abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120878572
Dit is nu echt al zo'n 4 dagen zo en ik wil die kutcamera gewoon aanhebben. Elke keer als ik deze op Skype ofzo opstart en gewoon als ik hem überhaupt opstart dan krijg ik een melding dat de camera al in gebruik is door een andere applicatie. Nou best, ik heb ook YouCam 5 erop en leek me al sterk dat dat het kon zijn. Dus heb dat proces beeïndigd, maar hielp niets, vervolgens nog een reeks programma's enzo beeïndigd maar nogsteeds kan ik de camera niet aandoen. Het is zo'n ingebouwde webcam dus kan hem niet unpluggen en ik vind het ook weer wat om een andere camera aan te sluiten. Wat te doen?
pi_120878943
Of t staat stiekem aan omdat iemand een onzichtbaar process op de achtergrond heeft lopen?

Doe eens een goeie virusscanner eroverheen.
pi_120879307
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Of t staat stiekem aan omdat iemand een onzichtbaar process op de achtergrond heeft lopen?

ook mijn eerste gedachte
pi_120879401
Heb je alle andere messengers ook beeindigd (zoals Yahoo messenger ed) ?
pi_120880837
Heb je een lampje dat aangaat als de webcam aanstaat en wat is de status van het desbetreffende lampje?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_120881158
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Ja weetje precies dat dacht ik eigenlijk ook al. Want heel vroeg in de morgen doet de webcam het wel gewoon. Ik zal mijn virusscanner eens aan het werk zetten :)
pi_120882104
Weet niet welke scanner je hebt, maar probeer sowieso eens malwarebytes, is gratis en in mijn mening redelijk goed.
pi_120883082
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Weet niet welke scanner je hebt, maar probeer sowieso eens malwarebytes, is gratis en in mijn mening redelijk goed.
Ik heb nu Microsoft Security Essentials en ben er eigenlijk helemaal niet tevreden over. Hij is nu al een half uur bezig met een nauwkeurige scan maar als hier niets uitkomt dan probeer ik malwarebytes wel.
pi_120883889
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Hangwang het volgende:

[..]

Ik heb nu Microsoft Security Essentials en ben er eigenlijk helemaal niet tevreden over. Hij is nu al een half uur bezig met een nauwkeurige scan maar als hier niets uitkomt dan probeer ik malwarebytes wel.
ik heb zelf microsoft security essentials en vind em best goed eigenlijk.
Maar malwarebytes pikt soms de meer sluwe dingen eruit.

Weet niet of je in een studentenhuis woont of iets, maar dan kan iemand het gewoon op je comp hebben gezet of ooit via een link gekregen via een of andere messenger.

Zo gaat het meestal.

Nou kan het natuurlijk ook "gewoon" een probleem zijn met de cam zelf.
Maar de mogelijkheid van een virus dat het stiekem aanzet moet je toch wel uitsluiten. :)
pi_120916058
Probleem is opgelost. Laptop helemaal gescant en bleek dat er een bestandje met hacktool op stond. Samen met nog een ander bestandje dat heel gevaarlijk bleek te zijn, gewoon verwijderd en nu helemaal geen problemen meer. Nu maar hopen dat die ''hacker'' niet te veel beelden heeft opgenomen enzo hahahahhah, ben ik blij dat dat ding niet in de slaapkamer stond deze week :D !
pi_120917037
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:03 schreef Hangwang het volgende:
Probleem is opgelost. Laptop helemaal gescant en bleek dat er een bestandje met hacktool op stond. Samen met nog een ander bestandje dat heel gevaarlijk bleek te zijn, gewoon verwijderd en nu helemaal geen problemen meer. Nu maar hopen dat die ''hacker'' niet te veel beelden heeft opgenomen enzo hahahahhah, ben ik blij dat dat ding niet in de slaapkamer stond deze week :D !
wie weet hoe lang dat ding er al op staat :')
pi_120917136
quote:
4s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:26 schreef gogosweden het volgende:

[..]

wie weet hoe lang dat ding er al op staat :')
Ja wie weet. Maar ik gebruik mijn cam ontzettend vaak en ik heb wat programma's gedownload en toen ineens wou hij niet meer. Ben allang blij dat dat bestandje nu weg is :')
pi_120917153
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:28 schreef Hangwang het volgende:

[..]

Ja wie weet. Maar ik gebruik mijn cam ontzettend vaak en ik heb wat programma's gedownload en toen ineens wou hij niet meer. Ben allang blij dat dat bestandje nu weg is :')
^O^ tof dat het opgelost is iig
pi_120918644
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:28 schreef Hangwang het volgende:

[..]

Blij dat het opgelost is, en ergens blij dat ik gelijk had :P Anders had je voor niets zo lang moeten scannen. :@
pi_120949842
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:03 schreef Hangwang het volgende:
Wat was die hacktool?
pi_120949947
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:12 schreef Larafairy het volgende:

[..]

Wat was die hacktool?
Ben ook wel benieuwd :P
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_120954528
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:12 schreef Larafairy het volgende:

[..]

Wat was die hacktool?
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 12:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd :P
Da kan ik ook niet weten, heb het verder niet bekeken. Gewoon direct verwijderd, straks word het ook nog erger ook nog hahah :D
pi_120954573
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 14:11 schreef Hangwang het volgende:

[..]

[..]

Da kan ik ook niet weten, heb het verder niet bekeken. Gewoon direct verwijderd, straks word het ook nog erger ook nog hahah :D
Hoop voor je dat het geen RAT was, dan kan diegene overal bij ;)
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_120959025
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Hangwang het volgende:

[..]

Gewoon je geld terugvragen :+
-------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')