quote:
beetje hardstyle luisteren tochquote:Op vrijdag 7 november 2014 01:30 schreef Ro-ald het volgende:
Ga nog niet slapen hoor maar gewoon chill op bed
Ah, dat ga ik zometeen ook doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:30 schreef Ro-ald het volgende:
Ga nog niet slapen hoor maar gewoon chill op bed
Aha, die ken ik uit het vliegtuig, weet ff niet meer welke, ik vlieg zo vaakquote:
Ik ga zo voor het eerst in lange tijd maar weer eens een film kijken, denk ik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beetje Comedy Central kijken vanaf mijn bed
Ik heb een playlist vol met zulke muziek.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aha, die ken ik uit het vliegtuig, weet ff niet meer welke, ik vlieg zo vaak
Ah, die heb ik ook nog liggen. Van m'n opa gekregen toen hij klaar was met het gebruiken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:36 schreef DrNick het volgende:
@ vorige topic, ik heb zo'n safety razor, die zijn ook tof.
Ik gebruik hem altijd gewoonquote:Op vrijdag 7 november 2014 01:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook nog liggen. Van m'n opa gekregen toen hij klaar was met het gebruiken.![]()
Die neem ik altijd mee als ik op reis ga oid. Daar zijn ze wel handig voor.
Sowieso het betere alternatief op die gehypte mesjes.quote:
quote:
Voor n artiest nog best oud als ik die lijst van 27 moet geloven.quote:Op vrijdag 7 november 2014 02:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik bedoel, 65 jaar, dat is gewoon jong.
Ik heb 8 gemeenschappelijke vrienden met hem op facebook. Onder wie m'n vader.quote:Op vrijdag 7 november 2014 02:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor n artiest nog best oud als ik die lijst van 27 moet geloven.
Maar ik ken m eigenlijk alleen via vrienden van me. Weet wel dat "Rick the bassplayer" een begrip was onder enkele van hen.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Een goedemorgen
Zometeen tentamen
Dankuquote:
whoop whoopquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb goedkeuring voor m'n vrije dagen.
wanneer kwam je ook alweer langs gquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:38 schreef BBQSausage het volgende:
Morgenquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wanneer kwam je ook alweer langs g
Chill, ga ik zo wel ff bier halen. Nog voorkeuren?quote:
Gianniquote:
BBQquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:38 schreef BBQSausage het volgende:
Gulpener natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Chill, ga ik zo wel ff bier halen. Nog voorkeuren?
Grolsch.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Chill, ga ik zo wel ff bier halen. Nog voorkeuren?
Goed goedquote:
Niet verslapen dusquote:
doe maar koffiequote:Op vrijdag 7 november 2014 11:51 schreef BBQSausage het volgende:
Cola voor op kantoor, tijdens 't snacken.
en je stagair, hoeveel uur te laat vandaagquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeGewoon zelfs nog even een fles cola kunnen kopen vanochtend, tijd over.
ja hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat drink jij bij je frikandel speciaal ja?
Ik heb ook cola gekochtquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon op tijd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
en je stagair, hoeveel uur te laat vandaag?
Oehhhhhhquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:10 schreef BBQSausage het volgende:
Gewoon m'n eerste keer in het buitenland.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:10 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
Cola op?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:12 schreef Geo4kant het volgende:
* Geo4kant heeft het koud.. zet deur open
Middagquote:
Meen je?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:10 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ohquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neeniet in huis. Maar gewoon ff luchten
quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meen je?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Disney is awesomequote:Op vrijdag 7 november 2014 12:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Zin in.Gewoon even langs Disneyland jwz.
Het is precies 10 jaar geleden in de herfstvakantie met halloween dat ik er was bedenk ik me netquote:
Sommige mensen haten Ajax meer dan ze van hun eigen club houdenquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:40 schreef LittleBrownie het volgende:
http://beta.nos.nl/artike(...)iggo-overbelast.html![]()
Ach, mijn vader is voor Ajax en hij betaald.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:40 schreef LittleBrownie het volgende:
http://beta.nos.nl/artike(...)iggo-overbelast.html![]()
Ja waar je je wel niet druk om maaktquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sommige mensen haten Ajax meer dan ze van hun eigen club houden
blauwe vinkjes, duhquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja waar je je wel niet druk om maakt
quote:
Ikzelf gebruik het niet vaak.. ik heb 1 persoon die altijd imessage gebruikt ipv whatsapp richting mij.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:57 schreef LittleBrownie het volgende:
iMessage, wordt dat vaak gebruikt?
M'n zus spamde me op iMessage als ik niet reageerde op WhatsAppquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ikzelf gebruik het niet vaak.. ik heb 1 persoon die altijd imessage gebruikt ipv whatsapp richting mij.
Jouw zusquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
M'n zus spamde me op iMessage als ik niet reageerde op WhatsApp
Waarom niet bellen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
M'n zus spamde me op iMessage als ik niet reageerde op WhatsApp
Ja somsquote:
Wat studeer je?quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:15 schreef eenjongen... het volgende:
Zo, eindelijk klaar met die tentamens.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Can't go wrong there!quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:39 schreef DrNick het volgende:
Zal ik mijn haar langer laten groeien dit keer?
Mooiquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Can't go wrong there!
Zit lekker, geen werk wanneer je uit je nest komt. Goed in onderhoud, weinig kilometers
Heb 'm zelf ook al jaren.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:39 schreef DrNick het volgende:
Zal ik mijn haar langer laten groeien dit keer?
Nee.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:05 schreef Geo4kant het volgende:
BBQ al een idee welke (en wat voor soort) camera je wilt?
Das heul geen metro.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:04 schreef DrNick het volgende:
Ik ga zo eens wat foto's maken in het bos denk ik.
Man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man manquote:
Ik weet nog wel ergens een ouwe vila te staan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die kan je niet echt vinden in Zeeland
Oeh waarquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet nog wel ergens een ouwe vila te staan.![]()
Moet je maar niet in een dorp wonenquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:10 schreef badschaap het volgende:
toenet een uur op de trein gewacht omdat de conducteur het leuk vond om voor mn neus te vertrekken
Hahahaquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:10 schreef badschaap het volgende:
toenet een uur op de trein gewacht omdat de conducteur het leuk vond om voor mn neus te vertrekken
Ijzendijke.quote:
Da's redelijk ver. Het Rittemse bos doe ik op de fietsquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ijzendijke.of je moet even naar Sluis/oud sluis. Daar is t ook wel mooi.
Die van jou is wel wat vroeg.quote:
Niks in Nederland is ver.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Da's redelijk ver. Het Rittemse bos doe ik op de fiets
Dat wel ja. We moeten sowieso nog wat urbexigs plannenquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niks in Nederland is ver.![]()
Maar mocht je de kans krijgen dan is het zeker de moeite waard. LB had er ook wel oren naar.
Vannacht waren jullie al weg anders.quote:
Was rond 01:30 weggegaan jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vannacht waren jullie al weg anders.
2 uur was m'n film pas klaar.quote:
Ye, ik ook. Maar dat komt in 2015 wel tijdens mijn EU roadtrip.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel ja. We moeten sowieso nog wat urbexigs plannen
Ik keek Green Street Hooligans 2.quote:
Wel een bazen film is dat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik keek Green Street Hooligans 2.
Klopt.quote:
Ik stel die van mij ook wel weer even in.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Deed er de vorige keer niet aan mee, dus nu een beetje inhalen van de schade.
Ik heb geen platenspeler misschien ooit een keer kopen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister vanaf de platenspeler:
[ afbeelding ]
Ook vanaf de platenspelert.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister vanaf de platenspeler:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ook vanaf de platenspelert.![]()
[ afbeelding ]
Vette plaat!quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga hierna ook even wat stonerrock draaien, Brave Black Sea of Vista Chino heb ik op vinyl, en wat QotSA.
[ afbeelding ]
Wel een herdruk hoor, maar dat scheelt weer, hoef ik er niet extreem zuinig op te zijn. Origineel is niet te betalenquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vette plaat!![]()
![]()
Ik zag dat jij ook Songs for the deaf op vinyl had!
Haha. Ik heb ook de onofficiele groene variant. Maar die past dan wel weer mooi in mijn assortiment met gekleurd vinyl.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel een herdruk hoor, maar dat scheelt weer, hoef ik er niet extreem zuinig op te zijn. Origineel is niet te betalen
Ik heb deze picturedisc:quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha. Ik heb ook de onofficiele groene variant. Maar die past dan wel weer mooi in mijn assortiment met gekleurd vinyl.![]()
Die van Fu Manchu is blauw en heb ik vorige maand bij een live show gehaald.
Ooh die zijn wel nice!quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb deze picturedisc:
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog wel wat gekleurd vinyl, een gele dEUS 12'', roze Soundgarden 10'''en witte Girls in Hawaii 10''. Nog een rode 7'' van Foo Fighters.
Of deze Foo Fighters 'luminous'
[ afbeelding ]
Was jij ook op de stoner sc meet of niet?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooh die zijn wel nice!![]()
Ik heb veel stonerplaten met kleurtjes, want stoner.![]()
[ afbeelding ]
Dit is wel 1 van mijn pareltjes. En ik heb laatste de eerste uitgave van Black sabbath - black sabbath gekregen.![]()
Niet de dure originele, maar wel 1970 persing.![]()
Binnenkort mijn discogs lijst eens updaten.
Yes!quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was jij ook op de stoner sc meet of niet?
Zeker! Wel n keer grappig om de koppen achter de usernames te zien. Bleek de helft nog niet eens zo contactgestoord als ze dede voorkomen.quote:
Blijft awesome.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stel die van mij ook wel weer even in.
Van Black Sabbath wil ik ook nog wel eens wat platen hebben. Ik heb wel een poster op m'n kamer hangenquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooh die zijn wel nice!![]()
Ik heb veel stonerplaten met kleurtjes, want stoner.![]()
[ afbeelding ]
Dit is wel 1 van mijn pareltjes. En ik heb laatste de eerste uitgave van Black sabbath - black sabbath gekregen.![]()
Niet de dure originele, maar wel 1970 persing.![]()
Binnenkort mijn discogs lijst eens updaten.
Oh ik was die in Utrechtquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker! Wel n keer grappig om de koppen achter de usernames te zien. Bleek de helft nog niet eens zo contactgestoord als ze dede voorkomen.
Ow wacht... Ik was wel in Zwolle en niet in Utrecht trouwens.Utrecht had ik me verslapen na een nacht spacen in de stad.
Ja, dit was puur toeval. Tussen de Boney M en de ABBA lagen een paar mooie platen. Het meeste probeer ik tijdens live shows te halen want dan pik je gelijk de band zelf mee. Helaas speelt er hier in het oosten niet echt veel stoner.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van Black Sabbath wil ik ook nog wel eens wat platen hebben. Ik heb wel een poster op m'n kamer hangen
[ afbeelding ]
Ja, schoot me net te binnen dat er 2 waren. Ik heb wel een gezicht bij je Ui, maar dat zal wel van de foto's geweest zijn.quote:
Het is bewolkt.quote:
Wil ook , maar zit nog paar uur vast op werkquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook, zometeen cheeseburgers maken
rip.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:24 schreef Ro-ald het volgende:
Kom er net achter dat het bijna Sint Maarten is
Nog wat beleefd vandaag?quote:
Bosfoto's, tolhuiskoekjesquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat voor foto's, wat voor koekjes
VrijMiBo gespot.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
Veel bier, veel lopen, en lang in de bus zitten is niet goed voor je blaas.![]()
prima om van a naar b te komenquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:06 schreef Rezania het volgende:
Met de bus gaan is sowieso geen goed idee.
True. Ik ben toe aan een auto.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:06 schreef Rezania het volgende:
Met de bus gaan is sowieso geen goed idee.
pussyquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik wel weer genoeg van gehad vandaag.
Fiets + trein is beter imo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima om van a naar b te komen
ligt meer aan waar je woont denk ikquote:
Oh, dat is hier dus echt een wonder als dat gebeurt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ligt meer aan waar je woont denk ik
ik ben sneller met de bus bij mijn werk dan dat ik moet gaan fietsen
wat je vind mag je houdenquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vind het een beetje jammer dat je de laatste tijd zo hatelijk doet.
Ik weet niet waaruit jij opmaakt dat ik mij daar zorgen om maak. Vind het simpelweg jammer.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
echt het laatste waar ik mij zorgen om zou maken trouwens
"mensen op het internet doen vervelend tegen me![]()
"
was meer iets algemeens ookquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet waaruit jij opmaakt dat ik mij daar zorgen om maak. Vind het simpelweg jammer.
Ok.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was meer iets algemeens ook
maar dat blijkt wel doordat je je er zo beledigt door voelt
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
komt wel goed uit eindelijk
is gewoon een fase
Nah...quote:
Mwah...quote:
Sorry, keek een filmpje.quote:
Watquote:
Dat als je ondervraagt wordt door de politie in de VS, je er altijd nadeel van ondervindt. Altijd je mond houden dus.quote:
Ah, nicequote:Op zaterdag 8 november 2014 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat als je ondervraagt wordt door de politie in de VS, je er altijd nadeel van ondervindt. Altijd je mond houden dus.
Is dat echt hoe je reageert? Ik zit meer zo van "Ja, ach, genoeg gekken in de wereld".quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mother and boyfriend ‘had sex, ate pizza and laughed as they tortured son (3) to death’
http://www.independent.ie(...)-death-30725987.html
Holy fucking shit, HOLY. FUCKING. SHIT.
Het idee dat je je eigen kind op de kop kan hangen om zweepslagen te geven. Vervolgens bindt je hem aan een stoel om met van alles te slaan. Koekenpannen enzo. Dan pleur je hem maar op bed, ga je pizza eten, even ballen om er achter te komen dat hij nog niet reageert ergens op. Pleur hem een half uur onder de douche en als ie dan niks doet, toch maar even de ambulance bellen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is dat echt hoe je reageert? Ik zit meer zo van "Ja, ach, genoeg gekken in de wereld".
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het idee dat je je eigen kind op de kop kan hangen om zweepslagen te geven. Vervolgens bindt je hem aan een stoel om met van alles te slaan. Koekenpannen enzo. Dan pleur je hem maar op bed, ga je pizza eten, even ballen om er achter te komen dat hij nog niet reageert ergens op. Pleur hem een half uur onder de douche en als ie dan niks doet, toch maar even de ambulance bellen.
Dat iemand dit nuchter kan doen is me een raadsel
Handig bij bio-informatica.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
https://cloud.google.com/genomics/
Watwatwat
quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:10 schreef bondage het volgende:
[..]
We kunnen een feestje gaan vieren![]()
[ afbeelding ]
Is niet zo gek, ben dit jaar aan het herindexeren, ik heb nu immers pi's tot mijn beschikking en wil daar stats op draaien.quote:
Ah, vandaar. Toch wel interessant hé, die PI's.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Is niet zo gek, ben dit jaar aan het herindexeren, ik heb nu immers pi's tot mijn beschikking en wil daar stats op draaien.
Gewoon de zoveelste films die over 10% hersengebruik gaat, je mag zelf gokken hoe origineel en goed hij dus is.quote:
Is dit alles van sherlock?quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:10 schreef bondage het volgende:
[..]
We kunnen een feestje gaan vieren![]()
[ afbeelding ]
Ah, ja. Als ik daar een keertje tijd voor heb maar weer 's installeren.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:34 schreef Lt.Surge het volgende:
P.S, BBQ, we moeten nog keer L4D2 en zo doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |