ook mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Of t staat stiekem aan omdat iemand een onzichtbaar process op de achtergrond heeft lopen?
Doe eens een goeie virusscanner eroverheen.
Ja weetje precies dat dacht ik eigenlijk ook al. Want heel vroeg in de morgen doet de webcam het wel gewoon. Ik zal mijn virusscanner eens aan het werk zettenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Of t staat stiekem aan omdat iemand een onzichtbaar process op de achtergrond heeft lopen?
Doe eens een goeie virusscanner eroverheen.
Ik heb nu Microsoft Security Essentials en ben er eigenlijk helemaal niet tevreden over. Hij is nu al een half uur bezig met een nauwkeurige scan maar als hier niets uitkomt dan probeer ik malwarebytes wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Weet niet welke scanner je hebt, maar probeer sowieso eens malwarebytes, is gratis en in mijn mening redelijk goed.
ik heb zelf microsoft security essentials en vind em best goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Hangwang het volgende:
[..]
Ik heb nu Microsoft Security Essentials en ben er eigenlijk helemaal niet tevreden over. Hij is nu al een half uur bezig met een nauwkeurige scan maar als hier niets uitkomt dan probeer ik malwarebytes wel.
wie weet hoe lang dat ding er al op staatquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:03 schreef Hangwang het volgende:
Probleem is opgelost. Laptop helemaal gescant en bleek dat er een bestandje met hacktool op stond. Samen met nog een ander bestandje dat heel gevaarlijk bleek te zijn, gewoon verwijderd en nu helemaal geen problemen meer. Nu maar hopen dat die ''hacker'' niet te veel beelden heeft opgenomen enzo hahahahhah, ben ik blij dat dat ding niet in de slaapkamer stond deze week!
Ja wie weet. Maar ik gebruik mijn cam ontzettend vaak en ik heb wat programma's gedownload en toen ineens wou hij niet meer. Ben allang blij dat dat bestandje nu weg isquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wie weet hoe lang dat ding er al op staat
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:28 schreef Hangwang het volgende:
[..]
Ja wie weet. Maar ik gebruik mijn cam ontzettend vaak en ik heb wat programma's gedownload en toen ineens wou hij niet meer. Ben allang blij dat dat bestandje nu weg is
Blij dat het opgelost is, en ergens blij dat ik gelijk hadquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:28 schreef Hangwang het volgende:
[..]
Ja wie weet. Maar ik gebruik mijn cam ontzettend vaak en ik heb wat programma's gedownload en toen ineens wou hij niet meer. Ben allang blij dat dat bestandje nu weg is
Wat was die hacktool?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:03 schreef Hangwang het volgende:
Probleem is opgelost. Laptop helemaal gescant en bleek dat er een bestandje met hacktool op stond. Samen met nog een ander bestandje dat heel gevaarlijk bleek te zijn, gewoon verwijderd en nu helemaal geen problemen meer. Nu maar hopen dat die ''hacker'' niet te veel beelden heeft opgenomen enzo hahahahhah, ben ik blij dat dat ding niet in de slaapkamer stond deze week!
Ben ook wel benieuwdquote:
quote:
Da kan ik ook niet weten, heb het verder niet bekeken. Gewoon direct verwijderd, straks word het ook nog erger ook nog hahahquote:
Hoop voor je dat het geen RAT was, dan kan diegene overal bijquote:Op zondag 30 december 2012 14:11 schreef Hangwang het volgende:
[..]
[..]
Da kan ik ook niet weten, heb het verder niet bekeken. Gewoon direct verwijderd, straks word het ook nog erger ook nog hahah
Gewoon je geld terugvragenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:32 schreef Hangwang het volgende:
[..]
Ik heb nu Microsoft Security Essentials en ben er eigenlijk helemaal niet tevreden over. Hij is nu al een half uur bezig met een nauwkeurige scan maar als hier niets uitkomt dan probeer ik malwarebytes wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |