abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:10:51 #1
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_146395471

De BBC zendt enkel uitgebreide samenvattingen uit -O-

Vrijdag 31 Oktober
16:00 - Formule 1: GP van Amerika, 1e Vrije Training
20:00 - Formule 1: GP van Amerika, 2e Vrije Training

Zaterdag 1 November
16:00 - Formule 1: GP van Amerika, 3e Vrije Training
18:45 - Formule 1: GP van Amerika, Kwalificatie (Extra 1)

Zondag 2 November
14:00 - Formule 1: GP van Amerika, Kwalificatie (h)
20:00 - Formule 1: GP van Amerika, Race

Zaterdag 1 November
22:00 - Formula 1 2014, The American Grand Prix - Qualifying highlights (BBC 2)

Zondag 2 November
23:30 - Formula 1 2014, The American Grand Prix highlights (BBC 1)

Zaterdag 1 November
18:40 - Formel 1: Qualifying

Zondag 2 November
19:45 - Formel 1: Countdown
21:00 - Formel 1: Das Rennen
22:45 - Formel 1: Siegerehrung und Highlights

Continue stream
Continue stream 2

Dit weekend weer live timing, gehost door Nattekat *O*

VT1 w/: m62-973-074 (Onder voorbehoud)
Kwalificatie: m35-188-320
Race: m10-908-334
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:11:42 #2
343196 RingBewoner
pi_146395487
Sorry, duurde beetje te lang.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:12:07 #3
343196 RingBewoner
pi_146395495
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:51 schreef IBAZ het volgende:
Sutil en VdG gaan volgens hun eigen zeggen een rechtszaak aanspannen.
pi_146395540
OP is USA? Training vanaf 13.00 zo te zien :9
Where facts are few, experts are many.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 november 2014 @ 11:13:57 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146395545
Ben zeer benieuwd of Kaltenborn wel echt weet waar ze mee bezig is....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146395570
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens mij niet.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:15:35 #7
343196 RingBewoner
pi_146395596
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb ooit eens een OP gemaakt, was bijna niemand echt enthousiast over.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:18:11 #8
343196 RingBewoner
pi_146395666
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
Zou ze nou echt zo dom zijn om 4 rijders een racecontract te geven? Ik denk het niet. VDG heeft dit jaar heel bewust gekozen voor een jaartje zijlijn, daarbij is hem toendertijds slechts toegezegd dat hij volgend jaar kon racen. VDG omschreef het toen destijds volgens mij zelf als 'nu een stap opzij zodat we volgend seizoen waarschijnlijk een stap omhoog kunnen doen'. Het zou toch raar zijn als Kaltenborn hem een contract laat tekenen waarin staat dat je in 2014 test- en reserverijder bent om dan in 2015 in te mogen stappen, ze weet echt niet wie er dan klaarstaan met geld en talent om in te stappen hoor.

Edit:

http://www.gpupdate.net/n(...)ecoureur-bij-sauber/ Tadaa,

quote:
Maar natuurlijk ben ik een coureur en wil ik het team en de wereld laten zien wat ik kan en dat ik een racezitje verdien bij Sauber in 2015.
Hieruit trek ik de conclusie dat hij geen racezitje of de belofte op een stoeltje destijds heeft gekregen of lees ik het heel gek?

[ Bericht 11% gewijzigd door RingBewoner op 07-11-2014 11:23:42 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 11:19:47 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146395715
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Atreidez het volgende:
Komt zo goed, ik heb niet de middelen voor alle banners, maar een basis moet te doen zijn :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:23:55 #10
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146395830
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:18 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Zou ze nou echt zo dom zijn om 4 rijders een racecontract te geven? Ik denk het niet. VDG heeft dit jaar heel bewust gekozen voor een jaartje zijlijn, daarbij is hem toendertijds slechts toegezegd dat hij volgend jaar kon racen. VDG omschreef het toen destijds volgens mij zelf als 'nu een stap opzij zodat we volgend seizoen waarschijnlijk een stap omhoog kunnen doen'. Het zou toch raar zijn als Kaltenborn hem een contract laat tekenen waarin staat dat je in 2014 test- en reserverijder bent om dan in 2015 in te mogen stappen, ze weet echt niet wie er dan klaarstaan met geld en talent om in te stappen hoor.
Ga er maar vanuit dat in elk contract staat wat een (test/reserve)rijder mag en wat daar evt. als tegenprestatie in staat (sponsorgeld meenemen bv.). Daarnaast zal er ook instaan hoe beide partijen onder het contract uit kunnen en welke gevolgen daar aan vast zitten. Sauber is geen nieuw team en zij hebben echt wel wat ervaring met contracten maken.

Evt. rechtzaken zullen waarschijnlijk gaan om wat buiten de contracten om (mondeling) beloofd is. In ieder geval in nederland is dat meestal al rechtsgeldig.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_146395840
Jongens, Giedo is gewoon niet goed genoeg. Rijdt Max Verstappen VT1??
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:24:37 #12
343196 RingBewoner
pi_146395848
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef Nober het volgende:
Klopt en ja.
pi_146395855
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:18 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Volgens Adam Cooper hebben zowel Sutil als Van der Garde een contract voor volgend jaar, iets wat ook door Hulkenberg bevestigd lijkt te zijn.

quote:
... Sutil signed a firm two-year deal last year which did not require him to bring any sponsorship – and he is paid a salary by the team. Sources suggest that there are no options or any way Sauber can cancel the contract without it becoming an expensive exercise for the Swiss team.
...
Meanwhile sources say that Giedo van der Garde also has a contract to race for Sauber in 2015 and the team could face two legal challenges….
quote:
Also surprised was van der Garde’s good paddock friend Nico Hulkenberg, who admitted he had only talked to the Dutchman about his 2015 contract on Tuesday. So while Nasr should be celebrating his impending step up to the Formula 1 grid, the mood is in fact dark.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:25:53 #14
343196 RingBewoner
pi_146395898
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:23 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat in elk contract staat wat een (test/reserve)rijder mag en wat daar evt. als tegenprestatie in staat (sponsorgeld meenemen bv.). Daarnaast zal er ook instaan hoe beide partijen onder het contract uit kunnen en welke gevolgen daar aan vast zitten. Sauber is geen nieuw team en zij hebben echt wel wat ervaring met contracten maken.

Evt. rechtzaken zullen waarschijnlijk gaan om wat buiten de contracten om (mondeling) beloofd is. In ieder geval in nederland is dat meestal al rechtsgeldig.
Ja, maar dan blijft mijn eerdere idee staan. Zou er nou echt nog een team zijn die iemand aannemen als test- en reserverijder en contractueel laten vastleggen dat die persoon het seizoen erop racecoureur word? VDG had al moeite om voor 1 seizoen sponsorgeld mee te nemen, waarom zouden er geldschieters zijn die het voor 2 seizoenen doen?
pi_146395923
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef Nober het volgende:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Adrian en Giedo een contract voor volgend jaar hebben en dat die niet door Sauber gerespecteerd worden.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146395962
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:26 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Adrian en Giedo een contract voor volgend jaar hebben en dat die niet door Sauber gerespecteerd worden.
Dat is F1, als Giedo naar een beter team kon had hij ook niet gezegd van nee ik rij volgend jaar al bij Sauber maar toch bedankt.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:27:43 #17
343196 RingBewoner
pi_146395965
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Volgens Adam Cooper hebben zowel Sutil als Van der Garde een contract voor volgend jaar, iets wat ook door Hulkenberg bevestigd lijkt te zijn.

[..]

[..]

Oké, en als dat dan zo is, waarom zegt VDG dat dan niet als hem er naar wordt gevraagd? Dat hij gewoon zegt, 'jongens, ik heb mijn contract begin dit jaar al getekend en ik race volgend jaar voor Sauber'. Hij heeft dan immers geen enkele reden om er over te zwijgen.
pi_146395992
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:25 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ja, maar dan blijft mijn eerdere idee staan. Zou er nou echt nog een team zijn die iemand aannemen als test- en reserverijder en contractueel laten vastleggen dat die persoon het seizoen erop racecoureur word? VDG had al moeite om voor 1 seizoen sponsorgeld mee te nemen, waarom zouden er geldschieters zijn die het voor 2 seizoenen doen?
Wie zegt dat er in de loop van dit jaar geen nieuw contract is afgesloten voor volgend jaar en dat dat nu door Sauber aan de kant geschoven wordt ten faveure van het geld van Nasr?
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:29:43 #19
343196 RingBewoner
pi_146396043
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:28 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Wie zegt dat er in de loop van dit jaar geen nieuw contract is afgesloten voor volgend jaar en dat dat nu door Sauber aan de kant geschoven wordt ten faveure van het geld van Nasr?
Dus wat jij wil zeggen is: VDG heeft in januari een 2-jarig contract getekend met de voorwaarde om in 2015 daadwerkelijk te gaan racen en dat er later een contract is getekend waarbij ze daar allerlei voorwaarden en clausules aan verbinden?
pi_146396069
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Oké, en als dat dan zo is, waarom zegt VDG dat dan niet als hem er naar wordt gevraagd? Dat hij gewoon zegt, 'jongens, ik heb mijn contract begin dit jaar al getekend en ik race volgend jaar voor Sauber'. Hij heeft dan immers geen enkele reden om er over te zwijgen.
Omdat het team dat naar buiten moet brengen en nog niet gedaan heeft omdat ze een bepaalde coureur moeten afkopen en dat pas op het laatste moment doen om die coureur niet te demotiveren voor de rest van het seizoen, zodat deze nog eventueel belangrijke punten voor het team kan binnenharken?
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:30:49 #21
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146396071
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:25 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk op dit punt hoor. Vooral een team in geldnood zal niet snel dat soort contracten afsluiten, of ze moeten heeeeel dom zijn, maar dan verdienen ze de rechtzaak ook.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat is F1, als Giedo naar een beter team kon had hij ook niet gezegd van nee ik rij volgend jaar al bij Sauber maar toch bedankt.
En daarom ga ik er ook vanuit dat elk team én elke coureur een escape clause in hun contract hebben staan. Al dan niet vergezeld met een leuke financiele compensatie.

quote:

[..]

Dat was ook al mijn gedachte ja. Het "Guide gaat racen" nieuws kwam de afgelopen tijd wat binnengesijpeld. Maar als hij echt gegarandeerd een stoeltje had was dat vast veel grootser aangekondigd.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_146396113
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:29 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dus wat jij wil zeggen is: VDG heeft in januari een 2-jarig contract getekend met de voorwaarde om in 2015 daadwerkelijk te gaan racen en dat er later een contract is getekend waarbij ze daar allerlei voorwaarden en clausules aan verbinden?
Nee, ik zeg dat ik denk dat hij een testcontract had met een optie als racecoureur voor volgend jaar en in de loop van dit jaar (en waarschijnlijk pas in de afgelopen maand(en)) een contract heeft getekend als racecoureur voor volgend jaar.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:35:23 #23
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146396195
quote:

[..]

Als ie dat had dan had hij allang eerder geroepen dat ie er zou racen he!
Dat heeft ie niet gedaan en in de quotes van websites die ik hier lees, lees ik veel woorden zoals "waarschijnlijk" en "ik verwacht".
Er zullen wel een hoop als als als in gezeten hebben in dat contract en wellicht voldeed VdG er wel aan maar dat Nasr iets betere alsjes heeft gehad.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:35:30 #24
343196 RingBewoner
pi_146396198
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Omdat het team dat naar buiten moet brengen en nog niet gedaan heeft omdat ze een bepaalde coureur moeten afkopen en dat pas op het laatste moment doen om die coureur niet te demotiveren voor de rest van het seizoen, zodat deze nog eventueel belangrijke punten voor het team kan binnenharken?
Ehm, ik kan je gedachtegang redelijk volgen en je lange zin ook wel ontleden. Maar VDG hoeft helemaal niet afgekocht te worden, de enige die afgekocht zou moeten worden is in dit geval Sutil, maar die lijkt redelijk zeker van zijn zaak. Ik denk dat wij niet alles weten en dat dingen verkeerd door de media worden opgepakt.

Gelukkig zijn dubbele contracten voor VDG geen onbekende materie.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:37:17 #25
343196 RingBewoner
pi_146396239
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:32 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat ik denk dat hij een testcontract had met een optie als racecoureur voor volgend jaar en in de loop van dit jaar (en waarschijnlijk pas in de afgelopen maand(en)) een contract heeft getekend als racecoureur voor volgend jaar.
Kijk, nu begin ik te volgen wat jij bedoelt. Hier kan natuurlijk wat inzitten en snap ik je punt ook wat meer van een coureur niet willen demotiveren. Echter, als we kijken naar McLaren heb ik niet de indruk dat daar de motivatie weg is terwijl er genoeg reden voor twijfel is. Dus om één of andere reden kan ik het toch niet helemaal geloven.
pi_146396245
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ehm, ik kan je gedachtegang redelijk volgen en je lange zin ook wel ontleden. Maar VDG hoeft helemaal niet afgekocht te worden, de enige die afgekocht zou moeten worden is in dit geval Sutil, maar die lijkt redelijk zeker van zijn zaak. Ik denk dat wij niet alles weten en dat dingen verkeerd door de media worden opgepakt.

Gelukkig zijn dubbele contracten voor VDG geen onbekende materie.
In dat geval zou hij ook geen gerechtelijke stappen hoeven te ondernemen wat hij wel van plan is. Dus ik ga ervan uit dat hij wel degelijk een contract heeft dat afgekocht moet worden, net zoals dat van Sutil.

Maar goed, we zullen zien.
pi_146396264
Jongens, ik heb de oplossing al klaar liggen.

VT1: Van der Garde en Sutil.
VT2: Ericsson en Nasr.

Snelste twee door naar VT3 en de kwalificatie + race.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:38:13 #28
343196 RingBewoner
pi_146396265
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef nils7 het volgende:

[..]

Als ie dat had dan had hij allang eerder geroepen dat ie er zou racen he!
Dat heeft ie niet gedaan en in de quotes van websites die ik hier lees, lees ik veel woorden zoals "waarschijnlijk" en "ik verwacht".
Er zullen wel een hoop als als als in gezeten hebben in dat contract en wellicht voldeed VdG er wel aan maar dat Nasr iets betere alsjes heeft gehad.
Dit vermoed ik dus ook, ik zou zo'n F1-contract wel eens willen zien en doorlezen, ben enorm benieuwd wat er allemaal instaat.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:43:47 #29
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146396416
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:38 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dit vermoed ik dus ook, ik zou zo'n F1-contract wel eens willen zien en doorlezen, ben enorm benieuwd wat er allemaal instaat.
Hoeveel vrije tijd heb je? c_/
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 11:43:55 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146396421
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:38 schreef Nober het volgende:

_O-

Eigenlijk geef je VDG en SUT zo een nadeel :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:44:23 #31
343196 RingBewoner
pi_146396437
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:43 schreef nils7 het volgende:

[..]

Haha, vandaag genoeg, ben lekker vrij.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 11:44:43 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146396450
quote:

[..]

Selectief lezen :Y

Niet alles is interessant.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 november 2014 @ 11:45:12 #33
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146396460
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:38 schreef Nober het volgende:

Dat werkt niet aangezien ze in de VT's nog wel eens wat willen testen.
En dan heb je geen gelijke machines en dus geen eerlijke vergelijking.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:45:22 #34
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146396464
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Selectief lezen :Y

Niet alles is interessant.
Dan mis je misschien een "als"
N/A
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:46:03 #35
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146396479
Rijdt Giedo iig. wel die VT1?
N/A
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 11:46:09 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146396482
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:45 schreef nils7 het volgende:

[..]

Dan mis je misschien een "als"
Als.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_146396492
quote:

[..]

Ericsson en Nasr worden opgesloten zodat ze de tijden van VT1 niet te weten komen, ook zal het per GP wisselen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:45 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat werkt niet aangezien ze in de VT's nog wel eens wat willen testen.
En dan heb je geen gelijke machines en dus geen eerlijke vergelijking.
Ze krijgen gewoon ergens halverwege een setje options en 4 ronde's aan benzine en laat het dan maar zien.
pi_146397285
Leuk aangezien VT2 vrijwel altijd sneller is.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_146397549
Kun je ze beter alle vier in beide sessies laten rijden.
pi_146398154
Ja goed idee Sauber met vier wagens, meer kans op punten toch.
.
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:04:58 #41
343196 RingBewoner
pi_146398746
VT1 onderweg.
pi_146399180
Max aan het glijden.
pi_146399256
Ja dat waren een paar mooie drifts dat rondje.

En dan wel sneller dan Sutil :)
pi_146399639
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 12:48 schreef Fer het volgende:
Ja goed idee Sauber met vier wagens, meer kans op punten toch.
Dat mag reglementair niet. Vier coureurs in VT1 en VT2 wel.
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:39:55 #45
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146400072
VES tweede in de speed trap. Zegt helemaal niets, maar toch mooi dat hij zich laat zien.
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:50:16 #46
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146400489
en Tweede achter hamilton *O*
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_146400618
Eindelijk een goede ronde met de banden op de juiste temperatuur en Max laat zien dat hij met de STR gewoon net zo snel als de Mercs is. _O_ O-)
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_146400654
dus nu definitief 2 teams weg?
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:54:59 #49
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146400693
Max even een momentje
pi_146400703
Verstappen haha.
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:55:52 #51
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146400723
Vraagt of er schade is aan de voorvleugel
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 november 2014 @ 13:56:09 #52
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146400729
mooie schuiver en mooi onder controle gehouden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_146400756
Toch knap dat hij hem weer rechtkrijgt, en dat zonder ooit speciale verrichtingen geoefend te hebben zoals een hellingproef e.d.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:57:45 #54
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146400787
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:56 schreef Spooky4u het volgende:
Toch knap dat hij hem weer rechtkrijgt, en dat zonder ooit speciale verrichtingen geoefend te hebben zoals een hellingproef e.d.
_O-
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:01:08 #55
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146400926
Juncadella in de banden :D
pi_146400935
Juncadella, nooit van gehoord, mooie kennismaking :')
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 november 2014 @ 14:01:33 #57
Maffe Fries
pi_146400948
Juncadella _O-
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:01:35 #58
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146400950
Die auto is een hoopje Junc(adella).
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:01:41 #59
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146400955
En perez baalt :P
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:01:46 #60
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146400960
LOL, die blik van Perez!
pi_146400996
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:54 schreef THEFXR het volgende:
dus nu definitief 2 teams weg?
Er wordt gezegd dat ze er in Abu Dhabi weer bij zijn.
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:02:37 #62
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146401000
Teveel over de curbs :7
pi_146401048
Goeie vervanger voor Perez
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 november 2014 @ 14:04:00 #64
Maffe Fries
pi_146401049
beginnersfout. Als hij de rem los had gelaten had hij waarschijnlijk de controle weer teruggekregen en waarschijnlijk niet de bandenstapels geraakt
pi_146401147
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:02 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Er wordt gezegd dat ze er in Abu Dhabi weer bij zijn.

Marussia/Manor dus niet meer.

quote:
The administrator for Manor Grand Prix, the company behind Marussia F1, has confirmed that the organisation has ceased trading. The employees will be made redundant.

The news comes after a last ditch effort to save the team, including a visit by CEO Graeme Loudon to the Austin paddock, failed to pay off.

The team is known to owe a substantial sum to Ferrari for its 2014 power unit supply.

A 2015 entry had been posted under the Manor name because failure to do would have made it even harder to save the team.

More later…
pi_146401316
Mooi lijstje zo, vlag maar af! :D
pi_146401395
Massa lijkt niet happy met het nieuwe asfalt op z'n thuisbaan.
Calm down, please!
pi_146401422
verstappen op plaats 3 is niet mogelijk met die auto
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:19:24 #69
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146401580
max reed een ommentje :P
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 november 2014 @ 14:20:27 #70
Maffe Fries
pi_146401618
Alleen maar goed dat Verstappen foutjes maakt. Hier leert hij van
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:20:45 #71
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146401627
Verstappen deed een Raikkonentje maar moest wel keren
pi_146401665
En staat ie al in de grindbak?
pi_146401680
P12, P10 en nu P5... Verstappen doet het prima.

Doet 'ie in Abu Dhabi ook weer VT1?
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:22:34 #74
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146401693
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:21 schreef Beach het volgende:
}:|
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:22:53 #75
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146401705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:22 schreef Nober het volgende:
P12, P10 en nu P5... Verstappen doet het prima.

Doet 'ie in Abu Dhabi ook weer VT1?
ja en daarna ook de young drivers test
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:29:28 #76
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146401930
Nog even een paar man sneller..., die kunnen ze natuurlijk niet over hun kant laten gaan dat ze aan snort gereden worden door een 17-jarige rookie :P
pi_146401965
quote:

Het begint al te wennen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:30:33 #78
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146401970
Tsja, de baan veranderd en VES staat nog in de pits. Hij heeft genoeg screen time gehad.
pi_146402025
Raikkonen alvast aan het oefenen voor de terugkeer naar het WRC? :P
pi_146402058
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:22 schreef WEST het volgende:

[..]

ja en daarna ook de young drivers test
YDT is toch niet voor F1 coureurs die al een zitje hebben voor volgend jaar?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 november 2014 @ 14:33:59 #81
Maffe Fries
pi_146402078
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:33 schreef Nober het volgende:

[..]

Volgens mij is het voor coureurs die in de afgelopen jaren minder dan x F1-races hebben gereden
pi_146402086
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:33 schreef Nober het volgende:

[..]

YDT is voor coureurs die hooguit twee GP's gereden hebben geloof ik.
pi_146402373
quote:
*gaap*
pi_146403037
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:44 schreef OntzettendeJan het volgende:

[..]

*gaap*
1994 belde...
pi_146403447
Williams > van der garde _O_ *O*
pi_146403555
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:19 schreef Syntix het volgende:
Jetro? :P
pi_146403867
21:00 F1 Show op Sky, is misschien ook wel wat nu het einde van het GP seizoen nadert.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:19 schreef Syntix het volgende:
Massa is wel slecht maar niet slechter dan Giedo.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nober op 07-11-2014 15:46:13 ]
  vrijdag 7 november 2014 @ 15:53:51 #90
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146404544
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_146404633
Op naar de twee auto's!

Minder, minder, minder.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 15:57:58 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146404665
quote:
Lotus_F1Team twitterde op donderdag 06-11-2014 om 15:49:32 T13 and it's a sharp incline. We need more poooower! #Trackwalk http://t.co/Qoa0NEbDwB reageer retweet

Ik neem de moeite wel :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_146404886
quote:
MercedesAMGF1 twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 16:04:30 @CTMyH Precisely our point. Q3 will be quicker (weather permitting) which makes it all the more impressive! reageer retweet
Bazen zijn het, mij gewoon beantwoorden.
pi_146405067
In Austin was de kwalificatie ook al sneller dan vorig jaar. Alleen in de race halen ze het nog niet en zijn ze zo'n 1 tot 3 seconde per ronde langzamer, afhankelijk van het circuit.
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:13:18 #95
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146405078
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:06 schreef Nober het volgende:

[..]

MercedesAMGF1 twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 16:04:30 @CTMyH Precisely our point. Q3 will be quicker (weather permitting) which makes it all the more impressive! reageer retweet
Bazen zijn het, mij gewoon beantwoorden.
Punt is natuurlijk dat ze een beetje mooi weer spelen. Waarom voelt de twitteraar van Mercedes zich geroepen om de huidige regelgeving m.b.t. motoren te verdedigen?
pi_146405134
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Punt is natuurlijk dat ze een beetje mooi weer spelen. Waarom voelt de twitteraar van Mercedes zich geroepen om de huidige regelgeving m.b.t. motoren te verdedigen?
Omdat je met de hybride motoren zuiniger en sneller bent dan met de V8?
En dat ondanks de zwaardere auto, langzamere banden en mindere downforce van dit jaar.
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:19:40 #97
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146405277
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:15 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Omdat je met de hybride motoren zuiniger en sneller bent dan met de V8?
Nou ja, niet echt dus. Zuiniger uiteraard maar wel langzamer. Een stuk langzamer ook. Is ook niet zo gek, minder vermogen en de V8 was ook al jaren niet meer doorontwikkeld.

Maar net doen alsof de auto's niet veel langzamer zijn geworden is een beetje zielig.
pi_146405364
Ik heb ze even volledig de mond gesnoerd, daar horen we even niets meer van.

CTMyH twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 16:19:34 @MercedesAMGF1 It is only Mercedes going fast even in rain, an improved boring-era coming up only now with silenced engines. reageer retweet
pi_146406317
quote:
Daniil Kvyat ging aan het einde van de training nog een tiende van een seconde harder dan de Limburger. Verstappen zal daar vanavond niet wakker van liggen. "Daar concentreer ik me helemaal niet op. Je hebt drie verschillende motorstanden die je kunt selecteren op het stuur en ik was onderweg op stand drie met het minste vermogen. Kvyat reed met vol vermogen, wat drie à vier tienden scheelt op het rechte stuk. Met de banden ging het vandaag al een stuk beter dan de vorige weekenden, omdat ik steeds meer leer hoe ze te gebruiken. Ik krijg steeds meer vertrouwen in de auto, dus ik ben echt tevreden over deze vrijdag."
http://www.gpupdate.net/n(...)eds-meer-vertrouwen/
pi_146406420
Calm down, please!
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:02:24 #101
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146406604
quote:
Als je na de speedtrap kijkt is Kvyat maar nipt sneller dan Max. Ze staan wel 1-2 daar :P
pi_146406630
Ik heb een paar foto's gemaakt van de tv toen ie tussen beide Mercs op P2 stond :@

Maar weer goed gedaan, P6 en een tiende achter je teamgenoot die en een jaar ervaring heeft in de F1 en meerdere jaren al in de autosport actief is. Heel puik weer _O_

En ja ik weet dat je geen idee hebt wat er getest wordt dus dat tijden geen kut zeggen. Dit was een hele goeie dag voor Max. Op de limiet, soms eroverheen, goeie feedback aan het team, meteen vragen of de voorvleugel nog ok is, na verandering doorgeven dat de afstelling nu veel beter is en de achterbanden een stuk beter te managen zijn zo. Echt heel goed.

Ik denk dat steeds meer teams zich achter de oren gaan krabben waarom ze in godsnaam Max hebben laten lopen :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:05:05 #103
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_146406687
MV reed naar eigen zeggen met minder vermogen dan Kyvat ivm engine maps
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_146406825
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:05 schreef Toekito het volgende:
alleen al 2 tot 3 tienden op het rechte stuk. Dan zal de accelleratie uit de bochten ook minder geweest zijn vermoed ik.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:10:06 #105
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146406837
quote:
Aan de speedtrap is dat niet af te lezen. Maar de speedtrap kan ook in een ander rondje gereden zijn dan waarmee hij de tijd heeft neergezet.
pi_146406866
quote:
Ik las het net ja. Net alsof hij vind dat hij uitleg verschuldigd is over waarom hij 0,104 seconde langzamer was dan zn teamgenoot. :')

Nergens voor nodig. Wel tekenend dat ie het zelf aanhaalt overigens. Hij weet nu al dattie Kvyat kan hebben. 8-)

Ik hoop echt het allerbeste voor Max voor de komende jaren en dat hij samen met de mensen om hem heen op de juiste momenten de juiste keuzes weet te maken voor zijn carriere.

Ik kan nu al niet wachten op het moment dat hij zijn ouwe heer qua punten voorbij steekt en hem daarmee van de troon gaat stoten als meest succesvolle Nederlandse Formule 1 coureur ooit.

Hopelijk is Jos bij die race aanwezig en voor de camera samen met Max. Dat gaat mooie televisie worden op zeker. _O_
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:11:46 #107
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146406874
Aan de sector tijden te zien zit Max er in het bochtige gedeelte goed bij.
pi_146406892
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:10 schreef WEST het volgende:

[..]

Aan de speedtrap is dat niet af te lezen. Maar de speedtrap kan ook in een ander rondje gereden zijn dan waarmee hij de tijd heeft neergezet.
http://macofan.com/en/index.php?page=results&gp=935&s=7427&p=3

Als je de sectortijden ziet dan verliest hij wel in sector 1 en 3 wat puur vermogen sectoren zijn.
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:13:23 #109
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146406920
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:12 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

http://macofan.com/en/index.php?page=results&gp=935&s=7427&p=3

Als je de sectortijden ziet dan verliest hij wel in sector 1 en 3 wat puur vermogen sectoren zijn.
Dat zeg ik
pi_146406975
Nou, de auto van Vergne heeft het vanmiddag zeker iets te zwaar te verduren gehad.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 17:19:01 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146407048
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:10 schreef WEST het volgende:

[..]

Die stond al voor zijn Mercedes-split actie :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_146407332
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:19 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou ja, niet echt dus. Zuiniger uiteraard maar wel langzamer. Een stuk langzamer ook. Is ook niet zo gek, minder vermogen en de V8 was ook al jaren niet meer doorontwikkeld.

Maar net doen alsof de auto's niet veel langzamer zijn geworden is een beetje zielig.
Tijden zeggen iets anders.
pi_146407453
Nouja de tijden zijn nog steeds prima in mijn ogen. Het is niet zo dat F1 auto's het snot voor de ogen gereden worden door bv GP2 auto's of F3 auto's ofzo.

En of dat dan 1 of 2 seconde sneller of langzamer dan vorig jaar is boeit me niet eens zo heel veel.

Wel vind ik het geluid erg jammer, maar daar moet als kanttekening bij dat ik het nieuwe geluid nog niet zelf naast het circuit gehoord heb; dus wellicht kan me dat live erbij ook gewoon best bekoren.

:)
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:48:20 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146407802
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:34 schreef Geralt het volgende:
Nouja de tijden zijn nog steeds prima in mijn ogen. Het is niet zo dat F1 auto's het snot voor de ogen gereden worden door bv GP2 auto's of F3 auto's ofzo.

En of dat dan 1 of 2 seconde sneller of langzamer dan vorig jaar is boeit me niet eens zo heel veel.

Wel vind ik het geluid erg jammer, maar daar moet als kanttekening bij dat ik het nieuwe geluid nog niet zelf naast het circuit gehoord heb; dus wellicht kan me dat live erbij ook gewoon best bekoren.

Ben ook nog niet live geweest om die nieuwe motoren te horen maar wel begrepen dat het een dimensie minder is, zo ervaar ik dat toch ook op tv.
pi_146407862
Ik ook, maargoed, de V8 (en de V10 en V12 ook overigens) kwamen op tv nou ook bepaald niet tot hun recht.

Ik wacht dus met mijn definitieve oordeel over het geluid tot ik het in het echt heb gehoord :)

En dat gaat komend jaar toch waarschijnlijk weer Spa zijn sowieso. Misschien nog een andere GP, maar dat hangt een beetje van de financiën af :)
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:54:04 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146407952
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:29 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Tijden zeggen iets anders.
Vrijwel elke race consequent 1,5 tot 2 seconden langzamer ten opzichte van 2013. Zoek het maar na.
pi_146408068
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Vrijwel elke race consequent 1,5 tot 2 seconden langzamer ten opzichte van 2013. Zoek het maar na.
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat de motoren langzamer zijn. De laatste kwalificaties laten wat anders zien, zoals in Austin toen de pole 0.3 seconde sneller was dan vorig jaar en nu in VT2 de snelste tijd al sneller is dan de pole in 2012 (2013 was nat).
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 17:58:51 #118
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146408080
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:50 schreef Geralt het volgende:
Ik ook, maargoed, de V8 (en de V10 en V12 ook overigens) kwamen op tv nou ook bepaald niet tot hun recht.

Ik wacht dus met mijn definitieve oordeel over het geluid tot ik het in het echt heb gehoord :)

En dat gaat komend jaar toch waarschijnlijk weer Spa zijn sowieso. Misschien nog een andere GP, maar dat hangt een beetje van de financiën af :)
Met mij en sinister? :)

Het geluid is echt brak op het circuit, merkte het vooral van mijn reisgenoten die vaker zijn gegaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_146408105
Nou, wat ik het toffe vond van de F1 is het extreme. Sneller was er niet en harder was er niet.

Wat dat betreft is dit jaar simpelweg een achteruitgang. Sneller is er wel (de auto's van vorig jaar) en harder is er zeker.

Neemt niet weg dat ik er nog steeds erg graag naar kijk hoor
pi_146408251
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:59 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, wat ik het toffe vond van de F1 is het extreme. Sneller was er niet en harder was er niet.

Wat dat betreft is dit jaar simpelweg een achteruitgang. Sneller is er wel (de auto's van vorig jaar 2004) en harder is er zeker.

Neemt niet weg dat ik er nog steeds erg graag naar kijk hoor
Ze rijden in de VT's en kwalificaties nu al sneller dan vorig jaar. Alleen in de race blijven ze nog iets achter.
pi_146408292
Alonso Poof
Calm down, please!
pi_146408361
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:05 schreef Googolplexian het volgende:
Alonso Poof
?
pi_146408373
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:07 schreef Beach het volgende:

[..]

?
Ferrari gaat in vlammen op.
Calm down, please!
pi_146408386
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:08 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ferrari gaat in vlammen op.
oh ja ik kijk niet :P
pi_146408398
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Met mij en sinister? :)
Ik vind het prima. Ik behoef wel een chauffeur overigens, want op het circuit mag ik graag wat potten bier achterover tikken zegmaar :+
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:08:45 #126
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146408399
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:58 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Klopt, maar dat wil niet zeggen dat de motoren langzamer zijn. De laatste kwalificaties laten wat anders zien, zoals in Austin toen de pole 0.3 seconde sneller was dan vorig jaar en nu in VT2 de snelste tijd al sneller is dan de pole in 2012 (2013 was nat).
Deze tellen niet echt, Austin was vorig jaar een stuk groener, terwijl de nieuwe baan Interlagos juist een stuk sneller maakt.
pi_146408410
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:08 schreef Beach het volgende:

[..]

oh ja ik kijk niet :P
Dat wordt motor #6
Calm down, please!
pi_146408544
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:08 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Dat wordt motor #6
dat wordt dus wisselen met 2x Ferrari en Alonso :')
pi_146408713
http://www.sport1.nl/vide(...)rije-training-1.html

3 minuut 40 enzo.

Mooie gezichten van Vergne en Tost. Had ik op tv net even gemist.
pi_146408748
Mijn zoontje van twee is raar.

Ik zeg: "Ah, Sauber stuk. Sauber mag van mij sowieso wel optieven nu ze Van der Garde zo hebben gefuckt."
Zegt ie: "Dat is niet aardig papa, dat mag je niet zeggen."
pi_146408771
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:11 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik kan nu al niet wachten op het moment dat hij zijn ouwe heer qua punten voorbij steekt en hem daarmee van de troon gaat stoten als meest succesvolle Nederlandse Formule 1 coureur ooit.

Joh, dat is moeilijk, zijn maar 17 punten
pi_146409103
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:20 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Nouja Doornbos en Albers en Frijns en VDG zijn er alvast niet in geslaagd en iedereen voor Jos ook niet.

Overigens ben ik er heilig van overtuigd dat Max ook met de oude puntentelling Jos voorbij gaat steken :7
pi_146409122
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:19 schreef Jigzoz het volgende:
Mijn zoontje van twee is raar.

Ik zeg: "Ah, Sauber stuk. Sauber mag van mij sowieso wel optieven nu ze Van der Garde zo hebben gefuckt."
Zegt ie: "Dat is niet aardig papa, dat mag je niet zeggen."
Ik neem aan dat je hem voor straf een fles bier voor papa hebt laten halen?
pi_146409214
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:20 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Even vlug geteld, met huidige puntentelling komt Jos op 116.
pi_146409274
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:34 schreef Nober het volgende:

[..]

Vier keer winnen, een keer tweede.

Appeltje eitje.

Dat lukt in 2017 al en dan issie nog altijd 2 jaar jonger dan toen zijn ouwe heer zijn debuut maakte :D
pi_146409292
quote:

[..]

Dat is wel even different cook
pi_146409318
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:31 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee, ik moest lachen.
pi_146409362
Als ik minister van Sport (en Cultuur is het dacht ik? :@ ) was dan zou ik zodra Max naar een beter team gaat de rechten van Sport 1 over kopen en het op Nederland 3 uitzenden. Compleet live inclusief alle vrije trainingen en met een heel team op locatie.

Ik zou dat geld er voor uittrekken als minister zijnde.

Nee jullie kunnen niet op me stemmen helaas :'(
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:39:17 #139
343196 RingBewoner
pi_146409393
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:38 schreef Geralt het volgende:
Als ik minister van Sport (en Cultuur is het dacht ik? :@ ) was dan zou ik zodra Max naar een beter team gaat de rechten van Sport 1 over kopen en het op Nederland 3 uitzenden. Compleet live inclusief alle vrije trainingen en met een heel team op locatie.

Kan voor NL niet uit, het is jammer dat in deze Ziggo, Randstad en Shell niet iets doen.
pi_146409426

quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:38 schreef Geralt het volgende:

Man in 2016 staat 'ie met Alguersuari op menig feest als dj.
pi_146409427
quote:

[..]

Ik kwam op 115. :)
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:42:12 #142
343196 RingBewoner
pi_146409472
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:40 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Man in 2016 staat 'ie met Alguersuari op menig feest als dj.
En wedden, morgen pakt Hamilton gewoon weer pole, hij houdt zich nu even rustig.
pi_146409487
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:36 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat is wel even different cook
Yes, that could you well say. I mean you did not expect that for Jos the Grind.
pi_146409489
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:42 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

En wedden, morgen pakt Hamilton gewoon weer pole, hij houdt zich nu even rustig.
Ga ik ook vanuit. Hamilton profileert zich steeds meer als een legendarisch goede coureur.
pi_146409507
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:42 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

En anders wint hij de race wel.
pi_146409528
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Als Rosberg maar uitvalt zondag en Hamilton in Abu Dhabi dan wint Rosberg met 1 punt de titel.
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:44:37 #147
343196 RingBewoner
pi_146409529
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ga ik ook vanuit. Hamilton profileert zich steeds meer als een legendarisch goede coureur.
Tenzij weeronline en buienradar gelijk krijgen, dan kan het morgen wel eens gaan regenen tijdens kwalificatie en dan moet ik het nog maar zien.
pi_146409536
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:39 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Kan voor NL niet uit, het is jammer dat in deze Ziggo, Randstad en Shell niet iets doen.
Voor Nederland kan dat prima uit.

Verder wel jammer ja, maar ik gok zomaar dat wanneer Max zijn naam waar gaat maken dat er ook wel wat grotere namen (behalve Jumbo) instappen als sponsor.

Er zijn meer dan genoeg Nederlandse internationale bedrijven die bij succes genoeg geld hebben om te sponsoren. Me dunkt.
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:44:53 #149
343196 RingBewoner
pi_146409540
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Kan ook nog. Zondag lijkt droog te blijven.
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:45:04 #150
343196 RingBewoner
pi_146409545
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:44 schreef Nober het volgende:

[..]

Als Rosberg maar uitvalt zondag en Hamilton in Abu Dhabi dan wint Rosberg met 1 punt de titel.
Andersom dus.
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:45:21 #151
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146409557
Wat een niveau bij de telegraaf.

1 reactie hij zou na de kwalificatie wel weer 3 a 4 seconden langzamer zijn. Net als vorige week.

Een ander iets over lokale grindbak leveranciers
pi_146409575
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:44 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Tenzij weeronline en buienradar gelijk krijgen, dan kan het morgen wel eens gaan regenen tijdens kwalificatie en dan moet ik het nog maar zien.
Hoe het ook loopt: wat mij betreft is Hamilton met afstand de kampioen van 2014.

En Alonso een goeie tweede.
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:46:28 #153
343196 RingBewoner
pi_146409599
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:44 schreef Geralt het volgende:

[..]

Voor Nederland kan dat prima uit.

Verder wel jammer ja, maar ik gok zomaar dat wanneer Max zijn naam waar gaat maken dat er ook wel wat grotere namen (behalve Jumbo) instappen als sponsor.

Er zijn meer dan genoeg Nederlandse internationale bedrijven die bij succes genoeg geld hebben om te sponsoren. Me dunkt.
Hoe kan dat uit voor de Nederlandse staat? En welke sponsoren zouden daar behalve Phillips, Randstad en Shell nou echt belang bij hebben? Jumbo opereert alleen in Nederland.
pi_146409607
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:44 schreef Nober het volgende:

[..]

Zou toch een smet op Rosberg's titel zijn om op die manier te winnen.
pi_146409612
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef WEST het volgende:

1 reactie hij zou na de kwalificatie wel weer 3 a 4 seconden langzamer zijn. Net als vorige week.

Het is de Telegraaf. Wat verwacht je dan? Intelligentie?
pi_146409613
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hoe het ook loopt: wat mij betreft is Hamilton met afstand de kampioen van 2014.

quote:

[..]

Bottas verdient ook wel een eervolle vermelding, evenals Ricardo die even een 4 voudig wereldkampioen compleet zoek rijdt.
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:47:00 #157
343196 RingBewoner
pi_146409616
quote:

Vooral dat grindbak-gelul wordt ik moe van, die mensen zijn enorm kortzichtig en praten de rest maar na.
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:47:33 #158
343196 RingBewoner
pi_146409630
quote:

[..]

Terwijl ook Rosberg wel kan racen hoor. Hij heeft bijvoorbeeld in Monaco en Spa laten zien dat hij echt wel een klootzaak (Dus wereldkampioen) kan zijn.
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:47:45 #159
343196 RingBewoner
pi_146409639
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Zou toch een smet op Rosberg's titel zijn om op die manier te winnen.
Maar een andere manier lukt hem niet.
pi_146409643
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

Bottas verdient ook wel een eervolle vermelding, evenals Ricardo die even een 4 voudig wereldkampioen compleet zoek rijdt.
Absoluut en absoluut. Ricciardo dan maar op drie en Bottas op vier?
pi_146409683
quote:

peter-jan (gast)
waarom lees je niks in de buitenlandse kranten hierover? omdat het niks voorsteld wat hij brengt, bij de eerste training zit hij al in de puin, bij een wedstrijd houd hij de echte rijders gewoon op. zijn vader haalde af en toe de finish wat we bij hem nog moeten afwachten
pi_146409698
Ik vind Rosberg ook wel goed presteren dit jaar. Er wordt wel gezegd dat hij Coulthard en Barrichello achterna gaat als nr. 2, maar die twee zaten nooit zo lang en zo continu zo dicht bij de nr. 1.
Echt groot is het verschil tussen Rosberg en Hamilton namelijk nooit.
pi_146409730
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:46 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hoe kan dat uit voor de Nederlandse staat? En welke sponsoren zouden daar behalve Phillips, Randstad en Shell nou echt belang bij hebben? Jumbo opereert alleen in Nederland.
ABN Amro
Ahold
Akzo Nobel
DSM
Heineken
ING
KPN
ASML
Unilever
Univar

Om er maar gewoon een paar op te noemen.

pi_146409800
MAX OP SKY
MAX IN THE SKY
TRENDING
WATCH NOW!!
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:53:26 #165
343196 RingBewoner
pi_146409819
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:50 schreef Geralt het volgende:

[..]

ABN Amro
Ahold
Akzo Nobel
DSM
Heineken
ING
KPN
ASML
Unilever
Univar

Om er maar gewoon een paar op te noemen.

KPN? Die zijn in Mexicaanse handen om er eentje uit te pakken. De rest, die sponsort dacht ik al een hoop andere dingen die goedkoper zijn en ook wereldwijd op tv komen.
pi_146409826
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:49 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind Rosberg ook wel goed presteren dit jaar. Er wordt wel gezegd dat hij Coulthard en Barrichello achterna gaat als nr. 2, maar die twee zaten nooit zo lang en zo continu zo dicht bij de nr. 1.
Echt groot is het verschil tussen Rosberg en Hamilton namelijk nooit.
Rosberg zie ik als een Webber, Button en in zekere zin ook wel Van der Garde. Prima coureurs, maar vooral degelijk en bijna nooit geweldig. Hamilton, Alonso en Ricciardo zijn echt va een andere klasse.
  vrijdag 7 november 2014 @ 18:53:42 #167
343196 RingBewoner
pi_146409832
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:53 schreef Nober het volgende:
MAX OP SKY
MAX IN THE SKY
TRENDING
WATCH NOW!!
Wat? Waar? Twitter ofzo?
pi_146409861
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:53 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Wat? Waar? Twitter ofzo?
Nee op SkySports, dat ie zich aan het verbeteren was en toen was ie weer weg.
pi_146409877
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:53 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Wat? Waar? Twitter ofzo?
Al afgelopen. Net op Sky even een kort gesprek over hoe het ging in FP1.

Max vertelde ook nog even dat de ophanging (voor hem?) was aangepast voor deze race, zodat de auto wat minder agressief instuurde.
pi_146409915
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Rosberg zie ik als een Webber, Button en in zekere zin ook wel Van der Garde. Prima coureurs, maar vooral degelijk en bijna nooit geweldig. Hamilton, Alonso en Ricciardo zijn echt va een andere klasse.
Het verschil tussen Rosberg en Hamiton is veel kleiner dan het verschil tussen Button en Hamilton. In de kwalificatie was Button hoogst zelden sneller dan Hamilton. Rosberg is vaak de snelste in de kwalificatie. In de race zit Rosberg bijna altijd kort achter, soms voor Hamilton. Button zat er heel soms voor, vaak kort achter, maar ook regelmatig ver achter.
pi_146409950
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:56 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het verschil tussen Rosberg en Hamiton is veel kleiner dan het verschil tussen Button en Hamilton. In de kwalificatie was Button hoogst zelden sneller dan Hamilton. Rosberg is vaak de snelste in de kwalificatie. In de race zit Rosberg bijna altijd kort achter, soms voor Hamilton. Button zat er heel soms voor, vaak kort achter, maar ook regelmatig ver achter.
Ja, da's inderdaad waar.
pi_146409999
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:46 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hoe kan dat uit voor de Nederlandse staat?
Begroot voor 2015: ¤126.606.000

Wat dat kan niet uit?

Zelfs alleen het potje "Uitblinken in sport" zit ¤36.739.000 in.

Ik heb geen idee wat Sport 1 betaalt voor die licentie, maar is dat echt meer dan wat in de pot zit van de overheid? :@ :o
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:00:46 #173
343196 RingBewoner
pi_146410071
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wat dat kan niet uit?

Ik heb geen idee wat Sport 1 betaald voor die licentie, maar is dat echt meer dan wat in de pot zit van de overheid? :@ :o
Dat ben ik met je eens, weet niet wat de licenties kosten maar NPO zendt ook al TDF uit, samenvattingen voetbal, wat motorsport en CL. Er zullen dus keuzes gemaakt moeten worden, en ik denk dat je van het budget van de F1 de TDF én CL hebt, dus dan kiezen ze daarvoor, daar kijken blijkbaar meer mensen naar.
pi_146410201
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wat dat kan niet uit?

Ik heb geen idee wat Sport 1 betaalt voor die licentie, maar is dat echt meer dan wat in de pot zit van de overheid? :@ :o
Ik droom ook weleens dat ik een eigen zender heb en dus zelf bepaal wat erop komt, niet veel doordeweeks. :')
pi_146410234
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:04 schreef Nober het volgende:
niet veel doordeweeks. :')
Het is weekend toch? :+
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 november 2014 @ 19:26:46 #176
Maffe Fries
pi_146411172
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:31 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jij denkt ook alleen maar aan bier he _O-
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:28:36 #177
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_146411267
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:56 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En toch heeft Button in die 3 seizoenen samen meer punten gehaald dan Hamilton. Dus hij kan er nooit regelmatig ver achter gezeten hebben
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_146411299
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Jij denkt ook alleen maar aan bier he _O-
Op het moment meer aan komkommer, mexicano, viandel en kleine ronde aardappelrustidingetjes als ik heel eerlijk ben.

PS: ja ik moest zelf koken :P
pi_146411740
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:28 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

En toch heeft Button in die 3 seizoenen samen meer punten gehaald dan Hamilton. Dus hij kan er nooit regelmatig ver achter gezeten hebben
Dat geldt alleen voor 2011. De overige seizoenen was Lewis beter. En hij had sowieso elk seizoen meer uitvallers dan Jenson.
pi_146411939
2015 Regulation Update: Spotted at Interlagos today, #F1 will allow hooters next season... #BrazilGP

https://twitter.com/redbu(...)133473886208/photo/1

:P
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:58:21 #181
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146412458
Tsja, voordat jullie weer die discussie gaan voeren over wie goed/beter is, spreek eerst eens af wat goed is. Punten zijn wel objectief, zeg je? Welke punten. Die van dit seizoen? Totaal aantal punten in de carriere? Gemiddeld aantal punten per jaar? Tel je jaren waarin de coureur een slechte auto had mee? Relatieve verschil van punten vergeleken met de teamgenoot? Tel je rookies als teamgenoot wel/niet mee? Ga je ook kijken naar resultaten in andere raceklasses? Beoordeel je het op 'het talent' wat iemand laat zien?

No offense maar deze discussies zijn zo zinloos omdat iedereen er een andere definitie van 'goede coureur' op nahoudt.
pi_146412512
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:58 schreef twiFight het volgende:
Tsja, voordat jullie weer die discussie gaan voeren over wie goed/beter is, spreek eerst eens af wat goed is. Punten zijn wel objectief, zeg je? Welke punten. Die van dit seizoen? Totaal aantal punten in de carriere? Gemiddeld aantal punten per jaar? Tel je jaren waarin de coureur een slechte auto had mee? Relatieve verschil van punten vergeleken met de teamgenoot? Tel je rookies als teamgenoot wel/niet mee? Ga je ook kijken naar resultaten in andere raceklasses? Beoordeel je het op 'het talent' wat iemand laat zien?

No offense maar deze discussies zijn zo zinloos omdat iedereen er een andere definitie van 'goede coureur' op nahoudt.
O, maar het is ook grotendeels subjectief. Toch zal niemand ontkennen dat Hamilton en Alonso waanzinnig goede coureurs zijn.
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:21:49 #183
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_146413205
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:40 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat geldt alleen voor 2011. De overige seizoenen was Lewis beter. En hij had sowieso elk seizoen meer uitvallers dan Jenson.
Ik zei dan ook "in die 3 seizoenen samen" ;)
Maar hé, ik heb ook nooit ontkend dat Hamilton een snellere coureur is dan Button, al ben ik al jaren fan van de beste man.
Tevens is Rosberg ook een prima coureur. En of Rosberg beter is dan Button? Tja, Rosberg lijkt nooit een minder weekend te hebben waarin hij geen snelheid lijkt te hebben. JB wil soms wel eens zo'n weekend hebben..
Aan de andere kant, ik kan me ook geen bijzondere races of acties van Rosberg herinneren. Dus misschien is hij beter, maar dan wel saaier. En Button wordt vaak al een saaie rijder genoemd, kan je nagaan :D

Maargoed, welke rijder nu het beste is maakt mij niet uit, ik geniet nog altijd van de F1 :)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 20:51:11 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146414380
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik vind het prima. Ik behoef wel een chauffeur overigens, want op het circuit mag ik graag wat potten bier achterover tikken zegmaar :+
Ben ik wel voor, ben sowieso geen drinker :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_146414721
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:21 schreef Automatic_Rock het volgende:

Aan de andere kant, ik kan me ook geen bijzondere races of acties van Rosberg herinneren. Dus misschien is hij beter, maar dan wel saaier.
De zwembadchicane in Monaco in de Williams, waar hij alle hoeken van de auto reedt. Daarmee houdt het bij mij wel op inderdaad. En achterop die HRT in Abu Dhabi.
  vrijdag 7 november 2014 @ 22:07:28 #186
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146417938
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:58 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

De zwembadchicane in Monaco in de Williams, waar hij alle hoeken van de auto reedt. Daarmee houdt het bij mij wel op inderdaad. En achterop die HRT in Abu Dhabi.
you'a always havva to lieva da spees!!!

https://www.google.be/url(...)MFa_FGe0W06IYpmBHVrg

Niet heel netjes in Bahrein '12....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 22:15:05 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146418313
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:07 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

you'a always havva to lieva da spees!!!

https://www.google.be/url(...)MFa_FGe0W06IYpmBHVrg

Niet heel netjes in Bahrein '12....
We hebben een reisgenoot erbij w/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_146419784
Stel dat Bianchi straks weer bijkomt (laten we het hopen), dan bestaat gewoon zijn raceteam niet meer. Dat lijkt me ook wel bizar.
.
  vrijdag 7 november 2014 @ 22:54:17 #189
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146419905
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, maar het is ook grotendeels subjectief. Toch zal niemand ontkennen dat Hamilton en Alonso waanzinnig goede coureurs zijn.
Haha kom je hier nog maar net? :P Hamilton wordt compleet de grond in geboord op dit forum. Volgens sommigen kan hij nog geen bocht iets goeds doen, is hij alleen maar kampioen geworden omdat hij bij McLaren reed, etc.

Maar goed, of iemand een goede coureur genoemd wordt gaat hand in hand met of de poster die coureur mag of niet. Voor voorbeelden: lees de posts van Weltmeister o.i.d.
  vrijdag 7 november 2014 @ 22:54:40 #190
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_146419923
quote:
Hij bedoelt te zeggen: Kvyat kan er geen kut van. :P
  vrijdag 7 november 2014 @ 22:55:12 #191
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146419944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:51 schreef Fer het volgende:
Stel dat Bianchi straks weer bijkomt (laten we het hopen), dan bestaat gewoon zijn raceteam niet meer. Dat lijkt me ook wel bizar.
Daar heb je een heel terecht punt. Ik vraag mij overigens ook af wat Chilton van dit hele verhaal vindt. Die is in feite ook sinds vandaag werkloos opeens.
pi_146420313
De goede monteurs zullen vrij snel worden overgenomen door andere raceteams en zo zal vrij snel iedereen ergens anders werken en de boedel verkocht zijn.

Dat lijkt me toch echt zo'n rare ervaring. Heel raceteam, floep weg.
.
  zaterdag 8 november 2014 @ 09:19:46 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146425970
quote:
Als hij bij komt heeft hij wel andere dingen aan zijn hoofd en hij is/was een Ferrari mannetje
  zaterdag 8 november 2014 @ 11:18:49 #194
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_146427580
quote:
En als blijkt dat het team hem te veel heeft gepushed in de regen en er een civiele rechtszaak komt voor schadevergoeding dan kun je van een kale kip geen veren meer plukken.
Juridisch zal het niet veel uitmaken, die gene die push push push riep zal toch hoofdelijk verantwoordelijk zijn.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 8 november 2014 @ 11:25:13 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146427679
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:18 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

En als blijkt dat het team hem te veel heeft gepushed in de regen en er een civiele rechtszaak komt voor schadevergoeding dan kun je van een kale kip geen veren meer plukken.
Juridisch zal het niet veel uitmaken, die gene die push push push riep zal toch hoofdelijk verantwoordelijk zijn.
hoofdelijk is wel een lullige woordspeling in deze zaak en de vraag is ook nog of dat zo is, lijkt me dan ook dat ze eerder hun pijlen op Charlie Whiting dus FIA richten
pi_146428024
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef twiFight het volgende:

[..]

Haha kom je hier nog maar net? :P Hamilton wordt compleet de grond in geboord op dit forum. Volgens sommigen kan hij nog geen bocht iets goeds doen, is hij alleen maar kampioen geworden omdat hij bij McLaren reed, etc.

Maar goed, of iemand een goede coureur genoemd wordt gaat hand in hand met of de poster die coureur mag of niet. Voor voorbeelden: lees de posts van Weltmeister o.i.d.
Dat lijkt me projectie. Ik mag hem niet omdat ik het een verwend nest vind, die zeurt op zijn auto terwijl hij zelf WK's misloopt door falen onder druk. Ook vind ik hem geen goede inhaler maar iemand die het moet hebben van 'laat me er langs of we gaan er allebei af'. Maar dat is voor mij geen reden om labiele Lewis langzamer te maken dan hij is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 8 november 2014 @ 11:47:56 #197
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_146428034
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoofdelijk is wel een lullige woordspeling in deze zaak en de vraag is ook nog of dat zo is, lijkt me dan ook dat ze eerder hun pijlen op Charlie Whiting dus FIA richten
Lijkt me moeilijker aangezien Bianchi en FIA geen rechtstreekse band met elkaar hadden.
Ook zal de FIA mogelijk de teams iets hebben laten tekenen dat ze op eigen risico meedoen aan het circus en dat de FIA niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor gevolgschade.
Bij een werkgever/werknemer relatie kan dat niet.
Een andere partij is Suzuka omdat het op hun terrein plaatsvond en daarmee eigenlijk eindverantwoordelijk zijn voor alles wat er op gebeurt.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 8 november 2014 @ 11:54:20 #198
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146428118
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:47 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Lijkt me moeilijker aangezien Bianchi en FIA geen rechtstreekse band met elkaar hadden.
Ook zal de FIA mogelijk de teams iets hebben laten tekenen dat ze op eigen risico meedoen aan het circus en dat de FIA niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor gevolgschade.
Bij een werkgever/werknemer relatie kan dat niet.
Een andere partij is Suzuka omdat het op hun terrein plaatsvond en daarmee eigenlijk eindverantwoordelijk zijn voor alles wat er op gebeurt.
Dat het een moeilijke zaak gaat worden lijkt me duidelijk, geen idee hoe dat verder juridisch is afgedekt, we gaan het zien maar hij zelf was toch op zijn minst mede verantwoordelijk.

Meest lullige is natuurlijk dat zijn leven naar de klote is
pi_146428243
Volgens TV gids geen F1 op Veronica?
  zaterdag 8 november 2014 @ 12:02:52 #200
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_146428266
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Meest lullige is natuurlijk dat zijn leven naar de klote is
Dat is waar, maar onderdeel van het spel waar we door te kijken ook aan mee doen.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 8 november 2014 @ 14:39:11 #201
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_146431708

:D
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_146431722
Sky heeft het over een waarschijnlijk natte kwalificatie!
pi_146431919
Rosberg 1:10.446 op zachte banden..
pi_146431935
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nog steeds?
Calm down, please!
  zaterdag 8 november 2014 @ 14:48:07 #205
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146431958
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 14:47 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nog steeds?
Niet opgelet? Nieuw asfalt.
pi_146431994
Hamilton zal wel gokken op twee tweede plekken. Engine op save mode, lekker dat kampjoenschap binnenhengelen.
.
pi_146432018
wat zijn de tv tijden en welke zenders? gok dat ik er weer overheen kijk in dit topic.. :')
Hooray for boobies!
pi_146432051
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 14:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
wat zijn de tv tijden en welke zenders? gok dat ik er weer overheen kijk in dit topic.. :')
17:00 en in ieder geval op RTL Duitsland. BBC niet, Veronica misschien?
pi_146432060
rtl.... het is niet anders, dan maar opnemen om de reclames iig door te spoelen
Hooray for boobies!
pi_146432096
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 14:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
rtl.... het is niet anders, dan maar opnemen om de reclames iig door te spoelen
En hopelijk gaan ze niet weer direct bij het vallen van de vlag naar de reclame, terwijl het hele veld nog in een snel rondje zit. }:|
pi_146432149
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 14:53 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

En hopelijk gaan ze niet weer direct bij het vallen van de vlag naar de reclame, terwijl het hele veld nog in een snel rondje zit. }:|
ja inderdaad!! dat was echt stupide de laatste keer..... daarachter was het nog enigszins spannend maar nee, hop reclame
Hooray for boobies!
pi_146432157
Beide Mercs nu sneller dan het pole record van Barrichello.
pi_146432167
Massa weer sneller dan Bottas, de nieuwe rijder van mclaren Honda in 2016? Fernando is still faster than you.
.
pi_146432170
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 14:54 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

ja inderdaad!! dat was echt stupide de laatste keer..... daarachter was het nog enigszins spannend maar nee, hop reclame
Gelukkig had ik een stream meelopen op de PC voor het geluid.
  zaterdag 8 november 2014 @ 14:57:22 #215
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146432225
No shit Bruno :') _! ''Mercedes is dominating'' _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146432284
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 14:55 schreef Fer het volgende:
Massa weer sneller dan Bottas, de nieuwe rijder van mclaren Honda in 2016? Fernando is still faster than you.
Massa gaat in droge omstandigheden altijd goed op zijn thuiscircuit.
pi_146432322
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef twiFight het volgende:

[..]

En Button is de beste coureur en heel Japan staat achter hem :')
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:02:27 #218
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146432363
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:00 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Die ''M'' voor Melandri staat voor ''Meike26''?
pi_146432386
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat lijkt me projectie. Ik mag hem niet omdat ik het een verwend nest vind, die zeurt op zijn auto terwijl hij zelf WK's misloopt door falen onder druk. Ook vind ik hem geen goede inhaler maar iemand die het moet hebben van 'laat me er langs of we gaan er allebei af'. Maar dat is voor mij geen reden om labiele Lewis langzamer te maken dan hij is.
Rosberg is wel goed onder druk.
pi_146432433
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:03 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Rosberg is wel goed onder druk.
Zoals in Monza..? Of Amerika, waar hij het verkeerde ERS knopje indrukte?
pi_146432470
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:05 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Zoals in Monza..? Of Amerika, waar hij het verkeerde ERS knopje indrukte?
Sochi was ook netjes in turn 1.
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:21:17 #222
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146432827
'86 Braziliaanse GP op Sky met Walker en Hunt als commentatoren _O_
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:27:38 #223
343196 RingBewoner
pi_146432960
RTL DE gaat zo vrije trainingen uitzenden.
pi_146433030
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:27 schreef RingBewoner het volgende:
RTL DE gaat zo vrije trainingen uitzenden.
ja leuk met Kai
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:32:02 #225
343196 RingBewoner
pi_146433041
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:31 schreef Beach het volgende:

[..]

ja leuk met Kai
Ach, lachen toch.
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:35:14 #226
343196 RingBewoner
pi_146433091
Wel mooi verhaal van Rosberg nu over de inhaalactie van Hamilton in Austin.
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:44:39 #227
343196 RingBewoner
pi_146433264
En er lijkt regen aan te komen, wind komt uit het zuiden.

http://www.accuweather.com/nl/br/sao-paulo/45881/satellite/45881
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:56:36 #228
343196 RingBewoner
pi_146433501
Dit soort taferelen volgend jaar ook weer bij Sport1?

zaterdag 8 november 2014 @ 16:15:41 #229
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146433940
Giedo net op Sky met een heel verbaasde kop dat hij dat zitje niet heeft gekregen: ''Yes well, I'm really surprised, surprised with a capital....... letter'' _O-
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:16:26 #230
343196 RingBewoner
pi_146433959
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Giedo net op Sky met een heel verbaasde kop dat hij dat zitje niet heeft gekregen: ''Yes well, I'm really surprised, surprised with a capital....... letter'' _O-
Hoe ontvang jij Sky?
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:17:31 #231
343196 RingBewoner
pi_146433988
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Tevens, zijn daar beelden met geluid van?
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:18:07 #232
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146434001
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:16 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hoe ontvang jij Sky?
Acestream (aangepaste VLC player) + Torrent-tv.ru + Raspberry PI op de TV aangesloten (met XBMC/Kodi draaiende) = Sky Sports F1 op 42'' :7
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:19:25 #233
343196 RingBewoner
pi_146434027
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:18 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Acestream (aangepaste VLC player) + Torrent-tv.ru + Raspberry PI op de TV aangesloten (met XBMC/Kodi draaiende) = Sky Sports F1 op 42'' :7
Hm, dat kan ik dus niet allemaal, fuck een chromebook.
pi_146434061
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:56 schreef RingBewoner het volgende:
Dit soort taferelen volgend jaar ook weer bij Sport1?

Ik hoop het niet. Als ze de Formule 1 een beetje begrijpelijk en aantrekkelijk willen houden voor Nederland moeten ze er minstens iemand naast zetten die wel naar het scherm kijkt en weet waar hij/zij het over heeft.
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:21:15 #235
343196 RingBewoner
pi_146434084
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:20 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. Als ze de Formule 1 een beetje begrijpelijk en aantrekkelijk willen houden voor Nederland moeten ze er minstens iemand naast zetten die wel naar het scherm kijkt en weet waar hij/zij het over heeft.
Zolang RVD er maar niet bij komt.
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:24:01 #236
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146434159
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:19 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hm, dat kan ik dus niet allemaal, fuck een chromebook.
Geen probleem hoor. Dan moet je dus die Acestream speler downloaden, en dan een torrent afspelen met die speler. Chromebook met hdmi op de tv aansluiten.
pi_146434169
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:21 schreef RingBewoner het volgende:
Zolang RVD er maar niet bij komt.
Hmm ok, het kán inderdaad nog erger. Voorlopig maar het commentaar via de F1 app :)
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:24:49 #238
343196 RingBewoner
pi_146434181
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:24 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Hmm ok, het kán inderdaad nog erger. Voorlopig maar het commentaar via de F1 app :)
Loopt dat dan niet achter met beeld?
pi_146434207
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:24 schreef RingBewoner het volgende:
Loopt dat dan niet achter met beeld?
Nee, die loopt juist vaak voor ten opzichte van RTL. Is vooral bij de start nog wel eens irritant, maar later niet meer.
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:29:36 #240
343196 RingBewoner
pi_146434290
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:26 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Nee, die loopt juist vaak voor ten opzichte van RTL. Is vooral bij de start nog wel eens irritant, maar later niet meer.
En welke app is dat?
pi_146434362
De officiele Formula1 app die aan het begin van het jaar 9 euro kostte. En dus naast commentaar ook de live timing, teamradio's, replays etc levert.
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:33:30 #242
343196 RingBewoner
pi_146434379
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:32 schreef DutchTrain het volgende:
De officiele Formula1 app die aan het begin van het jaar 9 euro kostte. En dus naast commentaar ook de live timing, teamradio's, replays etc levert.
Ah, die ik dus niet gekocht heb omdat ik het dat niet waard vindt. Ik kan volgens mij wel bbc aanzetten voor commentaar.
pi_146434433
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef RingBewoner het volgende:
Ah, die ik dus niet gekocht heb omdat ik het dat niet waard vindt. Ik kan volgens mij wel bbc aanzetten voor commentaar.
Door de doorontwikkeling van de app vond ik het dit jaar zeker het geld waard en zal 'm volgend jaar ook weer meteen kopen als de prijs hetzelfde is (en niet iets van 30 euro als vorig jaar).
pi_146434762
fergieweather twitterde op zaterdag 08-11-2014 om 16:44:17 #F1 #BBCF1 #INTERLAGOS 1542GMT The UBIMET forecasters have now advised teams that heavy showers are no longer expected into qualifying. reageer retweet
pi_146434923
zo skyf1 staat aan
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:59:41 #246
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146435021
Waarom zijn die Brazilianen nu aan het ''boe-en'' en duimpjes omlaag aan het doen als ze met hun dikke kop op de tv komen :?
  FOK!fotograaf zaterdag 8 november 2014 @ 17:01:17 #247
842 Zorro
Z
pi_146435065
Meneer Kat nog ergens met livetiming of deze keer jammer maar helaas?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:02:19 #248
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146435083
Zo ik zit we klaar voor. Langleve streams via chrome cast. Nu even via Flash, acestream via vlc kan tegenwoordig ook gestreamt worden aangezien je nu de chrome cast kan laten uitzenden wat er op je computer scherm gebeurd.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:04:34 #249
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146435139
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:02 schreef Fiorano het volgende:
acestream via vlc kan tegenwoordig ook gestreamt worden aangezien je nu de chrome cast kan laten uitzenden wat er op je computer scherm gebeurd.
Zelfde hier, maar dan via de RasPi ipv chromecast :7
pi_146435164
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:02 schreef Fiorano het volgende:
Zo ik zit we klaar voor. Langleve streams via chrome cast. Nu even via Flash, acestream via vlc kan tegenwoordig ook gestreamt worden aangezien je nu de chrome cast kan laten uitzenden wat er op je computer scherm gebeurd.
gewoon simpel via eerste rij...kon em open laten staan na practice 3:)

Helaas moet je steeds meer "reclame & nepinstallaties" wegklikken :(
pi_146435170
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:05 schreef Sjarkiee het volgende:

[..]

Heb je geen adblock+ ghostery httpswitchboard enz
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:07:03 #252
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146435187
Dan blijft de kwaliteit nog kut..... Acestream is zo goed als HD...
pi_146435189
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:06 schreef Beach het volgende:

[..]

Heb je geen adblock+ ghostery httpswitchboard enz
neu, te lui voor en dat tweede ken ik niet eens
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:07:29 #254
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146435194
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:05 schreef Sjarkiee het volgende:

[..]

Wiziwig heeft over het algemeen iets beter kwaliteit.

Hebben Sauber en Force India nu dezelfde sponsor? Dat Claro
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146435197
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:07 schreef Sinister-D- het volgende:
En dat, firstrow streams doen pijn aan je ogen.
pi_146435205
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:07 schreef Sinister-D- het volgende:
het scherm is toch al vies...moet er omheen zien te kijken :P
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:08:44 #257
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146435223
Alonso _O-
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:08:46 #258
343196 RingBewoner
pi_146435224
Haha, dat handje van Alonso.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 november 2014 @ 17:08:58 #259
Maffe Fries
pi_146435229
Alonso pissig op Ferrari _O-
pi_146435246
wat was het laprecord?
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:09:53 #261
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146435247
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:07 schreef Beach het volgende:

[..]

En dat, firstrow streams doen pijn aan je ogen.
:7 :7

zaterdag 8 november 2014 @ 17:10:20 #262
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146435252
En Alonso _O- Yaaaaiaahjaaaii!! _O-
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:10:37 #263
343196 RingBewoner
pi_146435255
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

:7 :7

[ afbeelding ]
Ziet er erg lekker uit, misschien toch maar weer een laptop aanschaffen.
pi_146435259
ROS en HAM zetten al druk op elkaar
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:11:32 #265
343196 RingBewoner
pi_146435271
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:10 schreef Wombcat het volgende:
ROS en HAM zetten al druk op elkaar
En nogmaals, als het droog blijft is het gewoon weer HAM die pole pakt.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 november 2014 @ 17:12:47 #266
Maffe Fries
pi_146435300
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:09 schreef opreis het volgende:
wat was het laprecord?
ze zitten al onder het polerecord van Barrichello uit 2004 (1.10,646), maar Barrichello was dat jaar nog sneller met 1.09,822
pi_146435306
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:11 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

En nogmaals, als het droog blijft is het gewoon weer HAM die pole pakt.
'gewoon weer' terwijl Rosberg voor staat in kwalificatie duels
pi_146435322
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:12 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik vond het ook al vreemde logica.
pi_146435323
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:12 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ze zitten al onder het polerecord van Barrichello uit 2004 (1.10,646), maar Barrichello was in de training dat jaar nog sneller met 1.09,822
Daar zitten ze dan al aardig bij in de buurt.
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:14:04 #270
343196 RingBewoner
pi_146435328
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:12 schreef opreis het volgende:

[..]

Eens, maar als je kijkt naar het 'momentum' dan staat Hamilton voor, die heeft weer rust gevonden en die wordt WK.
pi_146435353
Vettel is weer lekker bezig zeg...
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:15:28 #272
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146435359
Gewoon lekker op de bank liggen en F1 kijken :7
pi_146435368
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:14 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Eens, maar als je kijkt naar het 'momentum' dan staat Hamilton voor, die heeft weer rust gevonden en die wordt WK.
Oja, daarom was Rosberg ook tijdens de 3 trainingen sneller
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:16:58 #274
343196 RingBewoner
pi_146435400
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:15 schreef opreis het volgende:

[..]

Oja, daarom was Rosberg ook tijdens de 3 trainingen sneller
Hamilton voelt geen druk, laat Rosberg alles pakken en pakt zelf pole. Dan krijgt Rosberg de deksel op zijn neus en zakt zijn motivatie weer een beetje. Hamilton is echt niet dom, hij is een echte klootzak en weet hoe hij te werk moet gaan.
pi_146435416
ROS kan het niet verzilveren. Hij pakt de pole wel maar blijft de eeuwige nr.2 zolang hij naast HAM rijdt.
Calm down, please!
pi_146435447
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:16 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hamilton voelt geen druk, laat Rosberg alles pakken en pakt zelf pole. Dan krijgt Rosberg de deksel op zijn neus en zakt zijn motivatie weer een beetje. Hamilton is echt niet dom, hij is een echte klootzak en weet hoe hij te werk moet gaan.
O, dus de 10x dat Rosberg hoger kwalificeerde dan Hamilton waren ook 'all part of the plan'
pi_146435448
Vergne. :') Verstappen had Q3 gehaald.
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:18:54 #278
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146435449
Heuh doe camera bij Perez heb ik niet eerder zo gezien. Dat ie ook draaide zeg maar.
pi_146435455
Hoeveel vallen er eigenlijk af in Q1?

Oh 4.
pi_146435457
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:18 schreef Gramulanion het volgende:
Vergne. :') Verstappen had Q3 gehaald.
Of in de grindbak gestaan.
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:19:15 #281
343196 RingBewoner
pi_146435460
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:18 schreef opreis het volgende:

[..]

O, dus de 10x dat Rosberg hoger kwalificeerde dan Hamilton waren ook 'all part of the plan'
Wil jij nou beweren dat Rosberg beter is dan Hamilton?
pi_146435480
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:19 schreef Nober het volgende:
Hoeveel vallen er eigenlijk af in Q1?
4 en inQ2 ook 4
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:20:06 #283
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146435486
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:19 schreef Beach het volgende:

[..]

Godver man :')
pi_146435487
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:19 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Wil jij nou beweren dat Rosberg beter is dan Hamilton?
Ik beweer dat Rosberg dit seizoen beter kwalificeerd dan Hamilton dus dat 'Hamilton pakt gewoon pole' niet opgaat
  FOK!fotograaf zaterdag 8 november 2014 @ 17:21:13 #285
842 Zorro
Z
pi_146435525
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:19 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik zal een lijstje voor mezelf maken. Dit is nr. 1 die ik bij "Niet serieus nemen" ga opschrijven.

Gefeliciteerd.
pi_146435531
Grosjean probeerde Alonso weer te onthoofden.
pi_146435541
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:20 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Godver man :')
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:21 schreef Zorro het volgende:

[..]

Ik zal een lijstje voor mezelf maken. Dit is nr. 1 die ik bij "Niet serieus nemen" ga opschrijven.

Gefeliciteerd.
grapje toch :7
pi_146435565
Wel goede keus van Sauber om Gut en Sut aan de kant te zetten.. :P
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:22:53 #289
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146435567
''Just like Mex Versjteppen'' :7 Al naamsbekendheid bij Sky :7
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:23:14 #290
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146435576
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:21 schreef Beach het volgende:

[..]

[..]

grapje toch :7
Slechtste grap van vandaag

By far
  FOK!fotograaf zaterdag 8 november 2014 @ 17:23:18 #291
842 Zorro
Z
pi_146435577
Mooie wolkjes :)
pi_146435585
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:22 schreef Ferry_76 het volgende:
Wel goede keus van Sauber om Gut en Sut aan de kant te zetten.. :P
Sauber kan wat mij betreft stevig tyfus krijgen.
pi_146435604
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Giedo, alles goed verder??
pi_146435636
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:24 schreef Nober het volgende:

[..]

Giedo, alles goed verder??
Ja hoor.

By the way: ken je nog iemand die een chauffeur nodig heeft?
  FOK!fotograaf zaterdag 8 november 2014 @ 17:25:57 #295
842 Zorro
Z
pi_146435653
Het zal wel weer gaan gieten als de quali net afgelopen is :')
pi_146435659
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja hoor.

Max, die is nog geen 18...
pi_146435661
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja hoor.

Max Verstappen misschien. Hij mag nog niet naar het circuit rijden.
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:26:31 #298
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146435677
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:00 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Que? Waar heb je het over gast?
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:26:48 #299
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146435683
Had Nattepoes ook al een nieuwe OP gemaakt?
pi_146435690
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom, omdat ze VDG aan de kant hebben gezet? Hozeer ik hem ook dat stoeltje gunde, het is zijn management en lieve schoonzoon gedrag dat hem dat stoeltje gekost heeft. Sauber moest wel om te overleven. Weinig overtuigingskracht dus vanuit kamp VDG, dan is het bye bye Giedo.

Kijk, die Monisha zie ik ook liever gaan. Laat Mario Thiessen maar weer eens tevoorschijn komen, of een andere manager die wel een team kan leiden. Ik heb er bij haar weinig vertrouwen in. Om terug naar de subtop te gaan hebben ze echt wat beters nodig.
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:27:11 #301
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146435699
dicht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')