stand klopt nog niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
WAT HEB IK GVD MAAR 2 PUNTEN OPEENS DAN
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
dan zijn alle opties weg. Ohnee 142 nog dibs
tegelijkquote:
Tis al goedquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:34 schreef HPLC het volgende:
ja godver, ik wist niet dat ik de lapo had
quote:
En daarna al 140 en toen zei je het pas.quote:
haha die was voor de topic update nog niet bekend gok ikquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daarna al 140 en toen zei je het pas.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Nieuwe regel: Diegene die als eerst 30 bereikt begint weer op 0
Hehequote:Op zaterdag 8 november 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Maar krijgt wel eerst een prijsje opgestuurd?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Ja, naaktfoto's van houdjemond heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar krijgt wel eerst een prijsje opgestuurd?
Kon niks verzinnenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Je weet dat er een nieuwe vraag moet komen?
wilma?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:42 schreef HPLC het volgende:
Jullie kennen allemaal wel deze baas die jullie moesten zoeken:
[ afbeelding ]
Wat was echter de naam van de vrouw die je moest zien te vinden?
Wilma bestaat ook nog?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:44 schreef Holy_Goat het volgende:
Wenda is zijn zus, Wilma zijn vriendin
Daar zit niemand op te wachtenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, naaktfoto's van houdjemond heb ik begrepen.
Godverdomme, zijn dat geen 13 woorden oid?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
De volgende vraag:
Waar staat NAC in NAC Breda voor? Het moet voor het grootste deel kloppen.
Ja wel veel. Leuke vraag dit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Godverdomme, zijn dat geen 13 woorden oid?
Noad Advendo Combinatie ?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
De volgende vraag:
Iets met combinatiequote:Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
De volgende vraag:
Maar ik zocht wally, geen waldoquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef Holy_Goat het volgende:
Eigenlijk is wilma beter dan wenda
[ afbeelding ]
Wilma was Waldo's girlfriend. She was a short-lived Waldo character, only appearing in two books (The Ultimate Fun Book and The Magnificent Poster Book). She was the original owner of Woof the dog.
Wilma is the twin sister of Wenda (who later replaced her as Where's Waldo's female character). The two appeared together in The Magnificent Poster Book. Wilma's wardrobe includes a red and white striped shirt, blue skirt, red and white striped stockings, glasses, and her red and white bobbled hat.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:46 schreef Holy_Goat het volgende:
Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie
HaJee was 1 seconde eerder.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:46 schreef HaJee het volgende:
Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie
Binnenkomer van de week.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:46 schreef HaJee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |