Tldr op dit tijdstip, ik lees het later , i promise...quote:Op zondag 9 november 2014 04:21 schreef Remqo het volgende:
Er is een meisje die ik al een tijdje leuk vind en heb laatst mijn moed bij elkaar geschraapt om haar mee uit eten te vragen.
Gelukkig had ze daar wel zin in.
Maar de ellende begon al snel nadat ik haar ophaalde, over elk restaurant wat ik aanraadde had ze wel commentaar.
Uiteindelijk werd het een 'romantisch' diner bij de Mac.
Maar ze bleef maar zeuren en zaniken over alles en nog wat, al knagend aan een Big Tasty.
Ik had er genoeg van en ben maar weggelopen.
[ afbeelding ]
Klacht: Zeurende date verpest een avondje uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede paintquote:Op zondag 9 november 2014 04:21 schreef Remqo het volgende:
Er is een meisje die ik al een tijdje leuk vind en heb laatst mijn moed bij elkaar geschraapt om haar mee uit eten te vragen.
Gelukkig had ze daar wel zin in.
Maar de ellende begon al snel nadat ik haar ophaalde, over elk restaurant wat ik aanraadde had ze wel commentaar.
Uiteindelijk werd het een 'romantisch' diner bij de Mac.
Maar ze bleef maar zeuren en zaniken over alles en nog wat, al knagend aan een Big Tasty.
Ik had er genoeg van en ben maar weggelopen.
[ afbeelding ]
Klacht: Zeurende date verpest een avondje uit.
quote:Op zondag 9 november 2014 09:47 schreef john-hert het volgende:
TS date met mapimaDe action moet inderdaad wel mapima zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst denken, dan typen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over het algemeen niet, maar deze had wel wat schattigs over zichquote:
Lilyquote:Op zondag 9 november 2014 17:30 schreef Nikmans het volgende:
REMQOBAAS
Wat staat er op het naamkaartje van je actionchick?
Die heb ik al gemaakt, maar die is alleen voor privé gebruik.quote:Op zondag 9 november 2014 17:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kun je een keer een a4 paint maken van mapima? Ik fap op haar
Je bedoelt die drol in het derde plaatje?quote:
Bij Ensaf-paints was er altijd zo'n grap dat mensen gingenquote:Op zondag 9 november 2014 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bedoelt die drol in het derde plaatje?
er zitten verder geen beren in.
Ah vandaar.quote:Op zondag 9 november 2014 21:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Bij Ensaf-paints was er altijd zo'n grap dat mensen gingen'en om details die er niet waren om verwarring te zaaien
Die beer met die groene truiquote:Op zondag 9 november 2014 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bedoelt die drol in het derde plaatje?
er zitten verder geen beren in.
quote:Op zondag 9 november 2014 20:47 schreef Homijn het volgende:
8 voor de klacht, 11 voor de paint. Eindcijfer: 9,5
Zo te zien wel, zelfs een Walter White die daar loopt in zijn stripquote:Op maandag 10 november 2014 07:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is er een Los Pollos Hermanos in Nederland?
Bij de Action heten ze toch allemaal Fatima.quote:Op maandag 22 december 2014 14:23 schreef mapima het volgende:
Bij de Action heb je helemaal geen naambordjes
in mijn filiaal hadden we een Desteneyquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:06 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Bij de Action heten ze toch allemaal Fatima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |