SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk er niet meer van op.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Al dat geld tho. Imagine hoeveel make-up je daarmee had kopen. Altijd YSL eyeliner ipv die goedkope troep van de kruidvat.
Pedaal a sahbi.quote:
Kom jij nog of watquote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pedaal a sahbi.
Gewoon knallen. Beetje agressie mag. Ik rij zelf goed.
Alleen duur. Qua boetes was ik vorig jaar en 2012 3000 eur kwijt.
En rijbewijs voor een paar maanden. En staande gehouden door marechaussee. En ruzie gehad met agenten. En. Ja.
Maar buiten dat rij je 'goed'quote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pedaal a sahbi.
En rijbewijs voor een paar maanden. En staande gehouden door marechaussee. En ruzie gehad met agenten. En. Ja.
¤3.000?!quote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pedaal a sahbi.
Het geld niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is maar net wat je verstaat onder versnelde cursus.
2 a 3x per week 2u les is een stuk sneller dan gedurende een halfjaar 1u per week te lessen. Ja, die mensen zijn er.
Wow. Gözüme girdin Stimo.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pedaal a sahbi.
Hell, 3000 euro! Kun je een hele degelijke auto voor kopen. Dan rij je behoorlijk agressief.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pedaal a sahbi.
Met een beetje sportieve/pittige rijstijl en veel kilometers gaat dat heel makkelijk in Nederland.quote:
Hoezo agressief?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hell, 3000 euro! Kun je een hele degelijke auto voor kopen. Dan rij je behoorlijk agressief.
Sportief/pittig? Zal waarschijnlijk eerder asociaal zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een beetje sportieve/pittige rijstijl en veel kilometers gaat dat heel makkelijk in Nederland.
Oh dat probleem heb ik niet. Opgehaald worden. Wel dat vriendinnen altijd rijden maar ik betaal mee aan benzinekostenzquote:Op donderdag 6 november 2014 21:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kijk er niet meer van op.
Vind het zo gênant wanneer ik moet worden opgehaald als ik ergens tot héél laat ben of dat ik door vrienden opgehaald en afgezet wordt.
Wisselstoring in/rond Weesp of zo. Long story short, bitches gaven tegenstrijdige info, 1,5 uur langer over mijn reis gedaan. Heen en weer steeds, van het kastje naar de muur.quote:
Dit was toen ik elke dag 60 km reedquote:Op donderdag 6 november 2014 22:03 schreef mrstylo het volgende:
Ze rijdt zoals ze post.
Soms heel aardig, maar vaak ook heel driftig
Ja dat is inmiddels ook een gewoonte geworden. Of ik betaal parkeerkosten.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh dat probleem heb ik niet. Opgehaald worden. Wel dat vriendinnen altijd rijden maar ik betaal mee aan benzinekostenz
Dat zijn boetes die je makkelijk kan voorkomen als je een beetje rustig (wel vlot) rijdt.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
Ja. Kkduur die boetes zomaar.
Bumperkleven, verdrijvingsvlak, snelheid.
gvd die kk conducteurs gwn de tyfus meppen volgende keer haha ja tog latersquote:Op donderdag 6 november 2014 22:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wisselstoring in/rond Weesp of zo. Long story short, bitches gaven tegenstrijdige info, 1,5 uur langer over mijn reis gedaan. Heen en weer steeds, van het kastje naar de muur.
Dieptepunt;
"Hoe kom ik in Lelystad?"
"Ga naar spoor 1, daar komt de trein misschien"
"Huh hoe bedoel je, misschien?"
"Misschien komt hij, misschien ook niet."
"... is hij ergens verdwenen of zo? Hij moet toch ergens vandaan vertrekken om hier heen te komen?"
"Meneer u bent onbeleefd, ik ga niet met je praten"
Je gaat teveel met Crip om.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
gvd die kk conducteurs gwn de tyfus meppen volgende keer haha ja tog laters
Wel achterlijk dat mensen zo reageren.
Dat is bijna een wereldreis lanquote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pedaal a sahbi.
Ja, dat was eenmalig.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat zijn boetes die je makkelijk kan voorkomen als je een beetje rustig (wel vlot) rijdt.
True.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit was toen ik elke dag 60 km reed![]()
Ze rijden slecht in NL. Erg traag en veel links, vaak te voorzichtig. Hoe vaak er wel niet wordt geremd op de snelweg!! Van 130 ineens naar 60.
Jij wordt sws snel boos op kaasjes. Ies normal.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:08 schreef Che_ het volgende:
Er is geen één dag dat ik niet agressief word in het verkeer. Niet gezond meer
Klopt. Toen ik nog 2-3x per week 250km reed legde ik gewoon bij iedere tankbeurt wat geld opzij.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, dat was eenmalig.
Rest was snelheid. Als je elke dag veel rijdt gaat t snel.
Eenmaal is het zo geweest dat twee auto's voor ons wilden wisselen van strook, ééntje naar rechts en de ander naar links. Ze keken niet goed en gingen tegelijkertijd naar elkaar toe. Knallen, rook, en tollende auto's met verschrikte kinderen. één week uit naar links, de ander naar rechts en wij reden tussen hen door. Was heel heftig.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
True.
Ik heb ook weleens achter een oma gereden op de snelweg. Remt ze uit het niets (120-0) met ook nog eens defecte remlichten.Ik heb toen nog kunnen uitwijken richting de vluchtstrook, maar de bestuurder achter mij niet.
Oh daarom ging je opeens fietsen naar je werk.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Akillandim la. Na die 3 maanden rijbewijsloos er nog maar 1 gehad.
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eenmaal is het zo geweest dat twee auto's voor ons wilden wisselen van strook, ééntje naar rechts en de ander naar links. Ze keken niet goed en gingen tegelijkertijd naar elkaar toe. Knallen, rook, en tollende auto's met verschrikte kinderen. één week uit naar links, de ander naar rechts en wij reden tussen hen door. Was heel heftig.
Ja, maar hoe ze in NL rijden is onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij wordt sws snel boos op kaasjes. Ies normal.
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh daarom ging je opeens fietsen naar je werk.
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zie het zo voor me.
Maar dan zonder slachtoffers, uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ha, nu je het zegt.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh daarom ging je opeens fietsen naar je werk.
Heeft iedere allochtoon last van geloof ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
Ik verander trouwens tijdens rijden. Wordt helemaal gek soms
Motorfietsquote:Op donderdag 6 november 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mis fietsen wel. Maar ben gewoon te lui nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snorfietquote:Op donderdag 6 november 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mis fietsen wel. Maar ben gewoon te lui nu.
Ik heb juist na de middelbare school een fatsoenlijke fiets gekocht.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:14 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb sinds m'n laatste dag op de middelbare school niet meer op een fiets gezeten. Dat is inmiddels meer dan 5 jaar geleden.
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:14 schreef Che_ het volgende:
Stimo, flasher.Zullen we op tc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha. Doet me denken aan mijn avontuurtje 1 maand na het afrijden.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Toen ik voor 't eerst een tijdje zelf de snelweg opging na het behalen van mijn rijbewijs, ging ik een keer inhalen zonder over mijn schouder te kijken, maar toen zat er dus net een auto in mijn dode hoek en raakten precies de uiteinden van onze zijspiegels elkaar terwijl we maximumsnelheid reden. Gelukkig merkte ik het nog net op tijd en reed ik terug naar mijn rijstrook. Dat was mijn enige 'bijna ongeluk'. Daarna nooit meer vergeten om over de schouder te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven Stylo.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haha. Doet me denken aan mijn avontuurtje 1 maand na het afrijden.Heb in Turkije eens in een auto met een defecte startmotor, geloof ik, gereden. Nou, dan ben je blij wanneer je thuis bent, want bij ieder stoplicht flikker de motor uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die antwoord ga ik niet bevragen.quote:
Altijd gezeik rond Weesp lijkt wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wisselstoring in/rond Weesp of zo. Long story short, bitches gaven tegenstrijdige info, 1,5 uur langer over mijn reis gedaan. Heen en weer steeds, van het kastje naar de muur.
Dieptepunt;
"Hoe kom ik in Lelystad?"
"Ga naar spoor 1, daar komt de trein misschien"
"Huh hoe bedoel je, misschien?"
"Misschien komt hij, misschien ook niet."
"... is hij ergens verdwenen of zo? Hij moet toch ergens vandaan vertrekken om hier heen te komen?"
"Meneer u bent onbeleefd, ik ga niet met je praten"
Wilde je cammen?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
Mn cam zegt in use by another programma.
Google het en fix maar. Ik geef je 5 minquote:Op donderdag 6 november 2014 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
Mn cam zegt in use by another programma.
Lieber Freund,quote:Op donderdag 6 november 2014 22:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Google het en fix maar. Ik geef je 5 min
Vergelijkbaar. Al was die van Willems mooier.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
------------------------------->
<---------------------------------![]()
Luister die commentaarquote:Op donderdag 6 november 2014 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vergelijkbaar. Al was die van Willems mooier.
Jawohl.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd gezeik rond Weesp lijkt wel.![]()
.
Arme ziel. Nu thuis?
https://www.google.nl/sea(...)tbVOzwKc75iQaH6IHgCwquote:Op donderdag 6 november 2014 22:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lieber Freund,
Ich vermute das diese E-Mail eine Überraschung für Sie sein wird, aber es ist wahr.Ich bin bei einer routinen Überprüfung in meiner Bank (ABSABank PLC von Süd Afrika) wo ich arbeite, auf einem Konto gestoßen, was nicht in anspruch genommen worden ist, wo derzeit USD$18.5M (Achtzehn Million, Fünf Hundert Tausend, US Dollar) gutgeschrieben sind.Dieses Konto gehörte der ein Kunde in unsere Bank war, der leider verstorben ist. war ein gebürtiger Deutscher.
Damit es mir möglich ist dieses Geld $18,500,000 inanspruch zunehmen,benötige ich die zusammenarbeit eines Ausländischen Partners wie Sie,den ich als Verwandter und Erbe des verstorbenen vorstellen kann,damit wir das Geld inanspruch nehmen können. Für diese Unterstützung erhalten Sie 30% der Erbschaftsumme und die restlichen 70% teile ich mirmit meinen zwei Arbeitskollegen, die mich bei dieser Transaktion ebenfalls unterstützen.
Wenn Sie interessiert sind, können Sie mir bitte eine E-Mail schicken, damit ich Ihnen mehr Details zukommen lassen kann. BITTE SENDEN SIEMIR Herr Victor Gilbert ANTWORT ZU durch mein E-mail: ( erbeprojekt01@gmail.com ) FÜR VERTRAULICHEN GRUND. Schicken Sie keine POST ZU MEINEM BÜRO.
Mit freundlichen Grüßen
Herr Victor Gilbert
3rd Floor
170 Main Street
Johannesburg
Kan ook een opstartprogramma zijn die het gebruikt.quote:
JIJ BENT ZO SLIMquote:Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan ook een opstartprogramma zijn die het gebruikt.
Ga naar start en typ 'msconfig' bij zoeken en kijk even bij de opstartprogramma's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |