quote:
beetje hardstyle luisteren tochquote:Op vrijdag 7 november 2014 01:30 schreef Ro-ald het volgende:
Ga nog niet slapen hoor maar gewoon chill op bed
Ah, dat ga ik zometeen ook doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:30 schreef Ro-ald het volgende:
Ga nog niet slapen hoor maar gewoon chill op bed
Aha, die ken ik uit het vliegtuig, weet ff niet meer welke, ik vlieg zo vaakquote:
Ik ga zo voor het eerst in lange tijd maar weer eens een film kijken, denk ik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beetje Comedy Central kijken vanaf mijn bed
Ik heb een playlist vol met zulke muziek.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aha, die ken ik uit het vliegtuig, weet ff niet meer welke, ik vlieg zo vaak
Ah, die heb ik ook nog liggen. Van m'n opa gekregen toen hij klaar was met het gebruiken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:36 schreef DrNick het volgende:
@ vorige topic, ik heb zo'n safety razor, die zijn ook tof.
Ik gebruik hem altijd gewoonquote:Op vrijdag 7 november 2014 01:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook nog liggen. Van m'n opa gekregen toen hij klaar was met het gebruiken.![]()
Die neem ik altijd mee als ik op reis ga oid. Daar zijn ze wel handig voor.
Sowieso het betere alternatief op die gehypte mesjes.quote:
quote:
Voor n artiest nog best oud als ik die lijst van 27 moet geloven.quote:Op vrijdag 7 november 2014 02:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik bedoel, 65 jaar, dat is gewoon jong.
Ik heb 8 gemeenschappelijke vrienden met hem op facebook. Onder wie m'n vader.quote:Op vrijdag 7 november 2014 02:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor n artiest nog best oud als ik die lijst van 27 moet geloven.
Maar ik ken m eigenlijk alleen via vrienden van me. Weet wel dat "Rick the bassplayer" een begrip was onder enkele van hen.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Een goedemorgen
Zometeen tentamen
Dankuquote:
whoop whoopquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb goedkeuring voor m'n vrije dagen.
wanneer kwam je ook alweer langs gquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:38 schreef BBQSausage het volgende:
Morgenquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wanneer kwam je ook alweer langs g
Chill, ga ik zo wel ff bier halen. Nog voorkeuren?quote:
Gianniquote:
BBQquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:38 schreef BBQSausage het volgende:
Gulpener natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Chill, ga ik zo wel ff bier halen. Nog voorkeuren?
Grolsch.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Chill, ga ik zo wel ff bier halen. Nog voorkeuren?
Goed goedquote:
Niet verslapen dusquote:
doe maar koffiequote:Op vrijdag 7 november 2014 11:51 schreef BBQSausage het volgende:
Cola voor op kantoor, tijdens 't snacken.
en je stagair, hoeveel uur te laat vandaagquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeGewoon zelfs nog even een fles cola kunnen kopen vanochtend, tijd over.
ja hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat drink jij bij je frikandel speciaal ja?
Ik heb ook cola gekochtquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeGewoon zelfs nog even een fles cola kunnen kopen vanochtend, tijd over.
Gewoon op tijd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
en je stagair, hoeveel uur te laat vandaag?
Oehhhhhhquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:10 schreef BBQSausage het volgende:
Gewoon m'n eerste keer in het buitenland.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:10 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
Cola op?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:12 schreef Geo4kant het volgende:
* Geo4kant heeft het koud.. zet deur open
Middagquote:
Meen je?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:10 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ohquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neeniet in huis. Maar gewoon ff luchten
quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meen je?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Disney is awesomequote:Op vrijdag 7 november 2014 12:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Zin in.Gewoon even langs Disneyland jwz.
Het is precies 10 jaar geleden in de herfstvakantie met halloween dat ik er was bedenk ik me netquote:
Sommige mensen haten Ajax meer dan ze van hun eigen club houdenquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:40 schreef LittleBrownie het volgende:
http://beta.nos.nl/artike(...)iggo-overbelast.html![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |