abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:10:51 #1
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_146395471

De BBC zendt enkel uitgebreide samenvattingen uit -O-

Vrijdag 31 Oktober
16:00 - Formule 1: GP van Amerika, 1e Vrije Training
20:00 - Formule 1: GP van Amerika, 2e Vrije Training

Zaterdag 1 November
16:00 - Formule 1: GP van Amerika, 3e Vrije Training
18:45 - Formule 1: GP van Amerika, Kwalificatie (Extra 1)

Zondag 2 November
14:00 - Formule 1: GP van Amerika, Kwalificatie (h)
20:00 - Formule 1: GP van Amerika, Race

Zaterdag 1 November
22:00 - Formula 1 2014, The American Grand Prix - Qualifying highlights (BBC 2)

Zondag 2 November
23:30 - Formula 1 2014, The American Grand Prix highlights (BBC 1)

Zaterdag 1 November
18:40 - Formel 1: Qualifying

Zondag 2 November
19:45 - Formel 1: Countdown
21:00 - Formel 1: Das Rennen
22:45 - Formel 1: Siegerehrung und Highlights

Continue stream
Continue stream 2

Dit weekend weer live timing, gehost door Nattekat *O*

VT1 w/: m62-973-074 (Onder voorbehoud)
Kwalificatie: m35-188-320
Race: m10-908-334
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:11:42 #2
343196 RingBewoner
pi_146395487
Sorry, duurde beetje te lang.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:12:07 #3
343196 RingBewoner
pi_146395495
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:51 schreef IBAZ het volgende:
Sutil en VdG gaan volgens hun eigen zeggen een rechtszaak aanspannen.
pi_146395540
OP is USA? Training vanaf 13.00 zo te zien :9
Where facts are few, experts are many.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 november 2014 @ 11:13:57 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146395545
Ben zeer benieuwd of Kaltenborn wel echt weet waar ze mee bezig is....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146395570
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens mij niet.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:15:35 #7
343196 RingBewoner
pi_146395596
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb ooit eens een OP gemaakt, was bijna niemand echt enthousiast over.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:18:11 #8
343196 RingBewoner
pi_146395666
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
Zou ze nou echt zo dom zijn om 4 rijders een racecontract te geven? Ik denk het niet. VDG heeft dit jaar heel bewust gekozen voor een jaartje zijlijn, daarbij is hem toendertijds slechts toegezegd dat hij volgend jaar kon racen. VDG omschreef het toen destijds volgens mij zelf als 'nu een stap opzij zodat we volgend seizoen waarschijnlijk een stap omhoog kunnen doen'. Het zou toch raar zijn als Kaltenborn hem een contract laat tekenen waarin staat dat je in 2014 test- en reserverijder bent om dan in 2015 in te mogen stappen, ze weet echt niet wie er dan klaarstaan met geld en talent om in te stappen hoor.

Edit:

http://www.gpupdate.net/n(...)ecoureur-bij-sauber/ Tadaa,

quote:
Maar natuurlijk ben ik een coureur en wil ik het team en de wereld laten zien wat ik kan en dat ik een racezitje verdien bij Sauber in 2015.
Hieruit trek ik de conclusie dat hij geen racezitje of de belofte op een stoeltje destijds heeft gekregen of lees ik het heel gek?

[ Bericht 11% gewijzigd door RingBewoner op 07-11-2014 11:23:42 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 11:19:47 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146395715
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Atreidez het volgende:
Komt zo goed, ik heb niet de middelen voor alle banners, maar een basis moet te doen zijn :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:23:55 #10
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146395830
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:18 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Zou ze nou echt zo dom zijn om 4 rijders een racecontract te geven? Ik denk het niet. VDG heeft dit jaar heel bewust gekozen voor een jaartje zijlijn, daarbij is hem toendertijds slechts toegezegd dat hij volgend jaar kon racen. VDG omschreef het toen destijds volgens mij zelf als 'nu een stap opzij zodat we volgend seizoen waarschijnlijk een stap omhoog kunnen doen'. Het zou toch raar zijn als Kaltenborn hem een contract laat tekenen waarin staat dat je in 2014 test- en reserverijder bent om dan in 2015 in te mogen stappen, ze weet echt niet wie er dan klaarstaan met geld en talent om in te stappen hoor.
Ga er maar vanuit dat in elk contract staat wat een (test/reserve)rijder mag en wat daar evt. als tegenprestatie in staat (sponsorgeld meenemen bv.). Daarnaast zal er ook instaan hoe beide partijen onder het contract uit kunnen en welke gevolgen daar aan vast zitten. Sauber is geen nieuw team en zij hebben echt wel wat ervaring met contracten maken.

Evt. rechtzaken zullen waarschijnlijk gaan om wat buiten de contracten om (mondeling) beloofd is. In ieder geval in nederland is dat meestal al rechtsgeldig.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_146395840
Jongens, Giedo is gewoon niet goed genoeg. Rijdt Max Verstappen VT1??
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:24:37 #12
343196 RingBewoner
pi_146395848
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef Nober het volgende:
Klopt en ja.
pi_146395855
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:18 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Volgens Adam Cooper hebben zowel Sutil als Van der Garde een contract voor volgend jaar, iets wat ook door Hulkenberg bevestigd lijkt te zijn.

quote:
... Sutil signed a firm two-year deal last year which did not require him to bring any sponsorship – and he is paid a salary by the team. Sources suggest that there are no options or any way Sauber can cancel the contract without it becoming an expensive exercise for the Swiss team.
...
Meanwhile sources say that Giedo van der Garde also has a contract to race for Sauber in 2015 and the team could face two legal challenges….
quote:
Also surprised was van der Garde’s good paddock friend Nico Hulkenberg, who admitted he had only talked to the Dutchman about his 2015 contract on Tuesday. So while Nasr should be celebrating his impending step up to the Formula 1 grid, the mood is in fact dark.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:25:53 #14
343196 RingBewoner
pi_146395898
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:23 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat in elk contract staat wat een (test/reserve)rijder mag en wat daar evt. als tegenprestatie in staat (sponsorgeld meenemen bv.). Daarnaast zal er ook instaan hoe beide partijen onder het contract uit kunnen en welke gevolgen daar aan vast zitten. Sauber is geen nieuw team en zij hebben echt wel wat ervaring met contracten maken.

Evt. rechtzaken zullen waarschijnlijk gaan om wat buiten de contracten om (mondeling) beloofd is. In ieder geval in nederland is dat meestal al rechtsgeldig.
Ja, maar dan blijft mijn eerdere idee staan. Zou er nou echt nog een team zijn die iemand aannemen als test- en reserverijder en contractueel laten vastleggen dat die persoon het seizoen erop racecoureur word? VDG had al moeite om voor 1 seizoen sponsorgeld mee te nemen, waarom zouden er geldschieters zijn die het voor 2 seizoenen doen?
pi_146395923
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef Nober het volgende:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Adrian en Giedo een contract voor volgend jaar hebben en dat die niet door Sauber gerespecteerd worden.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146395962
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:26 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Adrian en Giedo een contract voor volgend jaar hebben en dat die niet door Sauber gerespecteerd worden.
Dat is F1, als Giedo naar een beter team kon had hij ook niet gezegd van nee ik rij volgend jaar al bij Sauber maar toch bedankt.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:27:43 #17
343196 RingBewoner
pi_146395965
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Volgens Adam Cooper hebben zowel Sutil als Van der Garde een contract voor volgend jaar, iets wat ook door Hulkenberg bevestigd lijkt te zijn.

[..]

[..]

Oké, en als dat dan zo is, waarom zegt VDG dat dan niet als hem er naar wordt gevraagd? Dat hij gewoon zegt, 'jongens, ik heb mijn contract begin dit jaar al getekend en ik race volgend jaar voor Sauber'. Hij heeft dan immers geen enkele reden om er over te zwijgen.
pi_146395992
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:25 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ja, maar dan blijft mijn eerdere idee staan. Zou er nou echt nog een team zijn die iemand aannemen als test- en reserverijder en contractueel laten vastleggen dat die persoon het seizoen erop racecoureur word? VDG had al moeite om voor 1 seizoen sponsorgeld mee te nemen, waarom zouden er geldschieters zijn die het voor 2 seizoenen doen?
Wie zegt dat er in de loop van dit jaar geen nieuw contract is afgesloten voor volgend jaar en dat dat nu door Sauber aan de kant geschoven wordt ten faveure van het geld van Nasr?
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:29:43 #19
343196 RingBewoner
pi_146396043
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:28 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Wie zegt dat er in de loop van dit jaar geen nieuw contract is afgesloten voor volgend jaar en dat dat nu door Sauber aan de kant geschoven wordt ten faveure van het geld van Nasr?
Dus wat jij wil zeggen is: VDG heeft in januari een 2-jarig contract getekend met de voorwaarde om in 2015 daadwerkelijk te gaan racen en dat er later een contract is getekend waarbij ze daar allerlei voorwaarden en clausules aan verbinden?
pi_146396069
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Oké, en als dat dan zo is, waarom zegt VDG dat dan niet als hem er naar wordt gevraagd? Dat hij gewoon zegt, 'jongens, ik heb mijn contract begin dit jaar al getekend en ik race volgend jaar voor Sauber'. Hij heeft dan immers geen enkele reden om er over te zwijgen.
Omdat het team dat naar buiten moet brengen en nog niet gedaan heeft omdat ze een bepaalde coureur moeten afkopen en dat pas op het laatste moment doen om die coureur niet te demotiveren voor de rest van het seizoen, zodat deze nog eventueel belangrijke punten voor het team kan binnenharken?
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:30:49 #21
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146396071
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:25 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk op dit punt hoor. Vooral een team in geldnood zal niet snel dat soort contracten afsluiten, of ze moeten heeeeel dom zijn, maar dan verdienen ze de rechtzaak ook.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat is F1, als Giedo naar een beter team kon had hij ook niet gezegd van nee ik rij volgend jaar al bij Sauber maar toch bedankt.
En daarom ga ik er ook vanuit dat elk team én elke coureur een escape clause in hun contract hebben staan. Al dan niet vergezeld met een leuke financiele compensatie.

quote:

[..]

Dat was ook al mijn gedachte ja. Het "Guide gaat racen" nieuws kwam de afgelopen tijd wat binnengesijpeld. Maar als hij echt gegarandeerd een stoeltje had was dat vast veel grootser aangekondigd.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_146396113
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:29 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dus wat jij wil zeggen is: VDG heeft in januari een 2-jarig contract getekend met de voorwaarde om in 2015 daadwerkelijk te gaan racen en dat er later een contract is getekend waarbij ze daar allerlei voorwaarden en clausules aan verbinden?
Nee, ik zeg dat ik denk dat hij een testcontract had met een optie als racecoureur voor volgend jaar en in de loop van dit jaar (en waarschijnlijk pas in de afgelopen maand(en)) een contract heeft getekend als racecoureur voor volgend jaar.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:35:23 #23
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146396195
quote:

[..]

Als ie dat had dan had hij allang eerder geroepen dat ie er zou racen he!
Dat heeft ie niet gedaan en in de quotes van websites die ik hier lees, lees ik veel woorden zoals "waarschijnlijk" en "ik verwacht".
Er zullen wel een hoop als als als in gezeten hebben in dat contract en wellicht voldeed VdG er wel aan maar dat Nasr iets betere alsjes heeft gehad.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:35:30 #24
343196 RingBewoner
pi_146396198
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Omdat het team dat naar buiten moet brengen en nog niet gedaan heeft omdat ze een bepaalde coureur moeten afkopen en dat pas op het laatste moment doen om die coureur niet te demotiveren voor de rest van het seizoen, zodat deze nog eventueel belangrijke punten voor het team kan binnenharken?
Ehm, ik kan je gedachtegang redelijk volgen en je lange zin ook wel ontleden. Maar VDG hoeft helemaal niet afgekocht te worden, de enige die afgekocht zou moeten worden is in dit geval Sutil, maar die lijkt redelijk zeker van zijn zaak. Ik denk dat wij niet alles weten en dat dingen verkeerd door de media worden opgepakt.

Gelukkig zijn dubbele contracten voor VDG geen onbekende materie.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:37:17 #25
343196 RingBewoner
pi_146396239
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:32 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat ik denk dat hij een testcontract had met een optie als racecoureur voor volgend jaar en in de loop van dit jaar (en waarschijnlijk pas in de afgelopen maand(en)) een contract heeft getekend als racecoureur voor volgend jaar.
Kijk, nu begin ik te volgen wat jij bedoelt. Hier kan natuurlijk wat inzitten en snap ik je punt ook wat meer van een coureur niet willen demotiveren. Echter, als we kijken naar McLaren heb ik niet de indruk dat daar de motivatie weg is terwijl er genoeg reden voor twijfel is. Dus om één of andere reden kan ik het toch niet helemaal geloven.
pi_146396245
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ehm, ik kan je gedachtegang redelijk volgen en je lange zin ook wel ontleden. Maar VDG hoeft helemaal niet afgekocht te worden, de enige die afgekocht zou moeten worden is in dit geval Sutil, maar die lijkt redelijk zeker van zijn zaak. Ik denk dat wij niet alles weten en dat dingen verkeerd door de media worden opgepakt.

Gelukkig zijn dubbele contracten voor VDG geen onbekende materie.
In dat geval zou hij ook geen gerechtelijke stappen hoeven te ondernemen wat hij wel van plan is. Dus ik ga ervan uit dat hij wel degelijk een contract heeft dat afgekocht moet worden, net zoals dat van Sutil.

Maar goed, we zullen zien.
pi_146396264
Jongens, ik heb de oplossing al klaar liggen.

VT1: Van der Garde en Sutil.
VT2: Ericsson en Nasr.

Snelste twee door naar VT3 en de kwalificatie + race.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:38:13 #28
343196 RingBewoner
pi_146396265
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef nils7 het volgende:

[..]

Als ie dat had dan had hij allang eerder geroepen dat ie er zou racen he!
Dat heeft ie niet gedaan en in de quotes van websites die ik hier lees, lees ik veel woorden zoals "waarschijnlijk" en "ik verwacht".
Er zullen wel een hoop als als als in gezeten hebben in dat contract en wellicht voldeed VdG er wel aan maar dat Nasr iets betere alsjes heeft gehad.
Dit vermoed ik dus ook, ik zou zo'n F1-contract wel eens willen zien en doorlezen, ben enorm benieuwd wat er allemaal instaat.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:43:47 #29
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146396416
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:38 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dit vermoed ik dus ook, ik zou zo'n F1-contract wel eens willen zien en doorlezen, ben enorm benieuwd wat er allemaal instaat.
Hoeveel vrije tijd heb je? c_/
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 11:43:55 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146396421
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:38 schreef Nober het volgende:

_O-

Eigenlijk geef je VDG en SUT zo een nadeel :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:44:23 #31
343196 RingBewoner
pi_146396437
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:43 schreef nils7 het volgende:

[..]

Haha, vandaag genoeg, ben lekker vrij.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 11:44:43 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146396450
quote:

[..]

Selectief lezen :Y

Niet alles is interessant.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 november 2014 @ 11:45:12 #33
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146396460
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:38 schreef Nober het volgende:

Dat werkt niet aangezien ze in de VT's nog wel eens wat willen testen.
En dan heb je geen gelijke machines en dus geen eerlijke vergelijking.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:45:22 #34
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146396464
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Selectief lezen :Y

Niet alles is interessant.
Dan mis je misschien een "als"
N/A
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:46:03 #35
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146396479
Rijdt Giedo iig. wel die VT1?
N/A
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 11:46:09 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146396482
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:45 schreef nils7 het volgende:

[..]

Dan mis je misschien een "als"
Als.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_146396492
quote:

[..]

Ericsson en Nasr worden opgesloten zodat ze de tijden van VT1 niet te weten komen, ook zal het per GP wisselen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:45 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat werkt niet aangezien ze in de VT's nog wel eens wat willen testen.
En dan heb je geen gelijke machines en dus geen eerlijke vergelijking.
Ze krijgen gewoon ergens halverwege een setje options en 4 ronde's aan benzine en laat het dan maar zien.
pi_146397285
Leuk aangezien VT2 vrijwel altijd sneller is.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_146397549
Kun je ze beter alle vier in beide sessies laten rijden.
pi_146398154
Ja goed idee Sauber met vier wagens, meer kans op punten toch.
.
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:04:58 #41
343196 RingBewoner
pi_146398746
VT1 onderweg.
pi_146399180
Max aan het glijden.
pi_146399256
Ja dat waren een paar mooie drifts dat rondje.

En dan wel sneller dan Sutil :)
pi_146399639
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 12:48 schreef Fer het volgende:
Ja goed idee Sauber met vier wagens, meer kans op punten toch.
Dat mag reglementair niet. Vier coureurs in VT1 en VT2 wel.
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:39:55 #45
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146400072
VES tweede in de speed trap. Zegt helemaal niets, maar toch mooi dat hij zich laat zien.
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:50:16 #46
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146400489
en Tweede achter hamilton *O*
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_146400618
Eindelijk een goede ronde met de banden op de juiste temperatuur en Max laat zien dat hij met de STR gewoon net zo snel als de Mercs is. _O_ O-)
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_146400654
dus nu definitief 2 teams weg?
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:54:59 #49
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146400693
Max even een momentje
pi_146400703
Verstappen haha.
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:55:52 #51
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146400723
Vraagt of er schade is aan de voorvleugel
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 november 2014 @ 13:56:09 #52
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146400729
mooie schuiver en mooi onder controle gehouden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_146400756
Toch knap dat hij hem weer rechtkrijgt, en dat zonder ooit speciale verrichtingen geoefend te hebben zoals een hellingproef e.d.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:57:45 #54
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146400787
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:56 schreef Spooky4u het volgende:
Toch knap dat hij hem weer rechtkrijgt, en dat zonder ooit speciale verrichtingen geoefend te hebben zoals een hellingproef e.d.
_O-
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:01:08 #55
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146400926
Juncadella in de banden :D
pi_146400935
Juncadella, nooit van gehoord, mooie kennismaking :')
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 november 2014 @ 14:01:33 #57
Maffe Fries
pi_146400948
Juncadella _O-
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:01:35 #58
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146400950
Die auto is een hoopje Junc(adella).
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:01:41 #59
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146400955
En perez baalt :P
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:01:46 #60
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146400960
LOL, die blik van Perez!
pi_146400996
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:54 schreef THEFXR het volgende:
dus nu definitief 2 teams weg?
Er wordt gezegd dat ze er in Abu Dhabi weer bij zijn.
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:02:37 #62
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146401000
Teveel over de curbs :7
pi_146401048
Goeie vervanger voor Perez
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 november 2014 @ 14:04:00 #64
Maffe Fries
pi_146401049
beginnersfout. Als hij de rem los had gelaten had hij waarschijnlijk de controle weer teruggekregen en waarschijnlijk niet de bandenstapels geraakt
pi_146401147
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:02 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Er wordt gezegd dat ze er in Abu Dhabi weer bij zijn.

Marussia/Manor dus niet meer.

quote:
The administrator for Manor Grand Prix, the company behind Marussia F1, has confirmed that the organisation has ceased trading. The employees will be made redundant.

The news comes after a last ditch effort to save the team, including a visit by CEO Graeme Loudon to the Austin paddock, failed to pay off.

The team is known to owe a substantial sum to Ferrari for its 2014 power unit supply.

A 2015 entry had been posted under the Manor name because failure to do would have made it even harder to save the team.

More later…
pi_146401316
Mooi lijstje zo, vlag maar af! :D
pi_146401395
Massa lijkt niet happy met het nieuwe asfalt op z'n thuisbaan.
Calm down, please!
pi_146401422
verstappen op plaats 3 is niet mogelijk met die auto
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:19:24 #69
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146401580
max reed een ommentje :P
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 november 2014 @ 14:20:27 #70
Maffe Fries
pi_146401618
Alleen maar goed dat Verstappen foutjes maakt. Hier leert hij van
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:20:45 #71
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146401627
Verstappen deed een Raikkonentje maar moest wel keren
pi_146401665
En staat ie al in de grindbak?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_146401680
P12, P10 en nu P5... Verstappen doet het prima.

Doet 'ie in Abu Dhabi ook weer VT1?
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:22:34 #74
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146401693
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:21 schreef Beach het volgende:
}:|
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:22:53 #75
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146401705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:22 schreef Nober het volgende:
P12, P10 en nu P5... Verstappen doet het prima.

Doet 'ie in Abu Dhabi ook weer VT1?
ja en daarna ook de young drivers test
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:29:28 #76
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146401930
Nog even een paar man sneller..., die kunnen ze natuurlijk niet over hun kant laten gaan dat ze aan snort gereden worden door een 17-jarige rookie :P
pi_146401965
quote:

Het begint al te wennen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:30:33 #78
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146401970
Tsja, de baan veranderd en VES staat nog in de pits. Hij heeft genoeg screen time gehad.
pi_146402025
Raikkonen alvast aan het oefenen voor de terugkeer naar het WRC? :P
pi_146402058
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:22 schreef WEST het volgende:

[..]

ja en daarna ook de young drivers test
YDT is toch niet voor F1 coureurs die al een zitje hebben voor volgend jaar?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 november 2014 @ 14:33:59 #81
Maffe Fries
pi_146402078
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:33 schreef Nober het volgende:

[..]

Volgens mij is het voor coureurs die in de afgelopen jaren minder dan x F1-races hebben gereden
pi_146402086
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:33 schreef Nober het volgende:

[..]

YDT is voor coureurs die hooguit twee GP's gereden hebben geloof ik.
pi_146402373
quote:
*gaap*
pi_146403037
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:44 schreef OntzettendeJan het volgende:

[..]

*gaap*
1994 belde...
pi_146403447
Williams > van der garde _O_ *O*
pi_146403555
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:19 schreef Syntix het volgende:
Jetro? :P
pi_146403867
21:00 F1 Show op Sky, is misschien ook wel wat nu het einde van het GP seizoen nadert.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:19 schreef Syntix het volgende:
Massa is wel slecht maar niet slechter dan Giedo.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nober op 07-11-2014 15:46:13 ]
  vrijdag 7 november 2014 @ 15:53:51 #90
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146404544
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_146404633
Op naar de twee auto's!

Minder, minder, minder.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 15:57:58 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146404665
quote:
Lotus_F1Team twitterde op donderdag 06-11-2014 om 15:49:32 T13 and it's a sharp incline. We need more poooower! #Trackwalk http://t.co/Qoa0NEbDwB reageer retweet

Ik neem de moeite wel :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_146404886
quote:
MercedesAMGF1 twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 16:04:30 @CTMyH Precisely our point. Q3 will be quicker (weather permitting) which makes it all the more impressive! reageer retweet
Bazen zijn het, mij gewoon beantwoorden.
pi_146405067
In Austin was de kwalificatie ook al sneller dan vorig jaar. Alleen in de race halen ze het nog niet en zijn ze zo'n 1 tot 3 seconde per ronde langzamer, afhankelijk van het circuit.
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:13:18 #95
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146405078
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:06 schreef Nober het volgende:

[..]

MercedesAMGF1 twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 16:04:30 @CTMyH Precisely our point. Q3 will be quicker (weather permitting) which makes it all the more impressive! reageer retweet
Bazen zijn het, mij gewoon beantwoorden.
Punt is natuurlijk dat ze een beetje mooi weer spelen. Waarom voelt de twitteraar van Mercedes zich geroepen om de huidige regelgeving m.b.t. motoren te verdedigen?
pi_146405134
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Punt is natuurlijk dat ze een beetje mooi weer spelen. Waarom voelt de twitteraar van Mercedes zich geroepen om de huidige regelgeving m.b.t. motoren te verdedigen?
Omdat je met de hybride motoren zuiniger en sneller bent dan met de V8?
En dat ondanks de zwaardere auto, langzamere banden en mindere downforce van dit jaar.
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:19:40 #97
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146405277
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:15 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Omdat je met de hybride motoren zuiniger en sneller bent dan met de V8?
Nou ja, niet echt dus. Zuiniger uiteraard maar wel langzamer. Een stuk langzamer ook. Is ook niet zo gek, minder vermogen en de V8 was ook al jaren niet meer doorontwikkeld.

Maar net doen alsof de auto's niet veel langzamer zijn geworden is een beetje zielig.
pi_146405364
Ik heb ze even volledig de mond gesnoerd, daar horen we even niets meer van.

CTMyH twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 16:19:34 @MercedesAMGF1 It is only Mercedes going fast even in rain, an improved boring-era coming up only now with silenced engines. reageer retweet
pi_146406317
quote:
Daniil Kvyat ging aan het einde van de training nog een tiende van een seconde harder dan de Limburger. Verstappen zal daar vanavond niet wakker van liggen. "Daar concentreer ik me helemaal niet op. Je hebt drie verschillende motorstanden die je kunt selecteren op het stuur en ik was onderweg op stand drie met het minste vermogen. Kvyat reed met vol vermogen, wat drie à vier tienden scheelt op het rechte stuk. Met de banden ging het vandaag al een stuk beter dan de vorige weekenden, omdat ik steeds meer leer hoe ze te gebruiken. Ik krijg steeds meer vertrouwen in de auto, dus ik ben echt tevreden over deze vrijdag."
http://www.gpupdate.net/n(...)eds-meer-vertrouwen/
pi_146406420
Calm down, please!
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:02:24 #101
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146406604
quote:
Als je na de speedtrap kijkt is Kvyat maar nipt sneller dan Max. Ze staan wel 1-2 daar :P
pi_146406630
Ik heb een paar foto's gemaakt van de tv toen ie tussen beide Mercs op P2 stond :@

Maar weer goed gedaan, P6 en een tiende achter je teamgenoot die en een jaar ervaring heeft in de F1 en meerdere jaren al in de autosport actief is. Heel puik weer _O_

En ja ik weet dat je geen idee hebt wat er getest wordt dus dat tijden geen kut zeggen. Dit was een hele goeie dag voor Max. Op de limiet, soms eroverheen, goeie feedback aan het team, meteen vragen of de voorvleugel nog ok is, na verandering doorgeven dat de afstelling nu veel beter is en de achterbanden een stuk beter te managen zijn zo. Echt heel goed.

Ik denk dat steeds meer teams zich achter de oren gaan krabben waarom ze in godsnaam Max hebben laten lopen :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:05:05 #103
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_146406687
MV reed naar eigen zeggen met minder vermogen dan Kyvat ivm engine maps
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_146406825
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:05 schreef Toekito het volgende:
alleen al 2 tot 3 tienden op het rechte stuk. Dan zal de accelleratie uit de bochten ook minder geweest zijn vermoed ik.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:10:06 #105
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146406837
quote:
Aan de speedtrap is dat niet af te lezen. Maar de speedtrap kan ook in een ander rondje gereden zijn dan waarmee hij de tijd heeft neergezet.
pi_146406866
quote:
Ik las het net ja. Net alsof hij vind dat hij uitleg verschuldigd is over waarom hij 0,104 seconde langzamer was dan zn teamgenoot. :')

Nergens voor nodig. Wel tekenend dat ie het zelf aanhaalt overigens. Hij weet nu al dattie Kvyat kan hebben. 8-)

Ik hoop echt het allerbeste voor Max voor de komende jaren en dat hij samen met de mensen om hem heen op de juiste momenten de juiste keuzes weet te maken voor zijn carriere.

Ik kan nu al niet wachten op het moment dat hij zijn ouwe heer qua punten voorbij steekt en hem daarmee van de troon gaat stoten als meest succesvolle Nederlandse Formule 1 coureur ooit.

Hopelijk is Jos bij die race aanwezig en voor de camera samen met Max. Dat gaat mooie televisie worden op zeker. _O_
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:11:46 #107
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146406874
Aan de sector tijden te zien zit Max er in het bochtige gedeelte goed bij.
pi_146406892
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:10 schreef WEST het volgende:

[..]

Aan de speedtrap is dat niet af te lezen. Maar de speedtrap kan ook in een ander rondje gereden zijn dan waarmee hij de tijd heeft neergezet.
http://macofan.com/en/index.php?page=results&gp=935&s=7427&p=3

Als je de sectortijden ziet dan verliest hij wel in sector 1 en 3 wat puur vermogen sectoren zijn.
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:13:23 #109
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146406920
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:12 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

http://macofan.com/en/index.php?page=results&gp=935&s=7427&p=3

Als je de sectortijden ziet dan verliest hij wel in sector 1 en 3 wat puur vermogen sectoren zijn.
Dat zeg ik
pi_146406975
Nou, de auto van Vergne heeft het vanmiddag zeker iets te zwaar te verduren gehad.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 17:19:01 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146407048
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:10 schreef WEST het volgende:

[..]

Die stond al voor zijn Mercedes-split actie :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_146407332
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:19 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou ja, niet echt dus. Zuiniger uiteraard maar wel langzamer. Een stuk langzamer ook. Is ook niet zo gek, minder vermogen en de V8 was ook al jaren niet meer doorontwikkeld.

Maar net doen alsof de auto's niet veel langzamer zijn geworden is een beetje zielig.
Tijden zeggen iets anders.
pi_146407453
Nouja de tijden zijn nog steeds prima in mijn ogen. Het is niet zo dat F1 auto's het snot voor de ogen gereden worden door bv GP2 auto's of F3 auto's ofzo.

En of dat dan 1 of 2 seconde sneller of langzamer dan vorig jaar is boeit me niet eens zo heel veel.

Wel vind ik het geluid erg jammer, maar daar moet als kanttekening bij dat ik het nieuwe geluid nog niet zelf naast het circuit gehoord heb; dus wellicht kan me dat live erbij ook gewoon best bekoren.

:)
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:48:20 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146407802
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:34 schreef Geralt het volgende:
Nouja de tijden zijn nog steeds prima in mijn ogen. Het is niet zo dat F1 auto's het snot voor de ogen gereden worden door bv GP2 auto's of F3 auto's ofzo.

En of dat dan 1 of 2 seconde sneller of langzamer dan vorig jaar is boeit me niet eens zo heel veel.

Wel vind ik het geluid erg jammer, maar daar moet als kanttekening bij dat ik het nieuwe geluid nog niet zelf naast het circuit gehoord heb; dus wellicht kan me dat live erbij ook gewoon best bekoren.

:)
Ben ook nog niet live geweest om die nieuwe motoren te horen maar wel begrepen dat het een dimensie minder is, zo ervaar ik dat toch ook op tv.
pi_146407862
Ik ook, maargoed, de V8 (en de V10 en V12 ook overigens) kwamen op tv nou ook bepaald niet tot hun recht.

Ik wacht dus met mijn definitieve oordeel over het geluid tot ik het in het echt heb gehoord :)

En dat gaat komend jaar toch waarschijnlijk weer Spa zijn sowieso. Misschien nog een andere GP, maar dat hangt een beetje van de financiën af :)
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:54:04 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146407952
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:29 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Tijden zeggen iets anders.
Vrijwel elke race consequent 1,5 tot 2 seconden langzamer ten opzichte van 2013. Zoek het maar na.
pi_146408068
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Vrijwel elke race consequent 1,5 tot 2 seconden langzamer ten opzichte van 2013. Zoek het maar na.
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat de motoren langzamer zijn. De laatste kwalificaties laten wat anders zien, zoals in Austin toen de pole 0.3 seconde sneller was dan vorig jaar en nu in VT2 de snelste tijd al sneller is dan de pole in 2012 (2013 was nat).
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 17:58:51 #118
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146408080
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:50 schreef Geralt het volgende:
Ik ook, maargoed, de V8 (en de V10 en V12 ook overigens) kwamen op tv nou ook bepaald niet tot hun recht.

Ik wacht dus met mijn definitieve oordeel over het geluid tot ik het in het echt heb gehoord :)

En dat gaat komend jaar toch waarschijnlijk weer Spa zijn sowieso. Misschien nog een andere GP, maar dat hangt een beetje van de financiën af :)
Met mij en sinister? :)

Het geluid is echt brak op het circuit, merkte het vooral van mijn reisgenoten die vaker zijn gegaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_146408105
Nou, wat ik het toffe vond van de F1 is het extreme. Sneller was er niet en harder was er niet.

Wat dat betreft is dit jaar simpelweg een achteruitgang. Sneller is er wel (de auto's van vorig jaar) en harder is er zeker.

Neemt niet weg dat ik er nog steeds erg graag naar kijk hoor
pi_146408251
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:59 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, wat ik het toffe vond van de F1 is het extreme. Sneller was er niet en harder was er niet.

Wat dat betreft is dit jaar simpelweg een achteruitgang. Sneller is er wel (de auto's van vorig jaar 2004) en harder is er zeker.

Neemt niet weg dat ik er nog steeds erg graag naar kijk hoor
Ze rijden in de VT's en kwalificaties nu al sneller dan vorig jaar. Alleen in de race blijven ze nog iets achter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')