Klinkt als een antwoord van google.quote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef eliasbar het volgende:
omdat toendertijds het standaard ontbijt ei en vlees was, terwijl de arme mensen pap en andere fekookte granen aten.
Hij was arts. Dus ergens in de medische hoek.quote:
Vanwege geneeskrachtige werking van de ingrediënten?quote:Op zondag 9 november 2014 01:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij was arts. Dus ergens in de medische hoek.
niet vergeten dat het eind 1800, begin 1900 was he
hij mocht alleen melk en graan eten vanwege de aids die hij had?quote:Op zondag 9 november 2014 01:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij was arts. Dus ergens in de medische hoek.
niet vergeten dat het eind 1800, begin 1900 was he
Nahuh.. Hij was er echt van eeh.. overtuigd.quote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik geloof het trouwens niet, urban myth
warmer.quote:Op zondag 9 november 2014 01:46 schreef RingBewoner mihet volgende:
[..]
Vanwege geneeskrachtige werking van de ingrediënten?
zo warm maar toch zo onwijs koud.quote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Het was toch lustopwekkend ofzo? Dacht zoiets eens gelezen te hebben
Gewoon uit de wiki pagina over cornflakes gehaaldquote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef eliasbar het volgende:
omdat toendertijds het standaard ontbijt ei en vlees was, terwijl de arme mensen pap en andere fekookte granen aten.
en dan het toch nog fout hebben.quote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef zerak het volgende:
[..]
Gewoon uit de wiki pagina over cornflakes gehaald
Lustafremmend dan?quote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
zo warm maar toch zo onwijs koud.
Joh die kleuter is al de hele avond aan het cheatenquote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef zerak het volgende:
[..]
Gewoon uit de wiki pagina over cornflakes gehaald
waarom negeer je mij? ik mag toch weten of mn antwoord goed of fout is?quote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
zo warm maar toch zo onwijs koud.
hondquote:Op zondag 9 november 2014 01:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joh die kleuter is al de hele avond aan het cheaten
hartstikke fout.quote:Op zondag 9 november 2014 01:51 schreef eliasbar het volgende:
[..]
waarom negeer je mij? ik mag toch weten of mn antwoord goed of fout is?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Deze vraag gaat wel te diep voor het tijdstipquote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
en dan het toch nog fout hebben.
Is ook knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |