• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Volgens mij komt dit niet diep vanuit je hart, maar met het enkele doel om een royering op te heffen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:55 schreef Blistering het volgende:
Ik ben nog steeds geroyeerd
edit: Zelfs met deze sig![]()
Terechte afwijzing.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij komt dit niet diep vanuit je hart, maar met het enkele doel om een royering op te heffen.
Verzoek derhalve afgewezen.
Je kan nog in hoger (en laatste) beroep bij johannes_vermeer. Dan moet je hem even een DM sturen.quote:
Daar heb ik geen behoefte aan. Toch bedankt voor het uitvoeren van je informatieplichtquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan nog in hoger (en laatste) beroep bij johannes_vermeer. Dan moet je hem even een DM sturen.
Groningen is in matige vorm, dit zou wel eens mis kunnen gaan voor de FC.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:59 schreef Joosie200 het volgende:
Oeh, PEC - Grunn morgen.Vorige keer zat ik in het stadion en moest aanschouwen hoe ze het pijnlijk ver in de tweede helft weggaven
Hopelijk weten ze zich ditmaal wel goed op te peppen en komt er niet opnieuw een GAE - PEC afgang
Okequote:Op vrijdag 7 november 2014 13:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daar heb ik geen behoefte aan. Toch bedankt voor het uitvoeren van je informatieplicht
b?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan nog in hoger (en laatste) beroep bij johannes_vermeer. Dan moet je hem even een DM sturen.
Go, go Letlandquote:Bondscoach Guus Hiddink stapt op als Oranje punten verliest in het EK-kwalificatieduel met Letland op zondag 16 november. Dat zei Hiddink vrijdag op een persconferentie.
"Als we verliezen is het logisch dat ik opstap", aldus Hiddink over het thuisduel. Voor een gelijkspel geldt hetzelfde. ''Het lijkt me niet dat dat wel genoeg is.''
Is al eens gepostquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe nieuwswaardig is dat feitje?
Kranten..quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:31 schreef Blistering het volgende:
Als je dit topic bijhoudt heb je geen kranten meer nodig
Dan moeten de kranten toch nog steeds het nieuws maken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kranten..lang leve Blendle, pak je de huzarenstukjes per krant er meteen uit
Ja, maar nu kan ik tenminste cherrypicken op een makkelijke manier, anders moet ik èn de VK èn het Parool èn het NRC bij gaan houden en los kopen, driedubbel abbo is ook lekker duur. Dus zo'n pay per item ding als Blendle scheelt enorm, gewoon betalen voor wat je leest. Voor de pure nieuwsfeiten check ik nu.nl en nos journaal, voor de achtergrondartikelen pak ik de krantenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moeten de kranten toch nog steeds het nieuws maken?
Dan snap ik nog niet dat je kranten emogift.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, maar nu kan ik tenminste cherrypicken op een makkelijke manier, anders moet ik èn de VK èn het Parool èn het NRC bij gaan houden en los kopen, driedubbel abbo is ook lekker duur. Dus zo'n pay per item ding als Blendle scheelt enorm, gewoon betalen voor wat je leest
Krantenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap ik nog niet dat je kranten emogift.
Spotifyquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Krantenomdat ze zelf niet een Blendle ding hebben geintroduceerd maar dat nu zien gebeuren door een concurrent maakt het
Iets met innoveren, met de tijd mee gaan. Met muziek zag je dat ook, komen Spotify/iTunes dingen op gang, blijven de platenmaatschappijen huilen omdat de losse cd-verkoop in elkaar dondert. Idem met gameontwikkelaars en Steam. Vooral lekker vasthouden aan hoe het vroeger zo eenvoudig geld verdienen was helpt je niet mee om in de toekomst die inkomsten te blijven behouden. Innoveren/meegaan met anderen of enkeltje richting faillissement en terecht. Daarom vind ik de faillissementen van oude ketens ala Freerecordshop/Halfords zo mooi om te zien, niet perse voor de werknemers al daar, maar gewoon omdat ze vertikken te vernieuwen.
Die twee weken gratis de krant lezen acties gebruik ik ook. Dan twee weken AD, dan twee weken VK, dan twee weken Trouw. Paar maanden terug dat gehad met de VK, kreeg een brief: de VK is vernieuwd, u mag twee weken de nieuwe krant uit proberen voor nop. Primaquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:53 schreef Accursius het volgende:
Bij de Senseo Pads krijg je nu trouwens gratis een abonnement voor twee weken op het AD, Volkskrant, Trouw of Parool. Ook niet erg duur dus, en stopt automatisch.
En toch is het de moeite waard om er een post aan te wijden op fok.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Soms begrijp ik echt niet veel van vrouwen. Ik kreeg iets meer dan een maand geleden te horen via een studiegenote dat een van haar vriendinnen mij wel zag zitten. Dus ik op haar verzoek haar toevoegen op Facebook. Na een paar chats had ik de boel laten doodbloeden, omdat ik haar niet zag zitten. Vandaag erachter gekomen dat ze me had ontvriend op Facebook.
Ik was er niet echt rouwig om, maar ik had toch meer initiatief van haar kant verwacht. Misschien ben ik wel lui, maar ik was niet diegene die haar zag zitten.
wat wil je dan, een stalker?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Soms begrijp ik echt niet veel van vrouwen. Ik kreeg iets meer dan een maand geleden te horen via een studiegenote dat een van haar vriendinnen mij wel zag zitten. Dus ik op haar verzoek haar toevoegen op Facebook. Na een paar chats had ik de boel laten doodbloeden, omdat ik haar niet zag zitten. Vandaag erachter gekomen dat ze me had ontvriend op Facebook.
Ik was er niet echt rouwig om, maar ik had toch meer initiatief van haar kant verwacht. Misschien ben ik wel lui, maar ik was niet diegene die haar zag zitten.
Waarom ik haar toevoegde? Om te kijken of het karakter misschien wat was. Ik wil niet iemand meteen afserveren vanwege het uiterlijk. Ik vind gewoon dat ze duidelijker moest wezen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:49 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
En toch is het de moeite waard om er een post aan te wijden op fok.
De conclusie is toch erg eenvoudig; je zag haar niet zitten, maar ging haar toch maar toevoegen (waarom?), doodbloeden > ontvrienden > erachter komen dat je geen vriendjes meer bent > niet rouwig > meer initiatief verwachten van een vrouw die al in de gaten heeft dat jij haar niet leuk vind of daar niet voor durft uit te komen.
Nee, iemand die duidelijk is.quote:
Ga dan meteen maar in een klooster.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Waarom ik haar toevoegde? Om te kijken of het karakter misschien wat was. Ik wil niet iemand meteen afserveren vanwege het uiterlijk. Ik vind gewoon dat ze duidelijker moest wezen.
[..]
Nee, iemand die duidelijk is.
Ik vrees dat ik te veel vraag. Nu snap ik waarom ik nog steeds vrijgezel ben.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga dan meteen maar in een klooster.
Mensen zijn gewoon onduidelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik te veel vraag. Nu snap ik waarom ik nog steeds vrijgezel ben.
Het is niet beter geworden. Wat een kutjaar is dit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
En je had al zoveel zin in de maand
Misschien komt het nogquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is niet beter geworden. Wat een kutjaar is dit.
Wat was het cijfer?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:07 schreef Yreal het volgende:
Na poging miljoen heb ik eindelijk mijn tentamen Nederlands gehaald. En ook nog met afstand het hoogste cijfer.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:39 schreef Yreal het volgende:
Te bedenken dat ik de eerste keer een 0,8 had.
Das nog lekker ver weg jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:37 schreef Paxcon het volgende:
En wanneer ga je weer RGS doen? De OP moet bijgewerkt worden.
Dat is toch je laatste P-vak?
Wat voor inhoud had dat tentamen dan? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:39 schreef Yreal het volgende:
dankjequote:
Dankje. Gezien mijn PoHi, moet je dat wel kunnen raden...quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat voor inhoud had dat tentamen dan? Ben ik wel benieuwd naar.
En feliz, goed cijfertje heur.
Wat had je daarvoor moeten invullen? Je achternaam en studentennummer?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:39 schreef Yreal het volgende:
Ik denk dat ik mijn naam fout gespeld had...quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat had je daarvoor moeten invullen? Je achternaam en studentennummer?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn naam fout gespeld had...
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn naam fout gespeld had...
Goed plan. Er liggen hier nog wat Canadese pilletjes.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:20 schreef Yreal het volgende:
Tijd om pilletjes te gaan poppen, anders kan ik niet slapen zo..
Extra sterk ofzo?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed plan. Er liggen hier nog wat Canadese pilletjes.
Gratz!quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:07 schreef Yreal het volgende:
Na poging miljoen heb ik eindelijk mijn tentamen Nederlands gehaald. En ook nog met afstand het hoogste cijfer.
Chillweek voorbij inderdaad. Vanaf morgen Straf I erbij, heb er wel zin inquote:
Sterkte!quote:Op zondag 9 november 2014 21:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dank. Het wordt een lange week.
En op FOK.quote:Op zondag 9 november 2014 21:13 schreef Yreal het volgende:
Ik zit nu in een pub vol Franse die naar psg - om zitten te kijken
En Verheij is fashionable late haha. Wel ingeschreven voor het symposium. Workshop over cryptocurrency + piracyquote:Op maandag 10 november 2014 09:03 schreef underground1009 het volgende:
MoggeVandaag inleiding IT-recht
Verheij geeft het eerste college, sympathieke vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |