Heb je geen adblock+ ghostery httpswitchboard enzquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:05 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
gewoon simpel via eerste rij...kon em open laten staan na practice 3:)
Helaas moet je steeds meer "reclame & nepinstallaties" wegklikken
neu, te lui voor en dat tweede ken ik niet eensquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je geen adblock+ ghostery httpswitchboard enz
Wiziwig heeft over het algemeen iets beter kwaliteit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:05 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
gewoon simpel via eerste rij...kon em open laten staan na practice 3:)
Helaas moet je steeds meer "reclame & nepinstallaties" wegklikken
En dat, firstrow streams doen pijn aan je ogen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Dan blijft de kwaliteit nog kut..... Acestream is zo goed als HD...
het scherm is toch al vies...moet er omheen zien te kijkenquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Dan blijft de kwaliteit nog kut..... Acestream is zo goed als HD...
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:07 schreef Beach het volgende:
[..]
En dat, firstrow streams doen pijn aan je ogen.
Ziet er erg lekker uit, misschien toch maar weer een laptop aanschaffen.quote:
En nogmaals, als het droog blijft is het gewoon weer HAM die pole pakt.quote:
ze zitten al onder het polerecord van Barrichello uit 2004 (1.10,646), maar Barrichello was dat jaar nog sneller met 1.09,822quote:
'gewoon weer' terwijl Rosberg voor staat in kwalificatie duelsquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En nogmaals, als het droog blijft is het gewoon weer HAM die pole pakt.
Ik vond het ook al vreemde logica.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:12 schreef opreis het volgende:
[..]
'gewoon weer' terwijl Rosberg voor staat in kwalificatie duels
Daar zitten ze dan al aardig bij in de buurt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze zitten al onder het polerecord van Barrichello uit 2004 (1.10,646), maar Barrichello was in de training dat jaar nog sneller met 1.09,822
Eens, maar als je kijkt naar het 'momentum' dan staat Hamilton voor, die heeft weer rust gevonden en die wordt WK.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:12 schreef opreis het volgende:
[..]
'gewoon weer' terwijl Rosberg voor staat in kwalificatie duels
Oja, daarom was Rosberg ook tijdens de 3 trainingen snellerquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Eens, maar als je kijkt naar het 'momentum' dan staat Hamilton voor, die heeft weer rust gevonden en die wordt WK.
Hamilton voelt geen druk, laat Rosberg alles pakken en pakt zelf pole. Dan krijgt Rosberg de deksel op zijn neus en zakt zijn motivatie weer een beetje. Hamilton is echt niet dom, hij is een echte klootzak en weet hoe hij te werk moet gaan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Oja, daarom was Rosberg ook tijdens de 3 trainingen sneller
O, dus de 10x dat Rosberg hoger kwalificeerde dan Hamilton waren ook 'all part of the plan'quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hamilton voelt geen druk, laat Rosberg alles pakken en pakt zelf pole. Dan krijgt Rosberg de deksel op zijn neus en zakt zijn motivatie weer een beetje. Hamilton is echt niet dom, hij is een echte klootzak en weet hoe hij te werk moet gaan.
Of in de grindbak gestaan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:18 schreef Gramulanion het volgende:
Vergne.Verstappen had Q3 gehaald.
Wil jij nou beweren dat Rosberg beter is dan Hamilton?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:18 schreef opreis het volgende:
[..]
O, dus de 10x dat Rosberg hoger kwalificeerde dan Hamilton waren ook 'all part of the plan'
Godver manquote:
Ik beweer dat Rosberg dit seizoen beter kwalificeerd dan Hamilton dus dat 'Hamilton pakt gewoon pole' niet opgaatquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wil jij nou beweren dat Rosberg beter is dan Hamilton?
Ik zal een lijstje voor mezelf maken. Dit is nr. 1 die ik bij "Niet serieus nemen" ga opschrijven.quote:
quote:
grapje tochquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zal een lijstje voor mezelf maken. Dit is nr. 1 die ik bij "Niet serieus nemen" ga opschrijven.
Gefeliciteerd.
Slechtste grap van vandaagquote:
Sauber kan wat mij betreft stevig tyfus krijgen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:22 schreef Ferry_76 het volgende:
Wel goede keus van Sauber om Gut en Sut aan de kant te zetten..
Giedo, alles goed verder??quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Sauber kan wat mij betreft stevig tyfus krijgen.
Max, die is nog geen 18...quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja hoor.
By the way: ken je nog iemand die een chauffeur nodig heeft?
Max Verstappen misschien. Hij mag nog niet naar het circuit rijden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja hoor.
By the way: ken je nog iemand die een chauffeur nodig heeft?
Que? Waar heb je het over gast?quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:00 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
En Button is de beste coureur en heel Japan staat achter hem
Waarom, omdat ze VDG aan de kant hebben gezet? Hozeer ik hem ook dat stoeltje gunde, het is zijn management en lieve schoonzoon gedrag dat hem dat stoeltje gekost heeft. Sauber moest wel om te overleven. Weinig overtuigingskracht dus vanuit kamp VDG, dan is het bye bye Giedo.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Sauber kan wat mij betreft stevig tyfus krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |