DAt sowieso natuurlijk!!quote:Op donderdag 6 november 2014 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of de zure mensen hebben verliefdheid nodig.
Was je hepatitis B titer wel top?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens genadeloos verkouden, al hou ik de mogelijkheid dat ik ebola-technisch patient zero ben ook nog open. Hopen dat dat zondag voorbij is, anders moet ik voor de 3e keer dit jaar een date afzeggen omdat ik ziek ben. Zou god me iets proberen te vertellen?
Ik bouw geen titer op tegen Hep B, nonresponderquote:Op donderdag 6 november 2014 14:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was je hepatitis B titer wel top?
Date verschuiven is niet erg toch?
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
begin maar met pics in DM.
#smooth #PUA #diederikjanboudewijn
Ja, dat je niet te lang met jouw dates op de stoep moet blijven staan maar ze gewoon snel mee naar binnen moet sleuren.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens genadeloos verkouden, al hou ik de mogelijkheid dat ik ebola-technisch patient zero ben ook nog open. Hopen dat dat zondag voorbij is, anders moet ik voor de 3e keer dit jaar een date afzeggen omdat ik ziek ben. Zou god me iets proberen te vertellen?
er is ooit een topic geopend met hoe kansloos je leven zou zijn als je <insert mijn naam> zou heten lol.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:29 schreef Weissman het volgende:
BoL hoe heet jij eigenlijk? Je lijkt mij wel een Richard of Sander. Zoiets.
Zo erg is het gelukkig niet, al had het beter gekund.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als yats echt diederik-Jan heet is ie inderdaad gewoon gefucked door zijn ouwelui
Wat wil je er over kwijt?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:
Mijn date heeft serieus afgezegd, niemand die daar op wil ingaan?
Vertel.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:
Iemand als jij heeft vast wel een een paar backups. Even een bootycall doen.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:
Waarom? Jij gaat toch door naar de volgendequote:Op donderdag 6 november 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:
Uithuilen bij MsMessy? Met tong (© Deezertje)?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:
Ik had het erover dat ze een of twee keer op de ochtend voor de date hebben afgezegd, maar dit is wel wat gekker ja. Nooit gehad gelukkig. Daarna nooit meer gesproken via betreffende datingsite of WA of wat dan ook?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou ik heb meegemaakt dat ze op de date zelf niet op komen dagen. 2x gehad terwijl de rest allemaal klopte: tijd, datum, plaats en een 06 beschikbaar. Sta je daar op een station te zoeken en bel je het nummer, geeft ze niet thuis.
Blijkbaar mij al gespot en het op een rennen gezet
wacht maar tot ze je sms't: honey, i miss you too.XXquote:Op donderdag 6 november 2014 17:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel gek hoe een aantal posts me op andere gedachten gebracht hebben.
Ik kan nu veel rationeler naar de situatie kijken. Beetje dat fuck it-gevoel. Ik Tinder gewoon lekker verder en zie het allemaal wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wacht maar tot ze je sms't: honey, i miss you too.XXDoet ze toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anders ben ik alsnog voorzichtig.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Nope. Dan was bliksemsnel het profiel van de site afgehaald of was ik geblokkeerd.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik had het erover dat ze een of twee keer op de ochtend voor de date hebben afgezegd, maar dit is wel wat gekker ja. Nooit gehad gelukkig. Daarna nooit meer gesproken via betreffende datingsite of WA of wat dan ook?
Dat ze verkeerd in haar rooster had gekeken en toch moest werken.quote:
Da's niet afgezegd he, maar uitgesteld. Dramaqueen!quote:Op donderdag 6 november 2014 17:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat ze verkeerd in haar rooster had gekeken en toch moest werken.
Op skype is het enorm gezellig en ze heeft dan ook al 5 keer haar excuses aangeboden en gezegd dat ze het jammer vond. Nu is het zo dat we het volgende week allebei druk hebben dus pas de week daarna kunnen afspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |