ozonequote:Op zondag 9 november 2014 01:29 schreef zerak het volgende:
Oke hoe heet de hit waarvan de members van de groep in de videoclip op een vliegtuig staan te dansen
Beeldvorming
[ afbeelding ]
dragostea din teiquote:Op zondag 9 november 2014 01:29 schreef zerak het volgende:
Oke hoe heet de hit waarvan de members van de groep in de videoclip op een vliegtuig staan te dansen
Beeldvorming
[ afbeelding ]
Ja. Dah. Bazenliedjequote:
Zeker wel. Ezpzquote:Op zondag 9 november 2014 01:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat iemand om half twee zin heeft om iets op te lossen wat jij even van internet hebt geplukt
je linkt het plaatje gewoon letterlijk van de Wiki paginaquote:Op zondag 9 november 2014 01:29 schreef zerak het volgende:
Beeldvorming
[ afbeelding ]
Vies ditquote:Op zondag 9 november 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hehe weet alleen niet of je het zo spelt
nou enquote:Op zondag 9 november 2014 01:32 schreef eliasbar het volgende:
[..]
je linkt het plaatje gewoon letterlijk van de Wiki pagina
Mijn oprechte excusesquote:Op zondag 9 november 2014 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb hem inmiddels opstaan, nu zit het in m;n hoofd
Daarvoor hoef ik hem niet op te zettenquote:Op zondag 9 november 2014 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb hem inmiddels opstaan, nu zit het in m;n hoofd
Dude ik had hem goedquote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe heten de hyena's uit de Leewenkoning
#rememberjrstyle
Moet dit nog vertaalt worden?quote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou doodgaan als je me verliet.
Verdrinken in leed
Schatje, vermoord me niet vannacht.
De band en het nummer graag.
Wist niet eens dat we zo'n kleinzielige prulsongteksten hadden in ons kikkerlandjequote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Verdrinken in leed
Ja 1 letterquote:Op zondag 9 november 2014 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh niet gezienje schreef het wel fout.
Daar moet je maar achter zien te komenquote:Op zondag 9 november 2014 01:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet dit nog vertaalt worden?
di-rect - don't kill me tonight.quote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Verdrinken in leed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |