Zoek je ruzie?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaaaaa
met je stomme lampie altijd
Nee....dat irriteert de mensen die mijn postings lezen het meest.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:22 schreef FANN het volgende:
Zelfs dar maak ik me niet eens meer druk omkomt vast door de Thee
Ik kwam even kijken of er al een Samenvatting van de dag was...quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee....dat irriteert de mensen die mijn postings lezen het meest.
Gelukkig...quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben altijd relaxt, jah Rastafari, peace and love.
Per dag is wel erg hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kwam even kijken of er al een Samenvatting van de dag was...
maar helaas
Maar zo heet het topicquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Per dag is wel erg hoog gegrepen.
Het heet niet "samenvatting van elke dag"quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:30 schreef FANN het volgende:
Maar zo heet het topicmaar zal inderdaad niet meevallen...
Niet de eerste keer, wel de eerste keer dat ik een Japanse persing heb...quote:
Karina verandert dat wel ff in "samenvatting van de week"quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar zo heet het topicmaar zal inderdaad niet meevallen...
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het heet niet "samenvatting van elke dag"
Is ook al knap...quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Karina verandert dat wel ff in "samenvatting van de week"
Zijn die beter?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Niet de eerste keer, wel de eerste keer dat ik een Japanse persing heb...
Ik adviseer een keizersnedequote:Op zaterdag 8 november 2014 19:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Niet de eerste keer, wel de eerste keer dat ik een Japanse persing heb...
Neuh....die moeten we niet overbelasten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Karina verandert dat wel ff in "samenvatting van de week"
De dag moet nog beginnen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kwam even kijken of er al een Samenvatting van de dag was...
maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |