Hum.quote:Internal Server Error
Klopt.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:25 schreef Questular het volgende:
Waterproof Shockproof Bluetooth Speaker For iPhone 6 Smartphone (Earson)
Ik neem aan dat Iphone 6 er voor de mooit staat en het op een hoop andere ook werkt?
Waarschijnlijk veranderen ze hem gewoon naar de telefoon waarop op dat moment het meest gezocht wordt.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:25 schreef Questular het volgende:
Waterproof Shockproof Bluetooth Speaker For iPhone 6 Smartphone (Earson)
Ik neem aan dat Iphone 6 er voor de mooit staat en het op een hoop andere ook werkt?
Het duurt soms wel iets langer, hier ook paar pakketjes rond de 3 weken onderweg. Maar uiteindelijk komt het wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:16 schreef slaveloos het volgende:
hebben jullie ook allemaal zo'n last van pakketjes die veel langer onderweg zijn of helemaal niet aankomen? Met de laatste 4 zendingen bij allemaal verschillende shops heb ik vertragingen of terugstortingen van geld gehad..... Gaan de chinese website ten onder aan hun eigen succes???
Laatste tijd gaat het juist goed bij mij. Ik had rond 26 oktober tot 29 oktober 5 bestellingen gedaan en 4 daarvan had ik binnen 9 of 10 dagen binnen (allemaal via ChinaPost). Enige dat erg lang duurt is de Survival Emergency Kit 1-cent deal van Gearbest, daar heb ik nog twee dagen tot Paypall-claim. Maar om nou voor 1 cent Gearbest te gaan mailen etc.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:16 schreef slaveloos het volgende:
hebben jullie ook allemaal zo'n last van pakketjes die veel langer onderweg zijn of helemaal niet aankomen? Met de laatste 4 zendingen bij allemaal verschillende shops heb ik vertragingen of terugstortingen van geld gehad..... Gaan de chinese website ten onder aan hun eigen succes???
Valt nog wel mee. Het Is naar mijn idee wel eens veel erger geweest. Als je dan nu bestelde had je het wellicht in januari binnenquote:Op woensdag 12 november 2014 10:16 schreef slaveloos het volgende:
langer ja, banggood verzend ook niet meer met China post wat ook scheelt. Ze maken nu gebruik van Malaysia post die er een stuk langer over doet.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:16 schreef slaveloos het volgende:
Ziet er dus naar uit dat elke partner van 'Digidip' automatisch hier een refferal-link krijgt. (Of gewoon elke link) Slim van de beheerders, niemand heeft er in principe last van en we krijgen geen irritante reclames.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nouja, als ik de link bekijk: www.digidip.net
Dan lijkt het wel alsof het om verdienen/tracken gaat.
Ziet er wel grappig uit jaquote:Op woensdag 12 november 2014 12:35 schreef Thee het volgende:
om eens over iets anders dan technisch spul te schrijven:
http://www.dresslink.com/men-women-winter-outdoor-fashion-leisure-down-vests-coat-cotton-hooded-lovers-jacket-lxxxl-p-14228.html
erg mooie en warme body warmer gehaald. Aan 2 kanten te dragen maar die ruit vind ik niet zo mooi aan de buitenkant. Ik heb de grootste maat besteld en dat komt overeen met damesmaat 42/44
Jammer dat die watches nog zo duur zijn.. Ook de Moto 360 is prachtig, maar gewoon te duur..quote:Op woensdag 12 november 2014 07:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
About time, ey. Congrats bro. Op naar de Freaky Friday & Manic Monday sales.
Ik ga vandaag maar eens kijken voor de LG Watch R![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |