abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146384469
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:59 schreef Deezertje het volgende:
Net een match met een meid die wel van luxe dingen hield..
Kan, als je dan ook maar een luxe uiterlijk hebt ;)
Nou deze niet. Was meer het type dat je over een jaar terugziet in Dubbeltje op zijn kant omdat ze geen zin had om te werken maar wel alle merkartikelen koopt want 'ik ben nou eenmaal van de merkjes'. :')
Eerste date is altijd sowieso in een simpel kroegje, ga geen 50 euro uitgeven voor iets waarvan je niet weet of er wel een tweede date komt. Kan ik wel wat anders doen van die 50 euri ;)
Oh... Klinkt nu al als een hele leuke date
pi_146384563
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:

[..]

Oh... Klinkt nu al als een hele leuke date
Geen date mee gepland.
Ze komt gewoon heel eerlijk er voor uit: ik betaal nooit wat op een date.
En daarmee bedoelde ze dus niet de eerste date maar iedere date :')
Nou leuk, maar op zulke dames zit ik dan niet te wachten hoor.
Ben normaal niet van het rekening splitten bij wat drankjes want dat komt erg awkard over maar ze hoeft geen uitgebreide maaltijd te verwachten als ze zelf dan niet deel betaald.
pi_146384799
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Geen date mee gepland.
Ben normaal niet van het rekening splitten bij wat drankjes want dat komt erg awkard over maar ze hoeft geen uitgebreide maaltijd te verwachten als ze zelf dan niet deel betaald.
Tenzij dus lekker wijf?

quote:
Nou deze niet. Was meer het type dat je over een jaar terugziet in Dubbeltje op zijn kant omdat ze geen zin had om te werken maar wel alle merkartikelen koopt want 'ik ben nou eenmaal van de merkjes'. :')
Eerste date is altijd sowieso in een simpel kroegje, ga geen 50 euro uitgeven voor iets waarvan je niet weet of er wel een tweede date komt. Kan ik wel wat anders doen van die 50 euri ;)
:')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_146384959
quote:
;) Wat kan je dan ;) doen voor die 50 euri? ;)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_146385150
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Een Poolse hoer die efficiënt te werk gaan huren.
Huur je er twee voor, alles altijd voor minder dan de helft hé ;)

Maar nee, ook als ze bloedmooi is betaal ik niet alles.
Sommige meiden menen namelijk overal recht op te hebben en voelen zich boven je verheven omdat ze er leuk uitzien... tja er zullen altijd wel gekken intrappen...
pi_146385299
Nu een match op tinder die dezelfde studie doet als de meid ervoor die sinds vorige week ineens niks meer laat horen. ff achterhalen welk jaar ze zit, kan ze mooi de groetjes doen aan haar omdat ze niks meer laat horen :P Maar serieus, waarom hebben bijna alle meiden die ik match iets met pedagogiek als studie?
pi_146385314
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Huur je er twee voor, alles altijd voor minder dan de helft hé ;)

Maar nee, ook als ze bloedmooi is betaal ik niet alles.
Sommige meiden menen namelijk overal recht op te hebben en voelen zich boven je verheven omdat ze er leuk uitzien... tja er zullen altijd wel gekken intrappen...
Heb je al een date geregeld? Het lijkt me echt geniaal een verslag van jouw hand te lezen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_146385350
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:22 schreef Deezertje het volgende:
Nu een match op tinder die dezelfde studie doet als de meid ervoor die sinds vorige week ineens niks meer laat horen. ff achterhalen welk jaar ze zit, kan ze mooi de groetjes doen aan haar omdat ze niks meer laat horen :P Maar serieus, waarom hebben bijna alle meiden die ik match iets met pedagogiek als studie?
Ik ben te ziek om een opmerking te maken over hoe ze het verknipte kind in je zien.
pi_146385466
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:22 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heb je al een date geregeld? Het lijkt me echt geniaal een verslag van jouw hand te lezen.
Nee. Daten met iemand die al bij voorbaat zegt niet te doen aan dates betalen? :P Ga toch niet lekker geld uitgeven als ik al weet dat ze me puur gebruikt om een leuk avondje te zuipen?
pi_146385601
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee. Daten met iemand die al bij voorbaat zegt niet te doen aan dates betalen? :P Ga toch niet lekker geld uitgeven als ik al weet dat ze me puur gebruikt om een leuk avondje te zuipen?
Ooit bedacht dat dit de let-you-down-easy-methode van veel vrouwen is? Nee he?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_146385620
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ooit bedacht dat dit de let-you-down-easy-methode van veel vrouwen is? Nee he?
Nah, sommige menen het wel degelijk.
  donderdag 6 november 2014 @ 22:36:10 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146385950
Sommige vrouwen schijten 6x per dag. Zo heeft ieder haar kuren :+
pi_146387799
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Sommige vrouwen schijten 6x per dag. Zo heeft ieder haar kuren :+
Vrouwen poepen niet.

Hier de laatste weken Tinder en Paiq maar weer eens aangeslingerd na terugkomst in Nederland.. Ik moet zeggen dat ik met een erg hoog gehalte expats lijk te matchen.
pi_146391066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Geen date mee gepland.
Ik betaal eigenlijk ook nooit op een date. Tenzij de man 50/50 voorstelt, dan betaal ik alles. Op z'n Hollands centjes tellen is zo gênant. :')
pi_146391458
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 03:03 schreef Miou het volgende:

[..]

Ik betaal eigenlijk ook nooit op een date. Tenzij de man 50/50 voorstelt, dan betaal ik alles. Op z'n Hollands centjes tellen is zo gênant. :')
:D dat vind ik wel een goede :D
pi_146394806
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 03:03 schreef Miou het volgende:

[..]

Wist tot voor kort niet eens dat je ook ieder de helft van de rekening kon pinnen (was restaurant in R'dam)

Af en toe beetje wereldvreemd :')
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:15:41 #42
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_146399176
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef Vivie het volgende:

[..]

Wist tot voor kort niet eens dat je ook ieder de helft van de rekening kon pinnen (was restaurant in R'dam)

zolang het blondje achter het pistkastje <totaal bedrag:2> snapt zal dat wel kunnen ja....
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:37:32 #43
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146399981
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef Vivie het volgende:

[..]

Kan dat serieus? Ok, ik denk dat dat mij dus ook wereldvreemd maakt dat ik dat niet weet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_146400211
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:37 schreef yats het volgende:

[..]

Kan dat serieus? Ok, ik denk dat dat mij dus ook wereldvreemd maakt dat ik dat niet weet.
Je kan zelfs, ja echt!, alleen dat pinnen wat jij gegeten of gedronken hebt. Of zelfs alleen een klein gedeelte van het hele bedrag.

Nederland wordt steeds slimmer w/
pi_146400433
Sekhmet :*
pi_146400449
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:37 schreef yats het volgende:
Samen in 't schuitje...
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:43 schreef Sekhmet het volgende:
Nederland wordt steeds slimmer
Ik dacht ook "Wow, dat ik dit snap zonder beroepsopleiding gedaan te hebben!" Klein schouderklopje
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:50:42 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146400506
Waarom zou het niet kunnen?
Als je erom vraagt is het vaak gewoon mogelijk. Of je er ook gebruik van maakt is een tweede.
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:53:26 #48
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146400622
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:43 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Je kan zelfs, ja echt!, alleen dat pinnen wat jij gegeten of gedronken hebt. Of zelfs alleen een klein gedeelte van het hele bedrag.

Nederland wordt steeds slimmer w/
Er gaat een wereld voor me open nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:49 schreef Vivie het volgende:

[..]

Samen in 't schuitje...

[..]

Ik dacht ook "Wow, dat ik dit snap zonder beroepsopleiding gedaan te hebben!" Klein schouderklopje
Ben ik gelukkig niet de enige in het schuitje. Maar waar varen we heen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_146400831
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:48 schreef Weissman het volgende:
Sekhmet :*
:* :W
Even kijken hoe het mijn favofokkertjes in de datewereld vergaat.

Weinig dateverslagen terug te vinden ;(
pi_146400938
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:53 schreef yats het volgende:

[..]

Er gaat een wereld voor me open nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ben ik gelukkig niet de enige in het schuitje. Maar waar varen we heen?
Het werkt niet alleen in restaurants zo, maar in elke gelegenheid waar je kan pinnen. Kwestie van de juiste knopjes weten te vinden op de kassa/pinautomaat.
Tenzij ze expliciet aangeven dat het niet kan of vantevoren moet worden aangegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')