Zeg eens 'ham' hardop...quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik mijn mond moet houden.
Al geslapen?
Ik snapte al wat je bedoelde, maar ik heb geen ham nodig om mijn mond te houden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg eens 'ham' hardop...
Nee, nog niet geslapen.
Heb je wel een ov-chipkaart?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lief van je, maar verven is voor metro-hipsters en daar hoor ik niet bij.
Nou...... dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Sinds ik niet meer mag roken in de trein, boycot ik het OV.
Groot gelijk, dan komen ze er wel op terug.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Sinds ik niet meer mag roken in de trein, boycot ik het OV.
ow.. ik ga eigenlijk nooit met de Metro, wel Bus en Tram, dus dat valt mee danquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
METRO-hipsters hebben een ov-chipkaart.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groot gelijk, dan komen ze er wel op terug.
Ik ben een FOK!ker, dus ik kom nooit buiten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:41 schreef FANN het volgende:
Heb je wel een auto, of doe je alles met de fiets, lopend en taxi?
Voor mij is dat bijna waarheid gewordenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben een FOK!ker, dus ik kom nooit buiten.
Elk nadeel heeft z'n voordeel. Als je je huis niet uitgaat kun je heel makkelijk alles boycotten wat je niet bevalt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:44 schreef FANN het volgende:
Voor mij is dat bijna waarheid gewordendat is best sneu ...
Jij vertelt echt bijna niets over jezelf hč, behalve je nieuwe bank, waarvan wij nog steeds op de pics wachten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben een FOK!ker, dus ik kom nooit buiten.
Laat maar v.w.b. de ham...quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snapte al wat je bedoelde, maar ik heb geen ham nodig om mijn mond te houden.
Als je vanavond naar bed gaat en je wordt morgenochtend wakker ben je dan over het ergste van je jetlag heen of rommelt dat nog een paar dagen na?
Ik heb vandaag bloemkool gegeten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:46 schreef Deisyy het volgende:
Jij vertelt echt bijna niets over jezelf hč, behalve je nieuwe bank, waarvan wij nog steeds op de pics wachten.
En dat wil jij op je geweten hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rest van de treinreizigers moet steeds meer betalen voor hun kaartje door mijn boycot.
Klopt, daar zijn 'wij' de dupe van.quote:
Tafeltje dekje?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bloemkool gegeten.
Dan weet ik wat me een beetje te wachten staat, ik ben nog nooit naar een bestemming geweest met zo'n groot tijdsverschil.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat maar v.w.b. de ham...
Na een nachtje slapen, maar dan wel normale tijd opstaan en geen gat in de dag slapen, is het meestal wel voorbij. Heb nog een week vrij, dus ik red me sowieso wel...
Zo dan, gooi jij even je heel je leven bloot.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bloemkool gegeten.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor mij is dat bijna waarheid gewordendat is best sneu ...
Die Stopera hebben we ook nog tegen geprotesteerd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Klopt, daar zijn 'wij' de dupe van.
Onze buslus door de wijk wordt geschrapt.
Woensdag keiharde actie in de Stopera.
Vuurwerk ligt al klaar...
Wegens bezuinigingen in de zorg kan dat er niet meer vanaf. Wel zo'n goor sausje er overheen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Zo dan, gooi jij even je heel je leven bloot.
Met komkommer?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die Stopera hebben we ook nog tegen geprotesteerd.
Sloop de Stopera!
Met een papje, met een papje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wegens bezuinigingen in de zorg kan dat er niet meer vanaf. Wel zo'n goor sausje er overheen.
Met kaassaus of roomsaus is wel lekkerquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een papje, met een papje.
Ik vind dat goor
Ik ook. Sowieso een afkeer van al dat soort glibberige troep. Mayo, slagroom, boter, sausjes en dat zulke dingen eet ik echt praktisch niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Met een papje, met een papje.
Ik vind dat goor
God, alles wat je daar opnoemt vind ik lekkerquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso een afkeer van al dat soort glibberige troep. Mayo, slagroom, boter, sausjes en dat zulke dingen eet ik echt praktisch niet.
Wat eet je wel? Of rook je alleen maar je longen naar de tering?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso een afkeer van al dat soort glibberige troep. Mayo, slagroom, boter, sausjes en dat zulke dingen eet ik echt praktisch niet.
Ik eet het altijd zonder saus, vette zooi, vind ik. Maar bloemkool vind ik het lekkerst met een kerriesausje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Met kaassaus of roomsaus is wel lekker
ik ben verslaafd aan de mayonaise.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hut heeft ook zwaktesquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ben verslaafd aan de mayonaise.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ben verslaafd aan de mayonaisehalvanaise.
leesbrilquote:
Frittatensuppe.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:02 schreef Lienekien het volgende:
Wat eet je wel? Of rook je alleen maar je longen naar de tering?
Mayo, sausjes en jus eet ik bijna ook niet. Boter smeer ik sinds kort wel weer op mijn brood, omdat ik te horen kreeg dat daar de nodige vitamine A en D in zitten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat eet je wel? Of rook je alleen maar je longen naar de tering?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mayo, sausjes en jus eet ik bijna ook niet. Boter smeer ik sinds kort wel weer op mijn brood, omdat ik te horen kreeg dat daar de nodige vitamine A en D in zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |