Verheij was vanochtend bij burgerlijk 2, dit is De Vey Mestdaghquote:Op maandag 10 november 2014 13:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En Verheij is fashionable late haha. Wel ingeschreven voor het symposium. Workshop over cryptocurrency + piracy
Eensquote:Op maandag 10 november 2014 14:09 schreef underground1009 het volgende:
[..]Verheij past 3x in De Vey Mestdagh, naast elkaar zie je het verschil wel
Wel een verschrikkelijk klein zaaltjequote:Op maandag 10 november 2014 15:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens
Het was dan wel een inleidend college van een inleidend vak maar De Vey was lekker op dreef. Meteen inhaken op een vraag om een microfoontje op te spelden zodat het college kon opgenomen worden. Daar is toestemming voor vereist die hij niet gegeven had
Het zaaltje puilde idd aardig uitquote:Op maandag 10 november 2014 15:52 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Wel een verschrikkelijk klein zaaltjeWaar zat je ergens?
Ben wel benieuwd naar de persoon achter de Fok!er
Op zich wel handig dat jullie die vakken tegelijk hebben, overlapt elkaar behoorlijkquote:Op maandag 10 november 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Hallo.
Rechtspersonen&Personenvennootschappen is dus een verdiepingsvak op handelsrecht [A]. Raad eens wat ik vanmorgen als eerst had.![]()
Handelsrecht college vandaag vond ik een beetje saai, RPPV vond ik wel leuk gegeven (Boschma gaf het college).Straf2(oud) college ook teruggekeken, was hele tijd afgeleid door die vent met z'n wenkbrauwen.
naja, vond het college van handels vandaag echt 100x zo niks, RPPV vond ik wel leukquote:Op maandag 10 november 2014 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op zich wel handig dat jullie die vakken tegelijk hebben, overlapt elkaar behoorlijk
Moet ik nog terugkijken maar ik was er vorig jaar bij en het is hoogst irritant hè, telkens die wenkbrauwenquote:Op maandag 10 november 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Straf2(oud) college ook teruggekeken, was hele tijd afgeleid door die vent met z'n wenkbrauwen.
ja i knowquote:Op maandag 10 november 2014 17:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moet ik nog terugkijken maar ik was er vorig jaar bij en het is hoogst irritant hè, telkens die wenkbrauwen
Scheelt weer, heb alles al voorbereid door vorig jaarquote:Op maandag 10 november 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja i know
we moeten voor deze week 3 weken van vorig jaar doen he. gaat veel te snel weer.
ja i knowquote:Op maandag 10 november 2014 17:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Scheelt weer, heb alles al voorbereid door vorig jaarEn aangezien je de klapper/reader/whatever floats your boat van vorig jaar kunt herbruiken zal het wat.
Goede locatie voor een constiquote:Op maandag 10 november 2014 17:53 schreef Etsu het volgende:
voor de grunners
ik heb straks een constiborrel in de fucking blauwe engel![]()
2,5 jaar geprobeerd te ontwijken, nu moet ik eraan zien te geloven
Laat die honden lekker slapen wil jequote:Op maandag 10 november 2014 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
euhh, 1 klikje op de link en je hebt de klapper gedownload en hebt 20 euro bespaard.![]()
ik heb de klapper braaf gekocht, dus ik heb kwakman gemaild met de mededeling dat t nogal dom wasquote:Op maandag 10 november 2014 17:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Laat die honden lekker slapen wil je
Wit voetje halen hè jijquote:Op maandag 10 november 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb de klapper braaf gekocht, dus ik heb kwakman gemaild met de mededeling dat t nogal stom was
Geldt dit ook voor Belastingrecht 2?quote:Op maandag 10 november 2014 18:36 schreef Maharbal het volgende:
RPPV is best een leuk vak. Daar kun je ook een mooi cijfer voor halen als je het een beetje snapt.
Vandaag achter gekomen dat ik een hele domme fout gemaakt hebquote:Op maandag 10 november 2014 17:08 schreef Ties02 het volgende:
Stelletje trolls daar bij Sr2, staat er een kopje met 'cijfers' op nestor, maar als je erop klikt staat er dat het uiterlijk morgenavond pas bekend is
Doe ik ook geregeld, werkt primaquote:Op maandag 10 november 2014 18:53 schreef Blistering het volgende:
Ben halverwege m'n hoorcollege maar weer weggegaanIedere keer probeer ik het weer, en iedere keer blijkt het weer zinloos te zijn. Dan zie je mensen bijvoorbeeld de slides letterlijk overtypen
Dan vraag ik me ook wel af waar je in godsnaam mee bezig bent.
Nee, de beste methode voor mij is om de boel goed en uitgebreid te lezen en de belangrijkste dingen te markeren, daar leer ik stukken meer van.
En Etsu lekker bezig, laat ze maar lekker betalen![]()
Je wil zeker niet zeggen watquote:Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vandaag achter gekomen dat ik een hele domme fout gemaakt heb
ben benieuwd morgen
Ik zit te denken aan een colbert op een t-shirt, maar weet niet of dat een beetje casual is. En dan een spijkerbroek of chino eronder.quote:Op maandag 10 november 2014 19:35 schreef Accursius het volgende:
Wat voor soort kleding zoek je? Netjes / sportief etc
En sowieso suf. Colbert is overigens een shitwoord.quote:Op maandag 10 november 2014 19:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een colbert op een t-shirt, maar weet niet of dat een beetje casual is. En dan een spijkerbroek of chino eronder.
Sowieso casual iig.
Hoe heet het dan?quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
En sowieso suf. Colbert is overigens een shitwoord.
Jasjequote:
Ik scheef vroeger alles over, maar nu schrijf ik wat economischer. Dingen die in de powerpoint staan en niet nuttig zijn, pen ik niet meer over.quote:Op maandag 10 november 2014 19:49 schreef Yreal het volgende:
Ach, alles lekker overtypen is wel goed opdat je dat alles 10x beter onthoudt.
Net als voor elk vak.quote:Op maandag 10 november 2014 18:36 schreef Maharbal het volgende:
RPPV is best een leuk vak. Daar kun je ook een mooi cijfer voor halen als je het een beetje snapt.
Budget? Waar woonde je ook alweer?quote:Op maandag 10 november 2014 19:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een colbert op een t-shirt, maar weet niet of dat een beetje casual is. En dan een spijkerbroek of chino eronder.
Sowieso casual iig.
Uh hij klopt wel hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 04:13 schreef Ties02 het volgende:
Kut topic pointer
waardeloze mods
PAXCON IS GAY
200-250 ofzo. Apeldoornquote:Op maandag 10 november 2014 23:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Budget? Waar woonde je ook alweer?
Spannond!quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
200-250 ofzo. Apeldoorn
M'n privaat cijfer komt zometeen (10:00) online. Ben nog nooit zo nerveus geweest voor een cijferHalve nacht wakker gelegen. Op een gegeven moment zelfs erover gedroomd, volgens mij had ik in m'n droom ook weer een 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |