• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Volgens mij komt dit niet diep vanuit je hart, maar met het enkele doel om een royering op te heffen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:55 schreef Blistering het volgende:
Ik ben nog steeds geroyeerd
edit: Zelfs met deze sig![]()
Terechte afwijzing.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij komt dit niet diep vanuit je hart, maar met het enkele doel om een royering op te heffen.
Verzoek derhalve afgewezen.
Je kan nog in hoger (en laatste) beroep bij johannes_vermeer. Dan moet je hem even een DM sturen.quote:
Daar heb ik geen behoefte aan. Toch bedankt voor het uitvoeren van je informatieplichtquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan nog in hoger (en laatste) beroep bij johannes_vermeer. Dan moet je hem even een DM sturen.
Groningen is in matige vorm, dit zou wel eens mis kunnen gaan voor de FC.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:59 schreef Joosie200 het volgende:
Oeh, PEC - Grunn morgen.Vorige keer zat ik in het stadion en moest aanschouwen hoe ze het pijnlijk ver in de tweede helft weggaven
Hopelijk weten ze zich ditmaal wel goed op te peppen en komt er niet opnieuw een GAE - PEC afgang
Okequote:Op vrijdag 7 november 2014 13:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daar heb ik geen behoefte aan. Toch bedankt voor het uitvoeren van je informatieplicht
b?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan nog in hoger (en laatste) beroep bij johannes_vermeer. Dan moet je hem even een DM sturen.
Go, go Letlandquote:Bondscoach Guus Hiddink stapt op als Oranje punten verliest in het EK-kwalificatieduel met Letland op zondag 16 november. Dat zei Hiddink vrijdag op een persconferentie.
"Als we verliezen is het logisch dat ik opstap", aldus Hiddink over het thuisduel. Voor een gelijkspel geldt hetzelfde. ''Het lijkt me niet dat dat wel genoeg is.''
Is al eens gepostquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe nieuwswaardig is dat feitje?
Kranten..quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:31 schreef Blistering het volgende:
Als je dit topic bijhoudt heb je geen kranten meer nodig
Dan moeten de kranten toch nog steeds het nieuws maken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kranten..lang leve Blendle, pak je de huzarenstukjes per krant er meteen uit
Ja, maar nu kan ik tenminste cherrypicken op een makkelijke manier, anders moet ik èn de VK èn het Parool èn het NRC bij gaan houden en los kopen, driedubbel abbo is ook lekker duur. Dus zo'n pay per item ding als Blendle scheelt enorm, gewoon betalen voor wat je leest. Voor de pure nieuwsfeiten check ik nu.nl en nos journaal, voor de achtergrondartikelen pak ik de krantenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moeten de kranten toch nog steeds het nieuws maken?
Dan snap ik nog niet dat je kranten emogift.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, maar nu kan ik tenminste cherrypicken op een makkelijke manier, anders moet ik èn de VK èn het Parool èn het NRC bij gaan houden en los kopen, driedubbel abbo is ook lekker duur. Dus zo'n pay per item ding als Blendle scheelt enorm, gewoon betalen voor wat je leest
Krantenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap ik nog niet dat je kranten emogift.
Spotifyquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Krantenomdat ze zelf niet een Blendle ding hebben geintroduceerd maar dat nu zien gebeuren door een concurrent maakt het
Iets met innoveren, met de tijd mee gaan. Met muziek zag je dat ook, komen Spotify/iTunes dingen op gang, blijven de platenmaatschappijen huilen omdat de losse cd-verkoop in elkaar dondert. Idem met gameontwikkelaars en Steam. Vooral lekker vasthouden aan hoe het vroeger zo eenvoudig geld verdienen was helpt je niet mee om in de toekomst die inkomsten te blijven behouden. Innoveren/meegaan met anderen of enkeltje richting faillissement en terecht. Daarom vind ik de faillissementen van oude ketens ala Freerecordshop/Halfords zo mooi om te zien, niet perse voor de werknemers al daar, maar gewoon omdat ze vertikken te vernieuwen.
Die twee weken gratis de krant lezen acties gebruik ik ook. Dan twee weken AD, dan twee weken VK, dan twee weken Trouw. Paar maanden terug dat gehad met de VK, kreeg een brief: de VK is vernieuwd, u mag twee weken de nieuwe krant uit proberen voor nop. Primaquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:53 schreef Accursius het volgende:
Bij de Senseo Pads krijg je nu trouwens gratis een abonnement voor twee weken op het AD, Volkskrant, Trouw of Parool. Ook niet erg duur dus, en stopt automatisch.
En toch is het de moeite waard om er een post aan te wijden op fok.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Soms begrijp ik echt niet veel van vrouwen. Ik kreeg iets meer dan een maand geleden te horen via een studiegenote dat een van haar vriendinnen mij wel zag zitten. Dus ik op haar verzoek haar toevoegen op Facebook. Na een paar chats had ik de boel laten doodbloeden, omdat ik haar niet zag zitten. Vandaag erachter gekomen dat ze me had ontvriend op Facebook.
Ik was er niet echt rouwig om, maar ik had toch meer initiatief van haar kant verwacht. Misschien ben ik wel lui, maar ik was niet diegene die haar zag zitten.
wat wil je dan, een stalker?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Soms begrijp ik echt niet veel van vrouwen. Ik kreeg iets meer dan een maand geleden te horen via een studiegenote dat een van haar vriendinnen mij wel zag zitten. Dus ik op haar verzoek haar toevoegen op Facebook. Na een paar chats had ik de boel laten doodbloeden, omdat ik haar niet zag zitten. Vandaag erachter gekomen dat ze me had ontvriend op Facebook.
Ik was er niet echt rouwig om, maar ik had toch meer initiatief van haar kant verwacht. Misschien ben ik wel lui, maar ik was niet diegene die haar zag zitten.
Waarom ik haar toevoegde? Om te kijken of het karakter misschien wat was. Ik wil niet iemand meteen afserveren vanwege het uiterlijk. Ik vind gewoon dat ze duidelijker moest wezen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:49 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
En toch is het de moeite waard om er een post aan te wijden op fok.
De conclusie is toch erg eenvoudig; je zag haar niet zitten, maar ging haar toch maar toevoegen (waarom?), doodbloeden > ontvrienden > erachter komen dat je geen vriendjes meer bent > niet rouwig > meer initiatief verwachten van een vrouw die al in de gaten heeft dat jij haar niet leuk vind of daar niet voor durft uit te komen.
Nee, iemand die duidelijk is.quote:
Ga dan meteen maar in een klooster.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Waarom ik haar toevoegde? Om te kijken of het karakter misschien wat was. Ik wil niet iemand meteen afserveren vanwege het uiterlijk. Ik vind gewoon dat ze duidelijker moest wezen.
[..]
Nee, iemand die duidelijk is.
Ik vrees dat ik te veel vraag. Nu snap ik waarom ik nog steeds vrijgezel ben.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga dan meteen maar in een klooster.
Mensen zijn gewoon onduidelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik te veel vraag. Nu snap ik waarom ik nog steeds vrijgezel ben.
Het is niet beter geworden. Wat een kutjaar is dit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
En je had al zoveel zin in de maand
Misschien komt het nogquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is niet beter geworden. Wat een kutjaar is dit.
Wat was het cijfer?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:07 schreef Yreal het volgende:
Na poging miljoen heb ik eindelijk mijn tentamen Nederlands gehaald. En ook nog met afstand het hoogste cijfer.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:39 schreef Yreal het volgende:
Te bedenken dat ik de eerste keer een 0,8 had.
Das nog lekker ver weg jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:37 schreef Paxcon het volgende:
En wanneer ga je weer RGS doen? De OP moet bijgewerkt worden.
Dat is toch je laatste P-vak?
Wat voor inhoud had dat tentamen dan? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:39 schreef Yreal het volgende:
dankjequote:
Dankje. Gezien mijn PoHi, moet je dat wel kunnen raden...quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat voor inhoud had dat tentamen dan? Ben ik wel benieuwd naar.
En feliz, goed cijfertje heur.
Wat had je daarvoor moeten invullen? Je achternaam en studentennummer?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:39 schreef Yreal het volgende:
Ik denk dat ik mijn naam fout gespeld had...quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat had je daarvoor moeten invullen? Je achternaam en studentennummer?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn naam fout gespeld had...
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn naam fout gespeld had...
Goed plan. Er liggen hier nog wat Canadese pilletjes.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:20 schreef Yreal het volgende:
Tijd om pilletjes te gaan poppen, anders kan ik niet slapen zo..
Extra sterk ofzo?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed plan. Er liggen hier nog wat Canadese pilletjes.
Gratz!quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:07 schreef Yreal het volgende:
Na poging miljoen heb ik eindelijk mijn tentamen Nederlands gehaald. En ook nog met afstand het hoogste cijfer.
Chillweek voorbij inderdaad. Vanaf morgen Straf I erbij, heb er wel zin inquote:
Sterkte!quote:Op zondag 9 november 2014 21:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dank. Het wordt een lange week.
En op FOK.quote:Op zondag 9 november 2014 21:13 schreef Yreal het volgende:
Ik zit nu in een pub vol Franse die naar psg - om zitten te kijken
En Verheij is fashionable late haha. Wel ingeschreven voor het symposium. Workshop over cryptocurrency + piracyquote:Op maandag 10 november 2014 09:03 schreef underground1009 het volgende:
MoggeVandaag inleiding IT-recht
Verheij geeft het eerste college, sympathieke vent
Verheij was vanochtend bij burgerlijk 2, dit is De Vey Mestdaghquote:Op maandag 10 november 2014 13:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En Verheij is fashionable late haha. Wel ingeschreven voor het symposium. Workshop over cryptocurrency + piracy
Eensquote:Op maandag 10 november 2014 14:09 schreef underground1009 het volgende:
[..]Verheij past 3x in De Vey Mestdagh, naast elkaar zie je het verschil wel
Wel een verschrikkelijk klein zaaltjequote:Op maandag 10 november 2014 15:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens
Het was dan wel een inleidend college van een inleidend vak maar De Vey was lekker op dreef. Meteen inhaken op een vraag om een microfoontje op te spelden zodat het college kon opgenomen worden. Daar is toestemming voor vereist die hij niet gegeven had
Het zaaltje puilde idd aardig uitquote:Op maandag 10 november 2014 15:52 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Wel een verschrikkelijk klein zaaltjeWaar zat je ergens?
Ben wel benieuwd naar de persoon achter de Fok!er
Op zich wel handig dat jullie die vakken tegelijk hebben, overlapt elkaar behoorlijkquote:Op maandag 10 november 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Hallo.
Rechtspersonen&Personenvennootschappen is dus een verdiepingsvak op handelsrecht [A]. Raad eens wat ik vanmorgen als eerst had.![]()
Handelsrecht college vandaag vond ik een beetje saai, RPPV vond ik wel leuk gegeven (Boschma gaf het college).Straf2(oud) college ook teruggekeken, was hele tijd afgeleid door die vent met z'n wenkbrauwen.
naja, vond het college van handels vandaag echt 100x zo niks, RPPV vond ik wel leukquote:Op maandag 10 november 2014 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op zich wel handig dat jullie die vakken tegelijk hebben, overlapt elkaar behoorlijk
Moet ik nog terugkijken maar ik was er vorig jaar bij en het is hoogst irritant hè, telkens die wenkbrauwenquote:Op maandag 10 november 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Straf2(oud) college ook teruggekeken, was hele tijd afgeleid door die vent met z'n wenkbrauwen.
ja i knowquote:Op maandag 10 november 2014 17:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moet ik nog terugkijken maar ik was er vorig jaar bij en het is hoogst irritant hè, telkens die wenkbrauwen
Scheelt weer, heb alles al voorbereid door vorig jaarquote:Op maandag 10 november 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja i know
we moeten voor deze week 3 weken van vorig jaar doen he. gaat veel te snel weer.
ja i knowquote:Op maandag 10 november 2014 17:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Scheelt weer, heb alles al voorbereid door vorig jaarEn aangezien je de klapper/reader/whatever floats your boat van vorig jaar kunt herbruiken zal het wat.
Goede locatie voor een constiquote:Op maandag 10 november 2014 17:53 schreef Etsu het volgende:
voor de grunners
ik heb straks een constiborrel in de fucking blauwe engel![]()
2,5 jaar geprobeerd te ontwijken, nu moet ik eraan zien te geloven
Laat die honden lekker slapen wil jequote:Op maandag 10 november 2014 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
euhh, 1 klikje op de link en je hebt de klapper gedownload en hebt 20 euro bespaard.![]()
ik heb de klapper braaf gekocht, dus ik heb kwakman gemaild met de mededeling dat t nogal dom wasquote:Op maandag 10 november 2014 17:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Laat die honden lekker slapen wil je
Wit voetje halen hè jijquote:Op maandag 10 november 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb de klapper braaf gekocht, dus ik heb kwakman gemaild met de mededeling dat t nogal stom was
Geldt dit ook voor Belastingrecht 2?quote:Op maandag 10 november 2014 18:36 schreef Maharbal het volgende:
RPPV is best een leuk vak. Daar kun je ook een mooi cijfer voor halen als je het een beetje snapt.
Vandaag achter gekomen dat ik een hele domme fout gemaakt hebquote:Op maandag 10 november 2014 17:08 schreef Ties02 het volgende:
Stelletje trolls daar bij Sr2, staat er een kopje met 'cijfers' op nestor, maar als je erop klikt staat er dat het uiterlijk morgenavond pas bekend is
Doe ik ook geregeld, werkt primaquote:Op maandag 10 november 2014 18:53 schreef Blistering het volgende:
Ben halverwege m'n hoorcollege maar weer weggegaanIedere keer probeer ik het weer, en iedere keer blijkt het weer zinloos te zijn. Dan zie je mensen bijvoorbeeld de slides letterlijk overtypen
Dan vraag ik me ook wel af waar je in godsnaam mee bezig bent.
Nee, de beste methode voor mij is om de boel goed en uitgebreid te lezen en de belangrijkste dingen te markeren, daar leer ik stukken meer van.
En Etsu lekker bezig, laat ze maar lekker betalen![]()
Je wil zeker niet zeggen watquote:Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vandaag achter gekomen dat ik een hele domme fout gemaakt heb
ben benieuwd morgen
Ik zit te denken aan een colbert op een t-shirt, maar weet niet of dat een beetje casual is. En dan een spijkerbroek of chino eronder.quote:Op maandag 10 november 2014 19:35 schreef Accursius het volgende:
Wat voor soort kleding zoek je? Netjes / sportief etc
En sowieso suf. Colbert is overigens een shitwoord.quote:Op maandag 10 november 2014 19:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een colbert op een t-shirt, maar weet niet of dat een beetje casual is. En dan een spijkerbroek of chino eronder.
Sowieso casual iig.
Hoe heet het dan?quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
En sowieso suf. Colbert is overigens een shitwoord.
Jasjequote:
Ik scheef vroeger alles over, maar nu schrijf ik wat economischer. Dingen die in de powerpoint staan en niet nuttig zijn, pen ik niet meer over.quote:Op maandag 10 november 2014 19:49 schreef Yreal het volgende:
Ach, alles lekker overtypen is wel goed opdat je dat alles 10x beter onthoudt.
Net als voor elk vak.quote:Op maandag 10 november 2014 18:36 schreef Maharbal het volgende:
RPPV is best een leuk vak. Daar kun je ook een mooi cijfer voor halen als je het een beetje snapt.
Budget? Waar woonde je ook alweer?quote:Op maandag 10 november 2014 19:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een colbert op een t-shirt, maar weet niet of dat een beetje casual is. En dan een spijkerbroek of chino eronder.
Sowieso casual iig.
Uh hij klopt wel hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 04:13 schreef Ties02 het volgende:
Kut topic pointer
waardeloze mods
PAXCON IS GAY
200-250 ofzo. Apeldoornquote:Op maandag 10 november 2014 23:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Budget? Waar woonde je ook alweer?
Spannond!quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
200-250 ofzo. Apeldoorn
M'n privaat cijfer komt zometeen (10:00) online. Ben nog nooit zo nerveus geweest voor een cijferHalve nacht wakker gelegen. Op een gegeven moment zelfs erover gedroomd, volgens mij had ik in m'n droom ook weer een 3
En?quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
200-250 ofzo. Apeldoorn
M'n privaat cijfer komt zometeen (10:00) online. Ben nog nooit zo nerveus geweest voor een cijferHalve nacht wakker gelegen. Op een gegeven moment zelfs erover gedroomd, volgens mij had ik in m'n droom ook weer een 3
Ze zijn te laatquote:
was t leuk gisterquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:12 schreef Ties02 het volgende:
Hmm goederenrecht werkcollege of ziek thuis blijven liggen.. lastig
Erg gezelligquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
was t leuk gister
hoe ging je verkleed
maar dat is niet leukquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:19 schreef Joosie200 het volgende:
Zeg, als je dan toch zo'n topicpointer doet, maak het dan helemaal af door TiesNULTWEE te typen. Straf 2 nog niet bekend?
Zou mooi wezenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:23 schreef Etsu het volgende:
ik hoop dat ze mijn tentamen kwijt zijn, dan geven ze toch een 6?
hoger dan een 6 wordt t sws niet
Vorig jaar bij bpr1 waren ook heel veel tentamens kwijt, konden de kandidaten zeggen of ze het opnieuw wilden doen of een 6 kregen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou mooi wezenDan zou ik als student moedwillig mijn tentamen 'kwijt' laten raken en gegarandeerd een 6 halen
Man, man, man, man wat een optimisme
Einde collegejaar dus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:56 schreef Blistering het volgende:
Nog steeds nietsMaar er staat ook 11-11 na 10:00 dus ze hebben nog even
Van uitstel komt afstelquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:56 schreef Blistering het volgende:
Nog steeds nietsMaar er staat ook 11-11 na 10:00 dus ze hebben nog even
Lekker bezigquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:19 schreef Blistering het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
5482704 3,4 7,6 6,34
Student nr, toets 1, toets 2, eindcijfer
7,6![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niets vergeleken de 10 die Ties straks krijgtquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:27 schreef Blistering het volgende:
Dank. Dikke ontladingMaar wat een bevredigend gevoel zeg.
Eerste tentamen zo hard verneuken om 'm daarna zo hard te acen. Heerlijk zeg.
Wat dacht je van Tien02quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:13 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zeg nickchange naar Ties10 als ie echt prof. mr. Strafrecht is vanmiddag
Volgens mij komt t ook boven bij de vakgroep te hangen, althans, vorig jaar was t zoquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:36 schreef underground1009 het volgende:
Nog geen strafrecht 2 bij de Harmo net, helaas
Lekker, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:19 schreef Blistering het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
5482704 3,4 7,6 6,34
Student nr, toets 1, toets 2, eindcijfer
7,6![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dus. Heb het wel een keer gedaan maar dan zit je je alleen maar op te vreten omdat je des te mee meer benieuwd bent naar het cijfer. Vind het moment van het lezen van de mail header "Nieuw cijfer van [insert vak] op Progress" en het openen van die mail al spannend zat.quote:
Countdown has started... Spannondquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:45 schreef Ties02 het volgende:
Met een 10 gewonnen van de strafrecht vakgroep met SR2
Gefeliciteerd Ties09.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:06 schreef Ties02 het volgende:
Moet woensdag tot 5 werken en dan begint die nabespreking.. hmm
ja makkelijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:07 schreef Ties02 het volgende:
Als je van 5 tot half 6 tentamen op kan halen dan red ik dat wel toch
Ok top, daar ben ik erg goed in namelijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja makkelijk
om half 6 beginnen ze met bespreken
en vanaf 6 kan je dan proberen punten te sprokkelen
ik ben er ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ok top, daar ben ik erg goed in namelijk
Voor de draad ermee!quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:10 schreef underground1009 het volgende:
Durf m'n cijfer hier haast niet te meldenEcht balen dit. Januari wordt een drukke maand qua tentamens voor mij
Ik moet nog even wachten tot ik dat ook kan zeggen. Volgende week weet of er progressie is geboekt. Januari dan maar CE binnentikken met straf 2 oudquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
civiel effect in ieder geval binnen
niks van die zuurpruimen aantrekkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:10 schreef underground1009 het volgende:
Durf m'n cijfer hier haast niet te meldenEcht balen dit. Januari wordt een drukke maand qua tentamens voor mij
quote:
Gefeliquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:10 schreef Athlete het volgende:
8.
Had ook wel een 9 verwacht eerlijk gezegd.
Nabespreking laat ik maar schieten.
Ja ik ga sinds vorig jaar sowieso naar elke nabesprekingquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten tot ik dat ook kan zeggen. Volgende week weet of er progressie is geboekt. Januari dan maar CE binnentikken met straf 2 oudIk zou bij de nabespreking gewoon die 10 bij elkaar proberen te sprokkelen trouwens
Niet geschoten is altijd mis no?
Mijn bericht was naar aard en strekking voldoende duidelijk gericht op het onofficiële resultaatquote:
Uh neequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn bericht was naar aard en strekking voldoende duidelijk gericht op het onofficiële resultaat
Oke, zuur inderdaadquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:14 schreef underground1009 het volgende:
Een 4![]()
Beetje jammer dit
Kan niet naar de nabespreking want ik ga morgen naar Nederland - Mexico, dus dat helpt ook al niet echt
Hoe beantwoord jij de vragen dan? Ik meen me te herinneren dat je zei dat je straf1 ook niet had.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:14 schreef underground1009 het volgende:
Een 4![]()
Beetje jammer dit
Kan niet naar de nabespreking want ik ga morgen naar Nederland - Mexico, dus dat helpt ook al niet echt
Er is (bijna) altijd ruimte voor verbeteringquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:28 schreef eriksd het volgende:
Gefeliciteerd allen, supergoede prestaties!
Uiteraard, met name voor de mensen met als (eind)cijfer een 6 of een 4.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is (bijna) altijd ruimte voor verbetering
Neuh.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard, met name voor de mensen met als (eind)cijfer een 6 of een 4.
Ga je ook naar de nabespreking?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is (bijna) altijd ruimte voor verbetering
Ik heb dus bij dat strafmaximum niet goed gerekend blijkbaarquote:
Bij voorbereiding?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb dus bij dat strafmaximum niet goed gerekend blijkbaarontzettend onnodige fout
Veel mee kan ik niet echt ontdekken zo
Ja klopt, niet goed dus blijkbaarquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe beantwoord jij de vragen dan? Ik meen me te herinneren dat je zei dat je straf1 ook niet had.
Ja, maar gebruik je wel de schema's? Straf1 is echt een vak waarbij je elke vraag kan beantwoorden met een schema en enkel het neerpennen ervan levert al een 6 op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:35 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Ja klopt, niet goed dus blijkbaar
Oh, dat heb ik sowieso fout denk ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Huh, nee bij dat uiteenlopend opzet!
Oefenen, Sv goed kennenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
ties/pax hoe hebben jullie voor strafproces geleerd?
vind het een beetje warboel
Nee, geen enkel HC gekeken, net als voor Sr2 (nieuw) trouwensquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
gebruikte je ook de hc's van die vent?
het boek voor strafproces is ook niet echt een supergoede aanvulling vind ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, geen enkel HC gekeken, net als voor dit vak trouwens
Voegt niet zoveel toe vind ik bij dit vak
Ja leukquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet echt vaker de boeken gaan lezen, daar valt nog winst te boeken
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet echt vaker de boeken gaan lezen, daar valt nog winst te boeken
Ohquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ging me meer om de slechte woordgarp
jepquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helaas hangt het heel erg van het vak af
meestal kom je daar achter na het tentamen
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leidenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:45 schreef Etsu het volgende:
jullie raden voor rsg2/romeins toch basic booms aan?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden
quote:
boom basicsquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:45 schreef Etsu het volgende:
jullie raden voor rsg2/romeins toch basic booms aan?
nou morgen maar eens beginnen met prota openslaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
boom basics
maar je kan ook t boek lezen, volgens mij is dat van dezelfde schrijver ofzo want ze gebruiken de zelfde dingen
boom basics kun je alleen wat sneller doorheen
Voorheen wel alleen hebben ze helaas vorig jaar de tentamenopzet veranderd waardoor het niet meer alleen met schema's te beantwoorden valtquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar gebruik je wel de schema's? Straf1 is echt een vak waarbij je elke vraag kan beantwoorden met een schema en enkel het neerpennen ervan levert al een 6 op.
Jep, hebben wij nu ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:52 schreef Blistering het volgende:
Ik kreeg gister te horen dat ze de bachelor bij ons gaan omgooien. D.w.z., bepaalde vakken die je nu in de eerste periode krijgt, krijg je volgend jaar in de tweede.
Dat heeft ook consequenties met herkansen, want i.p.v. bijvoorbeeld een herkansing in de 2de periode heb je 'm nu in de 3rde.
Moraal van het verhaal: zorg dat je alles in 1x haalt, hoewel dat sowieso wel geldt
En gefeliciteerd iedereen met de goeie cijfers.
Oh, dat is mooi kut.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:52 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Voorheen wel alleen hebben ze helaas vorig jaar de tentamenopzet veranderd waardoor het niet meer alleen met schema's te beantwoorden valt
Mooie avatarquote:
Omdat ik in een goede bui ben word je bij deze weer opgenomen in deze gezellige gemeenschapquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat ik in een goede bui ben word je bij deze weer opgenomen in deze gezellige gemeenschap
Dit kan zomaar weer veranderen als het resultaat van burgerlijk 3 komt.
Ik dacht dat mijn dag niet beter kon, maar je krijgt het toch mooi voor elkaar. Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat ik in een goede bui ben word je bij deze weer opgenomen in deze gezellige gemeenschap
Dit kan zomaar weer veranderen als het resultaat van burgerlijk 3 komt.
quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:22 schreef Blistering het volgende:
Pizza besteld![]()
Kan alleen geen fooi vinden
nou dan doe ik weer bij La Trattoria, lekker groot en goedkoop vind ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In Enschede wel, hier ben ik nog niet veel goeds tegengekomen
Net als je moederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jemig man, je moet bij dominos bestellen daar hebben ze altijd wel actiesquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef Blistering het volgende:
Ik ben 14 euro kwijt, dat is best veul voor 1 pizza
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net als je moederTR gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga vanuit dat Paxcon hier werk van gaat maken
en dat je binnenkort een streep door je naam hebt
Nee daar bestel ik niet meerquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jemig man, je moet bij dominos bestellen daar hebben ze altijd wel acties
Het enige dat Paxcon kan doen is met een permanent marker een streep door de naam op 't scherm zetten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
TR gemaakt
ik ga vanuit dat Paxcon hier werk van gaat maken
en dat je binnenkort een streep door je naam hebt
Daar doen we 't voor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het enige dat Paxcon kan doen is met een permanent marker een streep door de naam op 't scherm zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |