Afstand bestaat niet in Nederland... Ofzo toch!quote:Op donderdag 6 november 2014 17:13 schreef Samzz het volgende: [..] Tuurlijk wel
. Het ligt altijd aan de persoon. Afstand is overkomelijk, namelijk.
Ligt aan de ploeg, maar in ochtend- of nachtdienst 3 keer per week. Van die eenmansgerechten zijn ook vermoeiend.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij eet ook vaak bij je ouders.
Maar smakelijk.
Nou ja, eerlijk is eerlijk, in Nederland is niets 'ver weg'quote:Op donderdag 6 november 2014 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Afstand bestaat niet in Nederland... Ofzo toch!
maar wel beginnenquote:
Ja dat wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar wel beginnen
Beetje jammer dan dat de speeltijden van PSV en Feyenoord niet omgedraaid zijn
Leuk (zolang niemand je aanrijdt tenminste)quote:Op donderdag 6 november 2014 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Dagje mee vangrails plaatsen.
Dan zullen we zien of mijn reflexen zich kunnen meten met die van Spiderman.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk (zolang niemand je aanrijdt tenminste)
Klinkt meer als een stomme smoes om te kijken of er nog meer kandidaten zijn omdat ze denken dat er betere te vinden zijnquote:Op donderdag 6 november 2014 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
Hmm, kreeg zojuist een mailtje van het bedrijf waar ik op gesprek ben geweest. Hij wil mij graag vergelijken met andere kandidaten, maar die moeten eerst gevonden worden. Zijn argument was dat er verschillende HBO ICT-opleidingen zijn. Over 1-2 weken hoor ik meer.
Ik weet even niet of ik dit nu positief of negatief moet opvatten.
Nee, dat niet in ieder gevalquote:
Dat idee heb ik dus ook een beetje. We zullen het zien.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt meer als een stomme smoes om te kijken of er nog meer kandidaten zijn omdat ze denken dat er betere te vinden zijn.
Je weet net zo goed als ik:Op meer paarden gokken!quote:Op donderdag 6 november 2014 17:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat niet in ieder geval
[..]
Dat idee heb ik dus ook een beetje. We zullen het zien.
Op dit moment heb ik veel meer hengels in de vijver inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef K44S het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik:Op meer paarden gokken!
Ach, je hebt iig een opleiding waar je veel mee kanquote:Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik veel meer hengels in de vijver inderdaad.
Ik zie anders zat mensen met een prima opleiding thuis zitten tegenwoordig hoor....quote:Op donderdag 6 november 2014 17:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Ach, je hebt iig een opleiding waar je veel mee kan
Dat. Of in functies die niet aansluit bij de opleidingquote:Op donderdag 6 november 2014 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie anders zat mensen met een prima opleiding thuis zitten tegenwoordig hoor....
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie anders zat mensen met een prima opleiding thuis zitten tegenwoordig hoor....
Ik geef jullie gelijk hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat. Of in functies die niet aansluit bij de opleiding.
Veel vraag, veel aanbod.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:43 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]
Ik geef jullie gelijk hoor.
Al zie ik veel ICT gerelateerde vacatures open staan.
DAT in tegenstelling tot de opleiding waar ik voor heb gestudeerd (commercieel medewerker) is nogal breed.quote:
Commercieel medewerker is niet breedquote:Op donderdag 6 november 2014 17:46 schreef K44S het volgende:
[..]
DAT in tegenstelling tot de opleiding waar ik voor heb gestudeerd (commercieel medewerker) is nogal breed.
Maar ik mag niet klagen.
Is juist wel breed?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Commercieel medewerker is niet breed?
Dan klopt je zin opbouw niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:50 schreef K44S het volgende:
[..]
Is juist wel breed?
Ik word diverse malen gebeld om als callcenter medewerker aan de gang te gaan of door-to-door te gaan werk.
Maar daar zullen ook wel mensen die er geen enkele affiniteit mee hebben voor worden beanderd
De onderste. Al kan ik niet zo goed zien wat er nu onder het jasje verstopt zit (dat fluweel grijzige stuk stof).quote:Op donderdag 6 november 2014 17:50 schreef Barbusse het volgende:
Ok, welke van de twee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderstequote:Op donderdag 6 november 2014 17:50 schreef Barbusse het volgende:
Ok, welke van de twee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde er mee te zeggen, dat ik aardig wat baantjes aangeboden heb gekregen wat relateert aan mijn opleiding (wil niet zeggen dat het ook meteen de functie IS van commercieel medewerker).quote:
Wat staat er op het menu? Diepvriestosti?quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu? Diepvriestosti?
Vast aardappelen met treklappen...quote:Op donderdag 6 november 2014 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu? Diepvriestosti?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Gilet als ik het goed zie. En ik neig naar beide eigenlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De onderste. Al kan ik niet zo goed zien wat er nu onder het jasje verstopt zit (dat fluweel grijzige stuk stof).
Ja, dat dacht ik ook. In dat geval snap ik de combinatie niet helemaalquote:Op donderdag 6 november 2014 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gilet als ik het goed zie. En ik neig naar beide eigenlijk
Ja, ik kijk alleen naar de kleding hoor, die baard boeit me nietquote:Op donderdag 6 november 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. In dat geval snap ik de combinatie niet helemaal.
Ik vind de onderste wel mooier. Maar dat kan ook komen omdat die mooier is ingezoomd op het jasje, en de vent in de eerste heeft een afzichtelijke baard.
Moeilijke keuzen, voor wat voor gelegenheid ?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:50 schreef Barbusse het volgende:
Ok, welke van de twee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelegenheid?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Moeilijke keuzen, voor wat voor gelegenheid ?
Vroemvroem mothafuckah..quote:Op donderdag 6 november 2014 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zullen we zien of mijn reflexen zich kunnen meten met die van Spiderman.
Juist, jij gaat volledig in pak op je vrije dag beetje tv kijken en zo ?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelegenheid?What man is a man who needs a reason to wear a suit?
Deze is wel mooiquote:Op donderdag 6 november 2014 18:03 schreef Barbusse het volgende:
Of deze:
[ afbeelding ]
I think I would look good in that
Ik kijk geen TV, dus nee. Maar op mijn vrije dag goed aangekleed met een stel vrienden naar een bar wel. Oh, en als een of andere manager weer eens een casual Friday afroept terwijl iedereen hier al de hele dag op flipflops en in Bermuda rondloopt natuurlijk. Fuck the system.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:08 schreef K44S het volgende:
[..]
Juist, jij gaat volledig in pak op je vrije dag beetje tv kijken en zo ?
Ja waarom niet?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:08 schreef K44S het volgende:
[..]
Juist, jij gaat volledig in pak op je vrije dag beetje tv kijken en zo ?
Zeg dat dan meteen, kies ik voor nr 1....quote:Op donderdag 6 november 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV, dus nee. Maar op mijn vrije dag goed aangekleed met een stel vrienden naar een bar wel. Oh, en als een of andere manager weer eens een casual Friday afroept terwijl iedereen hier al de hele dag op flipflops en in Bermuda rondloopt natuurlijk. Fuck the system. [ afbeelding ]
Ik wil ze alle driequote:Op donderdag 6 november 2014 18:14 schreef K44S het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen, kies ik voor nr 1....
Om alleen maar tv te kijken is misschien wat overbodig, maar ik loop rustig op mijn vrije dag in pak.quote:
*brofistquote:Op donderdag 6 november 2014 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om alleen maar tv te kijken is misschien wat overbodig, maar ik loop rustig op mijn vrije dag in pak.
Ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om alleen maar tv te kijken is misschien wat overbodig, maar ik loop rustig op mijn vrije dag in pak.
Hoe bedoel je precies?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor.
Maar meneer doet moeilijk om m'n vraag.
Er is namelijk wel degelijk verschil in pak en style.
Qua style in pak, ene met gilet er onder en de ander niet. (zoals we natuurlijk zien).quote:
Ik snap het nietquote:Op donderdag 6 november 2014 18:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Qua style in pak, ene met gilet er onder en de ander niet. (zoals we natuurlijk zien).
Ik heb enige tijd in een modezaak gewerkt, maar kan eerlijk gezegd niet meer mn argument beter maken dan dat .....![]()
Waar moet je heen?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je komen met die bus van je jonguh!!
Trap hem zo omver.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Stamppot eten.
Want allemaal potjes van Hak gewonnen.
Juist wel, maar ze maken niet voor niets pakken met en zonder gilet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap het nietBedoel je dat gilet niet kan of zo? Of moet het het een of het ander zijn?
Ah zo, ok. Ik vind beide goed, zolang het kostuum maar top is en nog beter zit.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:28 schreef K44S het volgende:
[..]
Juist wel, maar ze maken niet voor niets pakken met en zonder gilet.
Ach het al, ik vind allebei vet.
Arm meisjequote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Inolvidable het volgende:
Ik had een mannelijke gynaceoloog en een mannelijke co-assistent en hij was nog knap ook. Pleh.
Baal jij ff.....quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Inolvidable het volgende:
Ik had een mannelijke gynaceoloog en een mannelijke co-assistent en hij was nog knap ook. Pleh.
Ja ga jij daar maar eens liggen. Is geen pretje hoor.quote:
Waarom snij jij jezelf?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Baal jij ff.....
Toen ik in mn middelvinger gesneden had, toen werd ik geholpen door een monster... ze was niet eens aardig.
Ik was toen uitzendkracht in de horeca, en mocht al om 6 uur in de ochtend sinaasappelen snijden voor de sappen. Ik had niet gegeten, en was nog slaperig... maar had de handeling al duizend keer gedaan... dus de duizendeneen keer sneed ik hopaaaaa in mn middel vinger..quote:Op donderdag 6 november 2014 18:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja ga jij daar maar eens liggen. Is geen pretje hoor.
[..]
Waarom snij jij jezelf?
En dan die koude eendenbek erbijquote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Inolvidable het volgende:
Ik begrijp wat je bedoeld hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 18:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En inwendige echo.quote:
Dat is anders.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld hoor![]()
Ik ga naar de psycholoog en zij is best aantrekkelijkmaar daar hoef ik mijn kleren niet uit de trekken, daar geef ik mij op een heel andere manier bloot. Dus dat is vast anders
Bezwangerd ?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En inwendige echo.
[..]
Dat is anders.
Dat snap ikquote:Op donderdag 6 november 2014 18:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En inwendige echo.
[..]
Dat is anders.
Nee. Ik heb een stollingsziekte vandaar deze controle.quote:
Wat een straf.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Stamppot eten.
Want allemaal potjes van Hak gewonnen.
Maakt toch geen verschil of hij knap is of niet?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Waarom snij jij jezelf?
Jawel. Liever een oude knar dan interesseert het me niet. Als ik nu op date ga met hem dan heeft hij alles al gezien.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt toch geen verschil of hij knap is of niet?
Goede zaakquote:Op donderdag 6 november 2014 18:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een stollingsziekte vandaar deze controle.
Heb je dat in ieder geval al gehadquote:Op donderdag 6 november 2014 19:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jawel. Liever een oude knar dan interesseert het me niet. Als ik nu op date ga met hem dan heeft hij alles al gezien.![]()
Nee, het maakt ook niet veel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |