Afstand bestaat niet in Nederland... Ofzo toch!quote:Op donderdag 6 november 2014 17:13 schreef Samzz het volgende: [..] Tuurlijk wel
. Het ligt altijd aan de persoon. Afstand is overkomelijk, namelijk.
Ligt aan de ploeg, maar in ochtend- of nachtdienst 3 keer per week. Van die eenmansgerechten zijn ook vermoeiend.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij eet ook vaak bij je ouders.
Maar smakelijk.
Nou ja, eerlijk is eerlijk, in Nederland is niets 'ver weg'quote:Op donderdag 6 november 2014 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Afstand bestaat niet in Nederland... Ofzo toch!
maar wel beginnenquote:
Ja dat wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar wel beginnen
Beetje jammer dan dat de speeltijden van PSV en Feyenoord niet omgedraaid zijn
Leuk (zolang niemand je aanrijdt tenminste)quote:Op donderdag 6 november 2014 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Dagje mee vangrails plaatsen.
Dan zullen we zien of mijn reflexen zich kunnen meten met die van Spiderman.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk (zolang niemand je aanrijdt tenminste)
Klinkt meer als een stomme smoes om te kijken of er nog meer kandidaten zijn omdat ze denken dat er betere te vinden zijnquote:Op donderdag 6 november 2014 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
Hmm, kreeg zojuist een mailtje van het bedrijf waar ik op gesprek ben geweest. Hij wil mij graag vergelijken met andere kandidaten, maar die moeten eerst gevonden worden. Zijn argument was dat er verschillende HBO ICT-opleidingen zijn. Over 1-2 weken hoor ik meer.
Ik weet even niet of ik dit nu positief of negatief moet opvatten.
Nee, dat niet in ieder gevalquote:
Dat idee heb ik dus ook een beetje. We zullen het zien.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt meer als een stomme smoes om te kijken of er nog meer kandidaten zijn omdat ze denken dat er betere te vinden zijn.
Je weet net zo goed als ik:Op meer paarden gokken!quote:Op donderdag 6 november 2014 17:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat niet in ieder geval
[..]
Dat idee heb ik dus ook een beetje. We zullen het zien.
Op dit moment heb ik veel meer hengels in de vijver inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef K44S het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik:Op meer paarden gokken!
Ach, je hebt iig een opleiding waar je veel mee kanquote:Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik veel meer hengels in de vijver inderdaad.
Ik zie anders zat mensen met een prima opleiding thuis zitten tegenwoordig hoor....quote:Op donderdag 6 november 2014 17:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Ach, je hebt iig een opleiding waar je veel mee kan
Dat. Of in functies die niet aansluit bij de opleidingquote:Op donderdag 6 november 2014 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie anders zat mensen met een prima opleiding thuis zitten tegenwoordig hoor....
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie anders zat mensen met een prima opleiding thuis zitten tegenwoordig hoor....
Ik geef jullie gelijk hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat. Of in functies die niet aansluit bij de opleiding.
Veel vraag, veel aanbod.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:43 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]
Ik geef jullie gelijk hoor.
Al zie ik veel ICT gerelateerde vacatures open staan.
DAT in tegenstelling tot de opleiding waar ik voor heb gestudeerd (commercieel medewerker) is nogal breed.quote:
Commercieel medewerker is niet breedquote:Op donderdag 6 november 2014 17:46 schreef K44S het volgende:
[..]
DAT in tegenstelling tot de opleiding waar ik voor heb gestudeerd (commercieel medewerker) is nogal breed.
Maar ik mag niet klagen.
Is juist wel breed?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Commercieel medewerker is niet breed?
Dan klopt je zin opbouw niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:50 schreef K44S het volgende:
[..]
Is juist wel breed?
Ik word diverse malen gebeld om als callcenter medewerker aan de gang te gaan of door-to-door te gaan werk.
Maar daar zullen ook wel mensen die er geen enkele affiniteit mee hebben voor worden beanderd
De onderste. Al kan ik niet zo goed zien wat er nu onder het jasje verstopt zit (dat fluweel grijzige stuk stof).quote:Op donderdag 6 november 2014 17:50 schreef Barbusse het volgende:
Ok, welke van de twee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderstequote:Op donderdag 6 november 2014 17:50 schreef Barbusse het volgende:
Ok, welke van de twee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde er mee te zeggen, dat ik aardig wat baantjes aangeboden heb gekregen wat relateert aan mijn opleiding (wil niet zeggen dat het ook meteen de functie IS van commercieel medewerker).quote:
Wat staat er op het menu? Diepvriestosti?quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu? Diepvriestosti?
Vast aardappelen met treklappen...quote:Op donderdag 6 november 2014 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Gilet als ik het goed zie. En ik neig naar beide eigenlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De onderste. Al kan ik niet zo goed zien wat er nu onder het jasje verstopt zit (dat fluweel grijzige stuk stof).
Ja, dat dacht ik ook. In dat geval snap ik de combinatie niet helemaalquote:Op donderdag 6 november 2014 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gilet als ik het goed zie. En ik neig naar beide eigenlijk
Ja, ik kijk alleen naar de kleding hoor, die baard boeit me nietquote:Op donderdag 6 november 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. In dat geval snap ik de combinatie niet helemaal.
Ik vind de onderste wel mooier. Maar dat kan ook komen omdat die mooier is ingezoomd op het jasje, en de vent in de eerste heeft een afzichtelijke baard.
Moeilijke keuzen, voor wat voor gelegenheid ?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:50 schreef Barbusse het volgende:
Ok, welke van de twee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelegenheid?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Moeilijke keuzen, voor wat voor gelegenheid ?
Vroemvroem mothafuckah..quote:Op donderdag 6 november 2014 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zullen we zien of mijn reflexen zich kunnen meten met die van Spiderman.
Juist, jij gaat volledig in pak op je vrije dag beetje tv kijken en zo ?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelegenheid?What man is a man who needs a reason to wear a suit?
Deze is wel mooiquote:Op donderdag 6 november 2014 18:03 schreef Barbusse het volgende:
Of deze:
[ afbeelding ]
I think I would look good in that
Ik kijk geen TV, dus nee. Maar op mijn vrije dag goed aangekleed met een stel vrienden naar een bar wel. Oh, en als een of andere manager weer eens een casual Friday afroept terwijl iedereen hier al de hele dag op flipflops en in Bermuda rondloopt natuurlijk. Fuck the system.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:08 schreef K44S het volgende:
[..]
Juist, jij gaat volledig in pak op je vrije dag beetje tv kijken en zo ?
Ja waarom niet?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:08 schreef K44S het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen, kies ik voor nr 1....quote:Op donderdag 6 november 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV, dus nee. Maar op mijn vrije dag goed aangekleed met een stel vrienden naar een bar wel. Oh, en als een of andere manager weer eens een casual Friday afroept terwijl iedereen hier al de hele dag op flipflops en in Bermuda rondloopt natuurlijk. Fuck the system. [ afbeelding ]
Ik wil ze alle driequote:Op donderdag 6 november 2014 18:14 schreef K44S het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen, kies ik voor nr 1....
Om alleen maar tv te kijken is misschien wat overbodig, maar ik loop rustig op mijn vrije dag in pak.quote:
*brofistquote:Op donderdag 6 november 2014 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om alleen maar tv te kijken is misschien wat overbodig, maar ik loop rustig op mijn vrije dag in pak.
Ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om alleen maar tv te kijken is misschien wat overbodig, maar ik loop rustig op mijn vrije dag in pak.
Hoe bedoel je precies?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor.
Maar meneer doet moeilijk om m'n vraag.
Er is namelijk wel degelijk verschil in pak en style.
Qua style in pak, ene met gilet er onder en de ander niet. (zoals we natuurlijk zien).quote:
Ik snap het nietquote:Op donderdag 6 november 2014 18:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Qua style in pak, ene met gilet er onder en de ander niet. (zoals we natuurlijk zien).
Ik heb enige tijd in een modezaak gewerkt, maar kan eerlijk gezegd niet meer mn argument beter maken dan dat .....![]()
Waar moet je heen?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je komen met die bus van je jonguh!!
Trap hem zo omver.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Stamppot eten.
Want allemaal potjes van Hak gewonnen.
Juist wel, maar ze maken niet voor niets pakken met en zonder gilet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap het nietBedoel je dat gilet niet kan of zo? Of moet het het een of het ander zijn?
Ah zo, ok. Ik vind beide goed, zolang het kostuum maar top is en nog beter zit.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:28 schreef K44S het volgende:
[..]
Juist wel, maar ze maken niet voor niets pakken met en zonder gilet.
Ach het al, ik vind allebei vet.
Arm meisjequote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Inolvidable het volgende:
Ik had een mannelijke gynaceoloog en een mannelijke co-assistent en hij was nog knap ook. Pleh.
Baal jij ff.....quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Inolvidable het volgende:
Ik had een mannelijke gynaceoloog en een mannelijke co-assistent en hij was nog knap ook. Pleh.
Ja ga jij daar maar eens liggen. Is geen pretje hoor.quote:
Waarom snij jij jezelf?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Baal jij ff.....
Toen ik in mn middelvinger gesneden had, toen werd ik geholpen door een monster... ze was niet eens aardig.
Ik was toen uitzendkracht in de horeca, en mocht al om 6 uur in de ochtend sinaasappelen snijden voor de sappen. Ik had niet gegeten, en was nog slaperig... maar had de handeling al duizend keer gedaan... dus de duizendeneen keer sneed ik hopaaaaa in mn middel vinger..quote:Op donderdag 6 november 2014 18:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja ga jij daar maar eens liggen. Is geen pretje hoor.
[..]
Waarom snij jij jezelf?
En dan die koude eendenbek erbijquote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Inolvidable het volgende:
Ik begrijp wat je bedoeld hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 18:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En inwendige echo.quote:
Dat is anders.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld hoor![]()
Ik ga naar de psycholoog en zij is best aantrekkelijkmaar daar hoef ik mijn kleren niet uit de trekken, daar geef ik mij op een heel andere manier bloot. Dus dat is vast anders
Bezwangerd ?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En inwendige echo.
[..]
Dat is anders.
Dat snap ikquote:Op donderdag 6 november 2014 18:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En inwendige echo.
[..]
Dat is anders.
Nee. Ik heb een stollingsziekte vandaar deze controle.quote:
Wat een straf.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Stamppot eten.
Maakt toch geen verschil of hij knap is of niet?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Waarom snij jij jezelf?
Jawel. Liever een oude knar dan interesseert het me niet. Als ik nu op date ga met hem dan heeft hij alles al gezien.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt toch geen verschil of hij knap is of niet?
Goede zaakquote:Op donderdag 6 november 2014 18:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een stollingsziekte vandaar deze controle.
Heb je dat in ieder geval al gehadquote:Op donderdag 6 november 2014 19:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jawel. Liever een oude knar dan interesseert het me niet. Als ik nu op date ga met hem dan heeft hij alles al gezien.![]()
Nee, het maakt ook niet veel uit.
Gewoon vragen als je daar met je benen wijd ligt toch.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jawel. Liever een oude knar dan interesseert het me niet. Als ik nu op date ga met hem dan heeft hij alles al gezien.![]()
Ja alleen een beetje jammer dat ik z'n naam niet weet. :quote:Op donderdag 6 november 2014 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je dat in ieder geval al gehad
Maar dan weet hij vast ook wel beter hoe hij de juiste plekjes moet rakenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon vragen als je daar met je benen wijd ligt toch.
De schaamte voorbij.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dan weet hij vast ook wel beter hoe hij de juiste plekjes moet raken
Ik denk niet dat het de eerste is die hij ziet. Al snap ik wat je bedoeld, ik was laatst ook blij dat ik een mannelijke arts had als onderzoeker.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ga ik ook eten. Moeder's boerenkoolquote:Op donderdag 6 november 2014 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Stamppot eten.
Gewoon even het ziekenhuis bellen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja alleen een beetje jammer dat ik z'n naam niet weet. :
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon even het ziekenhuis bellen.
Nee dat geloof ik ook wel. Maar als er maar een klein leeftijdsverschil tussen zit (ach ja ik weet niet eens hoe oud hij was maar ik zou 'm doen), dan is het wel akward.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de eerste is die hij ziet. Al snap ik wat je bedoeld, ik was laatst ook blij dat ik een mannelijke arts had als onderzoeker.
Ben er toe in staat.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon even het ziekenhuis bellen.
Ik denk dat een stijve snel verdwijnt als je voor de tiende keer de rode zee hebt moeten bekijkenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:08 schreef K44S het volgende:
Ik vraag me toch altijd af, of zulke doctors nooit met een stijve snikkel staan te kijken
Vraag hem uitquote:Op donderdag 6 november 2014 19:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook wel. Maar als er maar een klein leeftijdsverschil tussen zit (ach ja ik weet niet eens hoe oud hij was maar ik zou 'm doen), dan is het wel akward.
[..]
Ben er toe in staat.![]()
Over twee weken heb ik een belafspraak wie weet mag ik nog een keertje langs.
En zwangere vrouwen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat een stijve snel verdwijnt als je voor de tiende keer de rode zee hebt moeten bekijken
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En zwangere vrouwen.
En oudere vrouwen.
En professioneel blijven. Die dokters hebben wellicht ergere dingen gezien, dus die kijken daar echt niet meer van op.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En zwangere vrouwen.
En oudere vrouwen.
Begrijpelijk, ik was ook blij dat ik een paar weken terug geen sexy verpleegster had die me kwam testen. Dat zou pas echt awkward zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook wel. Maar als er maar een klein leeftijdsverschil tussen zit (ach ja ik weet niet eens hoe oud hij was maar ik zou 'm doen), dan is het wel akward.
[..]
Ben er toe in staat.![]()
Over twee weken heb ik een belafspraak wie weet mag ik nog een keertje langs.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En zwangere vrouwen.
En oudere vrouwen.
Bruine bonen met spekquote:Op donderdag 6 november 2014 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:12 schreef yats het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik was ook blij dat ik een paar weken terug geen sexy verpleegster had die me kwam testen. Dat zou pas echt awkward zijn.
Die zijn dat allang gewend. Je moet alleen uitkijken dat ze de thermometer niet daarin schuiven.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:12 schreef yats het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik was ook blij dat ik een paar weken terug geen sexy verpleegster had die me kwam testen. Dat zou pas echt awkward zijn.
Je staat dan zo 'stijf' van de spanning dat hij echt wel koest blijft dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:12 schreef yats het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En professioneel blijven. Die dokters hebben wellicht ergere dingen gezien, dus die kijken daar echt niet meer van op.
Bovendien is het ook een andere setting. Je ligt daar met je benen wijd, eendenbek erin of een apart wat de inwendige echo maakt, niet bepaald prettig en sexy.quote:
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Bovendien is het ook een andere setting. Je ligt daar met je benen wijd, eendenbek erin of een apart wat de inwendige echo maakt, niet bepaald prettig en sexy.
Mwah, ik kan wat hebben schijntquote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Je staat dan zo 'stijf' van de spanning dat hij echt wel koest blijft dan.
'Dokter, u steekt de thermometer in het verkeerde gat hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zijn dat allang gewend. Je moet alleen uitkijken dat ze de thermometer niet daarin schuiven.
En dat ding is waarschijnlijk ijskoud. Dus als er al vocht vrijkomt is het meer een bevroren gletsjer.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bovendien is het ook een andere setting. Je ligt daar met je benen wijd, eendenbek erin of een apart wat de inwendige echo maakt, niet bepaald prettig en sexy.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Dokter, u steekt de thermometer in het verkeerde gat hoor'
'Dat is niet het verkeerde gat, en ook geen thermometer [ afbeelding ] '
Nee, ik doe het dan ook gewoon zoals ik het in films zie.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:14 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Ik bedoel, porno en seks met een geliefde zijn ook 2 totaal andere dingen (toch??????)
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dat ding is waarschijnlijk ijskoud. Dus als er al vocht vrijkomt is het meer een bevroren gletsjer.
Gewoon raggen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik doe het dan ook gewoon zoals ik het in films zie.
Wat een nachtmerrie lijkt me dat.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef Inolvidable het volgende:
Ze stoppen er een liter glijmiddel in.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dat ding is waarschijnlijk ijskoud. Dus als er al vocht vrijkomt is het meer een bevroren gletsjer.
In all seriousness, het zal ook echt niet je eerste gedachte zijn als een dokter in je vagina gaat zitten inspecteren. Het is meer "Ik hoop dat er niks aan de hand is" dan "Oeh lekker, doe hem dieper!".quote:
Goede vraag wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ze stoppen er een liter glijmiddel in.
Ik vond dit ook wel een leuke vraag: ''Bent u ooit zwanger geweest?''
Antwoorden met: "Dokter, ik ben 12. Wat is dat?"quote:Op donderdag 6 november 2014 19:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Standaard vraag lijkt mijquote:Op donderdag 6 november 2014 19:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee huilen van de triestheid.quote:
Het is vervelend maar niet heel pijnlijk ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een nachtmerrie lijkt me dat.
Vond ik ook. Toen ze vroegen of ik seksueel actief was zei ik nee. Ik dacht dat ze 'momenteel' bedoelde.quote:
Mooie snit, ik vind 't alleen wel een beetje een poepkleurquote:Op donderdag 6 november 2014 18:03 schreef Barbusse het volgende:
Of deze:
[ afbeelding ]
I think I would look good in that
Ik moest lachenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In all seriousness, het zal ook echt niet je eerste gedachte zijn als een dokter in je vagina gaat zitten inspecteren. Het is meer "Ik hoop dat er niks aan de hand is" dan "Oeh lekker, doe hem dieper!".
Jep.quote:
Je eerste SOA?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is vervelend maar niet heel pijnlijk ofzo.
[..]
Vond ik ook. Toen ze vroegen of ik seksueel actief was zei ik nee. Ik dacht dat ze 'momenteel' bedoelde.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Vond ik ook. Toen ze vroegen of ik seksueel actief was zei ik nee. Ik dacht dat ze 'momenteel' bedoelde.
Nep fokker met je sociaal leven.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jep.
Nou, ik ga weer. Sociaal leven wacht.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik heb een stollingsziekte dus controle (omdat ik sinds eind augustus bloedverlies heb).quote:Op donderdag 6 november 2014 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je eerste SOA?(ik heb niet teruggelezen)
Oh jee, je moet mijn doordeweekse stijl eens zien... In mijn casual kleding missta ik niet bij een nette gelegenheidquote:Op donderdag 6 november 2014 18:08 schreef K44S het volgende:
[..]
Veel plezier met leven en sociaal zijnquote:Op donderdag 6 november 2014 19:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jep.
Nou, ik ga weer. Sociaal leven wacht.
Jullie gaan samen?quote:
Oh... Dus daarom keek de dokter zo raar toen ik dat zei...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In all seriousness, het zal ook echt niet je eerste gedachte zijn als een dokter in je vagina gaat zitten inspecteren. Het is meer "Ik hoop dat er niks aan de hand is" dan "Oeh lekker, doe hem dieper!".
Wees hij je af?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... Dus daarom keek de dokter zo raar toen ik dat zei...
Eendebekken zijn wel echt kut, trouwens.
Denk het niet.quote:
Owquote:Op donderdag 6 november 2014 19:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, ik heb een stollingsziekte dus controle (omdat ik sinds eind augustus bloedverlies heb).
Ik weet dat het bij mijn moeder altijd wel vrij pijnlijk is. Iets met de stand van de baarmoeder of zoiets. In ieder geval niet iets waar ik me op verheug.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Het is ook gewoon heel oncomfortabel.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet dat het bij mijn moeder altijd wel vrij pijnlijk is. Iets met de stand van de baarmoeder of zoiets. In ieder geval niet iets waar ik me op verheug.
Straks keek hij raar omdat hij niet verder kon...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... Dus daarom keek de dokter zo raar toen ik dat zei...
Eendebekken zijn wel echt kut, trouwens.
De dokter had geen smaakquote:
Ik vond het opzich wel meevallen, het is vervelend maar niet megapijnlijk. Alleen voel ik het nu nog, dus dat is een beetje vreemd.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet dat het bij mijn moeder altijd wel vrij pijnlijk is. Iets met de stand van de baarmoeder of zoiets. In ieder geval niet iets waar ik me op verheug.
Dat sowieso, geitenwollensokken in sandalen-typequote:
Neem je ook monsters en foto's?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:24 schreef artelligence het volgende:
Ik voel me altijd net een gynaecoloog als ik tussen de benen van een vrouw lig. Een uur lang bestuderen en analyseren. Beetje pulken en plukken. Als ze weer naar huis is een rapportage in mijn dagboek schrijven
En het dan gek vinden dat straw niet meer wil.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:24 schreef artelligence het volgende:
Ik voel me altijd net een gynaecoloog als ik tussen de benen van een vrouw lig. Een uur lang bestuderen en analyseren. Beetje pulken en plukken. Als ze weer naar huis is een rapportage in mijn dagboek schrijven
Dan ben je blij als je weer buiten staatquote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso, geitenwollensokken in sandalen-type.
Haha, dat is ook echt iets wat mij zou overkomen. Je bent niet alleen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:19 schreef Inolvidable het volgende:
deceptie weer dit.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
De reacties vind ik lief. Uiteraard heb ik nooit zoiets gezegd toen de dokter tussen m'n benen aan het frummelen was. Het was awkward
.
Ja hallo, ik was al lang blij dat ik weer buiten stond met de melding dat 't niks ernstigs isquote:
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
De reacties vind ik lief. Uiteraard heb ik nooit zoiets gezegd toen de dokter tussen m'n benen aan het frummelen was. Het was awkward
.
En even later valt het kwartje en dan: ''Oh, oh, nee ik ben wel seksueel actief hoor maar nu niet.''quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha, dat is ook echt iets wat mij zou overkomen. Je bent niet alleen.
En wij zijn ook blij voor je hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was al lang blij dat ik weer buiten stond met de melding dat 't niks ernstigs is.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En even later valt het kwartje en dan: ''Oh, oh, nee ik ben wel seksueel actief hoor maar nu niet.''
*kreeg heel rood hoofd*
Oke nu ga ik echt doei!
Volgende keer heel adrem 'Ik weet niet dokter.... valt zo'n eendenbek onder seksuele handelingen?'quote:Op donderdag 6 november 2014 19:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En even later valt het kwartje en dan: ''Oh, oh, nee ik ben wel seksueel actief hoor maar nu niet.''
*kreeg heel rood hoofd*
Oke nu ga ik echt doei!
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgende keer heel adrem 'Ik weet niet dokter.... valt zo'n eendenbek onder seksuele handelingen?'
Ik denk dat ik heel hard weg zou rennen wanneer mijn dokter me seksuele voorstellen zou doenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja.
Maar dat hij het niet zelf voorstelde maakt hem alsnog een schoft natuurlijk.
Nou ja, dat is ook gemeen. Ik zeg niet dat je het moet doen, maar het is op zijn minst een compliment richting jou.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel hard weg zou rennen wanneer mijn dokter me seksuele voorstellen zou doen.
Dat kan wel zijn... Maar echt prettig is het niet, héquote:Op donderdag 6 november 2014 19:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook gemeen. Ik zeg niet dat je het moet doen, maar het is op zijn minst een compliment richting jou.
Klinkt als een slecht porno-scenario.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel hard weg zou rennen wanneer mijn dokter me seksuele voorstellen zou doen.
Optimistisch blijven.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn... Maar echt prettig is het niet, hé.
Het hoort bij de behandeling mevrouwquote:Op donderdag 6 november 2014 19:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt als een slecht porno-scenario.
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 6 november 2014 19:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt als een slecht porno-scenario.
Ik ben heel optimistisch, vaak, nou ja soms. Maar on a serious note, wanneer mijn dokter oneerbare voorstellen doet, dan ga ik toch naar een andere dokter. Of het nu complimenteus was of niet.quote:
Nou, het is al slecht want je rent wegquote:Op donderdag 6 november 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. 'Oh dokter, wat doet u nu?'
Wellicht een idee om het te melden zoiets. Medisch personeel horen dat soort dingen niet te doen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben heel optimistisch, vaak, nou ja soms. Maar on a serious note, wanneer mijn dokter oneerbare voorstellen doet, dan ga ik toch naar een andere dokter. Of het nu complimenteus was of niet.
Wow.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:24 schreef artelligence het volgende:
Het is mij nooit gebeurd, hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wellicht een idee om het te melden zoiets. Medisch personeel horen dat soort dingen niet te doen.
Gisteren in het nieuws een man die meerdere patiënten had misbruikt
Leuke uitsmijter.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
*kreeg heel rood hoofd*
Oke nu ga ik echt doei!
Gelukkig, zoiets gun je niemandquote:Op donderdag 6 november 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is mij nooit gebeurd, hoor. Maar inderdaad, wanneer het wel zou gebeuren zou ik het zeker melden.
Nou ik weet het niet hoor, maar pulken en plukken hoeft van mij niet zo. Intensief bestuderen ook niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat geeft er opeens een heel andere betekenis aan he?
Ik heb eens iemand gehad die dat deedquote:Op donderdag 6 november 2014 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet hoor, maar pulken en plukken hoeft van mij niet zo. Intensief bestuderen ook niet.
Shit. Nu krijg ik je nooit zo ver om met het bed in te duiken.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet hoor, maar pulken en plukken hoeft van mij niet zo. Intensief bestuderen ook niet.
Ik kan me niet herinneren dat wij ooit iets gedaan hebben...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eens iemand gehad die dat deed. Zo vreemd. Nu, niet per se pulken en plukken, maar gewoon ervoor gaan liggen en kijken en aanraken en nog meer kijken, keertje proeven, nog meer kijken.
Ik weet nog steeds niet hoe ik precies moet omschrijven hoe ik me toen voelde.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eens iemand gehad die dat deed. Zo vreemd. Nu, niet per se pulken en plukken, maar gewoon ervoor gaan liggen en kijken en aanraken en nog meer kijken, keertje proeven, nog meer kijken.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat wij ooit iets gedaan hebben...
Volgens mij was jij het ook nietquote:Op donderdag 6 november 2014 19:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat wij ooit iets gedaan hebben...
Lustobject? Of afstudeerproject?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
The plot thickensquote:Op donderdag 6 november 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij was jij het ook niet. Al heb ik geen idee hoe je eruit ziet, dus misschien was je het ook wel
.
Ik weet het nog steeds nietquote:Op donderdag 6 november 2014 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lustobject? Of afstudeerproject?
Gewoon ermee gaan spelen is leuker.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Brrr, ik zou daar niet tegen kunnen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijken wat het effect is jaquote:Op donderdag 6 november 2014 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon ermee gaan spelen is leuker.
Ja natuurlijk lijkt me nogal raar als iemand dat doet, ik was dan ook niet serieus.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben heel optimistisch, vaak, nou ja soms. Maar on a serious note, wanneer mijn dokter oneerbare voorstellen doet, dan ga ik toch naar een andere dokter. Of het nu complimenteus was of niet.
Hoezo, is gewoon een broodje rosbief hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef Faxie het volgende:
Maarja je wilt toch wel eerst iets bekijken voor je het in je mond stopt of niet dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wat zou je dan wel doen?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Shit. Nu krijg ik je nooit zo ver om met het bed in te duiken.
WAT IK ZEI WAS EEN GRAPJE!!!1!!2
"Je kut stinkt, zal ik hem even voor je wassen?"quote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja natuurlijk lijkt me nogal raar als iemand dat doet, ik was dan ook niet serieus.
Art vergat het woordje 'weer'. En hij zou je het hof maken natuurlijk.quote:
Gewoon likken en zo. En vingers gebruiken. Maar niet uitgebreid kijken... En dan voor de grap je wenkbrauwen fronsenquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Art vergat het woordje 'weer'. En hij zou je het hof maken natuurlijk.
It was odd... Ik vroeg ook wat ie aan 't doen wasquote:Op donderdag 6 november 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Brrr, ik zou daar niet tegen kunnen.
Dat laatste was toch aardig?quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
It was odd... Ik vroeg ook wat ie aan 't doen was. 'Bestuderen, vind ik leuk.'
Nat geworden.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon likken en zo. En vingers gebruiken. Maar niet uitgebreid kijken... En dan voor de grap je wenkbrauwen fronsen
Zou spontaan opdrogen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik was aan het afwassen als een downie.quote:
Ik moest lachen. Ik ga naar de helquote:Op donderdag 6 november 2014 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik was aan het afwassen als een downie.
Ja, beetje lachen om het laminaat wat ik nu heb vernaggelt.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Ik ga naar de hel
En hoe werkt dat precies? Ik ben geen downie dus ik weet niet hoe dat werktquote:Op donderdag 6 november 2014 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Wil je ophouden? Ik moest hardop lachen... straks moet ik het m'n ouders gaan uitleggenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Two beer or not two beer or more beer
Gehehequote:Op donderdag 6 november 2014 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Tot nu toe altijd het goede effect.quote:
Uitschieten als een spast waardoor je een hele kom water over je vloer gooit alsof het de niagara waterval is.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe werkt dat precies? Ik ben geen downie dus ik weet niet hoe dat werkt
Ik kan goed een downie na doen. Ik ga naar de hel.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gehehe
Iemand die ik ken noemt me soms downie als ik iets stoms doe/zeg. Wel liefkozend natuurlijk.
Er naar kijken is zeker leuk. Maar niet te lang. Er iets mee doen is leuker.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind auti zijn/doen wel genoegquote:Op donderdag 6 november 2014 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Uitschieten als een spast waardoor je een hele kom water over je vloer gooit alsof het de niagara waterval is.
[..]
Ik kan goed een downie na doen. Ik ga naar de hel.
Wel gezellig met art. Are you jelly?
Jup. Opgestaan, aangekleed en naar huis gegaan.quote:
Even kijken tussendoor, sure. Maar dit was niet even kijken.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:00 schreef yats het volgende:
[..]
Er naar kijken is zeker leuk. Maar niet te lang. Er iets mee doen is leuker.
Klinkt creepy jaquote:Op donderdag 6 november 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even kijken tussendoor, sure. Maar dit was niet even kijken.
Eens...Overigens doen sommige vrouwen dat ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Opgestaan, aangekleed en naar huis gegaan.
Waarom er 'zo' naar kijken, genoeg punani's op internet te vinden in hi-res.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon verlekkerd kijken met allemaal kwijl en geil om je mond. Super aantrekkelijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat wij gedate hadden.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat wij gedate hadden.
quote:
Ik dacht dat je aan het genieten wasquote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand zei het laatst over mij.quote:
Een echte bioloog.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand zei het laatst over mij.
Dat ze voorstelde dat seks met mij meer onderzoekend en experimenterend was.
Ze kent me te goed
Hoeveel wat?quote:
Ik vermoed dat als ik seks met haar zou hebben, het inderdaad zo zou gaan.quote:
Wij gebruiken hier "tard"quote:Op donderdag 6 november 2014 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gehehe
Iemand die ik ken noemt me soms downie als ik iets stoms doe/zeg. Wel liefkozend natuurlijk.
Een studie van maken. Proefschrift schrijven, promoveren.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel wat?
[..]
Ik vermoed dat als ik seks met haar zou hebben, het inderdaad zo zou gaan.
Eerst gesneden, dan gaat het voorkoken sneller. Scheelt weer productietijd.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Mag ik even een rare vraag stellen?
Die voorgekookte aardappelschijfjes, zullen die eerst gesneden worden en dan voorgekookt worden of andersom?
Haar uitkleden, foto's maken, naar huis en fappenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een studie van maken. Proefschrift schrijven, promoveren.
Herkenbaarquote:Op donderdag 6 november 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar uitkleden, foto's maken, naar huis en fappen
Het al aankledend wegrennen was geen hintquote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het genieten was
Ja dat leek mij ook, maar bedankt voor de bevestigingquote:Op donderdag 6 november 2014 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerst gesneden, dan gaat het voorkoken sneller. Scheelt weer productie tijd.
Klopt.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaaren fappen is dan 3 keer licht aanraken en dat 18 keer. En dan huilend in slaap vallen...
Nee dat doen toch alle vrouwen als ze voldaan zijn?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het al aankledend wegrennen was geen hint?
Och jeejquote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat doen toch alle vrouwen als ze voldaan zijn?
Die van mij draaien zich om en gaan slapen terwijl ik nog een keer wilquote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef rival het volgende:
[..]
Sure sweetyquote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je niet van die slechte kwaliteit leveren. Dan gaan ze wel door.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij draaien zich om en gaan slapen terwijl ik nog een keer wil
Far from.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij hier om ons tips te gevenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je niet van die slechte kwaliteit leveren. Dan gaan ze wel door.
Dan houden ze hun handje toch op?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom moet je ze vastbinden.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wat moest je toch zonder mij.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij hier om ons tips te geven
Nou bij jou schijnbaar wel, kan natuurlijk wel als je ze gaat dwingen enzoquote:
guiltyquote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dat meestal met mannen, wil ik door, kunnen zij niet meer![]()
.
Ik kom jullie daar vast joinen om andere redenen, heiden dat ik ben.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:58 schreef aeque het volgende:
Ik kan goed een downie na doen. Ik ga naar de hel.
Wel gezellig met art. Are you jelly?
Kom maar langs. Ze kunnen me veel verwijten, maar dat nooit.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dat meestal met mannen, wil ik door, kunnen zij niet meer![]()
.
Dus de MVM gaat toch door?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kom jullie daar vast joinen om andere redenen, heiden dat ik ben.
Ik dwing nooit iemand hoor.. Als zij wegrennen zodra ze bijkomen dan achtervolg ik ze niet eensquote:Op donderdag 6 november 2014 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou bij jou schijnbaar wel, kan natuurlijk wel als je ze gaat dwingen enzo
Er zullen vast mensen zijn die dwang verwarren met charmes
Wil je nou dat ze vreemdgaat terwijl je daar zelf tegen bent?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:28 schreef yats het volgende:
[..]
Kom maar langs. Ze kunnen me veel verwijten, maar dat nooit.
ik kan dit beamenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dqod schijnt het toelatingsbeleid te bepalen. Ik heb mijn plekje in de warmte daar al verdiend.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer aardig van jequote:Op donderdag 6 november 2014 20:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dwing nooit iemand hoor.. Als zij wegrennen zodra ze bijkomen dan achtervolg ik ze niet eens
Wat was het?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik kan dit beamenvan god los jij
Ik ben stiekem ook heel liefquote:Op donderdag 6 november 2014 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer aardig van je
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wil je nou dat ze vreemdgaat terwijl je daar zelf tegen bent?
Hmmm, het is vrij natuurlijk dat een man na het klaarkomen bij moet tanken, dacht ik zo?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:28 schreef yats het volgende:
[..]
Kom maar langs. Ze kunnen me veel verwijten, maar dat nooit.
Smoothquote:Op donderdag 6 november 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]je hebt gelijk, ik was even vergeten dat samzz voorzien is. Nou ja, andere vrijwilligsters zijn ook welkom.
Vandaar dat je vroeg of ik kwam stappen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]je hebt gelijk, ik was even vergeten dat samzz voorzien is. Nou ja, andere vrijwilligsters zijn ook welkom.
jij bent veranderd in een '-ster' ?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Vandaar dat je vroeg of ik kwam stappen.
Alleen in het weekend.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
jij bent veranderd in een '-ster' ?
Ja, een paar minuten. En voor je zover bent...quote:Op donderdag 6 november 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, het is vrij natuurlijk dat een man na het klaarkomen bij moet tanken, dacht ik zo?
Toen had ik een vrije dag.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, viel niet op op Appelpop. Mijn excuses.
Ik vind het lastig om die kant van mij te laten zien tussen al die stoere kerels hierquote:Op donderdag 6 november 2014 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is echter wel heel erg stiekem
En dan toch vandaag afgewezen worden. Ik denk dat ik maar eens bij jou in de leer ga.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Wat een player/casanova/don juan
oh, ja begrijpelijk eigenlijk welquote:Op donderdag 6 november 2014 20:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om die kant van mij te laten zien tussen al die stoere kerels hier
Mijn smooth was dan ook sarcastisch.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet echt, beetje 2e keus-achtig enzo
Na de tweede keer wordt 't toch lastiger, dacht ik. Maar, wellicht heb ik nooit bedpartners gehad die voldoende stamina haddenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, een paar minuten. En voor je zover bent...
Ik word gehosseldquote:Op donderdag 6 november 2014 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
En dan toch vandaag afgewezen worden. Ik denk dat ik maar eens bij jou in de leer ga.
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn smooth was dan ook sarcastisch.
Johquote:Op donderdag 6 november 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn smooth was dan ook sarcastisch.
Wie heeft je afgewezenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
En dan toch vandaag afgewezen worden. Ik denk dat ik maar eens bij jou in de leer ga.
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je niet van die slechte kwaliteit leveren. Dan gaan ze wel door.
Ik zie mogelijkheden als het niet wil lukken met je huidige loverquote:Op donderdag 6 november 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na de tweede keer wordt 't toch lastiger, dacht ik. Maar, wellicht heb ik nooit bedpartners gehad die voldoende stamina hadden.
Yats doet dat gewoon, goede gozer is het ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden als het niet wil lukken met je huidige lover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |