SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk er niet meer van op.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Al dat geld tho. Imagine hoeveel make-up je daarmee had kopen. Altijd YSL eyeliner ipv die goedkope troep van de kruidvat.
Pedaal a sahbi.quote:
Kom jij nog of watquote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pedaal a sahbi.
Gewoon knallen. Beetje agressie mag. Ik rij zelf goed.
Alleen duur. Qua boetes was ik vorig jaar en 2012 3000 eur kwijt.
En rijbewijs voor een paar maanden. En staande gehouden door marechaussee. En ruzie gehad met agenten. En. Ja.
Maar buiten dat rij je 'goed'quote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pedaal a sahbi.
En rijbewijs voor een paar maanden. En staande gehouden door marechaussee. En ruzie gehad met agenten. En. Ja.
¤3.000?!quote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pedaal a sahbi.
Het geld niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is maar net wat je verstaat onder versnelde cursus.
2 a 3x per week 2u les is een stuk sneller dan gedurende een halfjaar 1u per week te lessen. Ja, die mensen zijn er.
Wow. Gözüme girdin Stimo.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pedaal a sahbi.
Hell, 3000 euro! Kun je een hele degelijke auto voor kopen. Dan rij je behoorlijk agressief.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pedaal a sahbi.
Met een beetje sportieve/pittige rijstijl en veel kilometers gaat dat heel makkelijk in Nederland.quote:
Hoezo agressief?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hell, 3000 euro! Kun je een hele degelijke auto voor kopen. Dan rij je behoorlijk agressief.
Sportief/pittig? Zal waarschijnlijk eerder asociaal zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een beetje sportieve/pittige rijstijl en veel kilometers gaat dat heel makkelijk in Nederland.
Oh dat probleem heb ik niet. Opgehaald worden. Wel dat vriendinnen altijd rijden maar ik betaal mee aan benzinekostenzquote:Op donderdag 6 november 2014 21:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kijk er niet meer van op.
Vind het zo gênant wanneer ik moet worden opgehaald als ik ergens tot héél laat ben of dat ik door vrienden opgehaald en afgezet wordt.
Wisselstoring in/rond Weesp of zo. Long story short, bitches gaven tegenstrijdige info, 1,5 uur langer over mijn reis gedaan. Heen en weer steeds, van het kastje naar de muur.quote:
Dit was toen ik elke dag 60 km reedquote:Op donderdag 6 november 2014 22:03 schreef mrstylo het volgende:
Ze rijdt zoals ze post.
Soms heel aardig, maar vaak ook heel driftig
Ja dat is inmiddels ook een gewoonte geworden. Of ik betaal parkeerkosten.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh dat probleem heb ik niet. Opgehaald worden. Wel dat vriendinnen altijd rijden maar ik betaal mee aan benzinekostenz
Dat zijn boetes die je makkelijk kan voorkomen als je een beetje rustig (wel vlot) rijdt.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
Ja. Kkduur die boetes zomaar.
Bumperkleven, verdrijvingsvlak, snelheid.
gvd die kk conducteurs gwn de tyfus meppen volgende keer haha ja tog latersquote:Op donderdag 6 november 2014 22:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wisselstoring in/rond Weesp of zo. Long story short, bitches gaven tegenstrijdige info, 1,5 uur langer over mijn reis gedaan. Heen en weer steeds, van het kastje naar de muur.
Dieptepunt;
"Hoe kom ik in Lelystad?"
"Ga naar spoor 1, daar komt de trein misschien"
"Huh hoe bedoel je, misschien?"
"Misschien komt hij, misschien ook niet."
"... is hij ergens verdwenen of zo? Hij moet toch ergens vandaan vertrekken om hier heen te komen?"
"Meneer u bent onbeleefd, ik ga niet met je praten"
Je gaat teveel met Crip om.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
gvd die kk conducteurs gwn de tyfus meppen volgende keer haha ja tog laters
Wel achterlijk dat mensen zo reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |