abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:48:26 #151
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_146416947
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:48 schreef LXIV het volgende:

Hiervan heeft het elitaire Linkse grachtengordeljournaille inmiddels ook lucht gekregen.

Ah, niet deze poep weer ;(
Dit, dus.
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:54:04 #152
168739 Red_85
'echt wel'
pi_146417193
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:10 schreef paddy het volgende:

[..]

Waar halen ze het vandaan _O-
[ afbeelding ]

Denk dat de concurrentie qua snelle hap sommigen begint te irriteren. Mja, maak jij je handsnack toch goedkoper?

Een oliebol vult enorm en is heerlijk. Net als een turkse pizza, gewoon af en toe. Niets mis met die kramen.
In sommige landen is het juist top om lekker op straat bij zo'n kraampje je eten te halen. Zoek de drukste uit en je eet als een koning. Alles voor je neus klaargemaakt. Ook in Europa trouwens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:57:45 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_146417386
Door dit soort zaken kan ik niet wachten tot Brabant herenigd wordt met België...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 7 november 2014 @ 22:12:15 #154
224960 highender
Travellin' Light
  vrijdag 7 november 2014 @ 22:16:18 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_146418354
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef highender het volgende:
En nog steeds zijn er mensen die denken dat er geen overbevolking is.
Moet jij niet ergens een lecture houden over de zegeningen van het sociaal-darwinisme?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_146418991
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Door dit soort zaken kan ik niet wachten tot Brabant herenigd wordt met België...
Of Nederland een provincie van Duitsland
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_146419042
Gelukkig hebben we in Rotterdam geen last van dit soort ellendige lui.
  vrijdag 7 november 2014 @ 23:04:20 #158
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_146420278
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef highender het volgende:
En nog steeds zijn er mensen die denken dat er geen overbevolking is.
In apengemeenschappen van 30 man zijn er ook klojo's bij.
  vrijdag 7 november 2014 @ 23:09:47 #159
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_146420487
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef Kowloon het volgende:
Gelukkig hebben we in Rotterdam geen last van dit soort ellendige lui.
Ze zitten in heel het land. Ik woon in Groningen. Een stad met een hoop coffeeshops die van elkaar verspreidt zijn, een hoerenbuurt tussen het station en het centrum in, veel openluchtfestivals midden in het centrum en in ieder park en als klap op de vuurpijl geen sluitingstijden. Kortom de ultieme angst van iedere zure grachtengorder bewoner. Toch zijn ook hier partijen die nog steeds zetels winnen met beloftes als ''een eind aan happy hour'' want er komen misschien wel 16 jarigen op af. Mensen moeten wat te zeiken en verbieden hebben. Het liefst dingen waar ze niet eens last van hebben.
  vrijdag 7 november 2014 @ 23:22:19 #160
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146420959
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:10 schreef paddy het volgende:

[..]

Waar halen ze het vandaan _O-
[ afbeelding ]

Denk dat de concurrentie qua snelle hap sommigen begint te irriteren. Mja, maak jij je handsnack toch goedkoper?

Een oliebol vult enorm en is heerlijk. Net als een turkse pizza, gewoon af en toe. Niets mis met die kramen.
Inderdaad. Die jongemenneke en die dame van weleer waren hun tijd ver voorbij en wisten hoe het hoorde.
pi_146421735
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:51 schreef Hyperdude het volgende:
Facist?
Wa is da :?
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Iemand die hagelslag op z'n brood doet, oliebollen eet en het Sinterklaasfeest viert.
Ik dacht dat dat iemand was die van een uitkering leeft en zich beklaagt over slavernij.. Slaven, weet je wel, die zwarte mannen met superkrachten en een eindeloze voorraad snoepgoed en cadeautjes en die de grootste kindervriend zijn. Heel stigmatiserend.

Maar goed, de oliebol is nu ook al racisme?
  vrijdag 7 november 2014 @ 23:59:24 #162
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146422116
Bij mij in het winkelcentrum staat een oliebollenkraam. Het komt toch allemaal wel erg dichtbij zo.
pi_146422275
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar goed, de oliebol is nu ook al racisme?
Nee, zo erg is het nou ook weer niet.

Dit is gewoon weer een typisch voorbeeld van de "Andere mensen vinden het leuk maar ik vind het stom en dus moet het verboden worden"-hype, waar eigenlijk alles van hoofddoekjes tot vuurwerk tot spelende kinderen regelmatig door wordt belaagd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2014 00:05:36 ]
  zaterdag 8 november 2014 @ 00:15:58 #164
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_146422581
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:59 schreef Richestorags het volgende:
Bij mij in het winkelcentrum staat een oliebollenkraam. Het komt toch allemaal wel erg dichtbij zo.
Ik moest lachen ^O^
  zaterdag 8 november 2014 @ 00:18:03 #165
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_146422636
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 00:05 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, zo erg is het nou ook weer niet.

Dit is gewoon weer een typisch voorbeeld van de "Andere mensen vinden het leuk maar ik vind het stom en dus moet het verboden worden"-hype, waar eigenlijk alles van hoofddoekjes tot vuurwerk tot spelende kinderen regelmatig door wordt belaagd.
Rechtse politici noemen is al wel een voorzichtig begin. Geertjuh is namelijk een racist en aanhanger van oliebollen.
pi_146423584
tldr. Wat is het probleem met oliebollen precies?
pi_146423862
Heerlijk oliebollen :9

Maarrrrr die kramen zijn wel fokking lelijk, er werken vaak kampertypevolk en het is nog best duur ook... gewoon bij de supermarkt of bakker kopen is mijn devies :s)
pi_146424285
Wat een dom mens
pi_146424327
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:47 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]

Iets zegt me dat ze alle oliebollen voor zichzelf wil opeisen :D
Dat mens is zelf een oliebol met d'r plofkop.
pi_146424733
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
Je kunt ook overal wat achter zoeken natuurlijk. Misschien zie ik het te simpel maar volgens mij het doel van die kramen om simpelweg oliebollen te verkopen.
ja maar dat mag dus niet meer van hipster Amsterdam. Amerikaanse trucks met vette ribbetjes moeten het zijn tegenwoordig.
pi_146424744
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 00:58 schreef Peunage het volgende:
niet hip meer. hipster amsterdam wil amerikaanse bbq trucks met ribbetjes.
  Eindredactie Games zaterdag 8 november 2014 @ 08:13:56 #172
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_146425540
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 02:33 schreef Nielsch het volgende:

[..]

niet hip meer. hipster amsterdam wil amerikaanse bbq trucks met ribbetjes.
die zijn ook een stuk lekkerder :@
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_146425855
Mevrouw de vegamuts is een schoolvoorbeeld van hetgeen waar Nederland anno 2014 tot verworden is; een verwijfd, maar bovenal volstrekt nutteloos zeikland...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_146426156
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 00:58 schreef Peunage het volgende:
Helemaal niets, dit is gewoon weer iemand die aandacht wil.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_146426986
Ik vind het wel typisch Hollandsch cultuurgoed: Je mikt een klomp meel in plantaardig vet en Hollanders vinden het lekker.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_146427033
Ik snap dat vegamuts in de TT niet zo aangezien er in het stuk wordt gepleid voor Amerikaanse BBQ trucks ipv oliebollenkramen.
pi_146427148
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 10:43 schreef Nielsch het volgende:
Ik snap dat vegamuts in de TT niet zo aangezien er in het stuk wordt gepleid voor Amerikaanse BBQ trucks ipv oliebollenkramen.
Ja maar dat is (nog) authentiek en niche. Net zoals McDonalds walgelijk is maar Hellmann's mayonaise geweldig. Totdat iedereen dat eet, dan is het ineens weer gewoon walgelijke Amerikaanse met e-nummers verpeste rotzooi waar je dik van wordt.

Alhoewel, eigenlijk is die Hellmann's mayonaise nu al mainstream geworden, met TV-reclame en al. Ik at het zelf jaren geleden al, toen het nog underground was en echt uit Amerika werd geïmporteerd. :P

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2014 10:55:57 ]
pi_146427338
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 10:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja maar dat is (nog) authentiek en niche. Net zoals McDonalds walgelijk is maar Hellmann's mayonaise geweldig. Totdat iedereen dat eet, dan is het ineens weer gewoon walgelijke Amerikaanse met e-nummers verpeste rotzooi waar je dik van wordt.

Alhoewel, eigenlijk is die Hellmann's mayonaise nu al mainstream geworden, met TV-reclame en al. Ik at het zelf jaren geleden al, toen het nog underground was en echt uit Amerika werd geïmporteerd. :P
Heb je ook een baard en bril met dik, plastic montuur? :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 8 november 2014 @ 11:07:18 #179
321876 Cherna
Fuck the System
pi_146427403
Appelbeignets(zelf gemaakt) en Oliebollen, konijn in het zuur daar kunnen ze me in de nacht voor wakker maken.

Nou ja, veel succes met de VS keuken die niet te vreten is. Als Limburger(Bourgondiër)vind ik dit artikel lachwekkend.
Slap gezeik van iemand die zich verveelt. Nou ja het is te hopen dat België zo snel mogelijk Limburg inlijft. Daar zeurt men niet zo als in NL.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_146427493
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:07 schreef Cherna het volgende:
Appelbeignets(zelf gemaakt) en Oliebollen, konijn in het zuur daar kunnen ze me in de nacht voor wakker maken.

Nou ja, veel succes met de VS keuken die niet te vreten is. Als Limburger(Bourgondiër)vind ik dit artikel lachwekkend.
Slap gezeik van iemand die zich verveelt. Nou ja het is te hopen dat België zo snel mogelijk Limburg inlijft. Daar zeurt men niet zo als in NL.
Als we dan toch ingelijfd moeten worden, zou ik dat persoonlijk liever door onze oosterburen zien gebeuren. Duitsland... O+
  zaterdag 8 november 2014 @ 11:18:06 #181
321876 Cherna
Fuck the System
pi_146427570
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:13 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Als we dan toch ingelijfd moeten worden, zou ik dat persoonlijk liever door onze oosterburen zien gebeuren. Duitsland... O+
Dit is ook prima. Alles beter dan het gezeur om niets dat de laatste tijd in NL echt lachwekkend te noemen is. Ik denk dat de verveling bij veel NLers een grote rol speelt.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_146427651
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:18 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dit is ook prima. Alles beter dan het gezeur om niets dat de laatste tijd in NL echt lachwekkend te noemen is. Ik denk dat de verveling bij veel NLers een grote rol speelt.
Treurig is het wel; er zijn immers genoeg zaken, die het wél waard zijn om ons collectief druk over te maken.
  zaterdag 8 november 2014 @ 11:33:48 #183
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
  zaterdag 8 november 2014 @ 11:40:52 #184
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_146427932
Ongelofelijk. Gaan we nu écht overal een probleem van maken? :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_146428166
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 10:43 schreef Nielsch het volgende:
Dat is gewoon het simplistische wij tegen zij gelul van rechtse roeptoeters. Dan wordt er weer een of andere oud Hollandsche (lees: blanke) traditie gemaakt van goedkope rotzooi voor veel geld verkopen dankzij de locatie. Wat inderdaad een Hollandse traditie is, maar dat is dan ook het traditionele eraan. Het lijkt mij dat de gemeente in het belang van al haar burgers met het vergunningenbeleid diversiteit in het aanbod mag nastreven. Kennelijk wil de PVV de openbare eetruimte claimen voor Henk en Ingrid en iedereen met een ontwikkelde smaak of nieuwsgierigheid naar iets anders dan de smaak van meel en olie wegjagen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 10:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Hellmann's lag twintig jaar geleden ook gewoon in de supermarkt, er waren toen alleen minder goede alternatieven.
  zaterdag 8 november 2014 @ 11:59:44 #186
396550 Richestorags
pi_146428209
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is gewoon het simplistische wij tegen zij gelul van rechtse roeptoeters. Dan wordt er weer een of andere oud Hollandsche (lees: blanke) traditie gemaakt van goedkope rotzooi voor veel geld verkopen dankzij de locatie. Wat inderdaad een Hollandse traditie is, maar dat is dan ook het traditionele eraan. Het lijkt mij dat de gemeente in het belang van al haar burgers met het vergunningenbeleid diversiteit in het aanbod mag nastreven. Kennelijk wil de PVV de openbare eetruimte claimen voor Henk en Ingrid en iedereen met een ontwikkelde smaak of nieuwsgierigheid naar iets anders dan de smaak van meel en olie wegjagen.
Verder straal je totaal niet uit dat je je ver verheven voelt boven oliebolleneters, rechtse mensen en wat dies meer zij.
pi_146428300
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Hellmann's lag twintig jaar geleden ook gewoon in de supermarkt, er waren toen alleen minder goede alternatieven.
Mwaa... Ik zie dit meer als een verzuurd stukje van één of andere hoofdstedelijke hipster. Xandra (met een hippe "x") lijkt me nl. wel iemand van de cupcakes en latte-vente-kijk-mij-eens-metropolitaan-hip-zijn. Beetje jammer dat een krant zo iemand een podium biedt voor haar weinig verheven en niets toevoegende mening.
pi_146428351
TS is minstens zo dom als het artikel in de OP.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_146428359
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Verder straal je totaal niet uit dat je je ver verheven voelt boven oliebolleneters, rechtse mensen en wat dies meer zij.
Op sommige dingen moet ook gewoon neergekeken worden. Dan bedoel ik niet de traditie om met oud en nieuw wat meel in het vet te gooien, maar wel het claimen van de oliebollenkraam als voorbeeld van jaren 50 gezelligheid van vreemde smetten vrij.
pi_146428377
Maar mooi dat bepaalde lieden zich hier weer over opwinden. De missie van de auteur is in ieder geval geslaagd.
  zaterdag 8 november 2014 @ 12:11:44 #191
396550 Richestorags
pi_146428420
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 12:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Op sommige dingen moet ook gewoon neergekeken worden. Dan bedoel ik niet de traditie om met oud en nieuw wat meel in het vet te gooien, maar wel het claimen van de oliebollenkraam als voorbeeld van jaren 50 gezelligheid van vreemde smetten vrij.
Ik vermoed dat dat was aangedikt. Ik kijk meer neer op quinoa hipsters die in tentjes met de naam kunst en eerlijke koffie een nipje nemen van hun organische fair trade coffee met een biologische carrot cake ernaast en op hun macbook pretentieuze artikelen schrijven over een oer-Hollands fenomeen waar werkelijk niemand last van heeft.
pi_146428429
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 12:05 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Mwaa... Ik zie dit meer als een verzuurd stukje van één of andere hoofdstedelijke hipster. Xandra (met een hippe "x") lijkt me nl. wel iemand van de cupcakes en latte-vente-kijk-mij-eens-metropolitaan-hip-zijn. Beetje jammer dat een krant zo iemand een podium biedt voor haar weinig verheven en niets toevoegende mening.
Ik weet niet of je het opgevallen is, maar er is een trend om allerlei normale ontwikkelingen, zoals de evolutie van smaak en eetgewoontes, in termen van wij tegen zij te beschouwen.
pi_146428431
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
Maar mooi dat bepaalde lieden zich hier weer over opwinden. De missie van de auteur is in ieder geval geslaagd.
Wat is die "missie" dan? Ik lees nl. alleen "ik vind het niet leuk, dus moet het verboden worden!"
pi_146428457
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 12:12 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Wat is die "missie" dan? Ik lees nl. alleen "ik vind het niet leuk, dus moet het verboden worden!"
Missie is mensen op de kast jagen. En dat is gelukt.

Het is gewoon een of andere vrouw met een mening. Lekker interessant.
  zaterdag 8 november 2014 @ 12:15:29 #195
396550 Richestorags
pi_146428487
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 12:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
pi_146428498
quote:

[..]

Een real-life troll dus, zo ziet ze er ook wel uit eigenlijk.
pi_146428517
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 12:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het opgevallen is, maar er is een trend om allerlei normale ontwikkelingen, zoals de evolutie van smaak en eetgewoontes, in termen van wij tegen zij te beschouwen.
Ik zie eerlijk gezegd meer een ontwikkeling van mensen met te veel vrije tijd, die te pas en te onpas een mening menen te moeten schreeuwen en hun stempel ergens op menen te moeten drukken. Ook zonder al die schreeuwers verandert onze samenleving vanzelf wel...
pi_146428543
quote:

[..]

Tsja, als kranten daar tegenwoordig een podium voor menen te moeten bieden, vind ik het geen wonder dat het aantal abonnees af blijft nemen...
pi_146428561
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 12:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Zelfs als het niet zo is, dan blijft het een individu met een mening. Als je je daar druk om gaat maken, dan kun je bezig blijven.
pi_146428585
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 12:18 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Tsja, als kranten daar tegenwoordig een podium voor menen te moeten bieden, vind ik het geen wonder dat het aantal abonnees af blijft nemen...
Jij zou je krant opzeggen omdat er een keer een stuk in staat waar je het niet mee eens bent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')