Juustem.quote:
HaJee had hem al goed.quote:
Toyota tochquote:
Een van de meest betrouwbare automerken dat welquote:
Iets over wiet, jou kennende. Of eindhoven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
Ik zit al de hele tijd te bedenken wat voor vraag ik in godsnaam moet posten mocht ik ook een keer het goede antwoord geven.
Wat is de echte naam van Fresku.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
Ik zit al de hele tijd te bedenken wat voor vraag ik in godsnaam moet posten mocht ik ook een keer het goede antwoord geven.
Waar komt Haantje vandaan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
Churchill, Truman, Stalinquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef HaJee het volgende:
Welke drie grote leiders zaten om de tafel bij de Conferentie van Potsdam?
stalin roosevelt churchillquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef HaJee het volgende:
Stalin, Churchill en nog iemandquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef HaJee het volgende:
Winnaar denk ik. Volgens mij werd er ook ge-edit dus ik weet niet zeker wie er nou echt het snelst wasquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Churchill, Truman, Stalin
hij had ge-editquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Winnaar denk ik. Volgens mij wer er ook ge-edit dus ik weet niet zeker wie er nou echt het snelst was
Dit is toch wel algemene kennis?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef HaJee het volgende:
t is weer zo'n wie is het snelste met google vraag
Ditquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is toch wel algemene kennis?
Ja, en ik kom vorig jaar van de middelbare af dusquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die vraag was best makkelijk btw
Jij bent mod, kan je checken voor edits?quote:
Dat weet je natuurlijk nooit.quote:
Ik dacht al dat je retarded was.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, ik vergiste met Gorbatsjov, maar dat maakte niet echt sense
google verboden tochquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef HaJee het volgende:
t is weer zo'n wie is het snelste met google vraag
lucky jijquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, en ik kom vorig jaar van de middelbare af dus
maaar dan moet je een nieuwe post maken want ik was eerder nuquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, ik vergiste met Gorbatsjov, maar dat maakte niet echt sense
Immerdebestebob denk ikquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:13 schreef HaJee het volgende:
Wie had er het snelste het goede antwoord? Ongeacht wel of geen edit?
dan heeft immer gewoon gewonnen lijkt me mja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:14 schreef Lt.Surge het volgende:
217 is ge-edit.
Of dat wat uitmaakt is een 2e.
Daar ga ik niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |