quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Ben niet erg fan van die vierkante dingen. Zag een poosje geleden ook iets voorbij komen over de OnePlus watch. Geen idee of dat echt was, maar dat ding was ook rond meen ik. En zoals Shiz onder je zegt: Met een beetje geluk komt xiaomi met wat leuks!quote:Op woensdag 12 november 2014 15:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
De vierkante G kun je voor 75 tot 100 euro vinden op Marktplaats. Als je een ronde wil, moet je idd nog even geduld hebben.
quote:Op woensdag 12 november 2014 18:45 schreef dodge_911 het volgende:
Ik check net for shits 'n giggles nog eens de trackingnummers van de orders die in Urumqi vastzitten, en waarempel, er is er ééntje van in Brussel!
Ordered : 2014-09-13
Shipped : 2014-09-18
Urumqi'd : 2014-09-27
@BEBRUA : 2014-11-12
Dus l'ie morgen geleverd wordt is dat pakket 55 dagen onderweg geweest
Heb je al eens op het Europese gedeelte van Chinapost forum gekeken?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:45 schreef dodge_911 het volgende:
Ik check net for shits 'n giggles nog eens de trackingnummers van de orders die in Urumqi vastzitten, en waarempel, er is er ééntje van in Brussel!
Ordered : 2014-09-13
Shipped : 2014-09-18
Urumqi'd : 2014-09-27
@BEBRUA : 2014-11-12
Dus l'ie morgen geleverd wordt is dat pakket 55 dagen onderweg geweest
Dat gaat niet lukken. Creditcard is the magic word.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:28 schreef AllesFlexie het volgende:
Ik wil iets bestellen bij aliexpress maar ik kan nergens de IBAN of SWIFT code vinden.
weet iemand die hier toevallig
alvast bedankt
Yep, staat ook een post van mij tussen...quote:Op woensdag 12 november 2014 19:23 schreef Gunny het volgende:
Heb je al eens op het Europese gedeelte van Chinapost forum gekeken?
http://track-chinapost.com/?page_id=242
Leuk leesvoer over Urumqi.
1. En die was van augustus. Mijn P4 is en blijft weg. Gelukkig heeft BG ook iets van: jammer dan. Dus die sturen hem gewoon opnieuw op. Hopelijk volgende week binnen.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:43 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Yep, staat ook een post van mij tussen...
En toch : ik heb al orders binnen die via Urumqi zijn gegaan...
47 dagen, 44 dagen en naar alle waarschijnlijkheid 60 dagen onderweg. Het blijft natuurlijk giswerk voor de pakketjes die nog 'onderweg' zijn...
prepaid creditcard?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:02 schreef emil23 het volgende:
Ik wil iets kopen op aliexpress.com. Omdat ik geen creditcard heb (en ook niet wil) en ik denk dat ik wel vaker iets ga kopen op aliexpress zit ik te kijken naar de Alipay-wallet die ze aanbieden. Heeft iemand daar reeds ervaring mee?
Heb ik overwogen, maar daar betaal je opwaardeerkosten, jaarlijkse kosten, transactiekosten. Dan is een creditcard van de bank weer voordeliger. Het liefst gebruik ik gewoon paypal, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met Alipay als paypal-alternatief voor Aliexpressquote:
Neequote:Op woensdag 12 november 2014 21:44 schreef emil23 het volgende:
[..]
Heb ik overwogen, maar daar betaal je opwaardeerkosten,
Nee, althans hier nog nooit betaaldquote:jaarlijkse kosten,
Ja, omwisselkosten. Net zo / evenals bij Paypal.quote:transactiekosten.
Geen ervaring meequote:Dan is een creditcard van de bank weer voordeliger. Het liefst gebruik ik gewoon paypal, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met Alipay als paypal-alternatief voor Aliexpress
Waar heb jij 'n PP-CC? Heb er eentje bij Rabobank, maar gebruik 'm amper sinds PayPal ook ingevoerd is bij Google Play. Maar voor 'n enkel gevalletje kan 'n CC nog wel handig zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee, althans hier nog nooit betaald
[..]
Ja, omwisselkosten. Net zo / evenals bij Paypal.
[..]
Geen ervaring mee.
Heb hem bij Neteller. Dacht dat je nu eenmaalig een fee van 10 euro voor de kaart moest betalen (die van mij was nog gratis). Fee van omrekenkoers is wellicht niet geweldig maar voor die paar aankopen wel fijn inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2014 22:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Waar heb jij 'n PP-CC? Heb er eentje bij Rabobank, maar gebruik 'm amper sinds PayPal ook ingevoerd is bij Google Play. Maar voor 'n enkel gevalletje kan 'n CC nog wel handig zijn.
Ik heb alleen een oven, dus helaas ik pass deze maar.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:15 schreef monkeybrain het volgende:
Potato express $1,45![]()
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/Mi(...)&hash=item3a9b58c813
Het is een guessing game, soms moet je wel betalen en soms hoef je niet te betalen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:30 schreef TheSatanSlayer het volgende:
ik wil ook met paypal betalen maar ze hebben alleen creditcard en alipay staat er niet bij als je uitcheckt
Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe kwa invoerkosten / btw over producten hoger dan ¤22??
bedoel je dat jij dat eens meegemaakt hebt? En je kunt soms ook kiezen voor DHL in plaats van singapore post of China mail ofzo. Is dat sneller [dus beter] of meer kans om eruit gepikt te worden??quote:Op woensdag 12 november 2014 23:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het is een guessing game, soms moet je wel betalen en soms hoef je niet te betalen.
Als je niet bereid bent om het te betalen, moet je het gewoon niet bestellen.
gift maakt niets uit. Die snellere opties hebben iets meer risico mbt douane geloof ikquote:Op woensdag 12 november 2014 23:49 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
bedoel je dat jij dat eens meegemaakt hebt? En je kunt soms ook kiezen voor DHL in plaats van singapore post of China mail ofzo. Is dat sneller [dus beter] of meer kans om eruit gepikt te worden??
Ik wil eerste keer iets bestellen maar ben bang dat het eruit gepikt wordt :S
En als je het als ''gift'' marked?
alle koeriersdiensten (DHL/FEDEX/UPS) zijn duurder en de kans dat er een dikke naheffing komt met inklaring, btw e.d. is vele malen groter t.o.v. de reguliere post..quote:Op woensdag 12 november 2014 23:49 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
bedoel je dat jij dat eens meegemaakt hebt? En je kunt soms ook kiezen voor DHL in plaats van singapore post of China mail ofzo. Is dat sneller [dus beter] of meer kans om eruit gepikt te worden??
Ik wil eerste keer iets bestellen maar ben bang dat het eruit gepikt wordt :S
En als je het als ''gift'' marked?
Hier beginnen ze langzaam maar zeker binnen te komenquote:Op donderdag 13 november 2014 03:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Every day, no China mail for me... Empty mailbox
No offence, maar je zet nu je adres online hequote:Op donderdag 13 november 2014 07:17 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hier beginnen ze langzaam maar zeker binnen te komen[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |