SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 09-11-2014 22:58:24 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik ga voor kort-kort zometeen bij de Olympisch stadionloop. Ik neem voor de zekerheid mijn mouwtjes mee voor als de wind tegenvalt.![]()
Ik ben nog een beetje in dubio of ik ga of nietMijn benen zijn nog steeds moe, maar het is zulk prachtig weer en zo vaak kan ik niet bij daglicht lopen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zware fell race van vandaag gaat niet door door mijn rug ( nou ja, het loopje gaat wel door... Alleen wij gaan niet), maar hopelijk straks wel een klein rustig rondje hobbelen... Jammer, loopje leek me/ons echt geweldig... Nou ja, volgend jaar weer een jaar!
Veel succes en plezier andere lopers hier!Ja doei.![]()
Kun je dan niet beter een herstelloop gaan doen? Kun je toch lopen, maar is het niet zo intensiefquote:Op zondag 9 november 2014 10:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben nog een beetje in dubio of ik ga of nietMijn benen zijn nog steeds moe, maar het is zulk prachtig weer en zo vaak kan ik niet bij daglicht lopen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja, als ik ga lopen is het sowieso rustig aanquote:Op zondag 9 november 2014 10:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een herstelloop gaan doen? Kun je toch lopen, maar is het niet zo intensief
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Iedereen die vandaag onder prachtige hardloopomstandigheden een wedstrijdje gaat lopen; veel succes en plezier! Beter weer dan dit krijg je niet zo snel weer!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Veel plezier en succes iedereen vandaag!
Ik heb hier een mooie grote ronde van 20k zonder verkeerslichten uit weten te stippelen, iets dat bijna onmogelijk is. Die ga ik zo maar eens lopen.Get stoned![]()
Ik ga vandaag wél. Ik heb kort-lang aan.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik iig voor meer dan een HM. Of een HM. 'Moet' 30-11 weer een 30 lopen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ga ook. Laatste duurloop voor volgende week. Ik heb niet het vertrouwen in de snelheid wat ik gehoopt had te hebben maarrrrrrrrrr... Voordeel: echt iedereen is al gefinisht als ik binnenkom dus ik verwacht veelhaha
![]()
Ynske, ik hoop ook dat drie keer scheepsrecht is voor je!![]()
Derde dag op rij dat je loopt of niet?quote:Op zondag 9 november 2014 10:54 schreef HDLed het volgende:
Ik ga straks een 10 km lopen.. maar draai me eerst nog een keer om![]()
2e dag, ik loop 3 keer in de weekquote:Op zondag 9 november 2014 11:32 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Derde dag op rij dat je loopt of niet?
Gisteren 5 km wezen joggen en vandaag 10,5 normaal, ik volg een schema die niet echt vaste dagen heeft op uitzondering van de zondag omdat ik daar het meeste tijd heb voor een duurloop.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Zware fell race van vandaag gaat niet door door mijn rug ( nou ja, het loopje gaat wel door... Alleen wij gaan niet), maar hopelijk straks wel een klein rustig rondje hobbelen... Jammer, loopje leek me/ons echt geweldig... Nou ja, volgend jaar weer een jaar!
Veel succes en plezier andere lopers hier!Ik las pas een jompel van je dat het juist beter ging! Iig verstandig dat je wat rustiger doet vandaag. Wel suf
![]()
@Serinde: Ik weet zeker dat dat mee gaat vallen, die 7HL![]()
![]()
Wow! Eindelijk weer een s superlekker gelopen! Dat ging geweldig en het was zo mooi weer!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lekker door de bossen en de modder kunnen lopen, in ideaal loopweer![]()
Iedereen die vandaaag nog niet geweest is, gaan!
Zo lekker
Straks zal ik nog wel wat over het wedstrijdje zelf vertellen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben gisteren al geweest en ga maandag weer. Vandaag rustdag. Vanochtend het zwemmen zelfs afgezegd omdat ik zo moe ben.quote:Op zondag 9 november 2014 12:41 schreef Guard het volgende:
Iedereen die vandaaag nog niet geweest is, gaan!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: