Daar was een liedje van ...quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die Stopera hebben we ook nog tegen geprotesteerd.
Sloop de Stopera!
om op je brood te smeren maar ik eet geen brood maar roggebroodquote:
Ik vind dat écht NIET lekkerquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ingrediënten:
Water; plantaardige oliën en vetten (40%) waarvan sojaolie (75 %), emulgator: mono- en diglyceriden van vetzuren; stabilisator: kaliumalginaat; zout (0,4%); voedingszuur: citroenzuur; conserveermiddel: kaliumsorbaat; aroma's; kleurstof: caroteen, vitaminen (vitamine A: 24 IE/g, vitamine D: 2,4 IE/g).
Voedingswaarden:
Energie waarde 361Kcal / 1484KJ, Eiwit 0g, Koolhydraten 0g, waarvan Suikers 0g, Lactose 0g, Vet 40g, waarvan verzadigd 10g,enkelvoudig onverzadigd 11g, meervoudig onverzadigd 18g, waarvan Omega 6 16,5g, Omega 3 1,5g, Cholesterol 0mg, Vezels 0,4g, Natrium 0,2g, Vitamines, Vitamine D 6µg
Diana Ozon was daar toch ook in de buurt?quote:
smaken verschillenquote:
Roggebrood is ook lekker, met kaas of met katenspek.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
om op je brood te smeren maar ik eet geen brood maar roggebrood
en goedkoopquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roggebrood is ook lekker, met kaas of met katenspek.
Ik heb er 2 en vind ze allebei goed...quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:27 schreef Treehut362 het volgende:
Welke CD van Elvis Costello is de beste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kojak Variety is a 1995 covers album by Elvis Costello.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Jij houdt van plaatjes he?quote:
soms wel, soms nietquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij houdt van plaatjes he?
Je had toch ooit een plaatjes-topic geopend?
ben net voor sluiting weggegaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |