Dagje ouder hčquote:
Chufi is de jongstequote:
[img]plaatje[/img]quote:Op donderdag 6 november 2014 22:48 schreef just me het volgende:
ik zat nog naar 'n plaatje te zoeken maar kreeg dat niet op 't forum
Hij is inderdaad de jongstequote:Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nu maar wachten tot Kingstown langs komt
Open en Blootquote:
Ik hoef me toch niet te schamenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
Nu maar hopen dat Karina niet het schaaamrood op dr lippen krijgt ...
Nee maar je insinueerde (foutloos!!) dat Karina het schaamrood op haar kaken zou kunnen krijgen eventueelquote:
Op haar lippen , dubbelzinnig !!!quote:Op donderdag 6 november 2014 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Nee maar je insinueerde (foutloos!!) dat Karina het schaamrood op haar kaken zou kunnen krijgen eventueel
Ja ... Ik hou maar voor gezien .... Morgen een mail naar Ierland op mn werk ... Dat ik er ook klaar mee ben en dat ze het verder zelf uit mogen zoeken ..quote:
dat is duidelijke taal Chuuf... welterusten en morgen weer vrolijk opquote:Op donderdag 6 november 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Ik hou maar voor gezien .... Morgen een mail naar Ierland op mn werk ... Dat ik er ook klaar mee ben en dat ze het verder zelf uit mogen zoeken ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |