quote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
eensnarige bas is wel goed gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry manquote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom bewust een topic verpesten? Zit je dan zelf te grinniken achter je computertje ofzo?
quote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eensnarige bas is wel goed gevonden
quote:Op zondag 9 november 2014 01:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Donderstraal op en laat haar met rust man
Die vond ik ook wel verfrissendquote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eensnarige bas is wel goed gevonden
Je moet een nieuwe vraag verzinnenquote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Het was toch lustopwekkend ofzo? Dacht zoiets eens gelezen te hebben
Ik doe er ook altijd even over, misschien is ie cornflakes aan het eten, weten wij veelquote:Op zondag 9 november 2014 01:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet een nieuwe vraag verzinnen
Om mensen op te lichtenquote:Op zondag 9 november 2014 02:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
De uitvinder van Coca-Cola vond Cola ook uit met een reden. Welke?
nee snap ik. maar ik dacht dat je in ONZ lekker los kan gaan op elkaar, aangezien ik het vaker zie gebeuren in ONZ.quote:Op zondag 9 november 2014 01:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal meedoet is er niks aan de hand.
Ik kan nu trouwens nooit meer cornflakes eten zonder hier aan te denkenquote:Op zondag 9 november 2014 02:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik doe er ook altijd even over, misschien is ie cornflakes aan het eten, weten wij veel
om ijzer te ontroestenquote:Op zondag 9 november 2014 02:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nee ik heb het ook een beetje verpest voor mezelfquote:Op zondag 9 november 2014 02:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan nu trouwens nooit meer cornflakes eten zonder hier aan te denken
De uitvinder was een apotheker. Maarja. Tegen keelpijn?quote:Op zondag 9 november 2014 02:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik kwam misschien wat bot over, je mag hier gerust leuk meedoen maar van houdjemond moet je afblijven en zo.quote:Op zondag 9 november 2014 02:02 schreef eliasbar het volgende:
[..]
nee snap ik. maar ik dacht dat je in ONZ lekker los kan gaan op elkaar, aangezien ik het vaker zie gebeuren in ONZ.
Middel tegen hoofdpijn?quote:Op zondag 9 november 2014 02:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |