Ok top, daar ben ik erg goed in namelijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja makkelijk
om half 6 beginnen ze met bespreken
en vanaf 6 kan je dan proberen punten te sprokkelen
ik ben er ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ok top, daar ben ik erg goed in namelijk
Voor de draad ermee!quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:10 schreef underground1009 het volgende:
Durf m'n cijfer hier haast niet te meldenEcht balen dit. Januari wordt een drukke maand qua tentamens voor mij
Ik moet nog even wachten tot ik dat ook kan zeggen. Volgende week weet of er progressie is geboekt. Januari dan maar CE binnentikken met straf 2 oudquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
civiel effect in ieder geval binnen
niks van die zuurpruimen aantrekkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:10 schreef underground1009 het volgende:
Durf m'n cijfer hier haast niet te meldenEcht balen dit. Januari wordt een drukke maand qua tentamens voor mij
quote:
Gefeliquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:10 schreef Athlete het volgende:
8.
Had ook wel een 9 verwacht eerlijk gezegd.
Nabespreking laat ik maar schieten.
Ja ik ga sinds vorig jaar sowieso naar elke nabesprekingquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten tot ik dat ook kan zeggen. Volgende week weet of er progressie is geboekt. Januari dan maar CE binnentikken met straf 2 oudIk zou bij de nabespreking gewoon die 10 bij elkaar proberen te sprokkelen trouwens
Niet geschoten is altijd mis no?
Mijn bericht was naar aard en strekking voldoende duidelijk gericht op het onofficiële resultaatquote:
Uh neequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn bericht was naar aard en strekking voldoende duidelijk gericht op het onofficiële resultaat
Oke, zuur inderdaadquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:14 schreef underground1009 het volgende:
Een 4![]()
Beetje jammer dit
Kan niet naar de nabespreking want ik ga morgen naar Nederland - Mexico, dus dat helpt ook al niet echt
Hoe beantwoord jij de vragen dan? Ik meen me te herinneren dat je zei dat je straf1 ook niet had.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:14 schreef underground1009 het volgende:
Een 4![]()
Beetje jammer dit
Kan niet naar de nabespreking want ik ga morgen naar Nederland - Mexico, dus dat helpt ook al niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |