DAt sowieso natuurlijk!!quote:Op donderdag 6 november 2014 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of de zure mensen hebben verliefdheid nodig.
Was je hepatitis B titer wel top?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens genadeloos verkouden, al hou ik de mogelijkheid dat ik ebola-technisch patient zero ben ook nog open. Hopen dat dat zondag voorbij is, anders moet ik voor de 3e keer dit jaar een date afzeggen omdat ik ziek ben. Zou god me iets proberen te vertellen?
Ik bouw geen titer op tegen Hep B, nonresponderquote:Op donderdag 6 november 2014 14:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was je hepatitis B titer wel top?
Date verschuiven is niet erg toch?
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
begin maar met pics in DM.
#smooth #PUA #diederikjanboudewijn
Ja, dat je niet te lang met jouw dates op de stoep moet blijven staan maar ze gewoon snel mee naar binnen moet sleuren.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens genadeloos verkouden, al hou ik de mogelijkheid dat ik ebola-technisch patient zero ben ook nog open. Hopen dat dat zondag voorbij is, anders moet ik voor de 3e keer dit jaar een date afzeggen omdat ik ziek ben. Zou god me iets proberen te vertellen?
er is ooit een topic geopend met hoe kansloos je leven zou zijn als je <insert mijn naam> zou heten lol.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:29 schreef Weissman het volgende:
BoL hoe heet jij eigenlijk? Je lijkt mij wel een Richard of Sander. Zoiets.
Zo erg is het gelukkig niet, al had het beter gekund.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als yats echt diederik-Jan heet is ie inderdaad gewoon gefucked door zijn ouwelui
Wat wil je er over kwijt?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:
Mijn date heeft serieus afgezegd, niemand die daar op wil ingaan?
Vertel.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:
Iemand als jij heeft vast wel een een paar backups. Even een bootycall doen.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:
Waarom? Jij gaat toch door naar de volgendequote:Op donderdag 6 november 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:
Uithuilen bij MsMessy? Met tong (© Deezertje)?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:
Ik had het erover dat ze een of twee keer op de ochtend voor de date hebben afgezegd, maar dit is wel wat gekker ja. Nooit gehad gelukkig. Daarna nooit meer gesproken via betreffende datingsite of WA of wat dan ook?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou ik heb meegemaakt dat ze op de date zelf niet op komen dagen. 2x gehad terwijl de rest allemaal klopte: tijd, datum, plaats en een 06 beschikbaar. Sta je daar op een station te zoeken en bel je het nummer, geeft ze niet thuis.
Blijkbaar mij al gespot en het op een rennen gezet
wacht maar tot ze je sms't: honey, i miss you too.XXquote:Op donderdag 6 november 2014 17:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel gek hoe een aantal posts me op andere gedachten gebracht hebben.
Ik kan nu veel rationeler naar de situatie kijken. Beetje dat fuck it-gevoel. Ik Tinder gewoon lekker verder en zie het allemaal wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wacht maar tot ze je sms't: honey, i miss you too.XXDoet ze toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anders ben ik alsnog voorzichtig.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Nope. Dan was bliksemsnel het profiel van de site afgehaald of was ik geblokkeerd.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik had het erover dat ze een of twee keer op de ochtend voor de date hebben afgezegd, maar dit is wel wat gekker ja. Nooit gehad gelukkig. Daarna nooit meer gesproken via betreffende datingsite of WA of wat dan ook?
Dat ze verkeerd in haar rooster had gekeken en toch moest werken.quote:
Da's niet afgezegd he, maar uitgesteld. Dramaqueen!quote:Op donderdag 6 november 2014 17:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat ze verkeerd in haar rooster had gekeken en toch moest werken.
Op skype is het enorm gezellig en ze heeft dan ook al 5 keer haar excuses aangeboden en gezegd dat ze het jammer vond. Nu is het zo dat we het volgende week allebei druk hebben dus pas de week daarna kunnen afspreken.
Oh... Klinkt nu al als een hele leuke datequote:Op donderdag 6 november 2014 21:59 schreef Deezertje het volgende:
Net een match met een meid die wel van luxe dingen hield..
Kan, als je dan ook maar een luxe uiterlijk hebt
Nou deze niet. Was meer het type dat je over een jaar terugziet in Dubbeltje op zijn kant omdat ze geen zin had om te werken maar wel alle merkartikelen koopt want 'ik ben nou eenmaal van de merkjes'.
Eerste date is altijd sowieso in een simpel kroegje, ga geen 50 euro uitgeven voor iets waarvan je niet weet of er wel een tweede date komt. Kan ik wel wat anders doen van die 50 euri
Geen date mee gepland.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh... Klinkt nu al als een hele leuke date
Tenzij dus lekker wijf?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen date mee gepland.
Ze komt gewoon heel eerlijk er voor uit: ik betaal nooit wat op een date.
En daarmee bedoelde ze dus niet de eerste date maar iedere date
Nou leuk, maar op zulke dames zit ik dan niet te wachten hoor.
Ben normaal niet van het rekening splitten bij wat drankjes want dat komt erg awkard over maar ze hoeft geen uitgebreide maaltijd te verwachten als ze zelf dan niet deel betaald.
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:59 schreef Deezertje het volgende:
Nou deze niet. Was meer het type dat je over een jaar terugziet in Dubbeltje op zijn kant omdat ze geen zin had om te werken maar wel alle merkartikelen koopt want 'ik ben nou eenmaal van de merkjes'.
Eerste date is altijd sowieso in een simpel kroegje, ga geen 50 euro uitgeven voor iets waarvan je niet weet of er wel een tweede date komt. Kan ik wel wat anders doen van die 50 euri
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:59 schreef Deezertje het volgende:
Huur je er twee voor, alles altijd voor minder dan de helft héquote:Op donderdag 6 november 2014 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Een Poolse hoer die efficiënt te werk gaan huren.
Heb je al een date geregeld? Het lijkt me echt geniaal een verslag van jouw hand te lezen.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Huur je er twee voor, alles altijd voor minder dan de helft hé
Maar nee, ook als ze bloedmooi is betaal ik niet alles.
Sommige meiden menen namelijk overal recht op te hebben en voelen zich boven je verheven omdat ze er leuk uitzien... tja er zullen altijd wel gekken intrappen...
Ik ben te ziek om een opmerking te maken over hoe ze het verknipte kind in je zien.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:22 schreef Deezertje het volgende:
Nu een match op tinder die dezelfde studie doet als de meid ervoor die sinds vorige week ineens niks meer laat horen. ff achterhalen welk jaar ze zit, kan ze mooi de groetjes doen aan haar omdat ze niks meer laat horenMaar serieus, waarom hebben bijna alle meiden die ik match iets met pedagogiek als studie?
Nee. Daten met iemand die al bij voorbaat zegt niet te doen aan dates betalen?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je al een date geregeld? Het lijkt me echt geniaal een verslag van jouw hand te lezen.
Ooit bedacht dat dit de let-you-down-easy-methode van veel vrouwen is? Nee he?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee. Daten met iemand die al bij voorbaat zegt niet te doen aan dates betalen?Ga toch niet lekker geld uitgeven als ik al weet dat ze me puur gebruikt om een leuk avondje te zuipen?
Nah, sommige menen het wel degelijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooit bedacht dat dit de let-you-down-easy-methode van veel vrouwen is? Nee he?
Vrouwen poepen niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Sommige vrouwen schijten 6x per dag. Zo heeft ieder haar kuren
Ik betaal eigenlijk ook nooit op een date. Tenzij de man 50/50 voorstelt, dan betaal ik alles. Op z'n Hollands centjes tellen is zo gênant.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen date mee gepland.
Ze komt gewoon heel eerlijk er voor uit: ik betaal nooit wat op een date.
En daarmee bedoelde ze dus niet de eerste date maar iedere date
Nou leuk, maar op zulke dames zit ik dan niet te wachten hoor.
Ben normaal niet van het rekening splitten bij wat drankjes want dat komt erg awkard over maar ze hoeft geen uitgebreide maaltijd te verwachten als ze zelf dan niet deel betaald.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 03:03 schreef Miou het volgende:
[..]
Ik betaal eigenlijk ook nooit op een date. Tenzij de man 50/50 voorstelt, dan betaal ik alles. Op z'n Hollands centjes tellen is zo gênant.
Wist tot voor kort niet eens dat je ook ieder de helft van de rekening kon pinnen (was restaurant in R'dam)quote:Op vrijdag 7 november 2014 03:03 schreef Miou het volgende:
[..]
Ik betaal eigenlijk ook nooit op een date. Tenzij de man 50/50 voorstelt, dan betaal ik alles. Op z'n Hollands centjes tellen is zo gênant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |