quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
En Jasmijn?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:42 schreef Fylax het volgende:
Ik hoor net dat Femke al geclaimd was. Hierbij neem ik Femke over. Ik praat al met haar via Instagram.
Groetjes.
Helaas kun je het niet maken om 19:42 te komen grquote:Op donderdag 6 november 2014 19:42 schreef Fylax het volgende:
Ik hoor net dat Femke al geclaimd was. Hierbij neem ik Femke over. Ik praat al met haar via Instagram.
Groetjes.
Transfer kost 500.000quote:Op donderdag 6 november 2014 19:42 schreef Fylax het volgende:
Groetjes.
Heb je al Whatsapp van een chickie van Brugklas?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:42 schreef Fylax het volgende:
Groetjes.
Omdat ik beter bij ze pas.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:46 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nee,
Jij krijgt altijd alle meiden.
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:46 schreef richolio het volgende:
Femke ruilen voor Safa. Alleen dan kan je Femke krijgen.
Handel?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:46 schreef richolio het volgende:
Femke ruilen voor Safa. Alleen dan kan je Femke krijgen.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Fylax het volgende:
Je mag dr houden rich, ze doet kei droog.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:55 schreef Fylax het volgende:
Kut jong. Dit gaat ze verdacht vinden.
Zeg dat je een leuke jongen voor haar kent @nickfylaxquote:Op donderdag 6 november 2014 19:56 schreef richolio het volgende:
Ze zegt 'dankjewel!'
wat zal ik zeggen?
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 november 2014 19:59 schreef Fylax het volgende:
Die meid geeft zulke droge antwoorden.
Ja!
Inderdaad!
Precies!
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 november 2014 20:00 schreef Fylax het volgende:
wacht misschien heeft ze een vriendje
KIJK UIT RICH WE KRIJGEN HAAR KADERVRIENDJE ACHTER ONS AAN
Ze is echt een droogklootquote:Op donderdag 6 november 2014 20:03 schreef richolio het volgende:
Oh nu zegt ze 'leuk compliment!'
Zal ik zeggen dat mijn lul 30 cm is of zitten daar mogelijkerwijs juridische gevolgen aan vast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:21 schreef richolio het volgende:
Ze zegt 'oh'
Of ze snapt 'm nietik moest wel lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
pedo gespotquote:Op donderdag 6 november 2014 22:43 schreef Syntix het volgende:
Te weinig naakt in de serie tot nu toe. Wat een topshow zou dit zijn als Fien, Safa, Anouk, Emma meer naakt laten zien
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:21 schreef richolio het volgende:
Ze zegt 'oh'
Of ze snapt 'm nietdat betekent in vrouwentaal "opgekankerd"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Watquote:Op donderdag 6 november 2014 23:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat betekent in vrouwentaal "opgekankerd"
16- op een paar hoofdrolspelers naquote:
Het is wel grappig om te doen jaquote:Op donderdag 6 november 2014 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou bijna insta aanmaken voor dit.
Mag ik je login dan ga ik een van die sletjes proberenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is wel grappig om te doen ja
keurige dames*quote:Op donderdag 6 november 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mag ik je login dan ga ik een van die sletjes proberen
Dat durf ik nietquote:Op donderdag 6 november 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mag ik je login dan ga ik een van die sletjes proberen
Jij kan het nog steeds niet hebben, dat iedereen om die insta's vraagt en jij te lui bent om ze te postenquote:
Wiggers is bij deze van jou.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:29 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, even serieus nu.
Is Wiggers al geclaimd? Indien nee, bij dezen
quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
iedereen komt pas op het moment dat het begint
quote:
niet veel safa vroeg max uit en anouk was jellyquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:
wat is er gister gebeurd tijdens romeo & julia?
Wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig zijn er geen mocro's op die school
jij en emmaquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:45 schreef appelen het volgende:
[..]
Niet wederzijds net als de rest gr gr
ik durf t niet te openenquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:46 schreef Doler12 het volgende:
Zo dat is duidelijk Fylax![]()
http://ink361.com/app/use(...)8521244612_213086419
gekliktquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:46 schreef Doler12 het volgende:
Zo dat is duidelijk Fylax![]()
http://ink361.com/app/use(...)8521244612_213086419
Alleen als je een kleine piemel hebt. Dat ze nog wel lekker strak is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mag ik haar voor een periode van 5 jaar?
Hij heeft 11 cmquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen als je een kleine piemel hebt. Dat ze nog wel lekker strak is.
We hebben een deal. Op de dag dat ze 18 wordt stuur ik haar op naar jou.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen als je een kleine piemel hebt. Dat ze nog wel lekker strak is.
Ik gun jou Safa hoor Fylaxquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
zit je er nog steeds mee dat je geen instagramaccounts krijgt van mij?
Of vriendinnen die geen ruzie krijgen?quote:Op maandag 10 november 2014 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Hebben ze ook proefwerken die niet uitlekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |