stand klopt nog niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
WAT HEB IK GVD MAAR 2 PUNTEN OPEENS DAN
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
dan zijn alle opties weg. Ohnee 142 nog dibs
tegelijkquote:
Tis al goedquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:34 schreef HPLC het volgende:
ja godver, ik wist niet dat ik de lapo had
quote:
En daarna al 140 en toen zei je het pas.quote:
haha die was voor de topic update nog niet bekend gok ikquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daarna al 140 en toen zei je het pas.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Nieuwe regel: Diegene die als eerst 30 bereikt begint weer op 0
Hehequote:Op zaterdag 8 november 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Maar krijgt wel eerst een prijsje opgestuurd?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Ja, naaktfoto's van houdjemond heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar krijgt wel eerst een prijsje opgestuurd?
Kon niks verzinnenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Je weet dat er een nieuwe vraag moet komen?
wilma?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:42 schreef HPLC het volgende:
Jullie kennen allemaal wel deze baas die jullie moesten zoeken:
[ afbeelding ]
Wat was echter de naam van de vrouw die je moest zien te vinden?
Wilma bestaat ook nog?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:44 schreef Holy_Goat het volgende:
Wenda is zijn zus, Wilma zijn vriendin
Daar zit niemand op te wachtenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, naaktfoto's van houdjemond heb ik begrepen.
Godverdomme, zijn dat geen 13 woorden oid?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
De volgende vraag:
Waar staat NAC in NAC Breda voor? Het moet voor het grootste deel kloppen.
Ja wel veel. Leuke vraag dit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Godverdomme, zijn dat geen 13 woorden oid?
Noad Advendo Combinatie ?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
De volgende vraag:
Iets met combinatiequote:Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
De volgende vraag:
Maar ik zocht wally, geen waldoquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef Holy_Goat het volgende:
Eigenlijk is wilma beter dan wenda
[ afbeelding ]
Wilma was Waldo's girlfriend. She was a short-lived Waldo character, only appearing in two books (The Ultimate Fun Book and The Magnificent Poster Book). She was the original owner of Woof the dog.
Wilma is the twin sister of Wenda (who later replaced her as Where's Waldo's female character). The two appeared together in The Magnificent Poster Book. Wilma's wardrobe includes a red and white striped shirt, blue skirt, red and white striped stockings, glasses, and her red and white bobbled hat.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:46 schreef Holy_Goat het volgende:
Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie
HaJee was 1 seconde eerder.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:46 schreef HaJee het volgende:
Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie
Binnenkomer van de week.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:46 schreef HaJee het volgende:
nee je moet nog een vraag doenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:47 schreef HaJee het volgende:
Yes! Ik sta in de lijst. Nou kan ik weer gaan
Plsquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:48 schreef houdjemond het volgende:
die disclaimer, gast. Nu wil niemand meer meedoen.
geloof me, ik vraag het me vaker afquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:47 schreef deadprez het volgende:
Hoe weten jullie deze shit allemaal zonder Google te gebruiken
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:47 schreef deadprez het volgende:
Hoe weten jullie deze shit allemaal zonder Google te gebruiken
Heb je picca's in je fobo?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:48 schreef houdjemond het volgende:
die disclaimer, gast. Nu wil niemand meer meedoen.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
te laat, je wint nu een date met mij
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Holy_Goat het volgende:
Haal mijn punten trouwens even weg. Ik ben behoorlijk zielig. Over niet googelen heen gelezen. Zat serieus vragen te bedenken die je niet makkelijk kon vinden op google.
Heb je gegoogled voor de antwoorden of voor je eigen vragen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Holy_Goat het volgende:
Haal mijn punten trouwens even weg. Ik ben behoorlijk zielig. Over niet googelen heen gelezen. Zat serieus vragen te bedenken die je niet makkelijk kon vinden op google.
20?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef HaJee het volgende:
Oké.
Met hoeveel kilometer mag ik de maximum snelheid overschrijden volgens de branche richtlijnen als ik met de ambulance met zwaailicht en sirene rijdt?
Maakt niks uit, mag zo hard je wilt toch?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef HaJee het volgende:
Oké.
Met hoeveel kilometer mag ik de maximum snelheid overschrijden volgens de branche richtlijnen als ik met de ambulance met zwaailicht en sirene rijdt?
50 kilometerquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef HaJee het volgende:
Oké.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Holy_Goat het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je gegoogled voor de antwoorden of voor je eigen vragen?
De antwoorden dus. Daarom dacht ik dus ook een vraag te bedenken die niet makkelijk te googelen wasquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je gegoogled voor de antwoorden of voor je eigen vragen?
En dan nog zo weinig scoren xD xDquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Holy_Goat het volgende:
Ah. Das niet lief.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
[..]
De antwoorden dus. Daarom dacht ik dus ook een vraag te bedenken die niet makkelijk te googelen was
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan nog zo weinig scoren xD xD
okiequote:Op zaterdag 8 november 2014 21:51 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
maar verteld. Dus wel lief.![]()
Puntjes mogen op 0
okiequote:Op zaterdag 8 november 2014 21:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Ach. kan gebeurenHij weet het nu.
Gewoon laten gaan/staan.
Nee dat is juist tof!quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Holy_Goat het volgende:
Lekker boos kijkend, houd ik wel vanquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, wel in US, vanavond nog gepost
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh wacht, 40 is correct. Telt dat in dit geval?
bij Toto niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
PLSquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker boos kijkend, houd ik wel van
Niet helemaal eigenlijk he. Ik kan ook 10-100 zeggenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar tochquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]meen je niet.
40-45 is een VBL grapje.
Ging er ook niet vanuit dat het klopte, vbl grapjequote:Op zaterdag 8 november 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet helemaal eigenlijk he. Ik kan ook 10-100 zeggen
Weet ikquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ging er ook niet vanuit dat het klopte, vbl grapje
Toto. Kan hij geen punten scorenquote:
Jij zou betalen toch?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Surge. Ik hoef geen date met mezelf.
Gelukkig heb ik je chick al eens gemeetquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik neem de punten graag in ontvangst.
Heel goed.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je chick al eens gemeet
Omdat jen og geen punten hebt gehaald. Deze quiz is echt wat voor jouquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:58 schreef Goejedag het volgende:
Waarom staan mijn punten er niet tussen?
wut fokquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:58 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat waren de namen (voor en achter) van de 2 Columbine schutters?
Mohammed en Achmed.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:58 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat waren de namen (voor en achter) van de 2 Columbine schutters?
Als je het weet kan 't juist welquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
Jezusweer zo snel
Dat is niet normaal hoor
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:56 schreef HaJee het volgende:
Oké Lt. Surge wint deze
STAND
Toto69: 26
houdjemond : 16
PowerLoungen: 16
Aight1: 11
Fok-it : 9
Anosmos: 8
ChevyCaprice: 8
RingBewoner: 6
Lt.Surge: 5
Kaneelstokje: 5
KitKatChunky : 4
GlennQuagmire : 4
Tassendief: 2
Mani89: 2
LompeHork: 2
Holy_Goat: 2
BazZz2b 2
ROADRUNN3R : 1
Johannes: 1
Moira: 1
Vanillekwark: 1
HaJee: 1
HPLC: 1
Immerdebestebob: 0
Deadprez: 0
DISCLAIMER: WIE HET EERST BIJ 30 PUNTEN IS KRIJGT EEN DATE MET TOTO
Ja dat blijkt. Mijn geheugenquote:
Kever.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is de meest verkochte auto ooit?
Juustem.quote:
HaJee had hem al goed.quote:
Toyota tochquote:
Een van de meest betrouwbare automerken dat welquote:
Iets over wiet, jou kennende. Of eindhoven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
Ik zit al de hele tijd te bedenken wat voor vraag ik in godsnaam moet posten mocht ik ook een keer het goede antwoord geven.
Wat is de echte naam van Fresku.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
Ik zit al de hele tijd te bedenken wat voor vraag ik in godsnaam moet posten mocht ik ook een keer het goede antwoord geven.
Waar komt Haantje vandaan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
Churchill, Truman, Stalinquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef HaJee het volgende:
Welke drie grote leiders zaten om de tafel bij de Conferentie van Potsdam?
stalin roosevelt churchillquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef HaJee het volgende:
Stalin, Churchill en nog iemandquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef HaJee het volgende:
Winnaar denk ik. Volgens mij werd er ook ge-edit dus ik weet niet zeker wie er nou echt het snelst wasquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Churchill, Truman, Stalin
hij had ge-editquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Winnaar denk ik. Volgens mij wer er ook ge-edit dus ik weet niet zeker wie er nou echt het snelst was
Dit is toch wel algemene kennis?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef HaJee het volgende:
t is weer zo'n wie is het snelste met google vraag
Ditquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is toch wel algemene kennis?
Ja, en ik kom vorig jaar van de middelbare af dusquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die vraag was best makkelijk btw
Jij bent mod, kan je checken voor edits?quote:
Dat weet je natuurlijk nooit.quote:
Ik dacht al dat je retarded was.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, ik vergiste met Gorbatsjov, maar dat maakte niet echt sense
google verboden tochquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef HaJee het volgende:
t is weer zo'n wie is het snelste met google vraag
lucky jijquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, en ik kom vorig jaar van de middelbare af dus
maaar dan moet je een nieuwe post maken want ik was eerder nuquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, ik vergiste met Gorbatsjov, maar dat maakte niet echt sense
Immerdebestebob denk ikquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:13 schreef HaJee het volgende:
Wie had er het snelste het goede antwoord? Ongeacht wel of geen edit?
dan heeft immer gewoon gewonnen lijkt me mja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:14 schreef Lt.Surge het volgende:
217 is ge-edit.
Of dat wat uitmaakt is een 2e.
Daar ga ik niet over.
Over wie gaat dit?quote:XXXXXXXX (13 maart 1987) uit het Limburgse dorpje Heibloem verdween op 10 augustus 1998 toen hij met een groepje dorpsgenootjes op kamp was. Het kamp was georganiseerd door het plaatselijke jeugdwerk.
Op de avond voor zijn verdwijning eindigden de activiteiten om 22.00 uur, waarna de kinderen naar hun tenten gingen. In de tent waar XXXXXXXX sliep is hij de volgende morgen rond 5.00 uur nog gezien door een tentgenootje. Drie uur later bleek hij van het kampterrein te zijn verdwenen.
De leidinggevenden gingen eerst op zoek, maar toen ze XXXXXXXX niet konden vinden, schakelden ze de politie in. Die ondernam in eerste instantie geen actie. De leidinggevenden verspreidden affiches in de omgeving en 's avonds kwamen mensen vanuit Heibloem helpen bij het zoeken. Resultaten bleven echter uit. De volgende dag werd een grootschalige zoekactie gestart met hulp van de politie, de marechaussee, militairen, een vliegtuig en een speurhond. Rond 21.00 uur werd het levenloze lichaam van XXXXXXXX gevonden, zo'n 1200 meter van het kampterrein.
okquote:
Jullie zijn gewoon te slim.quote:
Als ik er zo 1 goed heb, heb ik een vraag voor jequote:
ik ookquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als ik er zo 1 goed heb, heb ik een vraag voor je
foei.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:17 schreef HaJee het volgende:
Heb mezelf weer op 0 gezet want heb bij beide Google gebruikt. Wist niet dat dat niet mocht
Je moet even die laatste stand uit mijn post kopieren en aanpassen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er moeten gewoon vragen over pubermetal of wiet in zitten, jatog?
Vraag ik me ook af. Sws metalquote:
ICT-vragenquote:
Tibetquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zijn de 4 Aziatische teams die zijn aangesloten bij de FIFA maar geen land zijn?
Voetbalvragenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zijn de 4 Aziatische teams die zijn aangesloten bij de FIFA maar geen land zijn?
Taiwan geen land?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voetbalvragen
Sowieso gok ik Palestina, Taiwan
Hong Kong is goed.quote:
Palestijnse gebieden is goed.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voetbalvragen
Sowieso gok ik Palestina, Taiwan
Wat denk je wel niet van me a zemmel.quote:
Macou, Hongkong, Taiwan, Palestina.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké dus Palestijnse gebieden, Hong Kong. Verder kom ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hong Kong is goed.
[..]
Palestijnse gebieden is goed.
googelenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Macou, Hongkong, Taiwan, Palestina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |