Fork curl.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jongens wat is jullie favoriete lift? Hier squat by far, en vind barbell row is het kutste van alles.
Arme restauranthouder.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
DL en Bench.
Deze jongens weten er van. (Sorry, ze zijn nu allemaal in Sydney dus Facebook is vol van dit soort foto's.)
Ed Coan zit in de jury trouwens. Die man heeft genoeg records gebroken.![]()
[ afbeelding ]
barbell fliesquote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jongens wat is jullie favoriete lift? Hier squat by far, en vind barbell row is het kutste van alles.
Joah, denk je echt dat je niet zoveel geluid maakt met weet ik hoeveel gewicht je een bar op de grond 'legt'?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:48 schreef Lightweight het volgende:
Halve burenruzie door deadliften. Baby kan niet slapen.Die vent had wat last van z'n roidrage.
Ik laat de barbell niet eens echt vallen. Betonnen vloer plus wat triplex en rubbere matten, dreunt schijnbaar alsnog door?
Misschien toch maar een gym vinden voor 1x/week.
Geen idee hoeveel. Begrijp het ook wel als het echt zo erg is, maar dacht eigenlijk dat het bij mijn gewichten nog wel meeviel. ~60 deadlift reps per week, max 1 uurtje lang.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:19 schreef Snakey het volgende:
Joah, denk je echt dat je niet zoveel geluid maakt met weet ik hoeveel gewicht je een bar op de grond 'legt'?
Iedereen is er. Zelfs zo goed als al de russen zijn er.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:21 schreef Cataclyst het volgende:
Deadlift en BP. OHP vind ik ook wel bazend om te doen.
Ben trouwens benieuwd wat er allemaal gebeurt op die Sydney meet joh. Tering! Hoop dat Dan Green het een beetje goed gaat doen, al had ik vernomen dat die wel last had van injuries. Lilliebridges zijn er ook he? Zag laatst filmpje van Eric dacht ik die ook even 1000+ lbs squatte.
Sickening! Wordt een harde meet dus. Is er niet toevallig een stream ergens beschikbaar? Lijkt me best tof om een keer te volgen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iedereen is er. Zelfs zo goed als al de russen zijn er.
Yep, die zijn er. Ik heb er geen bij de hand atm though/quote:Op woensdag 19 november 2014 23:28 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Sickening! Wordt een harde meet dus. Is er niet toevallig een stream ergens beschikbaar? Lijkt me best tof om een keer te volgen.
Goede vraag, idd.quote:
Hmm! Zo ff reddit checken, staat vast wel wat opquote:Op woensdag 19 november 2014 23:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, die zijn er. Ik heb er geen bij de hand atm though/
Deadlift. En OHP.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Cable flyes, bicep curlsquote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die eerste is toch Ray z'n gym? Iig die chinees eronder komt me bekend voorquote:Op woensdag 19 november 2014 21:48 schreef Lightweight het volgende:
Halve burenruzie door deadliften. Baby kan niet slapen.Die vent had wat last van z'n roidrage.
Ik laat de barbell niet eens echt vallen. Betonnen vloer plus wat triplex en rubbere matten, dreunt schijnbaar alsnog door?
Misschien toch maar een gym vinden voor 1x/week.
http://www.fitlinehealthclubs.nl/vestigingen/leidschendam/ Dichtbij, Chinees restaurant eronder.
http://sportja.nl/ Olympische dingen, misschien een optie.
Iemand toevallig iets rondom Leidschendam/Voorburg/Den Haag/Leiden waar je kan deadliften?
voor powerlifting of trainen voor bijv. american football is het nice. Voor bodybuilding is het 3x niksquote:Op donderdag 20 november 2014 09:38 schreef Dizorn het volgende:
Sportja in Leiden is echt heel nice. Daar zou ik heengaan als ik full-time zou willen liften iig.
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Die eerste is toch Ray z'n gym? Iig die chinees eronder komt me bekend voor
De back squatquote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dumbell bicep curls? Ik had net zoals Star altijd last van mn rechter pols als ik deed barbell curlen maar op een preacher bankje gaan het primaquote:Op donderdag 20 november 2014 06:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Cable flyes, bicep curls
Curls omdat ik sinds een jaar weer pijn vrij kan curlen.![]()
![]()
Van de 3 compounds. Squat
Het beste wat we hebben in Dordt is de ringer sportplaza. Die heeft denk ik ook veel van die lijst.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:54 schreef Multiply het volgende:
http://sportja.nl/wp-cont(...)ningsonderdelen1.pdf
Daar raak ik toch aardig opgewonden van. Jammer dat zoiets in Dordrecht niet zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |