Hum.quote:Internal Server Error
Klopt.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:25 schreef Questular het volgende:
Waterproof Shockproof Bluetooth Speaker For iPhone 6 Smartphone (Earson)
Ik neem aan dat Iphone 6 er voor de mooit staat en het op een hoop andere ook werkt?
Waarschijnlijk veranderen ze hem gewoon naar de telefoon waarop op dat moment het meest gezocht wordt.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:25 schreef Questular het volgende:
Waterproof Shockproof Bluetooth Speaker For iPhone 6 Smartphone (Earson)
Ik neem aan dat Iphone 6 er voor de mooit staat en het op een hoop andere ook werkt?
Het duurt soms wel iets langer, hier ook paar pakketjes rond de 3 weken onderweg. Maar uiteindelijk komt het wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:16 schreef slaveloos het volgende:
hebben jullie ook allemaal zo'n last van pakketjes die veel langer onderweg zijn of helemaal niet aankomen? Met de laatste 4 zendingen bij allemaal verschillende shops heb ik vertragingen of terugstortingen van geld gehad..... Gaan de chinese website ten onder aan hun eigen succes???
Laatste tijd gaat het juist goed bij mij. Ik had rond 26 oktober tot 29 oktober 5 bestellingen gedaan en 4 daarvan had ik binnen 9 of 10 dagen binnen (allemaal via ChinaPost). Enige dat erg lang duurt is de Survival Emergency Kit 1-cent deal van Gearbest, daar heb ik nog twee dagen tot Paypall-claim. Maar om nou voor 1 cent Gearbest te gaan mailen etc.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:16 schreef slaveloos het volgende:
hebben jullie ook allemaal zo'n last van pakketjes die veel langer onderweg zijn of helemaal niet aankomen? Met de laatste 4 zendingen bij allemaal verschillende shops heb ik vertragingen of terugstortingen van geld gehad..... Gaan de chinese website ten onder aan hun eigen succes???
Valt nog wel mee. Het Is naar mijn idee wel eens veel erger geweest. Als je dan nu bestelde had je het wellicht in januari binnenquote:Op woensdag 12 november 2014 10:16 schreef slaveloos het volgende:
langer ja, banggood verzend ook niet meer met China post wat ook scheelt. Ze maken nu gebruik van Malaysia post die er een stuk langer over doet.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:16 schreef slaveloos het volgende:
Ziet er dus naar uit dat elke partner van 'Digidip' automatisch hier een refferal-link krijgt. (Of gewoon elke link) Slim van de beheerders, niemand heeft er in principe last van en we krijgen geen irritante reclames.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nouja, als ik de link bekijk: www.digidip.net
Dan lijkt het wel alsof het om verdienen/tracken gaat.
Ziet er wel grappig uit jaquote:Op woensdag 12 november 2014 12:35 schreef Thee het volgende:
om eens over iets anders dan technisch spul te schrijven:
http://www.dresslink.com/men-women-winter-outdoor-fashion-leisure-down-vests-coat-cotton-hooded-lovers-jacket-lxxxl-p-14228.html
erg mooie en warme body warmer gehaald. Aan 2 kanten te dragen maar die ruit vind ik niet zo mooi aan de buitenkant. Ik heb de grootste maat besteld en dat komt overeen met damesmaat 42/44
Jammer dat die watches nog zo duur zijn.. Ook de Moto 360 is prachtig, maar gewoon te duur..quote:Op woensdag 12 november 2014 07:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
About time, ey. Congrats bro. Op naar de Freaky Friday & Manic Monday sales.
Ik ga vandaag maar eens kijken voor de LG Watch R![]()
Klopt, controles op batterijen via de post zijn enorm verscherpt.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:14 schreef hans1985 het volgende:
http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item4628af0eb7
als ik 18650 batterijen wil kopen zegt hij bij ontzettend veel verkopers doesnt ship to your country....
Weet je hoeveel posts er zijnquote:Op woensdag 12 november 2014 15:06 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Klopt, controles op batterijen via de post zijn enorm verscherpt.
Beter haal je je 18650-cellen bij 'n gereputeerde Nederlandse dealer zoals onze vriend nkon.nl
Maar, eigenlijk had je dat al moeten weten van die controles, als je dit topic en de TS gelezen had
Ja, ik weet hoeveel posts er zijn : per topic ongeveer 13 pagina'squote:Op woensdag 12 november 2014 15:08 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel posts er zijn
Maar waarom is er strengere controle?
omdat prijs laag is of ontploffingen geweest?
Maar ik kan het wel laten verschepen naar duitsland?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:13 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoeveel posts er zijn : per topic ongeveer 13 pagina's![]()
Krengen durven tijdens transport wel eens beginnen oververhitten en vlam vatten, en de fire-suppression systems in vliegtuigen zijn hier niet tegen opgewassen.
Wat meer uitleg : http://www.cathaypacific.(...)items/batteries.html
Dit gaat weliswaar over batterijen in baggage, maar baggage gaat ook in het laadruim van het vliegtuig, dus toch wel relevant.
Dus nou weet je 't, hé! Volgende keer billenkoek!
Dan doe je dat toch gewoon lekker?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:17 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Maar ik kan het wel laten verschepen naar duitsland?
dat is dan wel raar.
De vierkante G kun je voor 75 tot 100 euro vinden op Marktplaats. Als je een ronde wil, moet je idd nog even geduld hebben.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:53 schreef tharonny het volgende:
[..]
Jammer dat die watches nog zo duur zijn.. Ook de Moto 360 is prachtig, maar gewoon te duur..
Als er nou ronde watches komen in de prijsklasse van de U8 smartwach (lees euro of 35), dan wordt het pas echt interessant)
Komt bekend voorquote:Op woensdag 12 november 2014 16:47 schreef dodge_911 het volgende:
Daarnet even geprobeerd m'n RGBW-strip (vandaag binnengekomen) aan te sluiten op 'n RGBW-controller (al ff binnen), en wat blijkt : geen enkele van de RGB-kanalen is aangesloten op de overeenstemmende kleur op de kabel
Na 'n beetje zoekwerk uiteindelijk wel in orde, maar dus ff opletten als je gaat aansluiten
Heb 't voor de veiligheid ff op 'n papiertje geschreven en bij de strip gedaan, voos als ik 'm voor écht ga inbouwen
Ohja, ook nog een 240W 12V PSU binnengekregen van BG, veroznden via NLDirect van hen...
En dat terwijl er nog steeds 6 orders liggen te rotten in dat gat, allemaal van BG.
Contact met hen is vrij moeilijk erover, ze blijven stug vragen om nog wat te wachten, maar ik heb vandaag mijn eerste dispuut opgewaardeerd naar een claim. Meer dan 2 maanden is gewoon te lang
Maarree, dat China Post forum : is dat 'n legit forum, of gewoon 1 of andere vrijwilliger?
Aha! Thanks!quote:Op woensdag 12 november 2014 16:53 schreef P4tje het volgende:
[..]
Komt bekend voor, is zowat bij alle RGB(W) ledstrips....
Ik heb van de week een ledstrip aangesloten op een wifi RGB controller, heb het drie keer over moeten doen voor de kleuren goed zatenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:55 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Aha! Thanks!![]()
Wist ik dus niet. Had er wel hier of bij de buren wat over gelezen van 'n adere user, maar dan kan ik dus gerust bij mijn eBayer blijven, als ze 't toch allemaal hebben
Zal je leren van eerst te benchtesten voor je gaat installerenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:58 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ik heb van de week een ledstrip aangesloten op een wifi RGB controller, heb het drie keer over moeten doen voor de kleuren goed zaten.
Er staat op de strip toch ook waar de kleuren thuis horen?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:58 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ik heb van de week een ledstrip aangesloten op een wifi RGB controller, heb het drie keer over moeten doen voor de kleuren goed zaten.
Ja, maar als die draadjes niet op de juiste kanalen zijn gesoldeerd krijg je dus andere kleurenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er staat op de strip toch ook waar de kleuren thuis horen?
Jazeker, maar bedoelde dat op de strip staat welke kleur waar hoort.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:04 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ja, maar als die draadjes niet op de juiste kanalen zijn gesoldeerd krijg je dus andere kleuren
Bij mij was het groene kabeltje aangesloten op 't blauwe kanaal, het rode kabeltje op 't groene kanaal en het blauwe kabeltje op 't rode kanaal
Het werkt allemaal wel, maar de kleuren 'liggen' dan anders op je remote. En natuurlijk wil je als je rood selecteert ook rood licht, ofnie
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Ben niet erg fan van die vierkante dingen. Zag een poosje geleden ook iets voorbij komen over de OnePlus watch. Geen idee of dat echt was, maar dat ding was ook rond meen ik. En zoals Shiz onder je zegt: Met een beetje geluk komt xiaomi met wat leuks!quote:Op woensdag 12 november 2014 15:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
De vierkante G kun je voor 75 tot 100 euro vinden op Marktplaats. Als je een ronde wil, moet je idd nog even geduld hebben.
quote:Op woensdag 12 november 2014 18:45 schreef dodge_911 het volgende:
Ik check net for shits 'n giggles nog eens de trackingnummers van de orders die in Urumqi vastzitten, en waarempel, er is er ééntje van in Brussel!
Ordered : 2014-09-13
Shipped : 2014-09-18
Urumqi'd : 2014-09-27
@BEBRUA : 2014-11-12
Dus l'ie morgen geleverd wordt is dat pakket 55 dagen onderweg geweest
Heb je al eens op het Europese gedeelte van Chinapost forum gekeken?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:45 schreef dodge_911 het volgende:
Ik check net for shits 'n giggles nog eens de trackingnummers van de orders die in Urumqi vastzitten, en waarempel, er is er ééntje van in Brussel!
Ordered : 2014-09-13
Shipped : 2014-09-18
Urumqi'd : 2014-09-27
@BEBRUA : 2014-11-12
Dus l'ie morgen geleverd wordt is dat pakket 55 dagen onderweg geweest
Dat gaat niet lukken. Creditcard is the magic word.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:28 schreef AllesFlexie het volgende:
Ik wil iets bestellen bij aliexpress maar ik kan nergens de IBAN of SWIFT code vinden.
weet iemand die hier toevallig
alvast bedankt
Yep, staat ook een post van mij tussen...quote:Op woensdag 12 november 2014 19:23 schreef Gunny het volgende:
Heb je al eens op het Europese gedeelte van Chinapost forum gekeken?
http://track-chinapost.com/?page_id=242
Leuk leesvoer over Urumqi.
1. En die was van augustus. Mijn P4 is en blijft weg. Gelukkig heeft BG ook iets van: jammer dan. Dus die sturen hem gewoon opnieuw op. Hopelijk volgende week binnen.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:43 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Yep, staat ook een post van mij tussen...
En toch : ik heb al orders binnen die via Urumqi zijn gegaan...
47 dagen, 44 dagen en naar alle waarschijnlijkheid 60 dagen onderweg. Het blijft natuurlijk giswerk voor de pakketjes die nog 'onderweg' zijn...
prepaid creditcard?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:02 schreef emil23 het volgende:
Ik wil iets kopen op aliexpress.com. Omdat ik geen creditcard heb (en ook niet wil) en ik denk dat ik wel vaker iets ga kopen op aliexpress zit ik te kijken naar de Alipay-wallet die ze aanbieden. Heeft iemand daar reeds ervaring mee?
Heb ik overwogen, maar daar betaal je opwaardeerkosten, jaarlijkse kosten, transactiekosten. Dan is een creditcard van de bank weer voordeliger. Het liefst gebruik ik gewoon paypal, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met Alipay als paypal-alternatief voor Aliexpressquote:
Neequote:Op woensdag 12 november 2014 21:44 schreef emil23 het volgende:
[..]
Heb ik overwogen, maar daar betaal je opwaardeerkosten,
Nee, althans hier nog nooit betaaldquote:jaarlijkse kosten,
Ja, omwisselkosten. Net zo / evenals bij Paypal.quote:transactiekosten.
Geen ervaring meequote:Dan is een creditcard van de bank weer voordeliger. Het liefst gebruik ik gewoon paypal, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met Alipay als paypal-alternatief voor Aliexpress
Waar heb jij 'n PP-CC? Heb er eentje bij Rabobank, maar gebruik 'm amper sinds PayPal ook ingevoerd is bij Google Play. Maar voor 'n enkel gevalletje kan 'n CC nog wel handig zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee, althans hier nog nooit betaald
[..]
Ja, omwisselkosten. Net zo / evenals bij Paypal.
[..]
Geen ervaring mee.
Heb hem bij Neteller. Dacht dat je nu eenmaalig een fee van 10 euro voor de kaart moest betalen (die van mij was nog gratis). Fee van omrekenkoers is wellicht niet geweldig maar voor die paar aankopen wel fijn inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2014 22:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar heb jij 'n PP-CC? Heb er eentje bij Rabobank, maar gebruik 'm amper sinds PayPal ook ingevoerd is bij Google Play. Maar voor 'n enkel gevalletje kan 'n CC nog wel handig zijn.
Ik heb alleen een oven, dus helaas ik pass deze maar.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:15 schreef monkeybrain het volgende:
Potato express $1,45![]()
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/Mi(...)&hash=item3a9b58c813
Het is een guessing game, soms moet je wel betalen en soms hoef je niet te betalen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:30 schreef TheSatanSlayer het volgende:
ik wil ook met paypal betalen maar ze hebben alleen creditcard en alipay staat er niet bij als je uitcheckt
Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe kwa invoerkosten / btw over producten hoger dan ¤22??
bedoel je dat jij dat eens meegemaakt hebt? En je kunt soms ook kiezen voor DHL in plaats van singapore post of China mail ofzo. Is dat sneller [dus beter] of meer kans om eruit gepikt te worden??quote:Op woensdag 12 november 2014 23:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het is een guessing game, soms moet je wel betalen en soms hoef je niet te betalen.
Als je niet bereid bent om het te betalen, moet je het gewoon niet bestellen.
gift maakt niets uit. Die snellere opties hebben iets meer risico mbt douane geloof ikquote:Op woensdag 12 november 2014 23:49 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
bedoel je dat jij dat eens meegemaakt hebt? En je kunt soms ook kiezen voor DHL in plaats van singapore post of China mail ofzo. Is dat sneller [dus beter] of meer kans om eruit gepikt te worden??
Ik wil eerste keer iets bestellen maar ben bang dat het eruit gepikt wordt :S
En als je het als ''gift'' marked?
alle koeriersdiensten (DHL/FEDEX/UPS) zijn duurder en de kans dat er een dikke naheffing komt met inklaring, btw e.d. is vele malen groter t.o.v. de reguliere post..quote:Op woensdag 12 november 2014 23:49 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
bedoel je dat jij dat eens meegemaakt hebt? En je kunt soms ook kiezen voor DHL in plaats van singapore post of China mail ofzo. Is dat sneller [dus beter] of meer kans om eruit gepikt te worden??
Ik wil eerste keer iets bestellen maar ben bang dat het eruit gepikt wordt :S
En als je het als ''gift'' marked?
Hier beginnen ze langzaam maar zeker binnen te komenquote:Op donderdag 13 november 2014 03:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Every day, no China mail for me... Empty mailbox
No offence, maar je zet nu je adres online hequote:Op donderdag 13 november 2014 07:17 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hier beginnen ze langzaam maar zeker binnen te komen[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |