel door... Alleen wij gaan niet), maar hopelijk straks wel een klein rustig rondje hobbelen... Jammer, loopje leek me/ons echt geweldig... Nou ja, volgend jaar weer een jaar!
Veel succes en plezier andere lopers hier!Ja doei.![]()
Kun je dan niet beter een herstelloop gaan doen? Kun je toch lopen, maar is het niet zo intensiefquote:Op zondag 9 november 2014 10:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben nog een beetje in dubio of ik ga of nietMijn benen zijn nog steeds moe, maar het is zulk prachtig weer en zo vaak kan ik niet bij daglicht lopen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja, als ik ga lopen is het sowieso rustig aanquote:Op zondag 9 november 2014 10:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een herstelloop gaan doen? Kun je toch lopen, maar is het niet zo intensief
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Iedereen die vandaag onder prachtige hardloopomstandigheden een wedstrijdje gaat lopen; veel succes en plezier! Beter weer dan dit krijg je niet zo snel weer!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Veel plezier en succes iedereen vandaag!
Ik heb hier een mooie grote ronde van 20k zonder verkeerslichten uit weten te stippelen, iets dat bijna onmogelijk is. Die ga ik zo maar eens lopen.Get stoned![]()
Ik ga vandaag wél. Ik heb kort-lang aan.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik iig voor meer dan een HM. Of een HM. 'Moet' 30-11 weer een 30 lopen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ga ook. Laatste duurloop voor volgende week. Ik heb niet het vertrouwen in de snelheid wat ik gehoopt had te hebben maarrrrrrrrrr... Voordeel: echt iedereen is al gefinisht als ik binnenkom dus ik verwacht veelhaha
![]()
Ynske, ik hoop ook dat drie keer scheepsrecht is voor je!![]()
Derde dag op rij dat je loopt of niet?quote:Op zondag 9 november 2014 10:54 schreef HDLed het volgende:
Ik ga straks een 10 km lopen.. maar draai me eerst nog een keer om![]()
2e dag, ik loop 3 keer in de weekquote:Op zondag 9 november 2014 11:32 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Derde dag op rij dat je loopt of niet?
Gisteren 5 km wezen joggen en vandaag 10,5 normaal, ik volg een schema die niet echt vaste dagen heeft op uitzondering van de zondag omdat ik daar het meeste tijd heb voor een duurloop.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Zware fell race van vandaag gaat niet door door mijn rug ( nou ja, het loopje gaat wel door... Alleen wij gaan niet), maar hopelijk straks wel een klein rustig rondje hobbelen... Jammer, loopje leek me/ons echt geweldig... Nou ja, volgend jaar weer een jaar!
Veel succes en plezier andere lopers hier!Ik las pas een jompel van je dat het juist beter ging! Iig verstandig dat je wat rustiger doet vandaag. Wel suf
![]()
@Serinde: Ik weet zeker dat dat mee gaat vallen, die 7HL![]()
![]()
Wow! Eindelijk weer een s superlekker gelopen! Dat ging geweldig en het was zo mooi weer!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lekker door de bossen en de modder kunnen lopen, in ideaal loopweer![]()
Iedereen die vandaaag nog niet geweest is, gaan!
Zo lekker
Straks zal ik nog wel wat over het wedstrijdje zelf vertellen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben gisteren al geweest en ga maandag weer. Vandaag rustdag. Vanochtend het zwemmen zelfs afgezegd omdat ik zo moe ben.quote:Op zondag 9 november 2014 12:41 schreef Guard het volgende:
Iedereen die vandaaag nog niet geweest is, gaan!![]()
Lekkere wandeling maken! Dan ben je toch nog even buiten en kom je tot rust..quote:Op zondag 9 november 2014 13:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben gisteren al geweest en ga maandag weer. Vandaag rustdag. Vanochtend het zwemmen zelfs afgezegd omdat ik zo moe ben.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, weer een beetje de biertjes van de afgelopen dagen eruit gelopen.
En herfst is mijn allerfavorietste seizoen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Topweer om te lopen (in kort-kort). Twijfelde vanochtend over wat voor afstand ik zou gaan lopen. Onderweg wat gevoelige benen, dus voor de zekerheid maar bij 7km gehouden.![]()
Ja, het ging ook veel beter, maar na 2 lange dagen staan zit 't er weer in.quote:Op zondag 9 november 2014 11:43 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik las pas een jompel van je dat het juist beter ging! Iig verstandig dat je wat rustiger doet vandaag. Wel suf
![]()
@Serinde: Ik weet zeker dat dat mee gaat vallen, die 7HLWel balen dat we nu allebei niet racen vandaag. Probleem is een beetje dat 't anderhalf uur reizen was. Nu vinden we dat meestal niet zo erg (ROADTRIIIIIIP!!!! door mooie omgeving), maar als maar een van de twee een 11km race gaat doen, dan is de prijs-afstand-verhouding tóch wat zoek. Dus nu voel ik me schuldig naar Wolve toe
*kras*
Maar, we komen er wel!![]()
Ja doei.![]()
Zo de deur ook maar eens uit, volgens mij is het aan de reacties te lezen mooi loop weer![]()
Hopen dat mijn rug niet tegen gaat werken want ik heb er iets last van, verkeerd gelegen denk ik![]()
![]()
Zweef(?)foto gevonden van gister, thumbs up!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 14:06 schreef trolley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter dan dit wordt het inderdaad niet. Wat een heerlijk rondje was dat net.Get stoned![]()
Wat een topdag! Was ook super druk met allemaal hardlopers. Zelfs nog een man bare-foot zien rennen, in korte broek en zonder shirt.(Respect!)
![]()
Vanmorgen een rustige fartlektraining gedaan. Wat een geweldig weer was het om een lekker stukje te rennen. Met een mooie route door de duinen en bossen, wat puinduintrapjes en nog een stuk strand.
Hardlopen![]()
![]()
Ook lekker gelopen net, 22km in 2:27. Ook mooie herfstpics genomen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Lekker hoor, nu alweer zo'n lange duurloop erop hebben zitten! Ik ben nog niet verder gekomen dan 12 aan één stuk, maar ach, dat hoeft voorlopig ook nietquote:Op zondag 9 november 2014 15:11 schreef SEMTEX het volgende:
Ook lekker gelopen net, 22km in 2:27. Ook mooie herfstpics genomen
Ik geniet van wat spierpijn in mijn bovenbenen en kuiten vandaag.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik had ook wel gewild vandaag, maar ik heb al een aantal dagen een pijnlijke linker voet. Lijkt wel of ik 'm licht verdraaid heb of zo.quote:Op zondag 9 november 2014 15:13 schreef HDLed het volgende:
Zo dat was een lekker loopje:) En inderdaad het is heerlijk weer om te lopen![]()
Dan kan je beter even rust houden inderdaadquote:Op zondag 9 november 2014 15:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik had ook wel gewild vandaag, maar ik heb al een aantal dagen een pijnlijke linker voet. Lijkt wel of ik 'm licht verdraaid heb of zo.Ik heb gelukkig nog niks geen blessures te pakken gehad, hopen dat dat zo blijft "even afkloppen"
![]()
Dat blijft niet zoquote:Op zondag 9 november 2014 15:24 schreef HDLed het volgende:
[..]
Dan kan je beter even rust houden inderdaadIk heb gelukkig nog niks geen blessures te pakken gehad, hopen dat dat zo blijft "even afkloppen"
![]()
![]()
Mwah ik weet niet, ik ben in die 15 jaar dat ik gevoetbald heb ook maar 1 keer goed geblesseerd geraakt, maar dit is natuurlijk wel weer een andere sport dus we gaan het meemaken hahaquote:![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 14:06 schreef trolley het volgende:
Leuk! En die foto ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb mijzelf vandaag overtroffen op de 10 kilometer. En nog geheel onverwachts ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 16:10 schreef Devv het volgende:
Ik heb mijzelf vandaag overtroffen op de 10 kilometer. En nog geheel onverwachts ook.
Mooie tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
En leuk verslag en goed gelopenquote:!
[ Bericht 6% gewijzigd door Hinder op 09-11-2014 16:27:08 ]Get stoned![]()
SPOILER: Race report rated T for Trailrunning content, read at own riskOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wauw, devv
En Guard
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nice, mooie tijd en belangrijker nog: lekker vertouwen getankt voor de 7^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Potdomme vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lekker gelopen, Guard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 9 november 2014 16:15 schreef Guard het volgende:
Nice, allebei een dikke duimSPOILER: Race report rated T for Trailrunning content, read at own riskOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mooi Devv! Je wordt sneller en sneller! Ik heb nog rondgekeken of ik je zag maar aan de hand van die paar foto's op FOK! en endo is het toch lastig om je te herkennen. Hoorde je bij het groepje AMS runners of bij de Running Junkies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoorquote:Op zondag 9 november 2014 16:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe ging het bij jou?
Al goed hersteld?Alleen een vage ader op mijn linkervoet die vaak snel het gevoel heeft dat-ie knel zit, maar geen blessures en conditioneel ook alweer lekker op dreef.
Lekker is dat, gewoon even rust pakken en redelijk vlotjes weer verder kunnen gaan.quote:Op zondag 9 november 2014 16:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja hoorAlleen een vage ader op mijn linkervoet die vaak snel het gevoel heeft dat-ie knel zit, maar geen blessures en conditioneel ook alweer lekker op dreef.
Hardlopen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mooie prestaties Devv en Guard!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Gewoon naar je lichaam luisteren, altijd en overalquote:Op zondag 9 november 2014 16:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Lekker is dat, gewoon even rust pakken en redelijk vlotjes weer verder kunnen gaan.
Hardlopen. En genoeg slapen,vitamines slikken, compressiekousen voor het herstel, hoppa.
Een mooie PR-verbetering en zo te lezen zit er nog meer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je doel voor de 7HL?quote:Op zondag 9 november 2014 16:15 schreef Guard het volgende:
Ook een puike prestatieSPOILER: Race report rated T for Trailrunning content, read at own riskOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker constant gelopen!
![]()
Vanochtend begonnen met de 3-uurs trainingen voor de hele van Beltrum. Eerst een rondje van 9 km lopen met wat oefeningetjes tussendoor en vervolgens lekker 2 uur op de baan aan het werk.
Aan het eind flink moe, maar ik merk dat ik weer wat vooruit ga
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 16:15 schreef Guard het volgende:
Ook al zo lekker gelopen!SPOILER: Race report rated T for Trailrunning content, read at own riskOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een goeie dag voor loopjes. Mijn streven was om de 10 km binnen het uur te lopen en dat is gelukt. Ik had graag gezien dat het wat ruimer binnen het uur was maar ik ben toch heel tevreden met 59:52. Dan valt er de volgende keer ook nog wat te verbeteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die laatstequote:Op zondag 9 november 2014 16:26 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Mooi Devv! Je wordt sneller en sneller! Ik heb nog rondgekeken of ik je zag maar aan de hand van die paar foto's op FOK! en endo is het toch lastig om je te herkennen. Hoorde je bij het groepje AMS runners of bij de Running Junkies?. Ik heb ook nog even rondgekeken, want volgens mij heb ik je wel eens in het Zijdelwaard gezien. Ik was net onderweg naar de auto. En om nou keihard Angel-A te gaan roepen, vond ik ook zo vreemd
. We hebben heel lang naast het afhalen van de startnummers gestaan dus misschien heb je mij zelfs onbewust nog gezien.
Ik wil onder de 1:10:00 lopen. Maar ik heb niet echt een tijd in mijn hoofd. Het is mijn eerste 15 kilometer dus het is een beetje lastig in te schatten. Ik ga denk ik weer achter de snelle lopers uit de groep hangen en zie wel waar ik eindig.quote:Op zondag 9 november 2014 16:45 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Een mooie PR-verbetering en zo te lezen zit er nog meer in![]()
Wat is je doel voor de 7HL?
[..]![]()
Wil je de volgende keer toch even roepen? Gewoon Angela dan hè? Lijkt me leuk, een FOK!-meeting bij de Albert Heijnquote:Op zondag 9 november 2014 17:13 schreef Devv het volgende:
[..]
Die laatste. Ik heb ook nog even rondgekeken, want volgens mij heb ik je wel eens in het Zijdelwaard gezien. Ik was net onderweg naar de auto. En om nou keihard Angel-A te gaan roepen, vond ik ook zo vreemd
. We hebben heel lang naast het afhalen van de startnummers gestaan dus misschien heb je mij zelf onbewust nog gezien.
![]()
![]()
Heeft iemand een link naar een hardloopkalender die niet eindigt op 31 december 2014? Ik wil graag loopjes voor volgend jaar gaan plannen.![]()
http://www.hardloopkalender.nlquote:Op zondag 9 november 2014 17:33 schreef HDLed het volgende:
Heeft iemand een link naar een hardloopkalender die niet eindigt op 31 december 2014? Ik wil graag loopjes voor volgend jaar gaan plannen.![]()
![]()
Oh wat domquote:dacht dat ik die straks al had uitgeprobeerd maar kreeg er niks van 2015 voor, heb waarschijnlijk iets verkeerds gedaan want nu springt het er zo voor
![]()
Thnks![]()
![]()
Geeft niks HDLed, ik kijk zelf vaak met mijn neus...
Is deze al eens langs gekomen? De pijn na de marathon. http://www.nytimes.com/vi(...)rathon.html?src=vidm![]()
Haha leuk om te zien, alleen de drang om ooit een marathon te lopen word er niet bepaald groter door. Je moet er maar wat voor over hebben zeg maarquote:Op zondag 9 november 2014 17:49 schreef Angel-A het volgende:
Geeft niks HDLed, ik kijk zelf vaak met mijn neus...
Is deze al eens langs gekomen? De pijn na de marathon. http://www.nytimes.com/vi(...)rathon.html?src=vidm![]()
![]()
hard core runner veins!!quote:Op zondag 9 november 2014 16:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja hoorAlleen een vage ader op mijn linkervoet die vaak snel het gevoel heeft dat-ie knel zit, maar geen blessures en conditioneel ook alweer lekker op dreef.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Op basis van BMI...quote:Op zondag 9 november 2014 19:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
en nog verklaren sommige mensen je voor gek als je aan het hardlopen bent..![]()
Het viel me vandaag nog op in het Olympisch stadion, dat ik het zo mooi vind om al die fitte mensen te zien. Maakt niet uit welke leeftijd, van jong tot best wel heel oud, allemaal energieke, slanke mensen. Die oudjes zijn toch wel een voorbeeld voor me, het is toch geweldig als je op je 70e nog kan hardlopen!quote:Op zondag 9 november 2014 19:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
en nog verklaren sommige mensen je voor gek als je aan het hardlopen bent..
Wat bedoel je Swets?![]()
Ja, want zoooo'n groot deel van nederland heeft inderdaad 20kg aan spierenquote:
BMI zegt geen reet. Alleen op al basis van je bouw kan je al een te hoog BMI hebben. Ik denk dat er diverse in dit topic met een te hoog BMI zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 19:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, want zoooo'n groot deel van nederland heeft inderdaad 20kg aan spieren
Forum Opties Forumhop: Hop naar: