Motorfietsquote:Op donderdag 6 november 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mis fietsen wel. Maar ben gewoon te lui nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snorfietquote:Op donderdag 6 november 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mis fietsen wel. Maar ben gewoon te lui nu.
Ik heb juist na de middelbare school een fatsoenlijke fiets gekocht.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:14 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb sinds m'n laatste dag op de middelbare school niet meer op een fiets gezeten. Dat is inmiddels meer dan 5 jaar geleden.
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:14 schreef Che_ het volgende:
Stimo, flasher.Zullen we op tc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha. Doet me denken aan mijn avontuurtje 1 maand na het afrijden.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Toen ik voor 't eerst een tijdje zelf de snelweg opging na het behalen van mijn rijbewijs, ging ik een keer inhalen zonder over mijn schouder te kijken, maar toen zat er dus net een auto in mijn dode hoek en raakten precies de uiteinden van onze zijspiegels elkaar terwijl we maximumsnelheid reden. Gelukkig merkte ik het nog net op tijd en reed ik terug naar mijn rijstrook. Dat was mijn enige 'bijna ongeluk'. Daarna nooit meer vergeten om over de schouder te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven Stylo.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haha. Doet me denken aan mijn avontuurtje 1 maand na het afrijden.Heb in Turkije eens in een auto met een defecte startmotor, geloof ik, gereden. Nou, dan ben je blij wanneer je thuis bent, want bij ieder stoplicht flikker de motor uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die antwoord ga ik niet bevragen.quote:
Altijd gezeik rond Weesp lijkt wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wisselstoring in/rond Weesp of zo. Long story short, bitches gaven tegenstrijdige info, 1,5 uur langer over mijn reis gedaan. Heen en weer steeds, van het kastje naar de muur.
Dieptepunt;
"Hoe kom ik in Lelystad?"
"Ga naar spoor 1, daar komt de trein misschien"
"Huh hoe bedoel je, misschien?"
"Misschien komt hij, misschien ook niet."
"... is hij ergens verdwenen of zo? Hij moet toch ergens vandaan vertrekken om hier heen te komen?"
"Meneer u bent onbeleefd, ik ga niet met je praten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |