nee je moet nog een vraag doenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:47 schreef HaJee het volgende:
Yes! Ik sta in de lijst. Nou kan ik weer gaan
Plsquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:48 schreef houdjemond het volgende:
die disclaimer, gast. Nu wil niemand meer meedoen.
geloof me, ik vraag het me vaker afquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:47 schreef deadprez het volgende:
Hoe weten jullie deze shit allemaal zonder Google te gebruiken
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:47 schreef deadprez het volgende:
Hoe weten jullie deze shit allemaal zonder Google te gebruiken
Heb je picca's in je fobo?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:48 schreef houdjemond het volgende:
die disclaimer, gast. Nu wil niemand meer meedoen.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
te laat, je wint nu een date met mij
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Holy_Goat het volgende:
Haal mijn punten trouwens even weg. Ik ben behoorlijk zielig. Over niet googelen heen gelezen. Zat serieus vragen te bedenken die je niet makkelijk kon vinden op google.
Heb je gegoogled voor de antwoorden of voor je eigen vragen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Holy_Goat het volgende:
Haal mijn punten trouwens even weg. Ik ben behoorlijk zielig. Over niet googelen heen gelezen. Zat serieus vragen te bedenken die je niet makkelijk kon vinden op google.
20?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef HaJee het volgende:
Oké.
Met hoeveel kilometer mag ik de maximum snelheid overschrijden volgens de branche richtlijnen als ik met de ambulance met zwaailicht en sirene rijdt?
Maakt niks uit, mag zo hard je wilt toch?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef HaJee het volgende:
Oké.
Met hoeveel kilometer mag ik de maximum snelheid overschrijden volgens de branche richtlijnen als ik met de ambulance met zwaailicht en sirene rijdt?
50 kilometerquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef HaJee het volgende:
Oké.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Holy_Goat het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je gegoogled voor de antwoorden of voor je eigen vragen?
De antwoorden dus. Daarom dacht ik dus ook een vraag te bedenken die niet makkelijk te googelen wasquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je gegoogled voor de antwoorden of voor je eigen vragen?
En dan nog zo weinig scoren xD xDquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Holy_Goat het volgende:
Ah. Das niet lief.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
[..]
De antwoorden dus. Daarom dacht ik dus ook een vraag te bedenken die niet makkelijk te googelen was
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan nog zo weinig scoren xD xD
okiequote:Op zaterdag 8 november 2014 21:51 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
maar verteld. Dus wel lief.![]()
Puntjes mogen op 0
okiequote:Op zaterdag 8 november 2014 21:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Ach. kan gebeurenHij weet het nu.
Gewoon laten gaan/staan.
Nee dat is juist tof!quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Holy_Goat het volgende:
Lekker boos kijkend, houd ik wel vanquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, wel in US, vanavond nog gepost
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh wacht, 40 is correct. Telt dat in dit geval?
bij Toto niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh wacht, 40 is correct. Telt dat in dit geval?
PLSquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker boos kijkend, houd ik wel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |