Ik erken hem nietquote:Op zondag 9 november 2014 00:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Toto69: 26
PowerLoungen: 19
houdjemond : 17
Aight1: 14
Fok-it : 10
ChevyCaprice: 9
Anosmos: 8
RingBewoner: 7
Kaneelstokje: 7
Lt.Surge: 5
KitKatChunky : 4
GlennQuagmire : 4
Fera: 3
Deadprez: 3
Mani89: 3
Tassendief: 2
LompeHork: 2
Holy_Goat: 2
BazZz2b: 2
Insomnia_: 2
ROADRUNN3R : 1
Johannes: 1
Moira: 1
Vanillekwark: 1
HPLC: 1
Immerdebestebob: 1
zerak: 1
datismijnmening: 1
Durmada: 1
eliasbar: 1
De stumper heeft het goed
als je wilt heel graagquote:Op zondag 9 november 2014 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
Moet ik de OP nog aanpassen met een nieuw lijstje?
Echt zo'n vraag die ik uit m'n hoofd wist.quote:
Beter dat hij normaal meedoet, toch?quote:
Je bent slimmer dan ik dacht.quote:Op zondag 9 november 2014 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt zo'n vraag die ik uit m'n hoofd wist.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt zo'n vraag die ik uit m'n hoofd wist.
Wejooh, zieke burnquote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent slimmer dan ik dacht.
Ik was niet aan het vissen.quote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent slimmer dan ik dacht.
Mofrikaquote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef eliasbar het volgende:
vraag: welk Afrikaans land is een tijd (volwaardig) lid geweest van de Europese unie?
nu pas, serieus? Haha cheers!quote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef RingBewoner het volgende:
Wauw!!! Ik zie nu pas dat mijn idee een TTT waardig is!!!!! Ik proost er eentje op en deel aan iedereen die wil ook uit!!!![]()
Geenquote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef eliasbar het volgende:
vraag: welk Afrikaans land is een tijd (volwaardig) lid geweest van de Europese unie?
Joekellandquote:
quote:
Marokko.quote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef eliasbar het volgende:
je moederquote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef eliasbar het volgende:
Hihi, volwaardig.quote:
Gast, ben jij ook 14 ofzo? Ga het nou niet opzoeken. Begint tie straks weerquote:
zelf ook serieus en lief blijven dan aub.quote:
Dit topic moet ook gewoon naar GC en een andere naam krijgenquote:Op zondag 9 november 2014 01:05 schreef zerak het volgende:
Serieus en lief blijven in ONZ. Je mag ook niks meer tegenwoordig. Straks mag men niet meer klagen in KLB
*pinkt traantje weg*.
nope, geen Tunesiëquote:Op zondag 9 november 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Tunesie?
Al kan ik me elk afrikaans land niet voorstellen.
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 01:08 schreef zerak het volgende:
[..]
Ja de helft van afrika is een zandbak
Ja nouja laat ik het dan houden op elkaar in zijn/haar waarde latenquote:Op zondag 9 november 2014 01:05 schreef zerak het volgende:
Serieus en lief blijven in ONZ. Je mag ook niks meer tegenwoordig. Straks mag men niet meer klagen in KLB
*pinkt traantje weg*.
zoek en gij zult vindenquote:Op zondag 9 november 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Maar het iss dus een Franse kolonie geweest.
Kom op man, ik mag om 1 uur 's nachts geen yo mama joke maken in ONZ?quote:Op zondag 9 november 2014 01:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja nouja laat ik het dan houden op elkaar in zijn/haar waarde laten
vrouw*quote:Op zondag 9 november 2014 01:11 schreef zerak het volgende:
[..]
Kom op man, ik mag om 1 uur 's nachts geen yo mama joke maken in ONZ?
Het klopt wel inderdaadquote:Op zondag 9 november 2014 01:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bron? Ik geloof er geen barst van
http://nl.m.wikipedia.org(...)van_de_Europese_Uniequote:Op zondag 9 november 2014 01:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bron? Ik geloof er geen barst van
De Europese Unie bestaat pas sinds 1993quote:Op zondag 9 november 2014 01:11 schreef eliasbar het volgende:
In 1957 hebben de volgende landen samen de Europese Unie opgericht: België, Luxemburg, Frankrijk (inclusief Algerije, Italië, Nederland en West-Duitsland.
is dat jouw mening? want de feiten geven je een bitchslapquote:Op zondag 9 november 2014 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Europese Unie bestaat pas sinds 1993
ik maak naam voor mezelfquote:Op zondag 9 november 2014 01:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
vrouw*
nou vooruit omdat jij het bent
1957quote:Op zondag 9 november 2014 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Europese Unie bestaat pas sinds 1993
Nee jij hebt het over de EEG en niet de EUquote:Op zondag 9 november 2014 01:14 schreef eliasbar het volgende:
[..]
is dat jouw mening? want de feiten geven je een bitchslap
ja als het zo makkelijk is had ik wel wat bedacht voor ik dat typtequote:
Wie de fuck is liev schreiberquote:Op zondag 9 november 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
In welke hitserie is Liev Schreiber op dit moment te zien?
Wie?quote:Op zondag 9 november 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
In welke hitserie is Liev Schreiber op dit moment te zien?
Als je de rest van de vraag ziet kan je je wel bedenken dat het een acteur of actrice is tochquote:
Zat in de scream films.. wat ie nu doet, geen idee.quote:
ik heb het serieus zonder google beantwoord, geloof het of nietquote:Op zondag 9 november 2014 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gast, het is de bedoeling dat je de vragen zonder google beantwoord.
Ja ik wilde gewoon weten of ze een beetje mooi isquote:Op zondag 9 november 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je de rest van de vraag ziet kan je je wel bedenken dat het een acteur of actrice is toch
De 2 vragen daarvoor ookquote:Op zondag 9 november 2014 01:20 schreef eliasbar het volgende:
[..]
ik heb het serieus zonder google beantwoord, geloof het of niet
Prachtigquote:Op zondag 9 november 2014 01:20 schreef zerak het volgende:
[..]
Ja ik wilde gewoon weten of ze een beetje mooi is
Oh kut ik dacht dat het een vrouw wasquote:Op zondag 9 november 2014 01:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zat in de scream films.. wat ie nu doet, geen idee.
Helaas.quote:Op zondag 9 november 2014 01:21 schreef zerak het volgende:
[..]
Oh kut ik dacht dat het een vrouw was:D
Aanradertje hoor, die serie.quote:Op zondag 9 november 2014 01:21 schreef houdjemond het volgende:
Als je er naar kijkt of het is een favoriete acteur van je kan je toch mazzel hebben en het gewoon weten.
Dat had ik met Ocarina of Time en Placebo ook
Ui wist je ook, alleen te laat gegoogeld.quote:Op zondag 9 november 2014 01:22 schreef eliasbar het volgende:
[..]
*1 vraag daarvoor, 2 vragen in totaal. Ik ben slimmer dan ik er uit zie
ja die had ik gegoogled, maar ik had het over de vragen die ik niet had gegoogled. Twee in totaal dus, niet drie.quote:Op zondag 9 november 2014 01:23 schreef zerak het volgende:
[..]
Ui wist je ook, alleen te laat gegoogeld.
a- het is half 2.quote:Op zondag 9 november 2014 01:24 schreef eliasbar het volgende:
vraag: bereken x in 2log(x) + 2log(x + 2) = 3
dan maak je dus geen kans helaasquote:Op zondag 9 november 2014 01:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
a- het is half 2.
b- discalculie hiero
Denken dat iemand om half twee zin heeft om iets op te lossen wat jij even van internet hebt gepluktquote:Op zondag 9 november 2014 01:24 schreef eliasbar het volgende:
vraag: bereken x in 2log(x) + 2log(x + 2) = 3
nice!quote:Op zondag 9 november 2014 01:26 schreef zerak het volgende:
x(x+2) = 2^3
x^2 + 2x - 8 = 0
x = -4 v x = 2
ja, zerak blijkbaar, en hij heeft het nog goed ook. Bovendien heb ik het niet van internet geplukt.quote:Op zondag 9 november 2014 01:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat iemand om half twee zin heeft om iets op te lossen wat jij even van internet hebt geplukt
vergeet de puntenlijst niet!quote:Op zondag 9 november 2014 01:28 schreef eliasbar het volgende:
[..]
ja, zerak blijkbaar, en hij heeft het nog goed ook. Bovendien heb ik het niet van interner geplukt.
ozonequote:Op zondag 9 november 2014 01:29 schreef zerak het volgende:
Oke hoe heet de hit waarvan de members van de groep in de videoclip op een vliegtuig staan te dansen
Beeldvorming
[ afbeelding ]
dragostea din teiquote:Op zondag 9 november 2014 01:29 schreef zerak het volgende:
Oke hoe heet de hit waarvan de members van de groep in de videoclip op een vliegtuig staan te dansen
Beeldvorming
[ afbeelding ]
Ja. Dah. Bazenliedjequote:
Zeker wel. Ezpzquote:Op zondag 9 november 2014 01:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat iemand om half twee zin heeft om iets op te lossen wat jij even van internet hebt geplukt
je linkt het plaatje gewoon letterlijk van de Wiki paginaquote:Op zondag 9 november 2014 01:29 schreef zerak het volgende:
Beeldvorming
[ afbeelding ]
Vies ditquote:Op zondag 9 november 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hehe weet alleen niet of je het zo spelt
nou enquote:Op zondag 9 november 2014 01:32 schreef eliasbar het volgende:
[..]
je linkt het plaatje gewoon letterlijk van de Wiki pagina
Mijn oprechte excusesquote:Op zondag 9 november 2014 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb hem inmiddels opstaan, nu zit het in m;n hoofd
Daarvoor hoef ik hem niet op te zettenquote:Op zondag 9 november 2014 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb hem inmiddels opstaan, nu zit het in m;n hoofd
Dude ik had hem goedquote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe heten de hyena's uit de Leewenkoning
#rememberjrstyle
Moet dit nog vertaalt worden?quote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou doodgaan als je me verliet.
Verdrinken in leed
Schatje, vermoord me niet vannacht.
De band en het nummer graag.
Wist niet eens dat we zo'n kleinzielige prulsongteksten hadden in ons kikkerlandjequote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Verdrinken in leed
Ja 1 letterquote:Op zondag 9 november 2014 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh niet gezienje schreef het wel fout.
Daar moet je maar achter zien te komenquote:Op zondag 9 november 2014 01:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet dit nog vertaalt worden?
di-rect - don't kill me tonight.quote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Verdrinken in leed
nvmquote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Verdrinken in leed
Als chips.quote:Op zondag 9 november 2014 01:41 schreef houdjemond het volgende:
Was een hele enthousiaste di-rect fan vroeger.
Waarom heeft meneer Kellog de cornflakes origineel uitgevonden?
veevoerquote:Op zondag 9 november 2014 01:41 schreef houdjemond het volgende:
Om rijk te wordenquote:Op zondag 9 november 2014 01:41 schreef houdjemond het volgende:
Sws moedernegotiequote:Op zondag 9 november 2014 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh overschot van VS aan mais (of wat is de grondstof ervan?)
Hij was wel een felle vegetariër, maar dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 9 november 2014 01:44 schreef RingBewoner het volgende:
Omdat er dierlijke producten inzaten?
Klinkt als een antwoord van google.quote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef eliasbar het volgende:
omdat toendertijds het standaard ontbijt ei en vlees was, terwijl de arme mensen pap en andere fekookte granen aten.
Hij was arts. Dus ergens in de medische hoek.quote:
Vanwege geneeskrachtige werking van de ingrediënten?quote:Op zondag 9 november 2014 01:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij was arts. Dus ergens in de medische hoek.
niet vergeten dat het eind 1800, begin 1900 was he
hij mocht alleen melk en graan eten vanwege de aids die hij had?quote:Op zondag 9 november 2014 01:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij was arts. Dus ergens in de medische hoek.
niet vergeten dat het eind 1800, begin 1900 was he
Nahuh.. Hij was er echt van eeh.. overtuigd.quote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik geloof het trouwens niet, urban myth
warmer.quote:Op zondag 9 november 2014 01:46 schreef RingBewoner mihet volgende:
[..]
Vanwege geneeskrachtige werking van de ingrediënten?
zo warm maar toch zo onwijs koud.quote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Het was toch lustopwekkend ofzo? Dacht zoiets eens gelezen te hebben
Gewoon uit de wiki pagina over cornflakes gehaaldquote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef eliasbar het volgende:
omdat toendertijds het standaard ontbijt ei en vlees was, terwijl de arme mensen pap en andere fekookte granen aten.
en dan het toch nog fout hebben.quote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef zerak het volgende:
[..]
Gewoon uit de wiki pagina over cornflakes gehaald
Lustafremmend dan?quote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
zo warm maar toch zo onwijs koud.
Joh die kleuter is al de hele avond aan het cheatenquote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef zerak het volgende:
[..]
Gewoon uit de wiki pagina over cornflakes gehaald
waarom negeer je mij? ik mag toch weten of mn antwoord goed of fout is?quote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
zo warm maar toch zo onwijs koud.
hondquote:Op zondag 9 november 2014 01:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joh die kleuter is al de hele avond aan het cheaten
hartstikke fout.quote:Op zondag 9 november 2014 01:51 schreef eliasbar het volgende:
[..]
waarom negeer je mij? ik mag toch weten of mn antwoord goed of fout is?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Deze vraag gaat wel te diep voor het tijdstipquote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
en dan het toch nog fout hebben.
Is ook knap.
quote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
eensnarige bas is wel goed gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry manquote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom bewust een topic verpesten? Zit je dan zelf te grinniken achter je computertje ofzo?
quote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eensnarige bas is wel goed gevonden
quote:Op zondag 9 november 2014 01:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Donderstraal op en laat haar met rust man
Die vond ik ook wel verfrissendquote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eensnarige bas is wel goed gevonden
Je moet een nieuwe vraag verzinnenquote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Het was toch lustopwekkend ofzo? Dacht zoiets eens gelezen te hebben
Ik doe er ook altijd even over, misschien is ie cornflakes aan het eten, weten wij veelquote:Op zondag 9 november 2014 01:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet een nieuwe vraag verzinnen
Om mensen op te lichtenquote:Op zondag 9 november 2014 02:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
De uitvinder van Coca-Cola vond Cola ook uit met een reden. Welke?
nee snap ik. maar ik dacht dat je in ONZ lekker los kan gaan op elkaar, aangezien ik het vaker zie gebeuren in ONZ.quote:Op zondag 9 november 2014 01:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal meedoet is er niks aan de hand.
Ik kan nu trouwens nooit meer cornflakes eten zonder hier aan te denkenquote:Op zondag 9 november 2014 02:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik doe er ook altijd even over, misschien is ie cornflakes aan het eten, weten wij veel
om ijzer te ontroestenquote:Op zondag 9 november 2014 02:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nee ik heb het ook een beetje verpest voor mezelfquote:Op zondag 9 november 2014 02:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan nu trouwens nooit meer cornflakes eten zonder hier aan te denken
De uitvinder was een apotheker. Maarja. Tegen keelpijn?quote:Op zondag 9 november 2014 02:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik kwam misschien wat bot over, je mag hier gerust leuk meedoen maar van houdjemond moet je afblijven en zo.quote:Op zondag 9 november 2014 02:02 schreef eliasbar het volgende:
[..]
nee snap ik. maar ik dacht dat je in ONZ lekker los kan gaan op elkaar, aangezien ik het vaker zie gebeuren in ONZ.
Middel tegen hoofdpijn?quote:Op zondag 9 november 2014 02:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Want vrouwen kunnen niet voor zichzelf opkomen. Emansiepasie!!quote:Op zondag 9 november 2014 02:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kwam misschien wat bot over, je mag hier gerust leuk meedoen maar van houdjemond moet je afblijven en zo.
Vermoeidheid?quote:Op zondag 9 november 2014 02:05 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Je zit al de buurt, maar waar was het medicijn voor?
Eh jawel.quote:Op zondag 9 november 2014 02:05 schreef zerak het volgende:
[..]
Want vrouwen kunnen niet voor zichzelf opkomen. Emansiepasie!!
Klinkt gezellig, hier ook last vanquote:Op zondag 9 november 2014 02:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben in een haatbui nu , kan iedereen wel wat toewensen
Komt wel goed schatje -roosvice schuif-quote:Op zondag 9 november 2014 02:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben in een haatbui nu , kan iedereen wel wat toewensen
Lekker Steen & Spinal luisterenquote:Op zondag 9 november 2014 02:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, hier ook last van
Behalve jou en hjm natuurlijk
Bedankt, lekkere drank welquote:Op zondag 9 november 2014 02:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje -roosvice schuif-
Mwah, ik voel er niet zoveel bij eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 02:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker Steen & Spinal luisterenlucht op
Steenquote:Op zondag 9 november 2014 02:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker Steen & Spinal luisterenlucht op
quote:Op zondag 9 november 2014 02:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Steen![]()
Had ik het gisteren nog over met iemand.
Nooit met de ogen knipperenquote:Op zondag 9 november 2014 02:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Steen![]()
Had ik het gisteren nog over met iemand.
Ik gooi geen steen-lyrics op Fok, of wel dan?quote:
Cool, zijn ze knap?quote:Op zondag 9 november 2014 02:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt lul, nu krijg ik advertenties over oppasmoeders.
Ik hou je niet tegen, maar voor je imago zou ik dat maar achterwege laten jaquote:Op zondag 9 november 2014 02:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik gooi geen steen-lyrics op Fok, of wel dan?
Zullen we onze koffers pakken en vertrekken naar een of ander warm tropisch oord? Kende de rest mooi de moord stikkenquote:
Prima, eerst dat oord zuiveren van eerlijke drugsdealers en andere stumpers met 25 euroquote:Op zondag 9 november 2014 02:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zullen we onze koffers pakken en vertrekken naar een of ander warm tropisch oord? Kende de rest mooi de moord stikken
Lissabon een optie?quote:Op zondag 9 november 2014 02:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Prima, eerst dat oord zuiveren van eerlijke drugsdealers en andere stumpers met 25 euro
Ik heb serieus geprobeerd een decent lyric op te zoeken van Steen.quote:Op zondag 9 november 2014 02:18 schreef zerak het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen, maar voor je imago zou ik dat maar achterwege laten ja
Alsof je dat doetquote:Op zondag 9 november 2014 02:23 schreef Toto69 het volgende:
Godsklere, dit is mn 99.000e post. Bij de 100.000 maar stoppen denk
quote:Op zondag 9 november 2014 02:23 schreef Toto69 het volgende:
Hij gaat een braddie doenquote:
Jij kan heul niet zonder ons.quote:Op zondag 9 november 2014 02:23 schreef Toto69 het volgende:
Ik kom hier serieus niet meer bij, tranen over mn wangen.quote:Op zondag 9 november 2014 02:26 schreef zerak het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2014/10/avontuur-met-freek/![]()
![]()
![]()
Niet mijn humor i guessquote:Op zondag 9 november 2014 02:26 schreef zerak het volgende:
![]()
![]()
Lucky tv is briljant inderdaadquote:Op zondag 9 november 2014 02:26 schreef zerak het volgende:
![]()
![]()
Vraag me altijd af of Willem-Alexander en Maxima die filmpjes ook meekrijgen en vooral of ze het ook zelf grappig vinden. Sommige gaan wel echt verquote:
Ik denk dat Willem-Alexander zich echt bescheurt, lijkt me wel een man met een fijn gevoel voor humor.quote:Op zondag 9 november 2014 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of Willem-Alexander en Maxima die filmpjes ook meekrijgen en vooral of ze het ook zelf grappig vinden. Sommige gaan wel echt ver
GQ reageert niet meerquote:Op zondag 9 november 2014 02:34 schreef Fok-it het volgende:
Anyway als het alleen maar slowchat hier is en geen vragen ga ik wat anders doen. adios
Bijnaquote:Op zondag 9 november 2014 02:38 schreef zerak het volgende:
Ik zou om 10 uur gaan slapen. Dat is niet gelukt geloof ik.
Ach ik slaap elke nacht zo laat. Verneukt ritme.quote:Op zondag 9 november 2014 02:38 schreef zerak het volgende:
Ik zou om 10 uur gaan slapen. Dat is niet gelukt geloof ik.
Ik vind het niet erg hoor, 't is toch weekend. Kan ik door de week niet makenquote:Op zondag 9 november 2014 02:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ik slaap elke nacht zo laat. Verneukt ritme.
mooie leefquote:Op zondag 9 november 2014 02:51 schreef zerak het volgende:
Maar ik heb idd ook tijden gehad waarop ik elke dag om 5 naar bed ging en dan om 3 uur smiddags weer opstond
bohh pics via wa graagquote:Op zondag 9 november 2014 04:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Praat nog met een leuke vrouwjij dan
Ga slapen manquote:Op zondag 9 november 2014 04:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
bohh pics via wa graag
weet niet waarom ik
Volgens mij zijn er in dit topic maar 2 vragen geweestquote:Op zondag 9 november 2014 10:15 schreef Holy_Goat het volgende:
ik dacht er is sochtends vast wel een vraag die ik kan beantwoorden (want langer de tijd) maar neen
Necrofiliequote:Op zondag 9 november 2014 10:58 schreef Fok-it het volgende:
Genoeg dusnu is het klaar met slowchatten en gebruiken we het topic weer waarvoor hij bedoelt is: quizzen
Nieuwe vraag:
Buiten kindermisbruik wordt de al 3 jaar geleden overleden BBC-presentator Jimmy Savile van nog iets merkwaardigs verdacht. Wat?
Rightquote:
Kinkyquote:Op zondag 9 november 2014 11:23 schreef smegmanus het volgende:
Die seal in de OP staat er niet voor niets, ik ga dit topic niet opschonen maar bij een volgend topic kom ik persoonlijk bie diegene langs die loopt te kutten of slowchatten en draai ik een bal of een tepel af. Gr gr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |