Dat ben ik zeker.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:06 schreef just me het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat jij vanavond iets anders te eten krijgt.
Je kunt bij Chuuf gaan eten als je tenminste wel stamppot lustquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker.
Weet alleen nog niet wat, want er is nog niet veel in huis...
Op zich wel, maar ik wimpel je smooth geregelde blind date even af...quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt bij Chuuf gaan eten als je tenminste wel stamppot lust
Ja maar ik heb nog iets anders bij moeten bestellen ... Komt goedquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:09 schreef just me het volgende:
Je moet niet zo op de zaken vooruitlopen, dat is de 11e pas!
Is je pakje nog gekomen vanochtend?
En nu maar hopen dat Aap het heel laatquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:39 schreef sacha het volgende:
kamer- en keuken vloer klaar, morgen de hal, gang en bijkeuken
Ben je aan het slopen geweest in je Ava-outfit?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:39 schreef sacha het volgende:
kamer- en keuken vloer klaar, morgen de hal, gang en bijkeuken
Aap is naar een feestje, die schrikt zich de pleuris als ie thuis komt!quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat Aap het heel laat
ja natuurlijkquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je aan het slopen geweest in je Ava-outfit?
of dit:quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
of dit:Gadverdamme Hut, moet dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die is geglazuurd lijkt welquote:
Je kan tegenwoordig ook al protesteren tegen de oliebol,lijkt me wel iets voor jou...quote:
dank voor de correctiequote:
Daar heb ik al wat mensen op stang gejaagd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:11 schreef FANN het volgende:
Je kan tegenwoordig ook al protesteren tegen de oliebol,lijkt me wel iets voor jou...
NWS / Vegamuts pleit voor oliebollenverbot
Dat zag ik! Ben jij tegen de oliebol?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar heb ik al wat mensen op stang gejaagd.
Nee joh, boeit mij dat nou ene reet, maar altijd wel grappig om mensen met argumenten om de oren te slaan die ze zelf altijd in andere discussies te gebruiken.quote:
Ik zat al te denken, waar maakt die gek zich druk omquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh, boeit mij dat nou ene reet, maar altijd wel grappig om mensen met argumenten om de oren te slaan die ze zelf altijd in andere discussies te gebruiken.
Er zijn heel weinig dingen waar ik me echt druk om maak en op het internet al helemaal niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:14 schreef FANN het volgende:
Ik zat al te denken, waar maakt die gek zich druk om
Heeft ook geen enkel nut is mijn ervaringquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn heel weinig dingen waar ik me echt druk om maak en op het internet al helemaal niet.
Als het een anti-vega topic is, dan ben ik per definitie voor. Dat irriteert het meest.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:18 schreef FANN het volgende:
Heeft ook geen enkel nut is mijn ervaring
Zelfs dar maak ik me niet eens meer druk omquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het een anti-vega topic is, dan ben ik per definitie voor. Dat irriteert het meest.
Hamquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
zegt me niks... en googel is ook niet duidelijk
Ik sla afquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt er niet echt op.
[ afbeelding ]
Hammen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
zegt me niks... en googel is ook niet duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |