quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:51 schreef IBAZ het volgende:
Sutil en VdG gaan volgens hun eigen zeggen een rechtszaak aanspannen.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
Ben zeer benieuwd of Kaltenborn wel echt weet waar ze mee bezig is....
Ik heb ooit eens een OP gemaakt, was bijna niemand echt enthousiast over.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Atreidez het volgende:
OP is USA? Training vanaf 13.00 zo te zien
Zou ze nou echt zo dom zijn om 4 rijders een racecontract te geven? Ik denk het niet. VDG heeft dit jaar heel bewust gekozen voor een jaartje zijlijn, daarbij is hem toendertijds slechts toegezegd dat hij volgend jaar kon racen. VDG omschreef het toen destijds volgens mij zelf als 'nu een stap opzij zodat we volgend seizoen waarschijnlijk een stap omhoog kunnen doen'. Het zou toch raar zijn als Kaltenborn hem een contract laat tekenen waarin staat dat je in 2014 test- en reserverijder bent om dan in 2015 in te mogen stappen, ze weet echt niet wie er dan klaarstaan met geld en talent om in te stappen hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
Ben zeer benieuwd of Kaltenborn wel echt weet waar ze mee bezig is....
Hieruit trek ik de conclusie dat hij geen racezitje of de belofte op een stoeltje destijds heeft gekregen of lees ik het heel gek?quote:Maar natuurlijk ben ik een coureur en wil ik het team en de wereld laten zien wat ik kan en dat ik een racezitje verdien bij Sauber in 2015.
Komt zo goed, ik heb niet de middelen voor alle banners, maar een basis moet te doen zijnquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Atreidez het volgende:
OP is USA? Training vanaf 13.00 zo te zien
Ga er maar vanuit dat in elk contract staat wat een (test/reserve)rijder mag en wat daar evt. als tegenprestatie in staat (sponsorgeld meenemen bv.). Daarnaast zal er ook instaan hoe beide partijen onder het contract uit kunnen en welke gevolgen daar aan vast zitten. Sauber is geen nieuw team en zij hebben echt wel wat ervaring met contracten maken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zou ze nou echt zo dom zijn om 4 rijders een racecontract te geven? Ik denk het niet. VDG heeft dit jaar heel bewust gekozen voor een jaartje zijlijn, daarbij is hem toendertijds slechts toegezegd dat hij volgend jaar kon racen. VDG omschreef het toen destijds volgens mij zelf als 'nu een stap opzij zodat we volgend seizoen waarschijnlijk een stap omhoog kunnen doen'. Het zou toch raar zijn als Kaltenborn hem een contract laat tekenen waarin staat dat je in 2014 test- en reserverijder bent om dan in 2015 in te mogen stappen, ze weet echt niet wie er dan klaarstaan met geld en talent om in te stappen hoor.
Klopt en ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef Nober het volgende:
Jongens, Giedo is gewoon niet goed genoeg. Rijdt Max Verstappen VT1??
Volgens Adam Cooper hebben zowel Sutil als Van der Garde een contract voor volgend jaar, iets wat ook door Hulkenberg bevestigd lijkt te zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zou ze nou echt zo dom zijn om 4 rijders een racecontract te geven? Ik denk het niet. VDG heeft dit jaar heel bewust gekozen voor een jaartje zijlijn, daarbij is hem toendertijds slechts toegezegd dat hij volgend jaar kon racen. VDG omschreef het toen destijds volgens mij zelf als 'nu een stap opzij zodat we volgend seizoen waarschijnlijk een stap omhoog kunnen doen'. Het zou toch raar zijn als Kaltenborn hem een contract laat tekenen waarin staat dat je in 2014 test- en reserverijder bent om dan in 2015 in te mogen stappen, ze weet echt niet wie er dan klaarstaan met geld en talent om in te stappen hoor.
quote:... Sutil signed a firm two-year deal last year which did not require him to bring any sponsorship – and he is paid a salary by the team. Sources suggest that there are no options or any way Sauber can cancel the contract without it becoming an expensive exercise for the Swiss team.
...
Meanwhile sources say that Giedo van der Garde also has a contract to race for Sauber in 2015 and the team could face two legal challenges….
quote:Also surprised was van der Garde’s good paddock friend Nico Hulkenberg, who admitted he had only talked to the Dutchman about his 2015 contract on Tuesday. So while Nasr should be celebrating his impending step up to the Formula 1 grid, the mood is in fact dark.
Ja, maar dan blijft mijn eerdere idee staan. Zou er nou echt nog een team zijn die iemand aannemen als test- en reserverijder en contractueel laten vastleggen dat die persoon het seizoen erop racecoureur word? VDG had al moeite om voor 1 seizoen sponsorgeld mee te nemen, waarom zouden er geldschieters zijn die het voor 2 seizoenen doen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:23 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat in elk contract staat wat een (test/reserve)rijder mag en wat daar evt. als tegenprestatie in staat (sponsorgeld meenemen bv.). Daarnaast zal er ook instaan hoe beide partijen onder het contract uit kunnen en welke gevolgen daar aan vast zitten. Sauber is geen nieuw team en zij hebben echt wel wat ervaring met contracten maken.
Evt. rechtzaken zullen waarschijnlijk gaan om wat buiten de contracten om (mondeling) beloofd is. In ieder geval in nederland is dat meestal al rechtsgeldig.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Adrian en Giedo een contract voor volgend jaar hebben en dat die niet door Sauber gerespecteerd worden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef Nober het volgende:
Jongens, Giedo is gewoon niet goed genoeg. Rijdt Max Verstappen VT1??
Dat is F1, als Giedo naar een beter team kon had hij ook niet gezegd van nee ik rij volgend jaar al bij Sauber maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Adrian en Giedo een contract voor volgend jaar hebben en dat die niet door Sauber gerespecteerd worden.
Oké, en als dat dan zo is, waarom zegt VDG dat dan niet als hem er naar wordt gevraagd? Dat hij gewoon zegt, 'jongens, ik heb mijn contract begin dit jaar al getekend en ik race volgend jaar voor Sauber'. Hij heeft dan immers geen enkele reden om er over te zwijgen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens Adam Cooper hebben zowel Sutil als Van der Garde een contract voor volgend jaar, iets wat ook door Hulkenberg bevestigd lijkt te zijn.
[..]
[..]
Wie zegt dat er in de loop van dit jaar geen nieuw contract is afgesloten voor volgend jaar en dat dat nu door Sauber aan de kant geschoven wordt ten faveure van het geld van Nasr?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijft mijn eerdere idee staan. Zou er nou echt nog een team zijn die iemand aannemen als test- en reserverijder en contractueel laten vastleggen dat die persoon het seizoen erop racecoureur word? VDG had al moeite om voor 1 seizoen sponsorgeld mee te nemen, waarom zouden er geldschieters zijn die het voor 2 seizoenen doen?
Dus wat jij wil zeggen is: VDG heeft in januari een 2-jarig contract getekend met de voorwaarde om in 2015 daadwerkelijk te gaan racen en dat er later een contract is getekend waarbij ze daar allerlei voorwaarden en clausules aan verbinden?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wie zegt dat er in de loop van dit jaar geen nieuw contract is afgesloten voor volgend jaar en dat dat nu door Sauber aan de kant geschoven wordt ten faveure van het geld van Nasr?
Omdat het team dat naar buiten moet brengen en nog niet gedaan heeft omdat ze een bepaalde coureur moeten afkopen en dat pas op het laatste moment doen om die coureur niet te demotiveren voor de rest van het seizoen, zodat deze nog eventueel belangrijke punten voor het team kan binnenharken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Oké, en als dat dan zo is, waarom zegt VDG dat dan niet als hem er naar wordt gevraagd? Dat hij gewoon zegt, 'jongens, ik heb mijn contract begin dit jaar al getekend en ik race volgend jaar voor Sauber'. Hij heeft dan immers geen enkele reden om er over te zwijgen.
Ik geef je gelijk op dit punt hoor. Vooral een team in geldnood zal niet snel dat soort contracten afsluiten, of ze moeten heeeeel dom zijn, maar dan verdienen ze de rechtzaak ook.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijft mijn eerdere idee staan. Zou er nou echt nog een team zijn die iemand aannemen als test- en reserverijder en contractueel laten vastleggen dat die persoon het seizoen erop racecoureur word? VDG had al moeite om voor 1 seizoen sponsorgeld mee te nemen, waarom zouden er geldschieters zijn die het voor 2 seizoenen doen?
En daarom ga ik er ook vanuit dat elk team én elke coureur een escape clause in hun contract hebben staan. Al dan niet vergezeld met een leuke financiele compensatie.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is F1, als Giedo naar een beter team kon had hij ook niet gezegd van nee ik rij volgend jaar al bij Sauber maar toch bedankt.
Dat was ook al mijn gedachte ja. Het "Guide gaat racen" nieuws kwam de afgelopen tijd wat binnengesijpeld. Maar als hij echt gegarandeerd een stoeltje had was dat vast veel grootser aangekondigd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Oké, en als dat dan zo is, waarom zegt VDG dat dan niet als hem er naar wordt gevraagd? Dat hij gewoon zegt, 'jongens, ik heb mijn contract begin dit jaar al getekend en ik race volgend jaar voor Sauber'. Hij heeft dan immers geen enkele reden om er over te zwijgen.
Nee, ik zeg dat ik denk dat hij een testcontract had met een optie als racecoureur voor volgend jaar en in de loop van dit jaar (en waarschijnlijk pas in de afgelopen maand(en)) een contract heeft getekend als racecoureur voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus wat jij wil zeggen is: VDG heeft in januari een 2-jarig contract getekend met de voorwaarde om in 2015 daadwerkelijk te gaan racen en dat er later een contract is getekend waarbij ze daar allerlei voorwaarden en clausules aan verbinden?
Als ie dat had dan had hij allang eerder geroepen dat ie er zou racen he!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ehm, ik kan je gedachtegang redelijk volgen en je lange zin ook wel ontleden. Maar VDG hoeft helemaal niet afgekocht te worden, de enige die afgekocht zou moeten worden is in dit geval Sutil, maar die lijkt redelijk zeker van zijn zaak. Ik denk dat wij niet alles weten en dat dingen verkeerd door de media worden opgepakt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat het team dat naar buiten moet brengen en nog niet gedaan heeft omdat ze een bepaalde coureur moeten afkopen en dat pas op het laatste moment doen om die coureur niet te demotiveren voor de rest van het seizoen, zodat deze nog eventueel belangrijke punten voor het team kan binnenharken?
Kijk, nu begin ik te volgen wat jij bedoelt. Hier kan natuurlijk wat inzitten en snap ik je punt ook wat meer van een coureur niet willen demotiveren. Echter, als we kijken naar McLaren heb ik niet de indruk dat daar de motivatie weg is terwijl er genoeg reden voor twijfel is. Dus om één of andere reden kan ik het toch niet helemaal geloven.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik denk dat hij een testcontract had met een optie als racecoureur voor volgend jaar en in de loop van dit jaar (en waarschijnlijk pas in de afgelopen maand(en)) een contract heeft getekend als racecoureur voor volgend jaar.
In dat geval zou hij ook geen gerechtelijke stappen hoeven te ondernemen wat hij wel van plan is. Dus ik ga ervan uit dat hij wel degelijk een contract heeft dat afgekocht moet worden, net zoals dat van Sutil.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ehm, ik kan je gedachtegang redelijk volgen en je lange zin ook wel ontleden. Maar VDG hoeft helemaal niet afgekocht te worden, de enige die afgekocht zou moeten worden is in dit geval Sutil, maar die lijkt redelijk zeker van zijn zaak. Ik denk dat wij niet alles weten en dat dingen verkeerd door de media worden opgepakt.
Gelukkig zijn dubbele contracten voor VDG geen onbekende materie.
Dit vermoed ik dus ook, ik zou zo'n F1-contract wel eens willen zien en doorlezen, ben enorm benieuwd wat er allemaal instaat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als ie dat had dan had hij allang eerder geroepen dat ie er zou racen he!
Dat heeft ie niet gedaan en in de quotes van websites die ik hier lees, lees ik veel woorden zoals "waarschijnlijk" en "ik verwacht".
Er zullen wel een hoop als als als in gezeten hebben in dat contract en wellicht voldeed VdG er wel aan maar dat Nasr iets betere alsjes heeft gehad.
Hoeveel vrije tijd heb je?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit vermoed ik dus ook, ik zou zo'n F1-contract wel eens willen zien en doorlezen, ben enorm benieuwd wat er allemaal instaat.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:38 schreef Nober het volgende:
Jongens, ik heb de oplossing al klaar liggen.
VT1: Van der Garde en Sutil.
VT2: Ericsson en Nasr.
Snelste twee door naar VT3 en de kwalificatie + race.
Dat werkt niet aangezien ze in de VT's nog wel eens wat willen testen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:38 schreef Nober het volgende:
Jongens, ik heb de oplossing al klaar liggen.
VT1: Van der Garde en Sutil.
VT2: Ericsson en Nasr.
Snelste twee door naar VT3 en de kwalificatie + race.
Dan mis je misschien een "als"quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Selectief lezen
Niet alles is interessant.
Ericsson en Nasr worden opgesloten zodat ze de tijden van VT1 niet te weten komen, ook zal het per GP wisselen.quote:
Ze krijgen gewoon ergens halverwege een setje options en 4 ronde's aan benzine en laat het dan maar zien.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat werkt niet aangezien ze in de VT's nog wel eens wat willen testen.
En dan heb je geen gelijke machines en dus geen eerlijke vergelijking.
Dat mag reglementair niet. Vier coureurs in VT1 en VT2 wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:48 schreef Fer het volgende:
Ja goed idee Sauber met vier wagens, meer kans op punten toch.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:56 schreef Spooky4u het volgende:
Toch knap dat hij hem weer rechtkrijgt, en dat zonder ooit speciale verrichtingen geoefend te hebben zoals een hellingproef e.d.
Er wordt gezegd dat ze er in Abu Dhabi weer bij zijn.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat ze er in Abu Dhabi weer bij zijn.
quote:The administrator for Manor Grand Prix, the company behind Marussia F1, has confirmed that the organisation has ceased trading. The employees will be made redundant.
The news comes after a last ditch effort to save the team, including a visit by CEO Graeme Loudon to the Austin paddock, failed to pay off.
The team is known to owe a substantial sum to Ferrari for its 2014 power unit supply.
A 2015 entry had been posted under the Manor name because failure to do would have made it even harder to save the team.
More later…
quote:
ja en daarna ook de young drivers testquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:22 schreef Nober het volgende:
P12, P10 en nu P5... Verstappen doet het prima.
Doet 'ie in Abu Dhabi ook weer VT1?
YDT is toch niet voor F1 coureurs die al een zitje hebben voor volgend jaar?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:22 schreef WEST het volgende:
[..]
ja en daarna ook de young drivers test
Volgens mij is het voor coureurs die in de afgelopen jaren minder dan x F1-races hebben geredenquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:33 schreef Nober het volgende:
[..]
YDT is toch niet voor F1 coureurs die al een zitje hebben voor volgend jaar?
YDT is voor coureurs die hooguit twee GP's gereden hebben geloof ik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:33 schreef Nober het volgende:
[..]
YDT is toch niet voor F1 coureurs die al een zitje hebben voor volgend jaar?
Massa is wel slecht maar niet slechter dan Giedo.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:42 schreef Ferry_76 het volgende:
https://twitter.com/Lotus_F1Team/status/530371410699759616
twitter:Lotus_F1Team twitterde op donderdag 06-11-2014 om 15:49:32T13 and it's a sharp incline. We need more poooower! #Trackwalk http://t.co/Qoa0NEbDwB reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:53 schreef Fir3fly het volgende:
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/530716877254053888!
Bazen zijn het, mij gewoon beantwoorden.twitter:MercedesAMGF1 twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 16:04:30@CTMyH Precisely our point. Q3 will be quicker (weather permitting) which makes it all the more impressive! reageer retweet
Punt is natuurlijk dat ze een beetje mooi weer spelen. Waarom voelt de twitteraar van Mercedes zich geroepen om de huidige regelgeving m.b.t. motoren te verdedigen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:06 schreef Nober het volgende:
[..]Bazen zijn het, mij gewoon beantwoorden.twitter:MercedesAMGF1 twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 16:04:30@CTMyH Precisely our point. Q3 will be quicker (weather permitting) which makes it all the more impressive! reageer retweet
Omdat je met de hybride motoren zuiniger en sneller bent dan met de V8?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk dat ze een beetje mooi weer spelen. Waarom voelt de twitteraar van Mercedes zich geroepen om de huidige regelgeving m.b.t. motoren te verdedigen?
Nou ja, niet echt dus. Zuiniger uiteraard maar wel langzamer. Een stuk langzamer ook. Is ook niet zo gek, minder vermogen en de V8 was ook al jaren niet meer doorontwikkeld.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat je met de hybride motoren zuiniger en sneller bent dan met de V8?
twitter:CTMyH twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 16:19:34@MercedesAMGF1 It is only Mercedes going fast even in rain, an improved boring-era coming up only now with silenced engines. reageer retweet
http://www.gpupdate.net/n(...)eds-meer-vertrouwen/quote:Daniil Kvyat ging aan het einde van de training nog een tiende van een seconde harder dan de Limburger. Verstappen zal daar vanavond niet wakker van liggen. "Daar concentreer ik me helemaal niet op. Je hebt drie verschillende motorstanden die je kunt selecteren op het stuur en ik was onderweg op stand drie met het minste vermogen. Kvyat reed met vol vermogen, wat drie à vier tienden scheelt op het rechte stuk. Met de banden ging het vandaag al een stuk beter dan de vorige weekenden, omdat ik steeds meer leer hoe ze te gebruiken. Ik krijg steeds meer vertrouwen in de auto, dus ik ben echt tevreden over deze vrijdag."
Doet 'ie goedquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
http://www.gpupdate.net/n(...)eds-meer-vertrouwen/
Als je na de speedtrap kijkt is Kvyat maar nipt sneller dan Max. Ze staan wel 1-2 daarquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
alleen al 2 tot 3 tienden op het rechte stuk. Dan zal de accelleratie uit de bochten ook minder geweest zijn vermoed ik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:05 schreef Toekito het volgende:
MV reed naar eigen zeggen met minder vermogen dan Kyvat ivm engine maps
Aan de speedtrap is dat niet af te lezen. Maar de speedtrap kan ook in een ander rondje gereden zijn dan waarmee hij de tijd heeft neergezet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:05 schreef Toekito het volgende:
Ik las het net ja. Net alsof hij vind dat hij uitleg verschuldigd is over waarom hij 0,104 seconde langzamer was dan zn teamgenoot.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:05 schreef Toekito het volgende:
http://macofan.com/en/index.php?page=results&gp=935&s=7427&p=3quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Aan de speedtrap is dat niet af te lezen. Maar de speedtrap kan ook in een ander rondje gereden zijn dan waarmee hij de tijd heeft neergezet.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
http://macofan.com/en/index.php?page=results&gp=935&s=7427&p=3
Als je de sectortijden ziet dan verliest hij wel in sector 1 en 3 wat puur vermogen sectoren zijn.
Die stond al voor zijn Mercedes-split actiequote:Op vrijdag 7 november 2014 17:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Aan de speedtrap is dat niet af te lezen. Maar de speedtrap kan ook in een ander rondje gereden zijn dan waarmee hij de tijd heeft neergezet.
Tijden zeggen iets anders.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt dus. Zuiniger uiteraard maar wel langzamer. Een stuk langzamer ook. Is ook niet zo gek, minder vermogen en de V8 was ook al jaren niet meer doorontwikkeld.
Maar net doen alsof de auto's niet veel langzamer zijn geworden is een beetje zielig.
Ben ook nog niet live geweest om die nieuwe motoren te horen maar wel begrepen dat het een dimensie minder is, zo ervaar ik dat toch ook op tv.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:34 schreef Geralt het volgende:
Nouja de tijden zijn nog steeds prima in mijn ogen. Het is niet zo dat F1 auto's het snot voor de ogen gereden worden door bv GP2 auto's of F3 auto's ofzo.
En of dat dan 1 of 2 seconde sneller of langzamer dan vorig jaar is boeit me niet eens zo heel veel.
Wel vind ik het geluid erg jammer, maar daar moet als kanttekening bij dat ik het nieuwe geluid nog niet zelf naast het circuit gehoord heb; dus wellicht kan me dat live erbij ook gewoon best bekoren.
Vrijwel elke race consequent 1,5 tot 2 seconden langzamer ten opzichte van 2013. Zoek het maar na.quote:
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat de motoren langzamer zijn. De laatste kwalificaties laten wat anders zien, zoals in Austin toen de pole 0.3 seconde sneller was dan vorig jaar en nu in VT2 de snelste tijd al sneller is dan de pole in 2012 (2013 was nat).quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vrijwel elke race consequent 1,5 tot 2 seconden langzamer ten opzichte van 2013. Zoek het maar na.
Met mij en sinister?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:50 schreef Geralt het volgende:
Ik ook, maargoed, de V8 (en de V10 en V12 ook overigens) kwamen op tv nou ook bepaald niet tot hun recht.
Ik wacht dus met mijn definitieve oordeel over het geluid tot ik het in het echt heb gehoord
En dat gaat komend jaar toch waarschijnlijk weer Spa zijn sowieso. Misschien nog een andere GP, maar dat hangt een beetje van de financiën af
Ze rijden in de VT's en kwalificaties nu al sneller dan vorig jaar. Alleen in de race blijven ze nog iets achter.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:59 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, wat ik het toffe vond van de F1 is het extreme. Sneller was er niet en harder was er niet.
Wat dat betreft is dit jaar simpelweg een achteruitgang. Sneller is er wel (de auto's van vorig jaar 2004) en harder is er zeker.
Neemt niet weg dat ik er nog steeds erg graag naar kijk hoor
Ik vind het prima. Ik behoef wel een chauffeur overigens, want op het circuit mag ik graag wat potten bier achterover tikken zegmaarquote:
Deze tellen niet echt, Austin was vorig jaar een stuk groener, terwijl de nieuwe baan Interlagos juist een stuk sneller maakt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat de motoren langzamer zijn. De laatste kwalificaties laten wat anders zien, zoals in Austin toen de pole 0.3 seconde sneller was dan vorig jaar en nu in VT2 de snelste tijd al sneller is dan de pole in 2012 (2013 was nat).
Joh, dat is moeilijk, zijn maar 17 puntenquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet wachten op het moment dat hij zijn ouwe heer qua punten voorbij steekt en hem daarmee van de troon gaat stoten als meest succesvolle Nederlandse Formule 1 coureur ooit.
Nouja Doornbos en Albers en Frijns en VDG zijn er alvast niet in geslaagd en iedereen voor Jos ook niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:20 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Joh, dat is moeilijk, zijn maar 17 punten
Ik neem aan dat je hem voor straf een fles bier voor papa hebt laten halen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:19 schreef Jigzoz het volgende:
Mijn zoontje van twee is raar.
Ik zeg: "Ah, Sauber stuk. Sauber mag van mij sowieso wel optieven nu ze Van der Garde zo hebben gefuckt."
Zegt ie: "Dat is niet aardig papa, dat mag je niet zeggen."
Even vlug geteld, met huidige puntentelling komt Jos op 116.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:20 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Joh, dat is moeilijk, zijn maar 17 punten
Vier keer winnen, een keer tweede.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Even vlug geteld, met huidige puntentelling komt Jos op 116.
Dat is wel even different cookquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem voor straf een fles bier voor papa hebt laten halen?
Kan voor NL niet uit, het is jammer dat in deze Ziggo, Randstad en Shell niet iets doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:38 schreef Geralt het volgende:
Als ik minister van Sport (en Cultuur is het dacht ik?) was dan zou ik zodra Max naar een beter team gaat de rechten van Sport 1 over kopen en het op Nederland 3 uitzenden. Compleet live inclusief alle vrije trainingen en met een heel team op locatie.
Ik zou dat geld er voor uittrekken als minister zijnde.
Nee jullie kunnen niet op me stemmen helaas
Man in 2016 staat 'ie met Alguersuari op menig feest als dj.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:38 schreef Geralt het volgende:
Als ik minister van Sport (en Cultuur is het dacht ik?) was dan zou ik zodra Max naar een beter team gaat de rechten van Sport 1 over kopen en het op Nederland 3 uitzenden. Compleet live inclusief alle vrije trainingen en met een heel team op locatie.
Ik zou dat geld er voor uittrekken als minister zijnde.
Nee jullie kunnen niet op me stemmen helaas
Ik kwam op 115.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:34 schreef Nober het volgende:
[..]
En wedden, morgen pakt Hamilton gewoon weer pole, hij houdt zich nu even rustig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:40 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Man in 2016 staat 'ie met Alguersuari op menig feest als dj.
Ga ik ook vanuit. Hamilton profileert zich steeds meer als een legendarisch goede coureur.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En wedden, morgen pakt Hamilton gewoon weer pole, hij houdt zich nu even rustig.
En anders wint hij de race wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En wedden, morgen pakt Hamilton gewoon weer pole, hij houdt zich nu even rustig.
Als Rosberg maar uitvalt zondag en Hamilton in Abu Dhabi dan wint Rosberg met 1 punt de titel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En anders wint hij de race wel.
Tenzij weeronline en buienradar gelijk krijgen, dan kan het morgen wel eens gaan regenen tijdens kwalificatie en dan moet ik het nog maar zien.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuit. Hamilton profileert zich steeds meer als een legendarisch goede coureur.
Voor Nederland kan dat prima uit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan voor NL niet uit, het is jammer dat in deze Ziggo, Randstad en Shell niet iets doen.
Kan ook nog. Zondag lijkt droog te blijven.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En anders wint hij de race wel.
Andersom dus.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Rosberg maar uitvalt zondag en Hamilton in Abu Dhabi dan wint Rosberg met 1 punt de titel.
Hoe het ook loopt: wat mij betreft is Hamilton met afstand de kampioen van 2014.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tenzij weeronline en buienradar gelijk krijgen, dan kan het morgen wel eens gaan regenen tijdens kwalificatie en dan moet ik het nog maar zien.
Hoe kan dat uit voor de Nederlandse staat? En welke sponsoren zouden daar behalve Phillips, Randstad en Shell nou echt belang bij hebben? Jumbo opereert alleen in Nederland.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voor Nederland kan dat prima uit.
Verder wel jammer ja, maar ik gok zomaar dat wanneer Max zijn naam waar gaat maken dat er ook wel wat grotere namen (behalve Jumbo) instappen als sponsor.
Er zijn meer dan genoeg Nederlandse internationale bedrijven die bij succes genoeg geld hebben om te sponsoren. Me dunkt.
Zou toch een smet op Rosberg's titel zijn om op die manier te winnen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Rosberg maar uitvalt zondag en Hamilton in Abu Dhabi dan wint Rosberg met 1 punt de titel.
Het is de Telegraaf. Wat verwacht je dan? Intelligentie?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef WEST het volgende:
Wat een niveau bij de telegraaf.
1 reactie hij zou na de kwalificatie wel weer 3 a 4 seconden langzamer zijn. Net als vorige week.
Een ander iets over lokale grindbak leveranciers
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe het ook loopt: wat mij betreft is Hamilton met afstand de kampioen van 2014.
En Alonso een goeie tweede.
Bottas verdient ook wel een eervolle vermelding, evenals Ricardo die even een 4 voudig wereldkampioen compleet zoek rijdt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe het ook loopt: wat mij betreft is Hamilton met afstand de kampioen van 2014.
Vooral dat grindbak-gelul wordt ik moe van, die mensen zijn enorm kortzichtig en praten de rest maar na.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef WEST het volgende:
1 reactie hij zou na de kwalificatie wel weer 3 a 4 seconden langzamer zijn. Net als vorige week.
Terwijl ook Rosberg wel kan racen hoor. Hij heeft bijvoorbeeld in Monaco en Spa laten zien dat hij echt wel een klootzaak (Dus wereldkampioen) kan zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar een andere manier lukt hem niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zou toch een smet op Rosberg's titel zijn om op die manier te winnen.
Absoluut en absoluut. Ricciardo dan maar op drie en Bottas op vier?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Bottas verdient ook wel een eervolle vermelding, evenals Ricardo die even een 4 voudig wereldkampioen compleet zoek rijdt.
peter-jan (gast)quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef WEST het volgende:
ABN Amroquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoe kan dat uit voor de Nederlandse staat? En welke sponsoren zouden daar behalve Phillips, Randstad en Shell nou echt belang bij hebben? Jumbo opereert alleen in Nederland.
KPN? Die zijn in Mexicaanse handen om er eentje uit te pakken. De rest, die sponsort dacht ik al een hoop andere dingen die goedkoper zijn en ook wereldwijd op tv komen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
ABN Amro
Ahold
Akzo Nobel
DSM
Heineken
ING
KPN
ASML
Unilever
Univar
Om er maar gewoon een paar op te noemen.
Rosberg zie ik als een Webber, Button en in zekere zin ook wel Van der Garde. Prima coureurs, maar vooral degelijk en bijna nooit geweldig. Hamilton, Alonso en Ricciardo zijn echt va een andere klasse.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:49 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind Rosberg ook wel goed presteren dit jaar. Er wordt wel gezegd dat hij Coulthard en Barrichello achterna gaat als nr. 2, maar die twee zaten nooit zo lang en zo continu zo dicht bij de nr. 1.
Echt groot is het verschil tussen Rosberg en Hamilton namelijk nooit.
Wat? Waar? Twitter ofzo?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:53 schreef Nober het volgende:
MAX OP SKY
MAX IN THE SKY
TRENDING
WATCH NOW!!
Al afgelopen. Net op Sky even een kort gesprek over hoe het ging in FP1.quote:
Het verschil tussen Rosberg en Hamiton is veel kleiner dan het verschil tussen Button en Hamilton. In de kwalificatie was Button hoogst zelden sneller dan Hamilton. Rosberg is vaak de snelste in de kwalificatie. In de race zit Rosberg bijna altijd kort achter, soms voor Hamilton. Button zat er heel soms voor, vaak kort achter, maar ook regelmatig ver achter.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Rosberg zie ik als een Webber, Button en in zekere zin ook wel Van der Garde. Prima coureurs, maar vooral degelijk en bijna nooit geweldig. Hamilton, Alonso en Ricciardo zijn echt va een andere klasse.
Ja, da's inderdaad waar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het verschil tussen Rosberg en Hamiton is veel kleiner dan het verschil tussen Button en Hamilton. In de kwalificatie was Button hoogst zelden sneller dan Hamilton. Rosberg is vaak de snelste in de kwalificatie. In de race zit Rosberg bijna altijd kort achter, soms voor Hamilton. Button zat er heel soms voor, vaak kort achter, maar ook regelmatig ver achter.
Begroot voor 2015: ¤126.606.000quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoe kan dat uit voor de Nederlandse staat?
Dat ben ik met je eens, weet niet wat de licenties kosten maar NPO zendt ook al TDF uit, samenvattingen voetbal, wat motorsport en CL. Er zullen dus keuzes gemaakt moeten worden, en ik denk dat je van het budget van de F1 de TDF én CL hebt, dus dan kiezen ze daarvoor, daar kijken blijkbaar meer mensen naar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Begroot voor 2015: ¤126.606.000
Wat dat kan niet uit?
Zelfs alleen het potje "Uitblinken in sport" zit ¤36.739.000 in.
Ik heb geen idee wat Sport 1 betaald voor die licentie, maar is dat echt meer dan wat in de pot zit van de overheid?![]()
Ik droom ook weleens dat ik een eigen zender heb en dus zelf bepaal wat erop komt, niet veel doordeweeks.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Begroot voor 2015: ¤126.606.000
Wat dat kan niet uit?
Zelfs alleen het potje "Uitblinken in sport" zit ¤36.739.000 in.
Ik heb geen idee wat Sport 1 betaalt voor die licentie, maar is dat echt meer dan wat in de pot zit van de overheid?![]()
Het is weekend toch?quote:
Jij denkt ook alleen maar aan bier hequote:Op vrijdag 7 november 2014 18:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem voor straf een fles bier voor papa hebt laten halen?
En toch heeft Button in die 3 seizoenen samen meer punten gehaald dan Hamilton. Dus hij kan er nooit regelmatig ver achter gezeten hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het verschil tussen Rosberg en Hamiton is veel kleiner dan het verschil tussen Button en Hamilton. In de kwalificatie was Button hoogst zelden sneller dan Hamilton. Rosberg is vaak de snelste in de kwalificatie. In de race zit Rosberg bijna altijd kort achter, soms voor Hamilton. Button zat er heel soms voor, vaak kort achter, maar ook regelmatig ver achter.
Op het moment meer aan komkommer, mexicano, viandel en kleine ronde aardappelrustidingetjes als ik heel eerlijk ben.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan bier he
Dat geldt alleen voor 2011. De overige seizoenen was Lewis beter. En hij had sowieso elk seizoen meer uitvallers dan Jenson.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En toch heeft Button in die 3 seizoenen samen meer punten gehaald dan Hamilton. Dus hij kan er nooit regelmatig ver achter gezeten hebben
O, maar het is ook grotendeels subjectief. Toch zal niemand ontkennen dat Hamilton en Alonso waanzinnig goede coureurs zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:58 schreef twiFight het volgende:
Tsja, voordat jullie weer die discussie gaan voeren over wie goed/beter is, spreek eerst eens af wat goed is. Punten zijn wel objectief, zeg je? Welke punten. Die van dit seizoen? Totaal aantal punten in de carriere? Gemiddeld aantal punten per jaar? Tel je jaren waarin de coureur een slechte auto had mee? Relatieve verschil van punten vergeleken met de teamgenoot? Tel je rookies als teamgenoot wel/niet mee? Ga je ook kijken naar resultaten in andere raceklasses? Beoordeel je het op 'het talent' wat iemand laat zien?
No offense maar deze discussies zijn zo zinloos omdat iedereen er een andere definitie van 'goede coureur' op nahoudt.
Ik zei dan ook "in die 3 seizoenen samen"quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor 2011. De overige seizoenen was Lewis beter. En hij had sowieso elk seizoen meer uitvallers dan Jenson.
Ben ik wel voor, ben sowieso geen drinkerquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Ik behoef wel een chauffeur overigens, want op het circuit mag ik graag wat potten bier achterover tikken zegmaar
De zwembadchicane in Monaco in de Williams, waar hij alle hoeken van de auto reedt. Daarmee houdt het bij mij wel op inderdaad. En achterop die HRT in Abu Dhabi.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Aan de andere kant, ik kan me ook geen bijzondere races of acties van Rosberg herinneren. Dus misschien is hij beter, maar dan wel saaier.
you'a always havva to lieva da spees!!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De zwembadchicane in Monaco in de Williams, waar hij alle hoeken van de auto reedt. Daarmee houdt het bij mij wel op inderdaad. En achterop die HRT in Abu Dhabi.
We hebben een reisgenoot erbijquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
you'a always havva to lieva da spees!!!
https://www.google.be/url(...)MFa_FGe0W06IYpmBHVrg
Niet heel netjes in Bahrein '12....
Haha kom je hier nog maar net?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, maar het is ook grotendeels subjectief. Toch zal niemand ontkennen dat Hamilton en Alonso waanzinnig goede coureurs zijn.
Hij bedoelt te zeggen: Kvyat kan er geen kut van.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Daar heb je een heel terecht punt. Ik vraag mij overigens ook af wat Chilton van dit hele verhaal vindt. Die is in feite ook sinds vandaag werkloos opeens.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:51 schreef Fer het volgende:
Stel dat Bianchi straks weer bijkomt (laten we het hopen), dan bestaat gewoon zijn raceteam niet meer. Dat lijkt me ook wel bizar.
Als hij bij komt heeft hij wel andere dingen aan zijn hoofd en hij is/was een Ferrari mannetjequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:51 schreef Fer het volgende:
Stel dat Bianchi straks weer bijkomt (laten we het hopen), dan bestaat gewoon zijn raceteam niet meer. Dat lijkt me ook wel bizar.
En als blijkt dat het team hem te veel heeft gepushed in de regen en er een civiele rechtszaak komt voor schadevergoeding dan kun je van een kale kip geen veren meer plukken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:51 schreef Fer het volgende:
hoofdelijk is wel een lullige woordspeling in deze zaak en de vraag is ook nog of dat zo is, lijkt me dan ook dat ze eerder hun pijlen op Charlie Whiting dus FIA richtenquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En als blijkt dat het team hem te veel heeft gepushed in de regen en er een civiele rechtszaak komt voor schadevergoeding dan kun je van een kale kip geen veren meer plukken.
Juridisch zal het niet veel uitmaken, die gene die push push push riep zal toch hoofdelijk verantwoordelijk zijn.
Dat lijkt me projectie. Ik mag hem niet omdat ik het een verwend nest vind, die zeurt op zijn auto terwijl hij zelf WK's misloopt door falen onder druk. Ook vind ik hem geen goede inhaler maar iemand die het moet hebben van 'laat me er langs of we gaan er allebei af'. Maar dat is voor mij geen reden om labiele Lewis langzamer te maken dan hij is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef twiFight het volgende:
[..]
Haha kom je hier nog maar net?Hamilton wordt compleet de grond in geboord op dit forum. Volgens sommigen kan hij nog geen bocht iets goeds doen, is hij alleen maar kampioen geworden omdat hij bij McLaren reed, etc.
Maar goed, of iemand een goede coureur genoemd wordt gaat hand in hand met of de poster die coureur mag of niet. Voor voorbeelden: lees de posts van Weltmeister o.i.d.
Lijkt me moeilijker aangezien Bianchi en FIA geen rechtstreekse band met elkaar hadden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoofdelijk is wel een lullige woordspeling in deze zaak en de vraag is ook nog of dat zo is, lijkt me dan ook dat ze eerder hun pijlen op Charlie Whiting dus FIA richten
Dat het een moeilijke zaak gaat worden lijkt me duidelijk, geen idee hoe dat verder juridisch is afgedekt, we gaan het zien maar hij zelf was toch op zijn minst mede verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijker aangezien Bianchi en FIA geen rechtstreekse band met elkaar hadden.
Ook zal de FIA mogelijk de teams iets hebben laten tekenen dat ze op eigen risico meedoen aan het circus en dat de FIA niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor gevolgschade.
Bij een werkgever/werknemer relatie kan dat niet.
Een andere partij is Suzuka omdat het op hun terrein plaatsvond en daarmee eigenlijk eindverantwoordelijk zijn voor alles wat er op gebeurt.
Dat is waar, maar onderdeel van het spel waar we door te kijken ook aan mee doen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meest lullige is natuurlijk dat zijn leven naar de klote is
twitter:WilliamsRacing twitterde op zaterdag 08-11-2014 om 14:08:07The ultimate selfie! @ValtteriBottas in the car for #FP3 .... Good work @glenn_dunbar! #BrazilGP #BO77AS http://t.co/8ohoTioFH0 reageer retweet
Nog steeds?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vrijwel elke race consequent 1,5 tot 2 seconden langzamer ten opzichte van 2013. Zoek het maar na.
Niet opgelet? Nieuw asfalt.quote:
17:00 en in ieder geval op RTL Duitsland. BBC niet, Veronica misschien?quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
wat zijn de tv tijden en welke zenders? gok dat ik er weer overheen kijk in dit topic..
En hopelijk gaan ze niet weer direct bij het vallen van de vlag naar de reclame, terwijl het hele veld nog in een snel rondje zit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
rtl.... het is niet anders, dan maar opnemen om de reclames iig door te spoelen
ja inderdaad!! dat was echt stupide de laatste keer..... daarachter was het nog enigszins spannend maar nee, hop reclamequote:Op zaterdag 8 november 2014 14:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
En hopelijk gaan ze niet weer direct bij het vallen van de vlag naar de reclame, terwijl het hele veld nog in een snel rondje zit.
Gelukkig had ik een stream meelopen op de PC voor het geluid.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ja inderdaad!! dat was echt stupide de laatste keer..... daarachter was het nog enigszins spannend maar nee, hop reclame
Massa gaat in droge omstandigheden altijd goed op zijn thuiscircuit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:55 schreef Fer het volgende:
Massa weer sneller dan Bottas, de nieuwe rijder van mclaren Honda in 2016? Fernando is still faster than you.
En Button is de beste coureur en heel Japan staat achter hemquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef twiFight het volgende:
[..]
Haha kom je hier nog maar net?Hamilton wordt compleet de grond in geboord op dit forum. Volgens sommigen kan hij nog geen bocht iets goeds doen, is hij alleen maar kampioen geworden omdat hij bij McLaren reed, etc.
Maar goed, of iemand een goede coureur genoemd wordt gaat hand in hand met of de poster die coureur mag of niet. Voor voorbeelden: lees de posts van Weltmeister o.i.d.
Die ''M'' voor Melandri staat voor ''Meike26''?quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:00 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
En Button is de beste coureur en heel Japan staat achter hem
Rosberg is wel goed onder druk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat lijkt me projectie. Ik mag hem niet omdat ik het een verwend nest vind, die zeurt op zijn auto terwijl hij zelf WK's misloopt door falen onder druk. Ook vind ik hem geen goede inhaler maar iemand die het moet hebben van 'laat me er langs of we gaan er allebei af'. Maar dat is voor mij geen reden om labiele Lewis langzamer te maken dan hij is.
Zoals in Monza..? Of Amerika, waar hij het verkeerde ERS knopje indrukte?quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:03 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Rosberg is wel goed onder druk.
Sochi was ook netjes in turn 1.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zoals in Monza..? Of Amerika, waar hij het verkeerde ERS knopje indrukte?
ja leuk met Kaiquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:27 schreef RingBewoner het volgende:
RTL DE gaat zo vrije trainingen uitzenden.
Hoe ontvang jij Sky?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Giedo net op Sky met een heel verbaasde kop dat hij dat zitje niet heeft gekregen: ''Yes well, I'm really surprised, surprised with a capital....... letter''
Tevens, zijn daar beelden met geluid van?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Giedo net op Sky met een heel verbaasde kop dat hij dat zitje niet heeft gekregen: ''Yes well, I'm really surprised, surprised with a capital....... letter''
Acestream (aangepaste VLC player) + Torrent-tv.ru + Raspberry PI op de TV aangesloten (met XBMC/Kodi draaiende) = Sky Sports F1 op 42''quote:
Hm, dat kan ik dus niet allemaal, fuck een chromebook.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Acestream (aangepaste VLC player) + Torrent-tv.ru + Raspberry PI op de TV aangesloten (met XBMC/Kodi draaiende) = Sky Sports F1 op 42''
Ik hoop het niet. Als ze de Formule 1 een beetje begrijpelijk en aantrekkelijk willen houden voor Nederland moeten ze er minstens iemand naast zetten die wel naar het scherm kijkt en weet waar hij/zij het over heeft.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:56 schreef RingBewoner het volgende:
Dit soort taferelen volgend jaar ook weer bij Sport1?
Zolang RVD er maar niet bij komt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Als ze de Formule 1 een beetje begrijpelijk en aantrekkelijk willen houden voor Nederland moeten ze er minstens iemand naast zetten die wel naar het scherm kijkt en weet waar hij/zij het over heeft.
Geen probleem hoor. Dan moet je dus die Acestream speler downloaden, en dan een torrent afspelen met die speler. Chromebook met hdmi op de tv aansluiten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm, dat kan ik dus niet allemaal, fuck een chromebook.
Hmm ok, het kán inderdaad nog erger. Voorlopig maar het commentaar via de F1 appquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:21 schreef RingBewoner het volgende:
Zolang RVD er maar niet bij komt.
Loopt dat dan niet achter met beeld?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hmm ok, het kán inderdaad nog erger. Voorlopig maar het commentaar via de F1 app
Nee, die loopt juist vaak voor ten opzichte van RTL. Is vooral bij de start nog wel eens irritant, maar later niet meer.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:24 schreef RingBewoner het volgende:
Loopt dat dan niet achter met beeld?
En welke app is dat?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, die loopt juist vaak voor ten opzichte van RTL. Is vooral bij de start nog wel eens irritant, maar later niet meer.
Ah, die ik dus niet gekocht heb omdat ik het dat niet waard vindt. Ik kan volgens mij wel bbc aanzetten voor commentaar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:32 schreef DutchTrain het volgende:
De officiele Formula1 app die aan het begin van het jaar 9 euro kostte. En dus naast commentaar ook de live timing, teamradio's, replays etc levert.
Door de doorontwikkeling van de app vond ik het dit jaar zeker het geld waard en zal 'm volgend jaar ook weer meteen kopen als de prijs hetzelfde is (en niet iets van 30 euro als vorig jaar).quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef RingBewoner het volgende:
Ah, die ik dus niet gekocht heb omdat ik het dat niet waard vindt. Ik kan volgens mij wel bbc aanzetten voor commentaar.
twitter:fergieweather twitterde op zaterdag 08-11-2014 om 16:44:17#F1 #BBCF1 #INTERLAGOS 1542GMT The UBIMET forecasters have now advised teams that heavy showers are no longer expected into qualifying. reageer retweet
Zelfde hier, maar dan via de RasPi ipv chromecastquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:02 schreef Fiorano het volgende:
acestream via vlc kan tegenwoordig ook gestreamt worden aangezien je nu de chrome cast kan laten uitzenden wat er op je computer scherm gebeurd.
gewoon simpel via eerste rij...kon em open laten staan na practice 3:)quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:02 schreef Fiorano het volgende:
Zo ik zit we klaar voor. Langleve streams via chrome cast. Nu even via Flash, acestream via vlc kan tegenwoordig ook gestreamt worden aangezien je nu de chrome cast kan laten uitzenden wat er op je computer scherm gebeurd.
Heb je geen adblock+ ghostery httpswitchboard enzquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:05 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
gewoon simpel via eerste rij...kon em open laten staan na practice 3:)
Helaas moet je steeds meer "reclame & nepinstallaties" wegklikken
neu, te lui voor en dat tweede ken ik niet eensquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je geen adblock+ ghostery httpswitchboard enz
Wiziwig heeft over het algemeen iets beter kwaliteit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:05 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
gewoon simpel via eerste rij...kon em open laten staan na practice 3:)
Helaas moet je steeds meer "reclame & nepinstallaties" wegklikken
En dat, firstrow streams doen pijn aan je ogen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Dan blijft de kwaliteit nog kut..... Acestream is zo goed als HD...
het scherm is toch al vies...moet er omheen zien te kijkenquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Dan blijft de kwaliteit nog kut..... Acestream is zo goed als HD...
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:07 schreef Beach het volgende:
[..]
En dat, firstrow streams doen pijn aan je ogen.
Ziet er erg lekker uit, misschien toch maar weer een laptop aanschaffen.quote:
En nogmaals, als het droog blijft is het gewoon weer HAM die pole pakt.quote:
ze zitten al onder het polerecord van Barrichello uit 2004 (1.10,646), maar Barrichello was dat jaar nog sneller met 1.09,822quote:
'gewoon weer' terwijl Rosberg voor staat in kwalificatie duelsquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En nogmaals, als het droog blijft is het gewoon weer HAM die pole pakt.
Ik vond het ook al vreemde logica.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:12 schreef opreis het volgende:
[..]
'gewoon weer' terwijl Rosberg voor staat in kwalificatie duels
Daar zitten ze dan al aardig bij in de buurt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze zitten al onder het polerecord van Barrichello uit 2004 (1.10,646), maar Barrichello was in de training dat jaar nog sneller met 1.09,822
Eens, maar als je kijkt naar het 'momentum' dan staat Hamilton voor, die heeft weer rust gevonden en die wordt WK.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:12 schreef opreis het volgende:
[..]
'gewoon weer' terwijl Rosberg voor staat in kwalificatie duels
Oja, daarom was Rosberg ook tijdens de 3 trainingen snellerquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Eens, maar als je kijkt naar het 'momentum' dan staat Hamilton voor, die heeft weer rust gevonden en die wordt WK.
Hamilton voelt geen druk, laat Rosberg alles pakken en pakt zelf pole. Dan krijgt Rosberg de deksel op zijn neus en zakt zijn motivatie weer een beetje. Hamilton is echt niet dom, hij is een echte klootzak en weet hoe hij te werk moet gaan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Oja, daarom was Rosberg ook tijdens de 3 trainingen sneller
O, dus de 10x dat Rosberg hoger kwalificeerde dan Hamilton waren ook 'all part of the plan'quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hamilton voelt geen druk, laat Rosberg alles pakken en pakt zelf pole. Dan krijgt Rosberg de deksel op zijn neus en zakt zijn motivatie weer een beetje. Hamilton is echt niet dom, hij is een echte klootzak en weet hoe hij te werk moet gaan.
Of in de grindbak gestaan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:18 schreef Gramulanion het volgende:
Vergne.Verstappen had Q3 gehaald.
Wil jij nou beweren dat Rosberg beter is dan Hamilton?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:18 schreef opreis het volgende:
[..]
O, dus de 10x dat Rosberg hoger kwalificeerde dan Hamilton waren ook 'all part of the plan'
Godver manquote:
Ik beweer dat Rosberg dit seizoen beter kwalificeerd dan Hamilton dus dat 'Hamilton pakt gewoon pole' niet opgaatquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wil jij nou beweren dat Rosberg beter is dan Hamilton?
Ik zal een lijstje voor mezelf maken. Dit is nr. 1 die ik bij "Niet serieus nemen" ga opschrijven.quote:
quote:
grapje tochquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zal een lijstje voor mezelf maken. Dit is nr. 1 die ik bij "Niet serieus nemen" ga opschrijven.
Gefeliciteerd.
Slechtste grap van vandaagquote:
Sauber kan wat mij betreft stevig tyfus krijgen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:22 schreef Ferry_76 het volgende:
Wel goede keus van Sauber om Gut en Sut aan de kant te zetten..
Giedo, alles goed verder??quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Sauber kan wat mij betreft stevig tyfus krijgen.
Max, die is nog geen 18...quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja hoor.
By the way: ken je nog iemand die een chauffeur nodig heeft?
Max Verstappen misschien. Hij mag nog niet naar het circuit rijden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja hoor.
By the way: ken je nog iemand die een chauffeur nodig heeft?
Que? Waar heb je het over gast?quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:00 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
En Button is de beste coureur en heel Japan staat achter hem
Waarom, omdat ze VDG aan de kant hebben gezet? Hozeer ik hem ook dat stoeltje gunde, het is zijn management en lieve schoonzoon gedrag dat hem dat stoeltje gekost heeft. Sauber moest wel om te overleven. Weinig overtuigingskracht dus vanuit kamp VDG, dan is het bye bye Giedo.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Sauber kan wat mij betreft stevig tyfus krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |