Ok top, daar ben ik erg goed in namelijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja makkelijk
om half 6 beginnen ze met bespreken
en vanaf 6 kan je dan proberen punten te sprokkelen
ik ben er ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ok top, daar ben ik erg goed in namelijk
Voor de draad ermee!quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:10 schreef underground1009 het volgende:
Durf m'n cijfer hier haast niet te meldenEcht balen dit. Januari wordt een drukke maand qua tentamens voor mij
Ik moet nog even wachten tot ik dat ook kan zeggen. Volgende week weet of er progressie is geboekt. Januari dan maar CE binnentikken met straf 2 oudquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
civiel effect in ieder geval binnen
niks van die zuurpruimen aantrekkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:10 schreef underground1009 het volgende:
Durf m'n cijfer hier haast niet te meldenEcht balen dit. Januari wordt een drukke maand qua tentamens voor mij
quote:
Gefeliquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:10 schreef Athlete het volgende:
8.
Had ook wel een 9 verwacht eerlijk gezegd.
Nabespreking laat ik maar schieten.
Ja ik ga sinds vorig jaar sowieso naar elke nabesprekingquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten tot ik dat ook kan zeggen. Volgende week weet of er progressie is geboekt. Januari dan maar CE binnentikken met straf 2 oudIk zou bij de nabespreking gewoon die 10 bij elkaar proberen te sprokkelen trouwens
Niet geschoten is altijd mis no?
Mijn bericht was naar aard en strekking voldoende duidelijk gericht op het onofficiële resultaatquote:
Uh neequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn bericht was naar aard en strekking voldoende duidelijk gericht op het onofficiële resultaat
Oke, zuur inderdaadquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:14 schreef underground1009 het volgende:
Een 4![]()
Beetje jammer dit
Kan niet naar de nabespreking want ik ga morgen naar Nederland - Mexico, dus dat helpt ook al niet echt
Hoe beantwoord jij de vragen dan? Ik meen me te herinneren dat je zei dat je straf1 ook niet had.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:14 schreef underground1009 het volgende:
Een 4![]()
Beetje jammer dit
Kan niet naar de nabespreking want ik ga morgen naar Nederland - Mexico, dus dat helpt ook al niet echt
Er is (bijna) altijd ruimte voor verbeteringquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:28 schreef eriksd het volgende:
Gefeliciteerd allen, supergoede prestaties!
Uiteraard, met name voor de mensen met als (eind)cijfer een 6 of een 4.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is (bijna) altijd ruimte voor verbetering
Neuh.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard, met name voor de mensen met als (eind)cijfer een 6 of een 4.
Ga je ook naar de nabespreking?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is (bijna) altijd ruimte voor verbetering
Ik heb dus bij dat strafmaximum niet goed gerekend blijkbaarquote:
Bij voorbereiding?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb dus bij dat strafmaximum niet goed gerekend blijkbaarontzettend onnodige fout
Veel mee kan ik niet echt ontdekken zo
Ja klopt, niet goed dus blijkbaarquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe beantwoord jij de vragen dan? Ik meen me te herinneren dat je zei dat je straf1 ook niet had.
Ja, maar gebruik je wel de schema's? Straf1 is echt een vak waarbij je elke vraag kan beantwoorden met een schema en enkel het neerpennen ervan levert al een 6 op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:35 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Ja klopt, niet goed dus blijkbaar
Oh, dat heb ik sowieso fout denk ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Huh, nee bij dat uiteenlopend opzet!
Oefenen, Sv goed kennenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
ties/pax hoe hebben jullie voor strafproces geleerd?
vind het een beetje warboel
Nee, geen enkel HC gekeken, net als voor Sr2 (nieuw) trouwensquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
gebruikte je ook de hc's van die vent?
het boek voor strafproces is ook niet echt een supergoede aanvulling vind ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, geen enkel HC gekeken, net als voor dit vak trouwens
Voegt niet zoveel toe vind ik bij dit vak
Ja leukquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet echt vaker de boeken gaan lezen, daar valt nog winst te boeken
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet echt vaker de boeken gaan lezen, daar valt nog winst te boeken
Ohquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ging me meer om de slechte woordgarp
jepquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helaas hangt het heel erg van het vak af
meestal kom je daar achter na het tentamen
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leidenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:45 schreef Etsu het volgende:
jullie raden voor rsg2/romeins toch basic booms aan?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden
quote:
boom basicsquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:45 schreef Etsu het volgende:
jullie raden voor rsg2/romeins toch basic booms aan?
nou morgen maar eens beginnen met prota openslaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
boom basics
maar je kan ook t boek lezen, volgens mij is dat van dezelfde schrijver ofzo want ze gebruiken de zelfde dingen
boom basics kun je alleen wat sneller doorheen
Voorheen wel alleen hebben ze helaas vorig jaar de tentamenopzet veranderd waardoor het niet meer alleen met schema's te beantwoorden valtquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar gebruik je wel de schema's? Straf1 is echt een vak waarbij je elke vraag kan beantwoorden met een schema en enkel het neerpennen ervan levert al een 6 op.
Jep, hebben wij nu ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:52 schreef Blistering het volgende:
Ik kreeg gister te horen dat ze de bachelor bij ons gaan omgooien. D.w.z., bepaalde vakken die je nu in de eerste periode krijgt, krijg je volgend jaar in de tweede.
Dat heeft ook consequenties met herkansen, want i.p.v. bijvoorbeeld een herkansing in de 2de periode heb je 'm nu in de 3rde.
Moraal van het verhaal: zorg dat je alles in 1x haalt, hoewel dat sowieso wel geldt
En gefeliciteerd iedereen met de goeie cijfers.
Oh, dat is mooi kut.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:52 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Voorheen wel alleen hebben ze helaas vorig jaar de tentamenopzet veranderd waardoor het niet meer alleen met schema's te beantwoorden valt
Mooie avatarquote:
Omdat ik in een goede bui ben word je bij deze weer opgenomen in deze gezellige gemeenschapquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat ik in een goede bui ben word je bij deze weer opgenomen in deze gezellige gemeenschap
Dit kan zomaar weer veranderen als het resultaat van burgerlijk 3 komt.
Ik dacht dat mijn dag niet beter kon, maar je krijgt het toch mooi voor elkaar. Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat ik in een goede bui ben word je bij deze weer opgenomen in deze gezellige gemeenschap
Dit kan zomaar weer veranderen als het resultaat van burgerlijk 3 komt.
quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:22 schreef Blistering het volgende:
Pizza besteld![]()
Kan alleen geen fooi vinden
nou dan doe ik weer bij La Trattoria, lekker groot en goedkoop vind ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In Enschede wel, hier ben ik nog niet veel goeds tegengekomen
Net als je moederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jemig man, je moet bij dominos bestellen daar hebben ze altijd wel actiesquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef Blistering het volgende:
Ik ben 14 euro kwijt, dat is best veul voor 1 pizza
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net als je moederTR gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga vanuit dat Paxcon hier werk van gaat maken
en dat je binnenkort een streep door je naam hebt
Nee daar bestel ik niet meerquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jemig man, je moet bij dominos bestellen daar hebben ze altijd wel acties
Het enige dat Paxcon kan doen is met een permanent marker een streep door de naam op 't scherm zetten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
TR gemaakt
ik ga vanuit dat Paxcon hier werk van gaat maken
en dat je binnenkort een streep door je naam hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |