waren best aardige mensen hoor maar ik hoef daar niet bij opgesloten te zittenquote:
Ik woon naast zo'n ding ... I know enough...quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
waren best aardige mensen hoor maar ik hoef daar niet bij opgesloten te zitten
interessant rijm-schemaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
en dan is alles wegquote:ik deed ☺
Ja dat is domquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:10 schreef Treehut362 het volgende:
er stond dus dat ik twee cd's had besteld
het was 6,89 totaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik ga het uit mijn hoofd leren dus dat wordt dan volgend jaarquote:
Mag ik je facebook ?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:15 schreef just me het volgende:
Social Media is libido verhogend, het is maar dat jullie het weten.
doe je er wel voorzichtig mee? Is uniek hčquote:
Geen woning, geen kroning.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die Stopera hebben we ook nog tegen geprotesteerd.
Sloop de Stopera!
Ik gooi deze er maar weer eens in, voor alle gezindten...quote:
Sarphatistraat, huize Ozon.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Diana Ozon was daar toch ook in de buurt?
[ afbeelding ]
met shag en bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |