Bekijk dat filmpje maar, daar zitten die beelden ook in.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:30 schreef just me het volgende:
MM volgens mij herken ik die foto van vroeger... was dat in de heftige tijd in A'dam met de ME ?
en groepslesquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:15 schreef just me het volgende:
Social Media is libido verhogend, het is maar dat jullie het weten.
weet ik niet meerquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sarphatistraat, huize Ozon.
Mooi beschildert door Hugo Kaagman...
Waar ken jij dat van?
ik heb nog een tram in brand zien staanquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:30 schreef just me het volgende:
MM volgens mij herken ik die foto van vroeger... was dat in de heftige tijd in A'dam met de ME ?
ik ken haar nietquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zeer verbaast dat jij haar kent...
Mmmm mijn broer zat in die tijd bij de ME...quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekijk dat filmpje maar, daar zitten die beelden ook in.
30 April 1980 en daarvoor al de Vondelstraat.
Daarna nog vele andere demo's en ontruimingen van kraakpanden: PH kade, Vogelstruijs, Grote Wetering en vele anderen.
Een helm en citroensap behoorde in die tijd tot je standaard uitrusting...
bij de Vijzelgrachtquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
Oh ja TH studeerde natuurlijk ook gewoon in Amsterdam
Ik kwam net uit Militaire dienstquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm mijn broer zat in die tijd bij de ME...
Dat was bij de ontruiming van de Lucky Luijck.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb nog een tram in brand zien staan
Doe hem de groeten van me...quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm mijn broer zat in die tijd bij de ME...
wij konden er niet doorquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was bij de ontruiming van de Lucky Luijck.
[ afbeelding ]
Daar was ik niet bij, toen zat ik om andere redenen al vast in de cel...
Kom jij uit Amsterdam?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
wij konden er niet door
van het Montessori-lyceum
zij is toch BN-erquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je kent wel haar naam en afbeelding...
nee dordrechtquote:
ik zie hem vrijdagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |